Jeeee,tänään kävin

blondeistablondein72hki

haavanhoidossa viimmeisen kerran eli jos ei uusiudu eikä tulehdu niin ei tartte enää mennä tosin en saa uida tänä kesänä tai se noin 80% varmaa etten pääse uimaan ;((( , mutta muuten olen iloinen ettei tarvitse enää haavanhoidossa käydä;)))

Ihana ihana aurinko paistaa;)

25

756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      kummasti vaan väsytti.

      Kävimme kaveripariskunnalla se piristi hieman,olla poissa kotoa hetki.

      Tänäaamuna ukko näytti lapselleen taas kuinka huonoisä haluaa olla : likka nukkui pommiin kun sen kello ei soinut tai sitten oli vaan niin yliväsynyt ettei jaksanut herätä niin toi heti alkaa huutamaan likalle vaikka 1.on itsekin myöhästynyt useinkin töistä , 2.sille ei kuulu tytön työt yhtään! , 3.vahinkoa ei käynyt kun tyttö vaan muutti järjestystä ja teki sen ainoan paikan ekana jossa tärkeää se aika jolloin sinne mennään ... Ei edes tajoutunut viemään likkaa töihin kunhan mesosi ja huusi eikä tietty tunnustanut että on itsekin ollut usein myöhässä ja valehdellut töissä poissaoloistaan...!!! Likka sentään hoitaa asiansa aina tunnollisesti toisin ku isänsä!

      • ihmettelijä äiti

        Hei...herää vaan kysymys et miksi et itse herättänyt tyttöä vaan syytät isää...olen ainakin huolehtinut poikani heräämisistä kun tiedän hänen unenlahjansa......


      • blondeistablondein72hki
        ihmettelijä äiti kirjoitti:

        Hei...herää vaan kysymys et miksi et itse herättänyt tyttöä vaan syytät isää...olen ainakin huolehtinut poikani heräämisistä kun tiedän hänen unenlahjansa......

        ja vastaus tähän eli en syyttänyt ukkoa missään vaiheessa ettei herättänyt koska ei ole ollut tarkoitus kummankaan herätä klo puoli 5 herättään tyttöä joka reippaana itse hoitaa työhön menonsa vaan kyse oli siinä että ukko syytti lasta!,viatonta lasta asiasta joka ei sille itselleen kuulu!
        Minä aina kun olin töissä kun sain olla töissä herätin likat ja hosin heidät kouluun myös töistä käsin ja tein ruuan monesti kun olin himassa vasta klo 19 tai 21 kun ukko ei ees sitä tehnyt vaikka oli kokopäivän kotona ...
        Ei herättänyt eikä herätä lapsia eikä tee ruokaa ei siivoa ei vie koiria ei mitään vaan nämä aina olleet minun ja lasteni hommia kun tuo vaan makaa syö huutaa käskyttää passuuttaa nukkuu vittuilee haukkuu ilkeilee ja ei vie lapsia mihinkään ei auta ja ei kuskaa.....joten hmmmmm miksiköhän minä tyhmä puolustan lapsiani moiselta aarteelta hmm kumma juttu...
        Kun sain olla töissä niin minulle aina kaikki soittivat kun iskä vaan huutaa kun iskä ei päästä ulos se takia kun mä en sille tehnyt ruokaa vaikka se itse ollut vaan kotona ja ja ja ...ois loputtomiin mutta kysy ihmeessä jos asia vielä epäselvä;)))

        Mukavaa keskiviikkoa!

        Tänään hain likan töistä,piti pestä ukon auto ja kävin kaupassa.

        Pyydettiin pihakahville naapureiden kanssa mutta en halunnut mennä koska haluan olla mahdollisimman väähn samassa tilassa ton kanssa ja tän sille itselleen sanoinkin.

