Ylöjärven Matkahuolto?????????

tietämätön...:)

Matkahuolto Ylöjärvi???

36

4783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepajee1231

palowoutin kanssa samassa rakennuksessa, siinä kahvilan yhteydessä.

• nyhtä.

Eikös se ole Tampereella edelleen?

• paketissa kiitos

Ja eikun Matkahuoltoon Ylöjärven liikekeskukseen Soppeenmäessä.

Lähin toimipiste YLÖJÄRVI MH-ASIAMIES KAHVILA-KONDITORIA TIINA LANDGREN
        Kartta MIKKOLANTIE 1-3, 33470 YLÖJÄRVI

Pakettipalvelut
        Puh. 0600 13431

Aukioloajat. MA - PE 08:30-16:30 LA - SU SULJETTU

• palvelusta
        paketissa kiitos kirjoitti:

Pakettipalvelut
        Puh. 0600 13431

Palveluun en ole tyytyväinen päivää pitää osata
        sanoa ja nöyrästi palvella.

• mennä töihin
        palvelusta kirjoitti:

Mistään et saa niin hyvää työnantajaa kun kunta kaupunki sektori.
        Palkan saat ajallaan sairastaa saat vapaasti töitä tehdä silloin kun
        huvittaa, isoon massaan voi helposti hukkua.
        Kahvitauko on ainakin 1h ruokatunti on ainakin 2h ei ole
        valittamista.

• kauhistunut.

Pakettipalvelut
        Puh. 0600 13431

Herrajjumala sentään. Nyt liikahti kuntakeskus taas kohti liikekeskusta. Miten tähän on tultu. Matkahuolto pitää siirtää kunnantalon kellariin ennenkuin juttu leviää.

• näinon67
        palvelusta kirjoitti:

päivää ja joskus taidetaan puhua liikaakin...;)

• jepjep6

Pakettipalvelut
        Puh. 0600 13431

miten on mahdollis´ta että nyt vasta saatiin matkahuolto näinkin isoon kaupunkiin

• koululainen
        jepjep6 kirjoitti:

miten on mahdollis´ta että nyt vasta saatiin matkahuolto näinkin isoon kaupunkiin

bussikorteille eli riisuttu malli Matkahuollosta ;( Miksiköhän noin tärkeä asia on jätetty pois?!

• Tiina mh-asiamies
        koululainen kirjoitti:

bussikorteille eli riisuttu malli Matkahuollosta ;( Miksiköhän noin tärkeä asia on jätetty pois?!

Korttien lataus ja muut matkapalvelut tulossa - valitettavasti kaikkia palveluita emme voineet aloittaa vielä.

Pahoittelen!

• tyytyväinen asiakas
        Tiina mh-asiamies kirjoitti:

Korttien lataus ja muut matkapalvelut tulossa - valitettavasti kaikkia palveluita emme voineet aloittaa vielä.

Pahoittelen!

upeeta, että matkahuolto on nyt ylöjärvelläkin
        ja siinä samalla voi juoda kaffeetkin

kiitos

• tietäväinen taas
        koululainen kirjoitti:

nyt ladataan ylöjärven matkahuollossa kortteja ja myydään

• ei työaika lakia
        kauhistunut. kirjoitti:

Herrajjumala sentään. Nyt liikahti kuntakeskus taas kohti liikekeskusta. Miten tähän on tultu. Matkahuolto pitää siirtää kunnantalon kellariin ennenkuin juttu leviää.

Taidat olla kaupungilla töissä kun noin pelästyit.
        Pysy vain kaupungintalolla, me kunnon YRITTÄJÄT
        ollaan Mikkolantiellä

• Artsi66
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

upeeta, että matkahuolto on nyt ylöjärvelläkin
        ja siinä samalla voi juoda kaffeetkin

kiitos

Matkahuolto ollut jo kuulemma vuoden täällä Ylöjärvellä ja minä olen raahannut paketteja Tampereelle...nyt vasta huomasin.

Onneksi!

Mainos pellolla enkä ole huomannut;(

• pepeyfkyftluyg

käykö ylöjärven matkakortti tamperella

• Opiskelija vm -90

Kävin lataamassa Kelan-tukeman bussilipun, jonoa oli vainnoin 5 min.

Kaverini jonotti Tampereella melkein kaksi tuntia...

huh huh

• ylöjärveläinen

Minä olen saanut aina todella hyvää palvelua siellä matkahuollossa ja kahvilassa myös, kiitos plikat, olette te ihania :)

• mminuni

todella huonoa palvelua ja tympeätä touhua. Ei edes hoida asioita loppuun esim . ilmoitamalla, että on paketti tullut perille ja sen kautta perii säilytysmaksuja jne...tulen tästä lähtien käyttämään vain postia....

• ent myyjä

En ole käynyt koko paikassa kun olen antanut itselleni kertoa ettei asiat joita itse tarvitsen onnistu kyseisessä paikassa. En siis voi tarttua tuohon palvelun huonouteen tai hyvyyteen , mutta sen olen huomannut , asiakaspalvelupaikoissa käydessäni ( esim. vaate kaupat jne. ) tärkeintä on saada rahat pois siltä joka uskaltaa sisään poiketa ja jos löydät myyjän ja vielä ystävällisen niin se on suuren suuri ihme. Silloin kun itse olin kaupassa harjottelijana ja sitten myyjänä niin ensimmäisiä asioita mitä työnantaja teroitti mieleen oli , että aina pitää olla ystävällinen vaikka ei tahtoisikaan. No nykyisin ei edes kauppias aina ole sitä vaan katsoo nenän vartta pitkin kelle kannattaa ystävällisyyttään ja palvelualttiuttaan tuhlata. Maailma on kylmä .

• Pelkkä kaffibaari

Mitä tällaisella matkahuollolla tehdään, jonka palveuajat ovat suppeat ja joka ei psyty edes bussikortteja lataamaan? Bussikorttien lataus onnistuu onneksi R-kioskeilla ja paketit saa kätevämmin noudettua vaikka Valintatalosta, jolla laajat aukioloajat.

• Juupajuu67

Yksityisellä yrittäjällä oikeus päättää aukioloaikansa ja palvelun laajuuden. Valittajan kannattaa perustaa oma matkahuolto ja pitää auki vähän pidempään.
        Ja sen verran tiedän matkahuollon entisenä työntekijänä että ilmoitukset paketeista hoidetaan Helsingistä eikä mistään Ylöjärven käpykylästä

• Pelkkä kaffibaar

Ja yksityisellä kuluttajalla on oikeus valita mistä palvelunsa hankkii. Tavarankuljetuksissa suosin muita, helpompia toimitustapoja ja matkakortit lataan R-kioiskeilla. Valitettavasti vain korttien muutokset ja uusien hankinta täytyy käydä tekemässä Tampereella. Ja kahvitteluun löytyy muitakin paikkoja. Siinähän se.

• Aasiakkaitako??

Huh Huh! Te jotka valitatte huonosta palvelusta katsokaa peiliin! Todennäköisesti olette niitä helvetin naaman vääntäjiä joita kukaan ei voi koskaan miellyttää. Ja kyllä pakko myöntää ettei teitä innolla asiakkaaksi kaivatakkaan.
      Ja jos jollekkin ei paketti ilmoitusta ole tullut niin uskoisin, että syypää on jossain ihan muualla kun sen tiskin takana.
      Ja miksi aukioloaikoja (samalla omia työaikojaan) pitäisi muuttaa teidän takianne? Muuttakaa hemmetti soikoon itse niitä omia työaikojanne.
      Itse työskentelen asiakaspalvelussa kaupan alalla ja taatusti asiakas saa palvelua, mutta sit on todellakin niitä urpoja jotka luulee että maailma pyörii heidän ympärillään. Ja näin se ei ole.
      Itse olen aina saanut kyseisessä paikassa hyvää palvelua, ja paketit olen myös saanut noudettua ilman murhetta aukioloajoista. Joten turhasta rutisijat:
      Ryhdistäytykää!!

• ent myyjä

Niinpä. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Vaan joskus on poikkeuksiakin puolin ja toisin.

• naapurikuntalainen

Sorry,mutta tympeätä oli naishenkilön palveluhalu.Seurasin vierestä odottaessa vuoroani. Hän palveli vanhempaa mieshenkilöä ja tuli tunne,että kohta tulee lause "painu jo ulos"Erittäin väkinäistä palvelua.Myöskin koko paikka kolkko parilla pöydällä kalustettu.Ei mitenkään houkutteleva kahvipaikka.

• Aasiakkaitako??

Tässä ei kai ollut kyse kahvilan sisustuksesta jonka suhteen varmasti jokaisella on oma näkemyksensä millainen se pitäisi olla. Vaan tuosta turhasta rutinasta ettei paketista tule ilmoitusta jne. sehän ei tämän toimipisteen syytä ole.
        Kahvilasta puheenollen taitaa olla pirkanmaan ainoa paikka missä kahvia ei seisoteta pannussa jos ei asiakkaita ole käynyt vaan tarjolla on varmasti aina tuoretta kahvia.
        Ja koska tämä naishenkilö ei asiakkaalle sanonut "painu jo ulos" niin olisitkohan voinut itse tulkita tilanteen väärin...
        Meneppä oikein tampereelle matkahuollon tiskille niin tiedät mikä on tympeää,
        itse en voi kun hattua nostaa sille, että löytyy tuollainen ihminen joka pyörittää yksinään sekä kahvilan että matkahuollon.
        Ja haluaisin nähdä sellaisen ihmisen joka on aika yhtä hymyä teeskentelemättä, ihmisiä taidetaan kaikki olla joten niitä huonojakin hetkiä elämään mahtuu. Ja yleensä nämä valittajat ovat niitä jotka eivät ole kokeilleet tiskin toisella puolella oloa..

• naapurikuntalainen

Olen asiakaspalvelussa ja siellä matkahuolto-kahvilassa oli kaksi henkilöä töissä.Vai oliko toinen sittenkin juttukaveri.Mutta tämä tästä aiheesta.Olin vain ohimenevä naapurikuntalainen.Juu..........ei tarvi poiketa.Joku kuitenkin kommentoi!

• Auto-ton

Voiko Ylöjärven Matkahuollossa ladata bussilippuja vai pitääkö mennä Tampereelle asti?

• KaikkeaHalvalla

No jos minä menen "Kahvila Emmi & Sulo":n niin oon aika perhanan pettynyt jos saan hyvää palvelua. Tai jos sisustus on jotain muuta kuin muovituolit ja vuoden 1980 allakka seinällä, jos vielä ois risa jukeboksi ja pajatso niin oltais aika lähellä täydellisyyttä !

Yhtä jäätävään palveluun ei tasan kukaan kykene kuin Sylvi Salonen, mutta sinneppäinkin kun menee niin riittää :)

Kahvia ja Tiekarttoja on saatava!

• :=

Keskustan ärrällekkinn niitä paketteja matkahuolto toimittaa, posti vieressä..

• yvis123

Pakko kommentoida kun tällainen keskustelukin täällä on. Muutaman kerran olen hakenut paketin tuolta, ja kyllä jouduin myös vähän ihmettelemään tympeää vastaanottoa. Ei tervehditä, ainoa mitä sanottiin oli, "nimi alle, hylly 2".

Eniten kuitenkin mietityttää tuo tapa, että paketin voi kukin hakea hyllystä nurkan takaa itse, eikä mitenkään kukaan valvo minkä paketin tai kuinka monta sieltä kainalossaan kantaa pois. Ilmeisesti eivät vielä ole hukanneet yhtään pakettia hyllystä, mutta veikkaan että sekin vielä tapahtuu... Tämä meininki nyt taitaa mennä yhteen yleensäkin matkahuollon toiminnan kanssa, joten ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.

• Juujuupäsi

Kaikissa matkahuolloissa sama asia

• politrukki2

Kävitkö oikeasti vai kerrotko vain käyneesi?

• että sellaista

Muutaman kerran olen asiakkaana istunut kun tympääntyneet ja ilmeisesti elämäänsä kyllästyneet asiakkaat ovat tulleet naamaansa vääntämään matkahuollon henkilökunnalle.. Ja yleensä vielä asioista joille täti sen tiskin takana ei mitään mahda..
        Kiirettä siellä näyttää riittävän ja varmasti tahti täytyy pitää nopeana, että ehtii kaikki asiakkaat palvella... jos joku nokkiintuu siitä ettei "täti" tiskin takana ehdi joka asiakkaan elämän tarinoita kuunnella tai seuraava sitten jo valittaa kun ei palvella samalla sekunnilla..
        ja tervehditty on aina ja jo heti kun ovesta sisään astuu, joten olisko tervehdys nyt menny jotenkin ihan itseltä ohi korvien :)

• Opiskelija Ylöjärvi

"matkakortteja ladataan
      nyt ladataan ylöjärven matkahuollossa kortteja ja myydään"

Myydäänkö Ylöjärvellä matkakortteja ja voiko ne myös ladata täällä???

• Ylöjärvelle palvelut

"Korttien lataus ja muut matkapalvelut tulossa" Koska tämä onnistuu? Onko ylöjärveläisten pakko mennä Tampereen Matkahuoltoon tunneiksi jonottamaan? Se on ihan karsee paikka! Ja onko totta, että seutulippuakaan ei voi ladata Länsilinjojen linja-autossa?

Miksi meitä ylöjärveläisiä kyykytetään? Meillä on paikkakunnalla Matkahuolto, mutta kaikki bussilippuasiat pitää hoitaa Tampereella! Miksi niitä lippupalveluita ei saa tänne, kun Matkahuolto on Ylöjärvellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe