Luemme raamatusta: >>Kuolleet eivät tiedä mitään.
Vastaukset 17
Omantunnon syyttävä ääni vaikenee, kun kuolema vapauttaa ihmisen kehosta?
Mihin puu kaatuu siihen se maatuu, eiks jeh?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9166180
Jospa emme sittenkään ole apinoita vaan eläviä sieluja!- antti//alex
15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16 Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
"Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" "Minä Samuel olin kuollut"
"Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi? "Minä Samuel olin kuollut enkä asiasta mitään tiennyt koska kuollet eivät mitään tiedä." - ei ollut Samuel
antti//alex kirjoitti:
15 Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16 Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
"Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" "Minä Samuel olin kuollut"
"Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi? "Minä Samuel olin kuollut enkä asiasta mitään tiennyt koska kuollet eivät mitään tiedä."Saulista, ja Samuel oli Herran profeetta miksi Jumala olis antanut Hänen profeettansa tulla Saulille puhumaan noita vaimon välityksellä, ja sitä paitsi ei Saul nähnyt mitään noita vaimo vain sanoi hänelle minä näen jumal olennon nousevan maasta, ( ei taivaasta) niin Saul kysyi Minkä näköinen hän on? Vaimo sanoi vanha mies nousee ylös viittaan verhoutuneena, niin Saul vain ymmärsi että se oli Samuel
ei ollut Samuel kirjoitti:
Saulista, ja Samuel oli Herran profeetta miksi Jumala olis antanut Hänen profeettansa tulla Saulille puhumaan noita vaimon välityksellä, ja sitä paitsi ei Saul nähnyt mitään noita vaimo vain sanoi hänelle minä näen jumal olennon nousevan maasta, ( ei taivaasta) niin Saul kysyi Minkä näköinen hän on? Vaimo sanoi vanha mies nousee ylös viittaan verhoutuneena, niin Saul vain ymmärsi että se oli Samuel
"sitä paitsi ei Saul nähnyt mitään noita vaimo vain sanoi hänelle minä näen"
Kyllä se oli profeetta Samuel!
Luepa muutama jae eteenpäin!!
Iloitse totuuden kanssa!!!
1.Samuel 28:15
Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16
Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?- anne-elina..
AnttiVKantola kirjoitti:
"sitä paitsi ei Saul nähnyt mitään noita vaimo vain sanoi hänelle minä näen"
Kyllä se oli profeetta Samuel!
Luepa muutama jae eteenpäin!!
Iloitse totuuden kanssa!!!
Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä: filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa. Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16
Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?Herraa kohtaan, eikä ollut ottanut vaaria Herran sanasta, ja myös sentähden että oli kysynyt vainahengiltä neuvoa, mutta ei kysynyt Herralta. Sentähden Herra surmasi hänet. 1.Aikak. 10.13,14.
Kuningas oli tullut meedion luokse valepukuisena, sillä hän oli antanut määräyksen hävittää kaikki noituudenharjoittajat.
Ensimmäinen tieto minkä hän vaimolta sai oli Saulin henkilöllisyys. Sen kuultuaan vaimo huudahti kauhuissaan. Miksi olet pettänyt minut? Sinähän olet Saul. Saatana voi paljastaa ihmisen henkilöllisyyden ja niin teki, tämän luopio kuninkaan kohdalla noitavaimon kautta.
Vaimo sanoi Saulille: Minä näin jumal olennon nousevan maasta, se ei siis tullut taivaasta tai jostakin henkiasunnosta.
Kun Saul pyysi meediota kuvaamaan, mitä hän näki, tämä vastasi. Vanha mies nousee ylös viittaan verhoutuneena. Saul ei itse nähnyt miestä. Hän vain ymmärsi että se on Samuel, minkä tämä noita näki.
Ei ole epäilystäkään etteikö tämä noita nähnyt jotakin, mutta varmasti se ei ollut Samuel.
Samuel Jumalan profeetta ja kansan johtaja, joka elämänsä aikana voimakkaasti tuomitsi noituuden, olisi noita vaimo manauksesta tullut hänen luokseen, ei varmasti tullut.
Koko välikohtaus oli selvästi pahojen enkelien työtä.
Eikä Saul saanut lohdutusta eikä turvaa. Vaan seuraavana päivänä tämä eksytetty miesparka surmasi itsensä. anne-elina.. kirjoitti:
Herraa kohtaan, eikä ollut ottanut vaaria Herran sanasta, ja myös sentähden että oli kysynyt vainahengiltä neuvoa, mutta ei kysynyt Herralta. Sentähden Herra surmasi hänet. 1.Aikak. 10.13,14.
Kuningas oli tullut meedion luokse valepukuisena, sillä hän oli antanut määräyksen hävittää kaikki noituudenharjoittajat.
Ensimmäinen tieto minkä hän vaimolta sai oli Saulin henkilöllisyys. Sen kuultuaan vaimo huudahti kauhuissaan. Miksi olet pettänyt minut? Sinähän olet Saul. Saatana voi paljastaa ihmisen henkilöllisyyden ja niin teki, tämän luopio kuninkaan kohdalla noitavaimon kautta.
Vaimo sanoi Saulille: Minä näin jumal olennon nousevan maasta, se ei siis tullut taivaasta tai jostakin henkiasunnosta.
Kun Saul pyysi meediota kuvaamaan, mitä hän näki, tämä vastasi. Vanha mies nousee ylös viittaan verhoutuneena. Saul ei itse nähnyt miestä. Hän vain ymmärsi että se on Samuel, minkä tämä noita näki.
Ei ole epäilystäkään etteikö tämä noita nähnyt jotakin, mutta varmasti se ei ollut Samuel.
Samuel Jumalan profeetta ja kansan johtaja, joka elämänsä aikana voimakkaasti tuomitsi noituuden, olisi noita vaimo manauksesta tullut hänen luokseen, ei varmasti tullut.
Koko välikohtaus oli selvästi pahojen enkelien työtä.
Eikä Saul saanut lohdutusta eikä turvaa. Vaan seuraavana päivänä tämä eksytetty miesparka surmasi itsensä.Samuel oli Saulille vihainen kun joutui ilmaantumaan, muttei sentään
mykkäkoulua pitänyt ...
Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä:
filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa.
Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16
Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
Jeesukselle ja kolmelle uskotulle ilmaantuivat Mooses ja Elia ...
Matt. 17:4
Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".- anne-elina...
AnttiVKantola kirjoitti:
Samuel oli Saulille vihainen kun joutui ilmaantumaan, muttei sentään
mykkäkoulua pitänyt ...
Ja Samuel sanoi Saulille: "Miksi sinä olet häirinnyt minua ja nostattanut minut?" Saul vastasi: "Minä olen suuressa hädässä:
filistealaiset sotivat minua vastaan, ja Jumala on poistunut minusta eikä vastaa minulle enää, ei profeettain kautta eikä unissa.
Niin minä kutsutin sinut, että ilmoittaisit minulle, mitä minun on tehtävä."
16
Mutta Samuel vastasi: "Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta ja tullut vihamieheksesi?
Jeesukselle ja kolmelle uskotulle ilmaantuivat Mooses ja Elia ...
Matt. 17:4
Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".hetkisen tuota, mitä kirjoitat: Mutta Samuel vastasi: Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta, ja tullut vihamieheksesi?
Miksi olisi Samuel Jumalan profeettta NOIDAN KUTSUMANA noussut puhumaan Saulille kun Jumalakaan ei puhunut hänelle, jos niin olisi, niin silloinhan Samuel olisi myöskin ollut uskoton Herraa kohtaan, koska oli noussut noidan käskystä ylös, ei voi olla totta tuo että Jumalan profeetta voi nousta noidan kutsumana.
Mutta Spiritismit usein ovat esittäneet kuningas Saulin kokemuksen todisteena henkien olemassaolosta ja ilmestymisestä, mutta asiaan hiukankin syventyessä huomaa, että koko asia ei ole muuta kuin eksytystä.
Jumalan tahto ei löydy pimeästä spiritismi- istunnosta, vaan hänen sanastaan, joka on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun teilläni. - alex-kasi
anne-elina... kirjoitti:
hetkisen tuota, mitä kirjoitat: Mutta Samuel vastasi: Miksi sinä minulta kysyt, kun Herra on poistunut sinusta, ja tullut vihamieheksesi?
Miksi olisi Samuel Jumalan profeettta NOIDAN KUTSUMANA noussut puhumaan Saulille kun Jumalakaan ei puhunut hänelle, jos niin olisi, niin silloinhan Samuel olisi myöskin ollut uskoton Herraa kohtaan, koska oli noussut noidan käskystä ylös, ei voi olla totta tuo että Jumalan profeetta voi nousta noidan kutsumana.
Mutta Spiritismit usein ovat esittäneet kuningas Saulin kokemuksen todisteena henkien olemassaolosta ja ilmestymisestä, mutta asiaan hiukankin syventyessä huomaa, että koko asia ei ole muuta kuin eksytystä.
Jumalan tahto ei löydy pimeästä spiritismi- istunnosta, vaan hänen sanastaan, joka on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun teilläni.mutta eivät ne ole ihmistä lähteneitä, vaan ovat langenneita henkiä odottamassa heille jo muinoin langetettua tuomiotaan. Siksi Jumala kielsi kaiken yhteyden pidon niiden kanssa, ne johtavat ihmiset tuhoon.
Tapahtui "Aabrahamin helmassa" Jeesuksen todistuksen mukaan ...
uuk. 16:25
Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista,
että sinä eläessäsi
sait hyväsi,
ja Lasarus samoin sai pahaa;
mutta nyt
hän täällä saa lohdutusta,
sinä taas kärsit tuskaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9166180
Muista Luojaasi ennen kaikkea, sitten vasta luotuja, kuten apinoita ja
käärmeitä ja auringonlaskua ja sapatteja.
Antti- antti//alex
Ihminen oli alkujaan ensin meren kala.
antti//alex kirjoitti:
Ihminen oli alkujaan ensin meren kala.
Matt. 8:29
He huusivat: "Mitä sinä meistä tahdot, Jumalan Poika?
Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?"- kuolema on uni..
AnttiVKantola kirjoitti:
Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?"vaan langenneet henget, ts. ent. enkelihenget.
On ajallisia ruumiita joissa on henki, se kuolee ja nousee haudasta kuoleman unesta.
vrt. Jeesuksen sanat, sekä Paavalin Tess kirje, joiden sanoilla meidän pitää lohduttaa toinen toistamme.
Muuta meidän ei asioiden ympärille pidä maalata, kuin taitelija!
On kuolema, uni ja herätys. Ja herätys ilmoitetaan tapahtuvaksi Jeesuksen paluussa, ei ennen eikä jälkeen, eli muuta opetusta asiasta ei voi olla.
Jos välitilaoppi on kalahtanut ihmisoppina päähän, niin sitä ei pidä tehdä raamatun ongelmaksi, se on ihmisen oma ongelma, eli mielen kahle, jota ihmispuheen kahle sitoo niin pitkäksi aikaa, kuin oma mielemme sen sellaiseksi kahlitsee ja se itsellemme näin luemme.
eli ongelma on itsessä, ei niinkään sanassa. - alex-kasi
AnttiVKantola kirjoitti:
Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?"Jumalan Poikako kiduttaisi ketään. ??? !!!
1992:
"Mitä sinä meistä tahdot, Jumalan Poika? Oletko tullut tänne kiduttamaan meitä jo ennen määräaikaa?
1933/38
"Mitä sinulla on meidän kanssamme tekemistä, sinä Jumalan Poika? Oletko tullut tänne vaivaamaan meitä ennen aikaa?"
Tässä on 1992 vuoden suomenkielinen käännös, kyllä kääntänyt sanan jonkun ikuiseen piinaan uskovan papin pään mukaan kun siinä väitetään että Jumalan Poika kiduttaisi ketään.