        Vein likkojen kanssa äsken koirat vikalle lenkille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja vastaus tähän eli en syyttänyt ukkoa missään vaiheessa ettei herättänyt koska ei ole ollut tarkoitus kummankaan herätä klo puoli 5 herättään tyttöä joka reippaana itse hoitaa työhön menonsa vaan kyse oli siinä että ukko syytti lasta!,viatonta lasta asiasta joka ei sille itselleen kuulu!
        Minä aina kun olin töissä kun sain olla töissä herätin likat ja hosin heidät kouluun myös töistä käsin ja tein ruuan monesti kun olin himassa vasta klo 19 tai 21 kun ukko ei ees sitä tehnyt vaikka oli kokopäivän kotona ...
        Ei herättänyt eikä herätä lapsia eikä tee ruokaa ei siivoa ei vie koiria ei mitään vaan nämä aina olleet minun ja lasteni hommia kun tuo vaan makaa syö huutaa käskyttää passuuttaa nukkuu vittuilee haukkuu ilkeilee ja ei vie lapsia mihinkään ei auta ja ei kuskaa.....joten hmmmmm miksiköhän minä tyhmä puolustan lapsiani moiselta aarteelta hmm kumma juttu...
        Kun sain olla töissä niin minulle aina kaikki soittivat kun iskä vaan huutaa kun iskä ei päästä ulos se takia kun mä en sille tehnyt ruokaa vaikka se itse ollut vaan kotona ja ja ja ...ois loputtomiin mutta kysy ihmeessä jos asia vielä epäselvä;)))

        Mukavaa keskiviikkoa!

        Tänään hain likan töistä,piti pestä ukon auto ja kävin kaupassa.

        Pyydettiin pihakahville naapureiden kanssa mutta en halunnut mennä koska haluan olla mahdollisimman väähn samassa tilassa ton kanssa ja tän sille itselleen sanoinkin.

        Vein likkojen kanssa äsken koirat vikalle lenkille.

        Tein pitkän kävelylenkin nuorimman tyttäreni,siskonitytön ja sen vaavin kanssa.

        Me kävimme naapureiden kanssa Porvoon Capriolessa kahvilla ja sit vietiin ne Loviisaan jossa joimme kahvit naapurin äidin luona.

        Kaupassa kävimme ja pari leffaa vuokrattiin ja Ala-Tikkurilan mäcissä juotiin limut.

        Ostin itselleni digikameran siin huonoa patterikäyttöisyys mutta välttää mulle kunnes rahaa ostaa parempi.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        Tein pitkän kävelylenkin nuorimman tyttäreni,siskonitytön ja sen vaavin kanssa.

        Me kävimme naapureiden kanssa Porvoon Capriolessa kahvilla ja sit vietiin ne Loviisaan jossa joimme kahvit naapurin äidin luona.

        Kaupassa kävimme ja pari leffaa vuokrattiin ja Ala-Tikkurilan mäcissä juotiin limut.

        Ostin itselleni digikameran siin huonoa patterikäyttöisyys mutta välttää mulle kunnes rahaa ostaa parempi.

        ukko oli kavreineen Sammatisssa koko päivän ja minä tein hyvää ruokaa ja maittavaa salaattia mulle ja tytöille.

        Siskontytön ja sen vauvan kanssa menimme sen isänpuoleisen mummolle Puistolaan jossa muutama tunti grillailtiin ja pelailtiin.

        Nuorin tyttö meni eilen kaveripariskunnalle yöksi ja niiden kanssa tänään mökille Jämsään viikoksi.

        10v tyttö oli jussina kaverillaan yötä ja toisen yön se kaveri oli meillä.

        Pikkanen välienselvittely oli 15v tytön ja isänsä kanssa mutta loppujen lopuksi ei ollutkaan mikään huonosti hmmm ollaan ainakin puhuttu ja kaikilla parempi fiilis ;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ukko oli kavreineen Sammatisssa koko päivän ja minä tein hyvää ruokaa ja maittavaa salaattia mulle ja tytöille.

        Siskontytön ja sen vauvan kanssa menimme sen isänpuoleisen mummolle Puistolaan jossa muutama tunti grillailtiin ja pelailtiin.

        Nuorin tyttö meni eilen kaveripariskunnalle yöksi ja niiden kanssa tänään mökille Jämsään viikoksi.

        10v tyttö oli jussina kaverillaan yötä ja toisen yön se kaveri oli meillä.

        Pikkanen välienselvittely oli 15v tytön ja isänsä kanssa mutta loppujen lopuksi ei ollutkaan mikään huonosti hmmm ollaan ainakin puhuttu ja kaikilla parempi fiilis ;)

        siskontytön sen ihanan vauvan ja 13v tytön kanssa.

        Tänään Pasilasta haettiin 13v likalle henkkarit,maksoi 48e ja siihen tuli kelakortti ominaisuus mukaan.

        15v ja 13v tytöt sekä ukko,käväistiin Malmin Punaisessa Omenassa eli kiinalaisessa seisovassa pöydässä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskontytön sen ihanan vauvan ja 13v tytön kanssa.

        Tänään Pasilasta haettiin 13v likalle henkkarit,maksoi 48e ja siihen tuli kelakortti ominaisuus mukaan.

        15v ja 13v tytöt sekä ukko,käväistiin Malmin Punaisessa Omenassa eli kiinalaisessa seisovassa pöydässä.

        istuttiin pihakhavilla naapurin kanssa ja sit iltapäivällä tein 4.5km lenkin siskontytön ja sen 3kk vauvan kans.

        Nautin helteistä!

        Likan poikakaveri oli meillä viimeyönä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        istuttiin pihakhavilla naapurin kanssa ja sit iltapäivällä tein 4.5km lenkin siskontytön ja sen 3kk vauvan kans.

        Nautin helteistä!

        Likan poikakaveri oli meillä viimeyönä.

        eilen mahtavan ihana ruoka ja likan poikakaveri oli yön jälleen.

        Ukko hakee tänään naapurit tuon marokkolaisperheen pirkkalan kentältä ja vie samalla likalle hervantaan ruokaa.Kotoa kolme kassillista ja sieltä ostaa kaupasta lisää.

        ensi viikon perjantaina risteilylle jeeee


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen mahtavan ihana ruoka ja likan poikakaveri oli yön jälleen.

        Ukko hakee tänään naapurit tuon marokkolaisperheen pirkkalan kentältä ja vie samalla likalle hervantaan ruokaa.Kotoa kolme kassillista ja sieltä ostaa kaupasta lisää.

        ensi viikon perjantaina risteilylle jeeee

        eilen törkeesti kun oltiin naapurin kanssa kahvilla että mä oisin luvannut mennä tänään katsomaan miten kummipoika pärjää ettei pidä bileitä vaikka itse se kavereille sanoi että menee ja avaimen pyysi;(

        Likalle valehtelli mun abortista että mä tuin äitiis koko ajan ja hahahahahaha vitut se tukenu mua! Koko ajan vittuili riiteli ilkeili huusi ja oli sairas!!!!! en silloin jaksanut lasta ja en oo katunut! toihan käski ettei siitä saa puhua kellekkään sen läsnä!! nolo ukko!

        tänään en sit ukon takia päässyt ystävääni tapaamaan enkä päässyt sen takia tartu mikkiin-hakuun..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen törkeesti kun oltiin naapurin kanssa kahvilla että mä oisin luvannut mennä tänään katsomaan miten kummipoika pärjää ettei pidä bileitä vaikka itse se kavereille sanoi että menee ja avaimen pyysi;(

        Likalle valehtelli mun abortista että mä tuin äitiis koko ajan ja hahahahahaha vitut se tukenu mua! Koko ajan vittuili riiteli ilkeili huusi ja oli sairas!!!!! en silloin jaksanut lasta ja en oo katunut! toihan käski ettei siitä saa puhua kellekkään sen läsnä!! nolo ukko!

        tänään en sit ukon takia päässyt ystävääni tapaamaan enkä päässyt sen takia tartu mikkiin-hakuun..

        sanoo kun kyse läheisistään perheestään rakkaimmistaan tai siiiis normi-ihmisille tärkeimmistää kyse : mulla parempaakin tekemistä , mulla tärkeempääki tekemistä , mulla omiakin asioita , mulla omiaki menoja .... no ukko tietty. ja sellainen joka eronnut eli ei ajatteltava ku itteensä silti vaan perhettää kiduttaa,tahalteen ilkeyttään


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        sanoo kun kyse läheisistään perheestään rakkaimmistaan tai siiiis normi-ihmisille tärkeimmistää kyse : mulla parempaakin tekemistä , mulla tärkeempääki tekemistä , mulla omiakin asioita , mulla omiaki menoja .... no ukko tietty. ja sellainen joka eronnut eli ei ajatteltava ku itteensä silti vaan perhettää kiduttaa,tahalteen ilkeyttään

        eikö vastoinkäymiset ikinä lopu saatana!!!!

        nyt taas pahempi ku koskaan!


      • sydän toivoa täynnä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eikö vastoinkäymiset ikinä lopu saatana!!!!

        nyt taas pahempi ku koskaan!

        tiedän, että olet sitkeä ja vahva (vaikken sinua tunnekkaan) selviät varmasti
        tästäkin vastuksesta (mikä lieneekään) hammasta purren ja ulospäin hymyillen.
        Lähetän puolestasi taivaalle rukouksen ja kun tuuli työntää sinua eteenpäin
        tiedät, että et ole yksin, sinulla on ystäviä jotka välittävät :)


      • blondeistablondein72hki
        sydän toivoa täynnä kirjoitti:

        tiedän, että olet sitkeä ja vahva (vaikken sinua tunnekkaan) selviät varmasti
        tästäkin vastuksesta (mikä lieneekään) hammasta purren ja ulospäin hymyillen.
        Lähetän puolestasi taivaalle rukouksen ja kun tuuli työntää sinua eteenpäin
        tiedät, että et ole yksin, sinulla on ystäviä jotka välittävät :)

        kannustuksesta ja ¤iso hali¤ ;)

        Enköhän minä loppujuen lopuksi aina kaikesta selviä vaikka eilinen menikin lähinä itkiessä ja tänäänkin pikkanen masis ollut...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kannustuksesta ja ¤iso hali¤ ;)

        Enköhän minä loppujuen lopuksi aina kaikesta selviä vaikka eilinen menikin lähinä itkiessä ja tänäänkin pikkanen masis ollut...

        pettymyksen!
        sen takia noin 80% joudutaan matka peruuttaa ja lapset tykkää mutta eihän toi paska välitä!
        syyttää vaan muita!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pettymyksen!
        sen takia noin 80% joudutaan matka peruuttaa ja lapset tykkää mutta eihän toi paska välitä!
        syyttää vaan muita!

        ihanaa 3kk vauvaa;)),siskontytön poikaa.

        Pihakahvilla olimme naapureiden kanssa ja ukon kaveri 5v tyttärensä kanssa kävi;)

        Tänään tulee nuorin tyttö Jämsästä.

        15v likka viimeyön poikakaverillaan.

        13v ollut lähes jokapäivä kavereinneen uimassa Kumpulassa tai stadissa Kampissa tai Itiksessä tai ... ;)

        Pidämme tänään kaverille kakkukahvit ja muutamia kavereita tulee kylään.Naapuri teki kakun ja ihanan voileipäkakun.Kummipoikamme isä täytti 40v.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ihanaa 3kk vauvaa;)),siskontytön poikaa.

        Pihakahvilla olimme naapureiden kanssa ja ukon kaveri 5v tyttärensä kanssa kävi;)

        Tänään tulee nuorin tyttö Jämsästä.

        15v likka viimeyön poikakaverillaan.

        13v ollut lähes jokapäivä kavereinneen uimassa Kumpulassa tai stadissa Kampissa tai Itiksessä tai ... ;)

        Pidämme tänään kaverille kakkukahvit ja muutamia kavereita tulee kylään.Naapuri teki kakun ja ihanan voileipäkakun.Kummipoikamme isä täytti 40v.

        kun ukon piti heittää kummipojan isä ekana Malmille ja sieltä se lähti ambulanssilla Meilahjteen ...

        Pihakahvilla istuttiin naapureiden kanssa ja aamulla käytiin naapurin töissä kahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kun ukon piti heittää kummipojan isä ekana Malmille ja sieltä se lähti ambulanssilla Meilahjteen ...

        Pihakahvilla istuttiin naapureiden kanssa ja aamulla käytiin naapurin töissä kahvilla.

        käynyt siskontytön kanssa lenkillä ja eilen kävin tuoremehulla lenkin jälkeen sen luona.
        Tänään taas mennään.
        Eilen kaverini kanssa Dominossa ja Vantaan Hotellissa joka ei oo mun paikka : liian kallis näillä tuloilla ja menoilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        käynyt siskontytön kanssa lenkillä ja eilen kävin tuoremehulla lenkin jälkeen sen luona.
        Tänään taas mennään.
        Eilen kaverini kanssa Dominossa ja Vantaan Hotellissa joka ei oo mun paikka : liian kallis näillä tuloilla ja menoilla.

        likan henkkarit,tein ruokaa,lähdin lenkille siskontytön ja vauvan kanssa,kaveripariskunta kävi kahvilla,kohta sauna,eilen kävin kampaajalla ja meen myös huomenna ennen lähtöä.
        Tänään pitäisi pakata.
        Ukko taas huusi suoraa huutoa nuorimmalle likalle ja taas turhaan se ilmeisesti vihaa lastaan ja toivois etti lapsia ois tai käytös puheet ja huutaminen ainakin kertoo asian puolesta.
        Vaihdoin lakanat,toi ukko vaan nukkuu tekemätää mitään,jälleen.
        Eilen käytiin kaupoilla ja naapuri oli mukana.


      • narsistin entinen
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan henkkarit,tein ruokaa,lähdin lenkille siskontytön ja vauvan kanssa,kaveripariskunta kävi kahvilla,kohta sauna,eilen kävin kampaajalla ja meen myös huomenna ennen lähtöä.
        Tänään pitäisi pakata.
        Ukko taas huusi suoraa huutoa nuorimmalle likalle ja taas turhaan se ilmeisesti vihaa lastaan ja toivois etti lapsia ois tai käytös puheet ja huutaminen ainakin kertoo asian puolesta.
        Vaihdoin lakanat,toi ukko vaan nukkuu tekemätää mitään,jälleen.
        Eilen käytiin kaupoilla ja naapuri oli mukana.

        Lämmin :-) halaus täältä Kaavilta. (Lämpöä kyllä taitaa riittää sielläkin)
        Ymmärrän, että et itse saa sanotuksi miehellesi, mutta eikö ne naapurit voisi puuttua tilanteeseen, varmaankaan eivät myöskään hyväksy tuollaista lasten (ja naisen) höykytystä?
        Tuli niin avuton olo kun luin kirjoituksesi, että miten voikin tuollainen
        kiusa olla perheellä. Tiedän narsistin ex-vaimona miten inhottavaksi voi muutamalla sanalla "rakas" ihminen päivän muuttaa.
        Aurinkoista kesää sinulle ja lapsillesi


      • blondeistablondein72hki

        kommentaeista;)))
        Lisää kommentteja kiityos ne tekevät minut iloiseksi kun tiedän että ees joku lukee tyhmiä purkauksiani.
        Tämä on PÄIVÄKIRJA jota kenenkään ei ole pakko lukea;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kommentaeista;)))
        Lisää kommentteja kiityos ne tekevät minut iloiseksi kun tiedän että ees joku lukee tyhmiä purkauksiani.
        Tämä on PÄIVÄKIRJA jota kenenkään ei ole pakko lukea;)

        teidän tasollenne kommentoimaan saatikka vaivautua vastaamaan sillä minun päiväkirja on minun jota ei ole pakko lukea muuta en sano kuin kiitos ja aina saa kommata sekä lukea kiitos.
        Minua evvvk jos joku ei tykkää minusta,minä nauran tuollaisille mitättömyyksille jotka turhaan valittavat ja joiden oma elämä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn paskaa että kyttäävät muiden ja tässä tapauksessa minun tekemisiäni ja koska vihaavat omaa elämäänsä niin huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittävät alentaa muut kuten nyt minut teidän tasollenne mutta ei kiitos.
        Kommatakaa lisää.
        Älä lue rakas ystävä jos ei kiinnosta
        pus pus isp hali hih hih ;D ;D

        oon ihan sairaan iloinen ja onnellinen nytten jeeeeee sillä kaikki vaan paranee ja paranee ;)

        hugs ans kisses


      • -SUSASASU-
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        teidän tasollenne kommentoimaan saatikka vaivautua vastaamaan sillä minun päiväkirja on minun jota ei ole pakko lukea muuta en sano kuin kiitos ja aina saa kommata sekä lukea kiitos.
        Minua evvvk jos joku ei tykkää minusta,minä nauran tuollaisille mitättömyyksille jotka turhaan valittavat ja joiden oma elämä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnn paskaa että kyttäävät muiden ja tässä tapauksessa minun tekemisiäni ja koska vihaavat omaa elämäänsä niin huonoa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittävät alentaa muut kuten nyt minut teidän tasollenne mutta ei kiitos.
        Kommatakaa lisää.
        Älä lue rakas ystävä jos ei kiinnosta
        pus pus isp hali hih hih ;D ;D

        oon ihan sairaan iloinen ja onnellinen nytten jeeeeee sillä kaikki vaan paranee ja paranee ;)

        hugs ans kisses

        OLET VAHVA NAINEN,KAIKKI MUU KATKERIEN IHMISTEN PANETTELUA.MINÄ LUEN AINA KIRJOITUKSIASI.NE OVAT NIIN AITOJA ILOISSAAN SEKÄ SURUISSAAN.
        HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ LUKEKO BLONDIN AJATUKSIA KETÄÄN EI PAKOTETA JA JOS LUET NIIN KANNUSTA ÄLÄ TYHMÄNÄ LANNISTA.MINÄ USKON SINUUN BLONDI JA LUOTAN VAHVUUTEESI SELVITÄ KAIKESTA.KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE SEKÄ PERHEELLESI.


      • teillesäälittäville
        -SUSASASU- kirjoitti:

        OLET VAHVA NAINEN,KAIKKI MUU KATKERIEN IHMISTEN PANETTELUA.MINÄ LUEN AINA KIRJOITUKSIASI.NE OVAT NIIN AITOJA ILOISSAAN SEKÄ SURUISSAAN.
        HYVÄT IHMISET ÄLKÄÄ LUKEKO BLONDIN AJATUKSIA KETÄÄN EI PAKOTETA JA JOS LUET NIIN KANNUSTA ÄLÄ TYHMÄNÄ LANNISTA.MINÄ USKON SINUUN BLONDI JA LUOTAN VAHVUUTEESI SELVITÄ KAIKESTA.KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE SEKÄ PERHEELLESI.

        ruikutiruikutiruikutisäälittävääolla kateellinenblondillejostaentykkääitsekkäänmuttahaloopahvitheiherätkääonkoelämännetodellakinnoinvastenmielistäkunpitääruotiamuidenasioita?antaamuidenollarauhassablondinasiateiteillekuuluuäläluejosvituttaasentapahtumarikaselämäsiistodellanoloasäälittävääteilleeiblondille!


      • -SUSUSASU-
        teillesäälittäville kirjoitti:

        ruikutiruikutiruikutisäälittävääolla kateellinenblondillejostaentykkääitsekkäänmuttahaloopahvitheiherätkääonkoelämännetodellakinnoinvastenmielistäkunpitääruotiamuidenasioita?antaamuidenollarauhassablondinasiateiteillekuuluuäläluejosvituttaasentapahtumarikaselämäsiistodellanoloasäälittävääteilleeiblondille!

        TAJUATTEKO MITÄ ON SANANVAPAUS?KYSELIN ASIASTA ENEMMÄN MIEHENI YSTÄVÄLTÄ JONKA SISKO ON LAKIMIES JA NÄYTIN HÄNELLE NÄMÄ VIESTIT JA VASTAUS ON SEURAAVA : TE MIMMIT ETTE TIEDÄ EIKÄ TIEDÄ BLONDIKAAN KUINKA HÄN VOITTAISIKAAN OIKEUDESSA JA SAISI TEILLE VAIKEUKSIA JOS LAITTAISI ASIAN ETEENPÄIN.MIETTIKÄÄPÄS SITÄ!BLONDILLE SANON : ÄLÄ VÄLITÄ! OLE OMA ITSESI AINA!


      • TyttöJaPoika
        -SUSUSASU- kirjoitti:

        TAJUATTEKO MITÄ ON SANANVAPAUS?KYSELIN ASIASTA ENEMMÄN MIEHENI YSTÄVÄLTÄ JONKA SISKO ON LAKIMIES JA NÄYTIN HÄNELLE NÄMÄ VIESTIT JA VASTAUS ON SEURAAVA : TE MIMMIT ETTE TIEDÄ EIKÄ TIEDÄ BLONDIKAAN KUINKA HÄN VOITTAISIKAAN OIKEUDESSA JA SAISI TEILLE VAIKEUKSIA JOS LAITTAISI ASIAN ETEENPÄIN.MIETTIKÄÄPÄS SITÄ!BLONDILLE SANON : ÄLÄ VÄLITÄ! OLE OMA ITSESI AINA!

        Ja Tyhmää Porukkaa!
        Blonti Kertoo Totuuden Mutta Katkeran Ämmät Teilaa Toden Puhumisen!
        Mikä Vikana? Miksi Blontin Pitää Valehdella? Menkää Itseenne!
        Tiedän Tapauksen Ja Kaikki Täydellisesti Totta Mitä Blonti Tänne Kertonut Itseasiassa Minä Ja Mieheni Tiedämme!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe