painifetissi

mies 00

musta on jo nuoresta lähtien ollut kiva alistaa painimalla,pidän erityisesti ns.koulupoika-selätyksestä,jossa voittaja istuu päällä hajareisin ja pitää kädet selätettynä,niin että polvet on käsivarsien päällä,se on jotenkin niin dominoiva selätys,itse käytin sitä varsinkin nuorempana,kerrankin koulun pihalla painimatsin päätteeksi sain kaverin kunnon koulupoika-selätykseen,istuin vaan painavasti sen päällä,asetin polvet käsivarsille ja pidin selätettynä monta minuuttia,päästin ylös vasta kun se antautui.Olen myös joutunut itsekin selätetyksi joskus,ja täytyy myöntää että aika nöyryyttävältä tuntuu kun joku istuu päällä ja alistaa.Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia,olisi kiva kuulla etenkin naisten mielipiteitä,oletteko nähneet "koulupoika-selätystä" tai itse kokeillut esim.jossain leikkimielisessä painissa?

9

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermannipelle

...ku tenavana poikakavereitten kans painittiin että mä olisin jotain kiksejä niistä painileikeistä saannu...No jonku muijan kans vois koittaa painia ja olla ite hiukkasen passiivisempi osapuoli...

• Hermannipelle

Eiks tosta painista vois virallisesti tehä tollasen Handikaps-matsin, tasoitusmatsin?

Aatteles ku kattois vaikka olympialaispainia telkkarista ja siellä olis tiukkoihin trikoihin pukeutuneena 1 mies ja 2 naista vastakkain...tai 1 pieni mies ja 1 iso nainen...tms. jännää!

• Hermannipelle

...KARMEITA LÄHITAISTELUJA PAINIMOLSKILLA! Siinä treenatut kehot olis oikeassa elementissään! Ei ehi vielä tämän vuoden olympialaisiin...#*'* #*!

• JustAGirl

Olen nuori naispuolinen tapaus joka todella nauttii painimisesta. Pienenä leikin enemmän poikien kanssa joten fyysinen leikki tuli tutuksi ja kun kasvoin se sai myös seksuaalista viehätystä.

Ikävän harvassa ovat ne miehet jotka tämän huvin päälle ymmärtää. Harmittaa myös kun joidenkin itsetunto ei kestä että olen vahvempi kuin miltä näytän. Suututin aikanaan jo pari kaveria kun eivät yhdessä saaneet minua selätettyä lattiaan ;)

Nyt on löytyny se oma rakas, joka suostuu painimaan kanssani. Onnea on- vaikka saattaa toisinaan rasittaa häntäkin kun en saa tarpeekseni huvista ;) Luonteeni mukaan lähden aika tosissaan leikkiin- pidän siitä että hän voittaa silti...

Eli kyllä näitä löytyy molemmissa sukupuolissa.

• painipoika

Sä oot just täydellinen! Mua kiihottaa valtavasti ajatus painista tyttöystävän kanssa, mutta en oo rohjennut kysyä vielä. Joku päivä kyllä aion kysyä...
        Painitko nykyään vain poikaystävän kanssa? Onks jäbä paljon sua isompi? Jos kummatkin ottaa ihan tosissaan, niin pystytkö selättään sen? Miten yleensä painitte, vaatteet päällä, alkkareilla tai peräti alasti? Olis mielenkiintoista jos vastaisit näihin. Aihe erittäin jännä ja kiinnostava.

• mies 00

mukava kuulla tykkäät painia,mitä mieltä olet "koulupoika-selätyksestä",oletko koskaan selättänyt toista tyttöä tai naista kyseisellä selätyksellä? Mikä on paras painikokemuksesi?

• mies 00
        painipoika kirjoitti:

Sä oot just täydellinen! Mua kiihottaa valtavasti ajatus painista tyttöystävän kanssa, mutta en oo rohjennut kysyä vielä. Joku päivä kyllä aion kysyä...
        Painitko nykyään vain poikaystävän kanssa? Onks jäbä paljon sua isompi? Jos kummatkin ottaa ihan tosissaan, niin pystytkö selättään sen? Miten yleensä painitte, vaatteet päällä, alkkareilla tai peräti alasti? Olis mielenkiintoista jos vastaisit näihin. Aihe erittäin jännä ja kiinnostava.

painin sekä miesten että naisten kanssa,yleensä vaatteet päällä,joskus tyttöystävän kanssa alasti.Pyrin tietysti voittamaan ja selättämään vastustajani,mutta ei se nyt niin vakavaa ole jos häviänkin,eniten tykkään tilanteista lopulta selätän suht tasavahvan vastustajan,se alistaminen painissa just kiehtoo,kuitenkin leikkimielellä.

• painipoika
        mies 00 kirjoitti:

painin sekä miesten että naisten kanssa,yleensä vaatteet päällä,joskus tyttöystävän kanssa alasti.Pyrin tietysti voittamaan ja selättämään vastustajani,mutta ei se nyt niin vakavaa ole jos häviänkin,eniten tykkään tilanteista lopulta selätän suht tasavahvan vastustajan,se alistaminen painissa just kiehtoo,kuitenkin leikkimielellä.

sä noita naispuolisia painikumppaneita oikein haalit? Mä voisin vaikka maksaa naiselle painimatsista.

• Anonyymi

Oikein

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe