Tämä omituinen opus avautui minulle viikko sitten.
Nyt kai minulla on 10 "ystävää", lapsikasvoja suurin osa.
Veljen tai siskon petntuja, hittoja tässä.
Naamakirja
6
170
Vastaukset
oo aina niin negatiivinen!!
On siellä vanhempaakin porukkaa, meitäkin vanhempia.- yks kottarainen
Minäkin sinne keväällä yhden ystävän pyynnöstä rekisteröidyin ja yllättäen tytön kaverit sitten halusivat minut kaverikseen. Mukavasti on sitten näiden nuorten kanssa siellä kuulumisia vaihdeltu. Muuten ei varmaan tulisi yhteyttä pidettyäkään.
- face to face, or not
Pitkään poissa olleena kotikonnuiltani kesäisin löytyi vanhoja ja uusiakin tuttavuuksia. En kerkeä päivittäin; ainakaan kesäaikana useinkaan käymään. Mutta eipä ole vielä ainakaan moittimista ja voihan ola vastaamatta kaveripyyntöihin. Talvella tsempataan lisää, jos ja kun...niin ;)
Ai niin, Hyvää ja Hauskaa Juhannusta!
p.s. jos säät sallii; merelle meno mielessä :)
- o.tunnus
naamakirjalla saa toki muitakin ystäviä, riippuen mitä naaman takana on...
Vietkä tämän nyt naamakirjaan :D - kednah
Ihan outoja tyyppejä hyppää sähköoseen postiin.
En taida hallita oikein näitä pelejä.
Hitto soikoon.
Vaikka ABC ajokortti onkin, taitaa olla jo vuosilta... - Hopia*
on siellä profiili. Eipä tule käytettyä. Ehkä joskus eläkkeellä jos terveyttä riittää, kun läppärillä naputtelu muuttuu huviksi.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713