Hauhtonen

tepsukanpoika

Sopimus on jo Tepsiin. Harmi sinänsä, että näitä jarruja roudataan edelleen tänne mitään aikaisemmista vuosista oppimatta.

8

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepsukanpoika

      AUK jatkaa myös! Plihal pelaa laidassa ensi kaudella.

      • ottaa molempia

        Tarkoittaisi samalla sitä että tepsiin ei saataisikaan sitä ulkomaalaista keskushyökkääjää, mitä en usko. Joko Hauhtonen tai AUK on tepsin miehiä ens kaudella, koska ei oo mitään järkeä ottaa molempia. Noh, voi kai olla ettei kumpikaan ole turussa ens kaudel.


      • ensi kaudella
        ottaa molempia kirjoitti:

        Tarkoittaisi samalla sitä että tepsiin ei saataisikaan sitä ulkomaalaista keskushyökkääjää, mitä en usko. Joko Hauhtonen tai AUK on tepsin miehiä ens kaudella, koska ei oo mitään järkeä ottaa molempia. Noh, voi kai olla ettei kumpikaan ole turussa ens kaudel.

        tepsissä tehot 15 30=45 eli todellakin kannattaa tehdä sopimus.pelasi viimekaudet jokereissa lähinnä 3-4 kentässä ei saanut vastuuta.tepsissä 1-2 kenttään ja yv:tä niin rupee tulemaan tehoja.uskokaan vaan ei sen taidot ole mihinkään kadonnut ne vaan tarvii kaivaa taas esiin ja leime sen asian osaa.sitten vielä kerokaa mulle yksikin pelaaja joka on viime vuosina ollut hyvä jokereissa????


      • paukuttaa ens
        ensi kaudella kirjoitti:

        tepsissä tehot 15 30=45 eli todellakin kannattaa tehdä sopimus.pelasi viimekaudet jokereissa lähinnä 3-4 kentässä ei saanut vastuuta.tepsissä 1-2 kenttään ja yv:tä niin rupee tulemaan tehoja.uskokaan vaan ei sen taidot ole mihinkään kadonnut ne vaan tarvii kaivaa taas esiin ja leime sen asian osaa.sitten vielä kerokaa mulle yksikin pelaaja joka on viime vuosina ollut hyvä jokereissa????

        kaudella henkseleitä katsomossa... tehtyään ensin hurjat 3 8=11 pojoa 48 ottelussa!

        yks hyvä jokeripelaaja vois olla esim. bremberg!


      • oon samaa
        ensi kaudella kirjoitti:

        tepsissä tehot 15 30=45 eli todellakin kannattaa tehdä sopimus.pelasi viimekaudet jokereissa lähinnä 3-4 kentässä ei saanut vastuuta.tepsissä 1-2 kenttään ja yv:tä niin rupee tulemaan tehoja.uskokaan vaan ei sen taidot ole mihinkään kadonnut ne vaan tarvii kaivaa taas esiin ja leime sen asian osaa.sitten vielä kerokaa mulle yksikin pelaaja joka on viime vuosina ollut hyvä jokereissa????

        mieltä että Hauhtonen ois tällä hetkellä parempi versio AUK:sta, ja että tepsin kannattaisi hänet palkata! Mutta kun siitä on puhuttu jo kohta puoli vuotta ni tuskin se enää on tulossa. Todennäköisempää on että AUK jatkaa.


      • bremberg on
        paukuttaa ens kirjoitti:

        kaudella henkseleitä katsomossa... tehtyään ensin hurjat 3 8=11 pojoa 48 ottelussa!

        yks hyvä jokeripelaaja vois olla esim. bremberg!

        tehnyt sopimukse jo ruotsiin.seraa vähän asioita ennenkun tänne kirjoittelet.

        hauhtonen rules!!!


      • opettele hei...
        bremberg on kirjoitti:

        tehnyt sopimukse jo ruotsiin.seraa vähän asioita ennenkun tänne kirjoittelet.

        hauhtonen rules!!!

        lukemaan! kyse oli viimevuosista!!! mitäs jos lukisit viestit kunnolla, ennen ku vastaat niihin!


    • Joope-setä

      hauskaa kun kukaan ei tunnu uskovan että hauhtonen tosiaan on tepsin mies. ainakin myyvät mainoksia hänen paitaansa ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe