KAUHUJEN TÄYTTYMYS

kauhajokinen

Kauhajoen osuuspankin takana olevassa pienessä niemessä on tapahtunut kummia. Outoja valoja on nähty pyörivän siellä illalla ja yöllä. Sieltä on myös kuultu outoja ääniä. Tätä on jatkunut nyt viikon ajan. Ihmiset ovat käyneet niemessä mutta mitään outoa siellä ei ole ollut, mutta jotkut kertovat tunteneensa että jokin paha oli läsnä.

21

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo

      hoitoon.

      • kauhajokinen

        Tarina oli tosi!


    • Näin meillä

      UFO:t tekee tukikohtaa sinne. Pitää kohta lähettää armeija sinne, että saavat rauhassa rakentaa..

    • pöks

      älypäät ne siellä vaa riehuu. tai sitten ufot on tullu venäjältä suomeen ja perustanu varjohallituksen jotta ne vois myydä suomalaista huipputeknologiaa (nokia) avaruusolennoille tonne kuuntaakse mistä ne muuten JFK:n ampuivat.

    • Elämä on hienoa

      Ehkä jotku nuoret käy siellä tupakalla tai pilveä polttamassa. Niin mekin tehtiin nuorempana. Lamppukin tarpeellinen. Pahalta voi tuntua jos paskattaa.

    • nygård666

    • Myllis...

      se siellä vain hääräilee pontikkapannunsa kimpussa.

      • seppo myllis

        Ei minulla ole pontikkapannua.


    • R44KKUN4

      PAKKO NOSTAA NÄIN LAADUKAS KESKUSTELU....KESTIÄKIN KIINNOSTAA!

    • satunnaiskävijä arto

      kyllä näin hyvä keskustelu pitää nostaa. homopornoa.

      • Huh!

        Huh!


    • kuv4l4u74.f1

      • lentävä kalakukko

        Niin mitä? Ufot on ihan tavallisia vierailijoita, sanoisin niitä mamuiksi. Ovat aina keskuudessamme.


    • oikeiston mies

      Järkyttävää. Kärkyttävä kyrkyttävä paskakyrpä

      • Anonyymi00016

        Juuri näin.


    • Kyllä on kauheaa asiaa. Siellä niemessähän ollaan mm.uhrattu sianruhoja kuolleiden kepulaisten hengille. Ovat työntäneet kuolleen possun lautalle, sytyttäneet sen tuleen ja työntäneet jokeen virran vietäväksi. Sen takia se vähän kauempana kasvava pajukko vähän kärähti.

    • Niemessä harrastetaan nykyisin joukkoseksiä alaikäisten kesken.

      • Kurikan_kropsu

        Kepun uhrien mätänevät ja paisuneet ruumiit virtaavat ohitseni seisoessani kumisaappaissa löyhkäävän maatalouden päästöistä saastuneen joen törmällä, joka on täynnä juoppojen jälkeensä jättämiä viinapulloja ja kepun vaalimainoksia.

        Joen ylle kohoavat sisältä lahot, lehdettömät koivut, kuin elävät vainajat vartioiden tumman veden roskien peittämää pintaa. Kaiken kattona on auringon peittävä lyijynharmaa taivas, joka enteilee kylmää sadetta. Kenties noista raskaista pilvistä syöksyvä vesi synnyttää uuden kaiken edeltään pois pyyhkivän tulvan, joka vie kepulaisetkin mennessään, aina aavojen ja ankeiden peltojen taakse saastaiseen Itämereen tai rannan törmille haisemaan pahalta.

        -Seppo Myllis

        -olen vaikuttunut ilmaisusi runsaudesta ja alkuvoimaisuudesta.


    • nykyään siellä on, vittu saatana, puisto.

    • mä kävin siellä puistossa paskalla

    • Onneksi tuo Kurikan käpykylä on vielä ikäänkuin puskurivyöhykkeenä välissä, että Kauhumaailman isolaatio voi mahdollistua.
      Vai paljastinko omasta asemapaikastani tuossa jo liikaa.....................:)?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe