Mistä voisi tilata jäljentävän kuittivihkon omilla tiedoilla ja teksteillä? Tarvitsisin ilmoittautumislomaketyyppisen kuittivihkon, mutta en löydä millään netistä ostopaikkaa tällaiselle. Valmiita kuittivihkoja kyllä löytyy.
Kuittivihko omilla teksteillä?
14
5921
Vastaukset
- löökkökl
Kyseleppä kirjapainoista. Olen joskus tilannut lomakkeita http://www.vaaksynoffset.com/fi/Painotuotteet.html
- mnjkhghg
jonkun muutaman vihkon teettäminen maksaa hunajaa
- Tee itse?
En tiedä onko sinun tapauksessasi käyttökelpoinen vaihtoehto, jos nimenomaan tarvitset jäljentävän lomakkeen. Muussa tapauksessa semmoisen voi tehdä vaikka excelillä tai wordilla, täyttää tietokoneella ja tulostaa tarvittava määrä. Excelillä on se etu, että voi tehdä kaksisivuisen lomakkeen, joista toinen voi olla varustettu tekstillä "asiakkaan kappale" ja sille kopioituu tiedot niin, että ei tarvitse täyttää kuin kerran. Minä olen näitä puuhastellut.
- kuititon
Itse tehdyllä lomakkeella olen tähän asti pärjännyt, olisi vain kätevämpää, jos lomake olisi jäljentävä. Tarvitsen lomakkeita mökkivuokraustoimintaan, ja lomakkeet pitää täyttää mökillä asiakkaan läsnäollessa, ilmoittautumistilanteessa - eli tietokoneella täyttäminen ei tule kyseeseen, kun tulisikin. Meillä on tähän asti ollut käytössä tee-se-itse lomake, jossa kysytään yhtä sun toista tietoa, ja tällaista lomaketta ei oikein ole valmiina saatavilla.
Tähän asti meillä on ollut systeeminä, että asiakkaalla täytetään ilmoittautumislomake, joka jää meille - erillinen kuitti annetaan pyydettäessä. Haluaisin kuitenkin yksinkertaistaa ilmoittautumista, kun varsinkin ulkomaalaisten vuokralaisten pitää täyttää vielä matkustajailmoituskin, ja olisi helpompaa, jos meillä olisi vain yksi lomake, johon tulisi kaikki tarvittavat tiedot, ja sitten siitä jäisi kopio asiakkaallekin kuitiksi ja siinä olisi vielä meidän yhteystietomme ym. infoa.
Mitäköhän suuruusluokkaa mahtaa olla tuo hunajainen hinta? - Pannaan toimeksi?
kuititon kirjoitti:
Itse tehdyllä lomakkeella olen tähän asti pärjännyt, olisi vain kätevämpää, jos lomake olisi jäljentävä. Tarvitsen lomakkeita mökkivuokraustoimintaan, ja lomakkeet pitää täyttää mökillä asiakkaan läsnäollessa, ilmoittautumistilanteessa - eli tietokoneella täyttäminen ei tule kyseeseen, kun tulisikin. Meillä on tähän asti ollut käytössä tee-se-itse lomake, jossa kysytään yhtä sun toista tietoa, ja tällaista lomaketta ei oikein ole valmiina saatavilla.
Tähän asti meillä on ollut systeeminä, että asiakkaalla täytetään ilmoittautumislomake, joka jää meille - erillinen kuitti annetaan pyydettäessä. Haluaisin kuitenkin yksinkertaistaa ilmoittautumista, kun varsinkin ulkomaalaisten vuokralaisten pitää täyttää vielä matkustajailmoituskin, ja olisi helpompaa, jos meillä olisi vain yksi lomake, johon tulisi kaikki tarvittavat tiedot, ja sitten siitä jäisi kopio asiakkaallekin kuitiksi ja siinä olisi vielä meidän yhteystietomme ym. infoa.
Mitäköhän suuruusluokkaa mahtaa olla tuo hunajainen hinta?"Mitäköhän suuruusluokkaa mahtaa olla tuo hunajainen hinta? "
Hinnan hunajaisuus riippuu täysin siitä miten raskaan sarjan suunnittelua tarvitaan - Pystyisin siis tarjoamaan Sinulle tietokoneella täytettävän sovelluksen tai valmistamaan käsin täytettävän originaalin, joka sitten pitäisi kirjapainossa siirtää itsejäljentävälle lomakkeelle.
