Onko Parkanossa muita paikkoja juhannuksen viettoon kuin Käenkoski? Siis sellainen paikka, jossa olisi muita ihmisiäkin. Itselle ei tule mieleen mitään muuta paikkaa. Baaritkin taitavat olla kiinni. Parooni ei ainakaan ole auki. Club Tikistä en tiedä, mutta tuskin sekään on auki.
Juhannus Parkanossa
7
2422
Vastaukset
- xxxxxxxxx999
eipä täällä kyllä ole mitään muuta paikka kun tuo kukkuu... ja jos ei ole pariskunta tai yli 60 , sinne ei kannattane mennä. Eli parkanossa ei voi olla juhannuksen kun kotona!!!!
- NAARASKÄKI
Käenkoski sopii kyllä ihan kaiken ikäisille juhannuksen viettäjille. Itsekin aion mennä; enkä todellakaan ole mikään eilisen teeren poikanen. Siellä voi syödä,juoda,nauttia kauniista maisemasta,risteillä Vesipääskyllä ja jos ei halua tanssia voi vaan kuunnella hyvää musiikkia mahtavilta artisteilta!! KUULE KUULE - KUKKUULLE VAAN !
- Jussi.. ja Irmeli ;)
NAARASKÄKI kirjoitti:
Käenkoski sopii kyllä ihan kaiken ikäisille juhannuksen viettäjille. Itsekin aion mennä; enkä todellakaan ole mikään eilisen teeren poikanen. Siellä voi syödä,juoda,nauttia kauniista maisemasta,risteillä Vesipääskyllä ja jos ei halua tanssia voi vaan kuunnella hyvää musiikkia mahtavilta artisteilta!! KUULE KUULE - KUKKUULLE VAAN !
on hyvä juhannusfiilia, Se aito suomalainen. Jos vaikka vanhempaa väkeä onkin, ei tarvitse ainakaan rikkinäisiin pulloihin astua tai oksennoksiin! Siisti kaikinpuoilin.
Tasoa sieltä löytyy ja olen samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja, monipuolinen, ja paras paikka juhannuksen viettoon. Tanssilava on aivan mahtava ja tanssilattia maan parhaita.
Majoituspaikasta, löysin vastapäisestä huoneesta oman "ihanan kullan", jonka kanssa kelluin ponttoonisaunassa aina aamutunteihin saakka.. aina tulee olemaan lämpöiset tunnelmat sitä paikkaa kohtaan oliko se nyt sitte lomakoti, vai mikä mutta Käenkoskella kuitenkii.
Kyllä siellä Parkanosta mukavan juhannuksen löytää!
- Missä viettää?
Ylä-Satakunnan kesä-lehdessä mainitaan kesämenoissa, että Pahkalanniemen leirintäalueella on juhannuskokko 25.6. Onkohan siellä juhannuksena mitään muuta tapahtumaa?
Milloinkahan Parkanoon saadaan juhannusfestarit, kun Jämijärvelläkin on tänä vuonna, vaikka se on niin pieni paikka!- Missä viettää?
Ikaalisten Mansoniemen leirintäalueellakaan ei taida olla mitään juhannustapahtumaa? Eikä varmaan muuallakaan Ikaalisissa?
Vastailkaa nyt ihmiset, jos tiedätte edes lähistöltä jotain paikkoja, joissa on jotakin juhannuksena! - kipseli66
Missä viettää? kirjoitti:
Ikaalisten Mansoniemen leirintäalueellakaan ei taida olla mitään juhannustapahtumaa? Eikä varmaan muuallakaan Ikaalisissa?
Vastailkaa nyt ihmiset, jos tiedätte edes lähistöltä jotain paikkoja, joissa on jotakin juhannuksena!Olen itse aikanaan (ei niin kauan sitten ;) ) parikymppisenä viettänyt muutamatkin juhannukset Käellä, ja voin kertoa että hauskaa on ollut, vaikken mikään lavatanssifani olekaan. Nuorta porukkaa on myös aina paikalla ja ainakin ennen löytyi ulkoa karaoke- ja kaljateltat joissa voi olla ne joita ei tanssi kiinnosta. Tämä nyt ei enää täksi juhannukseksi auta, mutta jatkoa ajatellen. :)
- Kaukana kukkuu
kipseli66 kirjoitti:
Olen itse aikanaan (ei niin kauan sitten ;) ) parikymppisenä viettänyt muutamatkin juhannukset Käellä, ja voin kertoa että hauskaa on ollut, vaikken mikään lavatanssifani olekaan. Nuorta porukkaa on myös aina paikalla ja ainakin ennen löytyi ulkoa karaoke- ja kaljateltat joissa voi olla ne joita ei tanssi kiinnosta. Tämä nyt ei enää täksi juhannukseksi auta, mutta jatkoa ajatellen. :)
Käenkoskella on pääsyliput turhan kalliita nuorten ja ehkä ei niin nuortenkin kukkarolle. Koskee sekä normaaleja viikonloppuja, että varsinkin juhannusta, jolloin lipun hinta on huomattavasti korkeampi kuin normaalisti.
Myös kyydin saaminen on ongelma, kun Käenkoskelle ei ole enää bussikuljetusta, jollainen oli vielä jokunen vuosi sitten. Hintakaan ei ollut kovin paha. Ainakaan, jos vertaa taksien hintoihin. Bussikyyditys saisi tulla takaisin. Uskoisin, että sille olisi kysyntää, kun Käenkoskelle on turhan pitkä matka kävellä, jos ei satu asumaan sen lähistöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904