Hei olen 13v. poika laviasta (lähellä satakuntaa) ja olen innokas stuntmies ja taistelulajien harrastaja
kunhan vaan kysysin että onko ketään jolla löytyis paikka kung fu leffaan tai ihan muuten vaan leffaan ois kiva jos tämä tapahtuis satakunnassa
ONKO STUNT PAIKKAA
2
450
Vastaukset
- Kung-Fu esiintyjä
niin siis ihan vaan tiedoks että teen keikat/esiintymiset ilmaseksi ja jos saan elokuvasta/esityksestä julkisuutta saatan tästä jopa antaa parinkymmenen euron korvauksen
viestiä voi laittaa vastauksena tai sähköpostiin
[email protected]
mulle käy kaikki roolit sivullisesta pääosaan ja tosiaan jos keikka on satakunnassa maksan itse kuljetukseni
mutta toiselle puolen suomea en mene ilman korvausta
voin myös olla kuvaaja stunt koordinaattori käsikirjoittaja ohjaaja mikä vaan kiinnostaa
ottakaa ihmeessä yhteyttä - .. ei näin
"niin siis ihan vaan tiedoks että teen keikat/esiintymiset ilmaseksi ja jos saan elokuvasta/esityksestä julkisuutta saatan tästä jopa antaa parinkymmenen euron korvauksen"
.. ei näin.
Jos alat näyttelemään, sinun täytyy todella haluta sitä, ja todella rakastaa sitä. Sen eteen tehdään töitä, ja se on palkitseva tunne, kun saa näytellä elokuvassa tai sarjassa.
Jos lähdet julkisuutta hakemaan, niin harkitseppa vaikka isompana BB-taloon lähtemistä. Tai mulle ihan sama, mutta elokuviin ei oteta niitä, jotka haluaa paistatella yleisön kunnioituksessa.
Anteeksi nyt, mutta itse en ottaisi sinua näytelmääni. Ei nyt pelkästään tuon julkisuusjutun takia vaan muutenkin. Epäilyttää vähän, haluatko todella näyttelemistä, ja että tulisiko se ihan sieltä sydämestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946