Eläimille- Ne ovat tahtomattaan kodittomia, ihmisten heitteille jätön takia!!!!!!!Jos vähänkään on sydäntä ja ylim..rahaa lahjoita löytöeläintaloille!!!!!!!Näin itse tekisin.Hyvää Kesää!!!!
kodittomille,
mieti,,,,
1
412
Vastaukset
- näääiin vaa on
mä lähdin autolla ajamaan kangasalalta helsinkiin, kun oli kuuma niin jätin ikkunat auki autossa ajaessani.
Lempäälän kohdalla autoni sisään lensi mehiläinen.
Se pärisi koko matkan helsinkiin takalasilla.
Kun pääsin helsinkiin mieleeni tuli, että sehän kuuluu johonkin lempääläiseen mehiläisparveen ja joku kuningatar odottaa sitä sen lastia.
Joten ajelin takasi lempäälään ja päästin mehiläisen takasi autosta ulos ideaparkissa.
Toivottavasti se löysi takas sinne kuningattarensa luo.
Tuli hirvittävän paha mieli, ajattelin heti että olen paha ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3361027- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61764- 44740
- 44726
- 46656