Nyt taas on noita juoppoja raitit pullollaan. Jos näet jonkun jupuneena lähtevän ajamaan, käräytätkö?
Minä kyllä käräytän.
Käräytätäkö rattijuopon vaikka se olisi tuttavasi?
13
213
Vastaukset
helvetissä!!
Tai siis tuttua en päästäis edes ajamaan.- Tilja
...käräyttää rattijuopot. 40 vuotta sitten käräyttäjää pidettiin raukkamaisena kantelupukkina. Nykyisin kaikki on paremmin.
- armoton..
Vaikka kyseessa olisi oma puoliso, jos ei sanaa usko, ja lähtis vastoin estelyjä juovuksissa ajamaan, käräyttäisin aivan varmasti.
- .
armoton.. kirjoitti:
Vaikka kyseessa olisi oma puoliso, jos ei sanaa usko, ja lähtis vastoin estelyjä juovuksissa ajamaan, käräyttäisin aivan varmasti.
Minä käräytin ukkoni. Seuraus: Seutula ja avioero. Tästä on aikaa...........vuosikymmeniä.
- ei tekopyhä
armoton.. kirjoitti:
oikeasti tekisit? Ihminen joka juopuneena lähtee autoilemaan on muutoinkin jo livennyt ns. oikein/väärin periaatteista. Ja jos vielä menisit käräyttämään, ei sinun henkiriepusi olisi kovinkaan lujassa.
On niin hyvä puhua paskaa, kun ei ole omalla kohdalla pelkoa, niin tässäkin asiassa näyttää olevan. - Tilja
. kirjoitti:
Minä käräytin ukkoni. Seuraus: Seutula ja avioero. Tästä on aikaa...........vuosikymmeniä.
Etkö odottanut niin käyvän?
- Hyvä kuin mikä
. kirjoitti:
No ei sitten ollut suhteenne kovin vakaalla pohjalla, jos ukko tuosta nokkiinsa otti, ettei tajua ilman muiden peliin puuttumista. Olis luullu jotain oppivankin ukkos.
- älä puhu paskaa
ei tekopyhä kirjoitti:
oikeasti tekisit? Ihminen joka juopuneena lähtee autoilemaan on muutoinkin jo livennyt ns. oikein/väärin periaatteista. Ja jos vielä menisit käräyttämään, ei sinun henkiriepusi olisi kovinkaan lujassa.
On niin hyvä puhua paskaa, kun ei ole omalla kohdalla pelkoa, niin tässäkin asiassa näyttää olevan.
- i_a*
Olimme vaimoni kanssa valtauksellamme... Naapurivaltauksella oli kaveri joka harrasti alkoholin kulutusta liiemman kanssa... Lähimpään hotelliin oli n. kuuden kilometrin matka...
Kuinka ollakkaan, naapurilla oli autonsa valot jääneet päälle ja akku tyhjentynyt... Juomat oli loppu ja "polte" sen mukainen... Tuli luokseni pyytämään käynnistysapua umpihumalassa... Kieltäydyin totaalisesti ja seurauksena haukkujen ryöppy, kuinka v-mainen olen... No, otti polkupyöränsä ja lähti hotellin suuntaan...
Ehti ajella päätietä pari kilometriä kun puhallusratsiaa pitävät poliisit pysäyttivät hänet epävarman ajon seurauksena... "Tais olla hyvä etten lähtenyt autolla", totesi kaveri poliiseille... "Nyt taluttelet pyöräsi nätisti kotiinpäin", oli vastapuolen kommentti...
Empä ole monasti kuullut niin ylistäviä kehuja kuinka hyvä ystävä olen, naapuriltani, kun hän talutteli pyöräänsä valtaukselleen... Muisti kiitellä usein vielä jälkeenkin päin... :) - beessi
tilanteesta. En automaattisesti. Viimeisenä vaihtoehtona, jos/kun muita vaihtoehtoja ei ole.
- Kärymies
Palaako ratista jos työntää kynnissä olevaa moottorisahaa maitokärrillä humalassa?
- liki kokenut.
Riippuu ajankohdasta. Jos moista työntelee yöllä kaupungilla kärähtää kahvasta häiriöntuottajana.
- QQ
Kaksi kertaa olen käräyttänyt.
Autolla ajaessani, työmatkalla, edessä ajavan. Soitin, ja sanoin epäileväni joko juopumusta, tai sairautta. Autolle ei oikein yksi kaista riittänyt, ohikaan en uskaltanut sen vuoksi ajaa. Muutamien km jälkeen poliisit puhalluttivat, myös minut, ja varmaan muutaman jälkeeni tulleenkin. Edellä ajanut autoilija joutui poliisiautoon.
Kerran baarista lähteneen, en tiedä miten kävi?
Venepoliisille myös olen soittanut, senkään seurauksista en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713