Anteeksi mulla on kysymyksiä. Voitin palkinnon mutta en tiedä kuinka lunasta voiton...
Sain viestin:
1. Postita voiton lunastuslähetys 10 päivän kuluessa tämän viestin vastaanottamisesta osoitteeseen: **
---------------------------------------------
Mail the redemption within 10 days after receiving this message, but what should be sent?
2. Liitä lunastuslähetykseen nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä tämä viesti tulostettuna. Jos sinulla ei ole tulostinta, liitä mukaan selkeillä tikkukirjaimilla kirjoitettuna sähköpostiosoitteesi sekä tämän viestin yläosassa oleva tarkistusnumero.
----------------------------------------------
Write my name, address, phone number, and this message printed. What should I do if I do not have a printer?
Kiitos paljon! :)
Kuinka lunasta...?
kiinalainentyttö
0
907
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522