Mitä tarkalleen ottaen on "öyhöttäminen"? Mistä tunnistaa "öyhöttäjän"?
Öyhöttäminen
11
306
Vastaukset
- Red Anal
- Isoäiti, Isoäiti, miksi kasvosi ovat niin ravaiset ja miksi öyhötät tuollain? Kysyy Punahilkka.
- Se johtuu lämpimästä säästä, vastasi "Isoäiti" - öyh, hähä (lutkuttaa samalla taskun kautta).
- Isoäiti, miksi äänesi on niin möreä? Kysyi Punahilkka.
- Olemme leiponeet suurmenninkäisen kanssa bageleita, kertoo "isoäiti", ja kurkussa on jauhoja, tyttö pieni, öyh.
- Isoäiti, mikä tuo on joka pullistaa housunlahkeistasi? Täten kysyi taas Punahilkka.
- Se on Lidlin salamitanko, rakas Punahilkka. Maistappas!
"ÖYH"- Sen keksi
Panu Höglund. Junttien hitaalla sytytyksellä Böglundin lanseeramaa termiä on alettu käyttää noin 10 vuoden viivellä kämyjen valtavirtaskenessä. Juntit öygh!
- (savolais)jurpoudest
(savolais)jurpoudesta
- OikeudenMiekka
semmoiset eivät koskaan saa pillua, koska ovat lihavia ja epäsiistejä. NNFP:ksi kutsutulla mystisellä asialla he perustelevat sen, etteivät ole koskaan saaneet pillu.
- Doctor Rufus
Öyhöttäjän luonteeseen kuuluu kurahousuihin pukeutuminen ja ruumiinlämmön neuroottinen mittaaminen peräsuolen kautta.
- näin on marjat
Varma tuntomerkki.
- Auran Teräs
Googleen hakusana Olavi Mäenpää tai Kai Mikael Aalto niin löytyy loistavaa esimerkkiä öyhötyksestä! Herrojen omat blogit vahvoja ja youtubessa mm. Sieg Heil Suomi.
- Öyh öyh öyh!!!
Auran Teräs kirjoitti:
Googleen hakusana Olavi Mäenpää tai Kai Mikael Aalto niin löytyy loistavaa esimerkkiä öyhötyksestä! Herrojen omat blogit vahvoja ja youtubessa mm. Sieg Heil Suomi.
- on
Homma-foorumin jäsenten toimintatapa.
- Todellako?
Ettei vain olisi se öyhöttäminen savolaisjurpoilua?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393