Sopimus on jo Tepsiin. Harmi sinänsä, että näitä jarruja roudataan edelleen tänne mitään aikaisemmista vuosista oppimatta.
Hauhtonen
8
308
Vastaukset
- tepsukanpoika
AUK jatkaa myös! Plihal pelaa laidassa ensi kaudella.
- ottaa molempia
Tarkoittaisi samalla sitä että tepsiin ei saataisikaan sitä ulkomaalaista keskushyökkääjää, mitä en usko. Joko Hauhtonen tai AUK on tepsin miehiä ens kaudella, koska ei oo mitään järkeä ottaa molempia. Noh, voi kai olla ettei kumpikaan ole turussa ens kaudel.
- ensi kaudella
ottaa molempia kirjoitti:
Tarkoittaisi samalla sitä että tepsiin ei saataisikaan sitä ulkomaalaista keskushyökkääjää, mitä en usko. Joko Hauhtonen tai AUK on tepsin miehiä ens kaudella, koska ei oo mitään järkeä ottaa molempia. Noh, voi kai olla ettei kumpikaan ole turussa ens kaudel.
tepsissä tehot 15 30=45 eli todellakin kannattaa tehdä sopimus.pelasi viimekaudet jokereissa lähinnä 3-4 kentässä ei saanut vastuuta.tepsissä 1-2 kenttään ja yv:tä niin rupee tulemaan tehoja.uskokaan vaan ei sen taidot ole mihinkään kadonnut ne vaan tarvii kaivaa taas esiin ja leime sen asian osaa.sitten vielä kerokaa mulle yksikin pelaaja joka on viime vuosina ollut hyvä jokereissa????
- paukuttaa ens
ensi kaudella kirjoitti:
tepsissä tehot 15 30=45 eli todellakin kannattaa tehdä sopimus.pelasi viimekaudet jokereissa lähinnä 3-4 kentässä ei saanut vastuuta.tepsissä 1-2 kenttään ja yv:tä niin rupee tulemaan tehoja.uskokaan vaan ei sen taidot ole mihinkään kadonnut ne vaan tarvii kaivaa taas esiin ja leime sen asian osaa.sitten vielä kerokaa mulle yksikin pelaaja joka on viime vuosina ollut hyvä jokereissa????
kaudella henkseleitä katsomossa... tehtyään ensin hurjat 3 8=11 pojoa 48 ottelussa!
yks hyvä jokeripelaaja vois olla esim. bremberg! - oon samaa
ensi kaudella kirjoitti:
mieltä että Hauhtonen ois tällä hetkellä parempi versio AUK:sta, ja että tepsin kannattaisi hänet palkata! Mutta kun siitä on puhuttu jo kohta puoli vuotta ni tuskin se enää on tulossa. Todennäköisempää on että AUK jatkaa.
- bremberg on
paukuttaa ens kirjoitti:
kaudella henkseleitä katsomossa... tehtyään ensin hurjat 3 8=11 pojoa 48 ottelussa!
yks hyvä jokeripelaaja vois olla esim. bremberg!tehnyt sopimukse jo ruotsiin.seraa vähän asioita ennenkun tänne kirjoittelet.
hauhtonen rules!!! - opettele hei...
bremberg on kirjoitti:
tehnyt sopimukse jo ruotsiin.seraa vähän asioita ennenkun tänne kirjoittelet.
hauhtonen rules!!!lukemaan! kyse oli viimevuosista!!! mitäs jos lukisit viestit kunnolla, ennen ku vastaat niihin!
- Joope-setä
hauskaa kun kukaan ei tunnu uskovan että hauhtonen tosiaan on tepsin mies. ainakin myyvät mainoksia hänen paitaansa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238