hyvänen aika sentään miksi täällä suomessa lausutaan Finlad Europe ei saa pestä ikkunoita tänään oikeita ikkunoita jonkunhan nekin pitää pestä :) sitten Lopeta sinä onneton hakkeri oranssin keltaisen läpyskän kanssa eksyttämästä ihmisiä sekä vaarantamaan tietoturvansa.
:) mä jo eilen kertaalleen varoitin.
Herre god lausutaan härre :)
:)
1
420
Vastaukset
- .
niiin ja mielestäni on hyvin rumaa käytöstä irvailla ja räikeää suunsoittoa halveerata mun yksiä niistä kekseistä josta pidän nimittäin Tonttumuorin piparisydämmiä Otaniemi ei nyt taas ala siellä jossain vitsiä väänttä vaan otatte jokainen ainakin sata tonttumuorin piperkakkusydämmiä laatikkoa ja yritätte itse myydä ne junnu urheilun hyväksi tai sitten menette antamaan aikaanne jne,
voitte myös Lopettaa tyhmän raukkamaisen käytöksenne En ole polttisesti sitoutunut enkä omista puolekirjoja mutta :) Netta Muscetia sekä lääkäri sarjaa luen tosin :)
:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703