Paige on kuin...

Alyssa

...pumpattava barbara kun se törsöttelee ylimaalattuja huulia! Rumin noitasiskoista.

14

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zeppo

      Asiaa, olenkin miettinyt mistä se on niin tutun näköinen!

    • ppp

      Heh, Phoebe näyttää luurangolta ja sillä on outo suu. Kaikenlisäksi sillä on kamalan näköisiä vaatteita aina. Ruma kuin hevosen perse!

      • Alyssa

        Ehkä jossain siellä perähikiällä on naismaku erilainen kun on totuttu maatiaisluukkiin. Phoebe - Alyssa on kaunein sarjassa olevista naisista. (joskus vaatetuksessa on parantamisen varaa mutta siitä syyt puvustukseen)


      • ppp
        Alyssa kirjoitti:

        Ehkä jossain siellä perähikiällä on naismaku erilainen kun on totuttu maatiaisluukkiin. Phoebe - Alyssa on kaunein sarjassa olevista naisista. (joskus vaatetuksessa on parantamisen varaa mutta siitä syyt puvustukseen)

        Perähikiällä? Asun kyllä ihan stadissa. Taidat alyssa olla sellainen perseaukkoon työnnettävä tärisevä ruotsalainen homo kiihotin. Phoebe on ruma minun mielestäni. Jos et voi sitä hyväksyä niin ime naapurin sedän kiveksiä, kusipää!


      • Greed
        ppp kirjoitti:

        Perähikiällä? Asun kyllä ihan stadissa. Taidat alyssa olla sellainen perseaukkoon työnnettävä tärisevä ruotsalainen homo kiihotin. Phoebe on ruma minun mielestäni. Jos et voi sitä hyväksyä niin ime naapurin sedän kiveksiä, kusipää!

        kaikki jotka hanakasti ilmoittavat olevansa stadista niin on yleensä peräisin jostain aivan muualta. öögaappa paigea jos se daami sua niinku silleen kiinnostaa.


      • ppp
        Greed kirjoitti:

        kaikki jotka hanakasti ilmoittavat olevansa stadista niin on yleensä peräisin jostain aivan muualta. öögaappa paigea jos se daami sua niinku silleen kiinnostaa.

        Asun Flemingin kadulla stadissa, jos se sun mielestä on landea niin ok!. sitä paitsi kukaan ei kukaan stadissa puhu öögaamisesta paitsi idiootit böndet. Kannattaisi varmaan palata sinne mikkeliin, dorka!


      • hahha
        ppp kirjoitti:

        Asun Flemingin kadulla stadissa, jos se sun mielestä on landea niin ok!. sitä paitsi kukaan ei kukaan stadissa puhu öögaamisesta paitsi idiootit böndet. Kannattaisi varmaan palata sinne mikkeliin, dorka!

        joopajoo! Sinä sieltä Mikkelistä olet kotoisin joku mummos asuu siellä saatanan pelle pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp


      • ppp
        hahha kirjoitti:

        joopajoo! Sinä sieltä Mikkelistä olet kotoisin joku mummos asuu siellä saatanan pelle pppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

        En tunne ketään mikkelistä.. Mutta sinä maalainen sen sijaan olet pannut serkkuasi. Niinhän te kaikki maalaiset teette, heh!


      • IHAN ERI MIELTÄ

        En ymmärrä sua ollenkaan, mimmonen nainen sust on sit kaunis? Tai siis kaikillahan on oma mielipide, ja mun mielestä Phoebe-Alyssa on älyttömän kaunis!! Mä ihan kadehdin sitä!!


    • charmer

      Voi hyvä sylvi. Olen törmännyt monenlaiseen ulkonäön arvostelemiseen, mutten koskaan tällaiseen.
      Ettäkö laihat ja omaperäiset näköiset (kuten sellaiset, joilla on erikoinen tai täyteläinen suu tai tapa mutristaa huuliaan) ovat rumia? Joko olette rumia ja katkeria tai teillä ei ole pienintäkään hajua sanoista YKSILÖ ja PERSOONALLISUUS. tai sitten ette yksinkertaisesti osaa arvostaa eri maiden kauneusihanteita!

      • greed

        Muristele keskenäs huulias horo


      • opium
        greed kirjoitti:

        Muristele keskenäs huulias horo

        Greedillä on nyt anaali tappi työnnettynä liian syvälle kun koko ajan aukoo päätään täällä. Ei sitä ole tarkoitus työntää perseenkautta aivoihin saakka, pikku vinkkinä!


    • Prue

      Paige on aivan hirveä
      hyi!!!!!!!
      miten joku voi katsella sen rumaa naamaa??

    • blue

      Pumpattava barbara?Heh,hänellä ei sentään ole silikooneja kuten Alyssalla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe