Sattuipa että tiehen syntyi kuopat viime kesänä. Ensin niitä yritettiin kesyttää alaterällä. Vähän myöhemmin setä veti taas alaterällä ja pisti mursketta päälle. Syksyllä toinen setä lanasi ne traktorilla kerran ja sitten ennen pakkasia toisen kerran. Kävi kuitenkin niin että ne jäi siihen kun tie jäätyi. No talvella tie oli tasainen. Taas kevään tullen setä tuli alaterän kanssa laihoin tuloksin. Sitten kun routimiset oli routinut niin tulikin iso setä karhun kanssa ja veti tien tasaiseksi kerrasta! Suolaa ja vettä perään. Nyt on mukava ajella tasaista tietä. Tässä tätä vuodenaikojen kiertoa maaseudulla. Sulattoon vaan kaikki karhut.
Valtion soratiet
Kuopankyttääjä
1
419
Vastaukset
- maanrakennus
pysyy maanrakennus ala hengissä kun töitä riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161