Paras vaihtoehto olisi, jos tietokonesovellus kävisi, yhdistää tekemäsi lomake ja matkustajailmoitus, jolloin yksi tieto kuten henkilötiedot, täytettäisiin vain yhden kerran ja kopioituisi oikealle paikalleen eri lomakkeille. Minä valmistan pienyrityskäyttöön tilauksesta taulukkolaskenta (MS-Excel tai OOCalc) -pohjaisia sovelluksia.
Palveluni toimii niin, että asiakkaan kanssa tehdään konsultointisopimus, jossa määritellään tehtävä. Jos asiakas tilaa lomakkeen tyyliin "tee lomake, jossa pitää olla nämä tiedot" ilman sen kummempaa ideointia asiakkaalta itseltään, suunnittelu maksaa eniten, mutta jos se ideoidaan asiakkaan enemmän tai vähemmän valmiin mallin pohjalta yhteisvoimin kehittäen, mennään kevyempään suunnitteluun ja tuntihinta enemmän kuin puolittuu. Sommittelu on sitten työmäärältään suurin, mutta sen tuntihinta on alin.
Yhdessä henkilötyöpäivässä (htp=7,5 tuntia) tekee melkein minkä vain lomakkeen valmiiksi, joten hinta olisi *maksimissaan* yhteensä esim. tunti suunnittelua vaadittavan kategorian mukaan 6,5 tuntia sommittelua.
Palveluun kuuluu yrityksen logon ym tietojen lisääminen lomakkeelle ja kaikki muu muotoilu, mitä asiakas toivoo/tarvitsee, lomakkeen poltto cd:lle ja toimitus asiakkaan sijainnista riippuen tarvittaessa postitse.
Käsin täytettävän originaalin myös voisin tehdä, suunnittelun ja sommittelun hinta sama kuin tietokonepohjaisessa ratkaisussa. Tuntimäärä tässä jäisi pienemmäksi siltä osin, että ei tarvitsisi linkittää tiedonsiirtoa lomakkeelta toiselle.
Toisaalta tietokonepohjaisen ratkaisun toteuttamisessa olisi se etu, että voisi joko täyttää tietokoneella tai tulostaa lomakkeet käsin täyttöä varten, aina tilanteen mukaan.
Jos alkoi kiinnostaa, laita postia osoitteeseen [email protected] niin otan yhteyttä (en spämmäyksen vuoksi laita tänne oikeita yhteystietojani) - 12
Näitä varausohjelmistoja on kaupan pilvinpimein. Itseäni vain nyppii se, että nettisivuilla ei koskaan kerrota hintaa. On niin ja niin paljon ominaisuuksia, räätälöidään loput ja hienot demot. Hinta jää salaisuudeksi ja pärstäkertoimen mukaan arvioitavaksi. Sutki myyntimies tulee mielellään arvioimaan paljonko sinulla on hynää maksaa ohjelmasta.
- kuititon
Pannaan toimeksi? kirjoitti:
"Mitäköhän suuruusluokkaa mahtaa olla tuo hunajainen hinta? "
Hinnan hunajaisuus riippuu täysin siitä miten raskaan sarjan suunnittelua tarvitaan - Pystyisin siis tarjoamaan Sinulle tietokoneella täytettävän sovelluksen tai valmistamaan käsin täytettävän originaalin, joka sitten pitäisi kirjapainossa siirtää itsejäljentävälle lomakkeelle.
Paras vaihtoehto olisi, jos tietokonesovellus kävisi, yhdistää tekemäsi lomake ja matkustajailmoitus, jolloin yksi tieto kuten henkilötiedot, täytettäisiin vain yhden kerran ja kopioituisi oikealle paikalleen eri lomakkeille. Minä valmistan pienyrityskäyttöön tilauksesta taulukkolaskenta (MS-Excel tai OOCalc) -pohjaisia sovelluksia.
Palveluni toimii niin, että asiakkaan kanssa tehdään konsultointisopimus, jossa määritellään tehtävä. Jos asiakas tilaa lomakkeen tyyliin "tee lomake, jossa pitää olla nämä tiedot" ilman sen kummempaa ideointia asiakkaalta itseltään, suunnittelu maksaa eniten, mutta jos se ideoidaan asiakkaan enemmän tai vähemmän valmiin mallin pohjalta yhteisvoimin kehittäen, mennään kevyempään suunnitteluun ja tuntihinta enemmän kuin puolittuu. Sommittelu on sitten työmäärältään suurin, mutta sen tuntihinta on alin.
Yhdessä henkilötyöpäivässä (htp=7,5 tuntia) tekee melkein minkä vain lomakkeen valmiiksi, joten hinta olisi *maksimissaan* yhteensä esim. tunti suunnittelua vaadittavan kategorian mukaan 6,5 tuntia sommittelua.
Palveluun kuuluu yrityksen logon ym tietojen lisääminen lomakkeelle ja kaikki muu muotoilu, mitä asiakas toivoo/tarvitsee, lomakkeen poltto cd:lle ja toimitus asiakkaan sijainnista riippuen tarvittaessa postitse.
Käsin täytettävän originaalin myös voisin tehdä, suunnittelun ja sommittelun hinta sama kuin tietokonepohjaisessa ratkaisussa. Tuntimäärä tässä jäisi pienemmäksi siltä osin, että ei tarvitsisi linkittää tiedonsiirtoa lomakkeelta toiselle.
Toisaalta tietokonepohjaisen ratkaisun toteuttamisessa olisi se etu, että voisi joko täyttää tietokoneella tai tulostaa lomakkeet käsin täyttöä varten, aina tilanteen mukaan.
Jos alkoi kiinnostaa, laita postia osoitteeseen [email protected] niin otan yhteyttä (en spämmäyksen vuoksi laita tänne oikeita yhteystietojani)Muuten ihan hyvä, mutta en todellakaan tarvitse tietokonepohjaista lomaketta, vaan ihan paperilla olevan. Olen sen verran excelin kanssa itsekin askarrellut, että varmasti tarpeen vaatiessa saisin riittävän toimivan lomakkeen itsekin aikaiseksi, mutta kuka tekisi valmiiksi suunnitellusta lomakkeesta itsejäljentävän "kuittivihkon", ja mihin hintaan?
TIetokonepohjaiset lomakkeet eivät tule missään nimessä kyseeseen, koska lomake täytetään _mökillä_ asiakkaan kanssa yhdessä. Tämä tarkoittaisi tietokonepohjaisen lomakkeen kanssa sitä, että minun pitäisi kantaa sekä kannettava tietokone että printteri mökkiin ja vielä viedä ne poiskin lomakkeiden täytön jälkeen. Menee liian vaikeaksi tähän tarkoitukseen. - Pannaanko toimeksi?
12 kirjoitti:
Näitä varausohjelmistoja on kaupan pilvinpimein. Itseäni vain nyppii se, että nettisivuilla ei koskaan kerrota hintaa. On niin ja niin paljon ominaisuuksia, räätälöidään loput ja hienot demot. Hinta jää salaisuudeksi ja pärstäkertoimen mukaan arvioitavaksi. Sutki myyntimies tulee mielellään arvioimaan paljonko sinulla on hynää maksaa ohjelmasta.
Suunnittelupalvelua tarjoavana voin kokemuksesta sanoa, että kun tehdään räätälöity palvelu asiakkaalle, hintaa on mahdoton kertoa missään nettisivulla, koska asiakkaitten tarpeet ja niiden vaatima työmäärä vaihtelevat laidasta laitaan.
Minunkin valmissovelluksistani kyllä on hinnat nettisivulla, mutta tuossa jo toiselle kirjoittajalle vastasin, että asiakkaan tarpeista ja toimeksiannosta riippuu pitkälle mitä se "hunajainen hinta" tulee olemaan. Voisihan siellä sivulla tietysti olla suunnittelupalvelujen tuntihinta, mutta kun siinäkin on eri kategorioita vaadittavan työmäärän mukaan. Se, miten vaativasta suunnittelusta on kyse, selviää vasta keskustelussa asiakkaan kanssa.
Eli en tule ainakaan minä katsomaan paljonko hynää Sinulla on maksaa, vaan tulen mielelläni katsomaan mitä Sinä tarvitset ja sitten päätetään tehdäänkö kaupat :=)
- kuititon
löysitkö sinä paikan mistä niitä valmiiksitäytettyjä kuittivihkoja saa????
olen samallaisella hakureissulla :)- Alipainoinen
No noita itsejäljentäviä lomakkeita saa kyllä useammastakin painotalosta tilattua.
http://www.auraprint.fi/tuotteet/lomakkeet
http://www.paino.net/product_catalog.php
Omalla lay-outilla olevan lomakevihkon tekemisen hinnasta ei ole mitään havaintoa. Jos saat jonkin hinnan noista paikoista tai jostakin muualta, niin laitapa jonkinlainen hintatieto tännekin näkyville.
Ei tarvitse silloin kaikkien muiden pähkäillä enää samaa asiaa ihan nollista lähtien.
.
- vanhassa vara paremp
Eli tietokoneella tehdyt kaavakkeet ja väliin jäljentävä paperi.
Hinta voi tosin tulla tässäkin esteeksi :)
http://www.sinisiipi.fi/index.php?categoryID=291- kjllkkjlkkj
Hyvä konsti pienille lomakemäärille on tehdä itse haluttu lomake esim. excelillä, tulostaa niitä paperille A4 tarvittava määrä ja tulosteet voi halutessaan liimata vihkoksi esim. erikeperillä yhdeltä sivulta käyttäen pahvia nipun pohjalla. Paperit täytyy purisdtaa liimattavalta sivulta hyvin tiukkaan, ettei liimaa mene paperien väliin, vaan pelkästään paperinipun päähän. Samalla tavalla voi tietty tehdä muitakin kokoja, jos omistaa paperileikkurin.
Jos tarvitsee vaaka A5 kokoista lonaketta, sen voi tehdä siten, että tulostaa arkin yläosaan lomakkeen ja sen jälkeen kääntää paperin ja tulostaa toiselle puolelle myös, Kun lomakkeet on tulostettu, taitetaan A4 arkki keskeltä ja kaksiosainen lomake on valmis.
Ja jäljennös tapahtuu vanhanajan kalkkeripaperilla, joita saa kirjakaupoista. - KALKKEERI
kjllkkjlkkj kirjoitti:
Hyvä konsti pienille lomakemäärille on tehdä itse haluttu lomake esim. excelillä, tulostaa niitä paperille A4 tarvittava määrä ja tulosteet voi halutessaan liimata vihkoksi esim. erikeperillä yhdeltä sivulta käyttäen pahvia nipun pohjalla. Paperit täytyy purisdtaa liimattavalta sivulta hyvin tiukkaan, ettei liimaa mene paperien väliin, vaan pelkästään paperinipun päähän. Samalla tavalla voi tietty tehdä muitakin kokoja, jos omistaa paperileikkurin.
Jos tarvitsee vaaka A5 kokoista lonaketta, sen voi tehdä siten, että tulostaa arkin yläosaan lomakkeen ja sen jälkeen kääntää paperin ja tulostaa toiselle puolelle myös, Kun lomakkeet on tulostettu, taitetaan A4 arkki keskeltä ja kaksiosainen lomake on valmis.
Ja jäljennös tapahtuu vanhanajan kalkkeripaperilla, joita saa kirjakaupoista.> Ja jäljennös tapahtuu vanhanajan kalkkeripaperilla, joita saa kirjakaupoista.
Mummuni tuosta vierestä juuri torkkujensa perästä vahvisti, että tämä toimii hänenkin kokemuksensa mukaan oikein hyvin. Tyttönä ollessaan harkkarina Viipurin Lyhyttavaraliikkeessa v. 1932 siellä tehtiin kaikki kuitit tällä tavalla. Eikä kukaan tullut ikänä valittamaan, että tars olakin tehty jollain tietokoneella..
- toimiiko32341
printtereihin saa nykyään jäljentävää paperia. Toimiiko tuo käytännössä? Kokemuksia?
http://www.xerox.com/printer-supplies/carbonless-paper/compatability/fifi.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5168808Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556086Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3555122Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664729Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984321Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664033SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843902- 911828
- 1031384
- 47949