Mutta vaivaamaan on eri asia - sillä heitä vaivaa Jumalan totuus.
Kun heille kerrotaan totuus - se kiusaa ja vaivaa heitä.
Eikö vain Antti :) -- kun kuulee totuuden jota ei voi sydämmessään jostain syystä hyväksyä - se vaivaa..
Ota esimerkiksi usko omaan kuolemattomuuteen erotettuna Jumalasta, Jumalan träydellisyydestä, vaikka sen voi niin helposti todistaa vain harhaksi, niin jos sitä ei jostain syystä silti voi tai halua tunnustaa todeksi.. niin se vaivaa.. grrr -
Sellainen "omakuolematon" voisi sanoa Jumalan Pojalle että "oletko tullut vaivaamaan meitä sellaisilla puheilla" - eikö vain Antti. :)
Nyt on niin että Jumalan Sana sanoo: Olet kuolemalla (1) kuoleva (2).
Saatanan sana sanoo: Ei ette te kuole.
Jumalan Poika puolestaan ei ainoastaan kerro sitä, että Jumalan Sana on elämän ehto, että "ei ihminen elä ainoastaan leivästä vaan jokaisesta sanasta joka JUMALAN SUUSTA LÄHTEE" - vaan hän on myös luvannut ohjata syntiset elämän vetten lähteille, siis siihen Jumalan täydellisyyteen missä AINOASTAAN on iankaikkinen elämä.
Näin Jumala tekee mahdottoman mahdolliseksi.
Oikeudenmukaisen armon kautta, maksamalla Pojassaan meidän sytivelkamme ja johdattamalla meidät siihen Jumalan täydellisyyteen (esimerkiksi täydelliseen oikeudenmukaisuuteen, täydelliseen rakkauteen jossa Jumala on kaikki kaikissa).
Se on oikeaa uskoa että uskot sen olevan mahdollista ja haluat olla mukana..
Silloin ei Jumalan Pojan sanatkaan vaivaa, vaan ovat ilon sanoja.
alex
- kun tomu palajaa
maahan, niin kuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin.
Tämä on profetiaa, Kristuksen ristin kuoleman yhteydessä toiselle ryöväreistä oli jo kuoltuansa palajaminen Jumalan tykö, mutta jumalattoman osa on edelleen tuonelan tuskat, Jeesuksen sanojen mukaan, rikkaan miehen ja Lasaruksen tuonela kertomuksessa.
Mutta toisessa kuolemisessa eli ylösnousemusruumiin saatuaan jumalaton joutuu iankaikkiseen kärsimykseen tulikivijärvessä jossa myös kuolemattomat madot kaivertavat.
Ensimmäisenä sinne joutuvat peto (Antikristus) ja väärä profeetta jotka kuoltuansa saavat ylösnousemusruumiin, muut jumalattomat vasta kun 1000 vuotta on kulunut.
"Miksi olisi Samuel Jumalan profeettta NOIDAN KUTSUMANA noussut puhumaan Saulille kun Jumalakaan ei puhunut hänelle, jos niin olisi, niin silloinhan Samuel olisi myöskin ollut uskoton Herraa kohtaan, koska oli noussut noidan käskystä ylös, ei voi olla totta tuo että Jumalan profeetta voi nousta noidan kutsumana."
Että ennen armon aikakautta myös vanhurskas joutui tuonelaan, mutta Aabrahamin rinnalle. Niinpä Saul menettäessään erityisen Jumalan voitelun, ja Jumala ei halunnut enää vastata hänelle, niin usean Raamatun tutkijan mukaan tämä oli ainutkertainen jossa oikeasti oli Samuel, mutta se oli tuomio; Saulin maanpäälliselle elämälle päättymistä, elämän päivien leikkaaminen. Muistuttaa Ananiaksen ja Safiiran tapausta, heidän elämänsä päättymistä, Apt.5. Paavali 1Kor.11;- kertoo kuinka Herran ehtoollista voi väärin nauttia, tuomioksensa.. sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut (ruumiin nukkuminen) pois.- anne-elina...
kertomuksen kanssa ei ole mitään tekemistä Ananiaksen ja Safiiran kanssa sen on kokonaan eri asia, mutta tuo että sanot että ennen armon aikakautta kuolleet olivat tuonelassa, on aivan tuulesta temmattu sepustus, laita siihen Raamatun paikat että voit todistaa sen onko niin Raamatussa vai mistä tuommoinen käsitys on alkunsa saanut, minä en ole ainakaan lukenut tuollaista Raamatusta.
- samoin Ananias ja
anne-elina... kirjoitti:
kertomuksen kanssa ei ole mitään tekemistä Ananiaksen ja Safiiran kanssa sen on kokonaan eri asia, mutta tuo että sanot että ennen armon aikakautta kuolleet olivat tuonelassa, on aivan tuulesta temmattu sepustus, laita siihen Raamatun paikat että voit todistaa sen onko niin Raamatussa vai mistä tuommoinen käsitys on alkunsa saanut, minä en ole ainakaan lukenut tuollaista Raamatusta.
Safiira joiden elämä päättyi ennen aikojaan, ei ollut enää Jumalan siunausta elämälle, se on yhtäläisyys.
Ps.16:10, Daavid profetoi Jeesuksen ylösnousemuksen; Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.
VT:ssa tuonela esiintyy 65 kertaa.
- alex-kasi
sokea kanakin löytää jyvän joskus.
Sillä tavallaan olet oikeassakin kaiken höpötyksesi keskellä, kumma kyllä - se todellakin nimittäin on juuri niin että ketään ei pakoteta elämään iankaikkisesti, tosiasiassa se ei edes ole mahdollista että voisi elää iankaikkisesti muutoin kuin elämällä Jumalan tahdossa.
Iankaikkista elämää ei voi kukaan saada kuin Jumalan tähdossa elämällä ja siinäkin olit oikeassa että ne jotka iankaikkisesti elävät he todellakin sydämmestään ylistävät Kaikkivaltiasta täydellistä Jumalaa - siis laulavat ylistystä Jumalalle ja Hänen hyvyydelleen ja oikeudenmukaisuudelleen.
Siinä kuitenkin olet erehtynyt että Jumalan valtakunnassa olisi murhetta.
Lueppa ajatuksella seuraava Raamatun lupaus:
Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä,
on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä.
Siis mitä Raamattu siinä lupaa tapahtuvaksi? Eikö että Kristus >johdattaa< heidät iankaikkiseen elämään - ja se tarkoittaa täydelliseen elämään, siihen mikä on mahdollista AINOASTAAN Jumalan tahdossa, täydellisessä oikeudenmukaisuudessa, täydellisessä rakkaudessa Jumalaa ja lähimmäistä kohtaan.
----
Tai samasta asiasta hieman myöhemmin samassa Ilmestyskirjassa:
Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
----
Siis tässä olet erehtynyt - ne jotka elävät iankaikkista elämää todella nauttivat siitä.
Eikö sekin osoita Jumalan rakkautta ettei hän pakota ketään iankaikkiseen kärsimykseen - pitämällä heitä pakolla elossa, (niinkuin monet ajattelemattomat luulevat).
Paavalikin kertoi meille samasta asiasta.
Jos olemme panneet toivomme Kristukseen ainoastaan tämän elämän ajaksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat. Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.
Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta.
Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa, mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan; sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle".
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle". Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi KAIKKI KAIKISSA.
-------
Noin Paavali asian ilmaisi ja Paavali oli oikeassa. Vasta kun Jumalan täydellisyys on meissä hallitsevana (JUMALA ON KAIKKI KAIKISSA) - on kuolema voitettu, sillä iankaikkista elämää ei ole muualla kuin Jumalan tahdossa.
alex
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1391852- 1291067
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku1091050- 47961
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j72908- 53789
- 38687
- 34647
- 64642
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan238641