Meikäläinen

.Pelimies.

lähtee nyt Ruissaloon ottamaan aukkaa pintaan ja katselemaan turkulaiskaunottaria. Lätkää ajatellaan vasta syssymmällä.
MaraDona ja Argut vielä kun voittais kultaa niin palloiluvuosi olis melko hvyä.

8

231

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos tepsi menestyy

muuten saa joukkue pelata tyhjille halleille.

• Ruissalo is Best

Mitä toi horisee?
        Muuten. Ruissalossa on taas vajaan kahden viikon päästä Ruisrock. Suomen vanhin, alkuperäisin ja kaunein. Mikä helvetti siinä on, että ton festaritsydeeminkin Suomeen toi Turku.
        Me ollaan kulttuurin edelläkävijä kaikessa - niinkuin jääkiekossakin.

Turku on ihan kingi!

• masa ja tepi
        Ruissalo is Best kirjoitti:

Mitä toi horisee?
        Muuten. Ruissalossa on taas vajaan kahden viikon päästä Ruisrock. Suomen vanhin, alkuperäisin ja kaunein. Mikä helvetti siinä on, että ton festaritsydeeminkin Suomeen toi Turku.
        Me ollaan kulttuurin edelläkävijä kaikessa - niinkuin jääkiekossakin.

Turku on ihan kingi!

läksivät kanarialle keikalle... lentokentällä masa sano, et ois pitäny ottaa kitara mukaan, johon tepi tokas, et onhan siellä kitaroita... masa vastas, et nii varmaan mutku meijän lentoliput on sen kitaran päällä kotona!

ai nii, ohan turussa se suomen rumin koirakin... turun murre!

tepsukat isn´t best! (tää oli kirjotettu turun lontoolla)

• sillä ja koska

MarakattiDonna ja Argh gut! ovat turusta, niinkö kaikki tiätää!

• Jybi.

käy täällä provosoitumassa päivästä toiseen. Paskaako täällä pyörit. Me turkulaiset tulemme toimeen hemmetin hyvin, ilman, että tuo typerys jauhaa kakkaa täällä.

• mahdat kirjoittaa?
        Jybi. kirjoitti:

käy täällä provosoitumassa päivästä toiseen. Paskaako täällä pyörit. Me turkulaiset tulemme toimeen hemmetin hyvin, ilman, että tuo typerys jauhaa kakkaa täällä.

Minä tulen vallan hyvin toimeen ilman tuota (=sinua) turkulaista typerystä.

On todella hienoa huomata, ettet ymmärrä lainkaan kirjoittamaasi tekstiä!!! ;)

Tarkoititko kenties, että käyn täällä provosoimassa?

Itse taidat käydä täällä provosoitumassa, kun niin herkästi loukkaannut!?!

• Laajavuori
        mahdat kirjoittaa? kirjoitti:

Minä tulen vallan hyvin toimeen ilman tuota (=sinua) turkulaista typerystä.

On todella hienoa huomata, ettet ymmärrä lainkaan kirjoittamaasi tekstiä!!! ;)

Tarkoititko kenties, että käyn täällä provosoimassa?

Itse taidat käydä täällä provosoitumassa, kun niin herkästi loukkaannut!?!

Ööö plötz hruuuum boom boom äy äy äy bötööm mau mau pruit tät tä tää

• Peter Pan Suola
        Laajavuori kirjoitti:

Ööö plötz hruuuum boom boom äy äy äy bötööm mau mau pruit tät tä tää

menee yhä hullummaksi. pysykää nyt siellä omalla palstalla. eiks siel oo yhtä aktiivista kuin tääl tepsinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe