Onko tämä mahdollista?

syöpäpotilas.

Olen aivan ällikällä lyöty. Kohtasinkohan enkelin? Vai kuvittelinkohan kaiken?

Minulle tehdään juuri syöpä hoitoja oulussa ja välillä olen niin loppu kuin vain voi olla.
Viimeviikolla erään hoitomuodon jälkeen pääsin mieheni kanssa kotiin. Pyysin miestäni automatkalla pysähtymään että pääsen wc:en. Olin väsynyt, itkuinen ja aivan lohduton. Mieheni joi kahvin ja sillä aikaa minä käveleskelin ja jaloittelin eräässä liikkeessä. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttämään ja liikkeen myyjätär kosketti minua ja kysyi:" Onko kaikki kunnossa, tarvitsetko apua?" Samalla kun hän minua kevyesti kosketti tuntui kuin olisin saanut roppakaupalla energiaa häneltä.
Onko olemassa ns. energian luovuttajia, jotka kosketuksen voimalla sitä toiselle antaa.
Minulle tuli hyvin rauhallinen ja hyvä olo, aivan kuin hän olisi antanut minulle positiivista virtaa.
Onko kenelläkään tälläisestä kokemuksia?
Koko kotimatkan ja jopa seuraavan päivänkin olin kumman energinen, tavallisesti olen aivan loppu hoitojen jälkeisellä viikolla.

En pysty lukemaan vastauksia kuin vasta tiistaina mutta olisin kiitollinen jos joku joka on konenut tälläisiä energiavirtoja vastaisi.

4

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanak.

      tämän maan päällä. Toivon sinulle jaksamista hoitojen kanssa ja hyvää juhannusta.
      Itselläni ei ikävä kyllä ole asiasta kokemuksia.

    • Enkeleitä onko heitä

      kokemuksia. Mutta ajoitteko Oulusta pohjoiseen päin? Nimittäin tiedän erään "hyvän energian luovuttajan" Oulu-Tornio välillä.
      Kyllä se on mahdollista. Ei hän mikään enkeli ole mutta hyvällä tahdollaan osaa luovuttaa energiaa muille. Näitä tälläisiä luonnonoikkuja on paljon olemassa. Energianluovuttajat luovuttavat omaa energiaansa sitä vain todella tarvitseville.
      Kaikkea hyvää ja jaksamista hoitojen parissa. Hyvää Juhannusta.

    • ??

      Voi nimittäin olla, että kysymyksessä oli enkeli. Ihmisellä ei ole tuollaista kykyä.

      • Vastaavaa kokenut

        Kyllä ihmisilläkin voi olla tuollaisia kykyjä armolahjana jumalalta. Minun oikean ja vasemman jalkani välillä ollut pieni pituusero on parannettu kosketuksen voimalla tällaisen henkilön toimesta. Olin silloi ala-asteikäinen tapauksesta on aikaa noin 20 vuotta. Muistan elävästi että kosketus tuntui voimakkaana lämpönä jaloissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2435
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      403
      2043
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1928
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      110
      1210
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1083
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1047
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe