Ihan viihteen puolelle menee kun saa lukea näiden joka nurkasta ja lankunraosta nousseiden urhoollisten Nokia-haukkuja, heh heh. Kyllä se vaan on niin että Suomessa kateus on kaiken elinvoiman alku ja juuri: kovin oli hiljaista silloin kun Nokialla meni hyvin mutta heti kun tulee taivaalle tummia pilviä niin johan putkahtelee jos jonkinlaista tuomionmaalaajaa esiin. Noh, nämä totuudentorvethan eivät ikinä pystyisi päivääkään tekemään Nokialle hommia saati ottamaan niitä riskejä joita kyseisessä bisneksessä joutuu kohtaamaan. Eli jatkakaa vaan ininäänne niin saamme me muut huvituksen aihetta.
Huvittaa tämä Nokian mollaus
3
916
Vastaukset
- ...
Kateus on väärä asenne. Niistä menestyvistä voi ottaa myös mallia, mutta ei vakiovarusteena huonon itsetunnon omaava suomalainen edes yritä.
- Lepakkomies
Niin, eihän kaikista asioista saisi keskustella. Nokiahan on nostettu meillä niin suurelle alustalle, että se on kaiken arvostelun yläpuolella. Siitä huolimatta kilpailijat ovat onnistuneet viimeaikoina paremmin. Sille nyt vaan ei voi mitään. Nyt vaan kaikki Nokialaiset keskustelupalstoille haukkumaan "väärää" mieltä olevat!
- Niinpä
Asiallinen kritiikkihän on aina paikallaan, ja sellaistahan voi ja tuleekin esittää Nokiaa kohtaan. Mutta jos keskustelu on 'Nokia on paska puhelin'-tasoa niin mitäpä siihen voi todeta kuin heh heh. Ja mikäs sitä kritiikkiä on estänyt esittämästä tähänkään asti, kai tässä maassa vielä puhevapaus on vaikka Nokia olisi millaisella jalustalla? Huvittaa vaan se kuinka nyt on ikään kuin sellainen ilmapiiri että 'jesh, vihdoin saan päästää Nokia-angstiani kun niillä menee kerrankin huonosti - munhan on pakko olla nyt oikeassa, mitä minä olen aina sanonut' jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720