Mitä teillä on Paigea vastaan? (Ja se muuten kirjoitetaan P-A-I-G-E, ei Page!) Mitä pahaa se on tehnyt? Vastaukseksi ei kelpaa, että koska se on teidän mielestänne ruma tai koska se tuli Pruen tilalle. Jos suhtaudutte normaalistikin uusiin ihmisiin noin ennakkoluuloisesti ja vihamielisesti, ei teille ole uusia ystäviä luvassa piiiitkään aikaan..!!
Mitä hittoa teillä on Paigea vastaan!!
6
550
Vastaukset
- noita
Paige on ihan hyvän näköinen ja muutenkin mukava vaikka en ole tavannutkaan. Eikä ihmistä katota heti huuliin ja päätellä siitä millainen hän on. Paige on melkein paras niistä "siskoista" ja sitten paras kun värjää hiuksensa ja leikkaa...
- Piper Halliwell
Mä en aluks tykänny Paigesta. Mut nyt se on ihan hyvä. Oon samaa mieltä sun kanssa.
- ........
Yksin kertaisesti kenelläkään ei ole mitään Paigea vastaan. Rose on maailman huonoin näyttelijä,ei Paige koska Paige on vain roolihahmo joka on ihan *öhöm* sieltä
- noita
No se on nyt AIVAN sama aisia!!!!
- Piper Halliwell
noita kirjoitti:
No se on nyt AIVAN sama aisia!!!!
.....on aisia
- CHaRMeD
en itsekkään myös pitänyt Paigesta, koska se tuli Pruen tilalle, mutta syy siihen miksi en hänestä pitänyt oli Rose. Seinälläni on kymmeniä Siskoni on noita-kuvia ja melkein jokaisessa niissä Holly ja Alyssa poseeraa normaalisti, ja Rose yrittää olla niin seksikäs...
Paige on minusta hyvä, mutta Rose ei niinkään.
MINULLA EI OLE MITÄÄN PAIGEA VASTAAN!!
Vaan Rosea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263358
- 771650
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801160Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1471094- 45951
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.50924Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe178895- 61892
- 42846
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139785