Me pohjoisten kansojen edustajat tarvitsemme muutaman kesäisen hellepäivän. Vapaudumme jotenkin. Melkein jokaisella meistä lie lapsena tai nuorena elettyjä hellepäivien onnellisia muistoja.
Siltä tänään ulkonaliikkuessa tuntui - ilmapiirissä se vanha onnellisuuden häivä.
Luulin, ettei näin vanha vosi sitä enää koskaan kokea. Olin väärässä.
Enpä olisi uskonut!!
2
766
Vastaukset
- a vaurio
menee ny tollasta kirjottelee. työt jääny rästii helteen takia. muuttasin Tahitille kuois fyrkkaa. nii helevetin täys näit sään ääri-ilmiöitä. ens kylmä talvi pakasti ukon köntiks, sit helle vie loputkin rasvat.
- puhvelimän
Kirjoittaa, virkkaa. Vissiin pikku sääpulkkiset menee kertoon sen pomolleen. Nys sitten rävähti niin kylmäks, että talven varalle pöllityt, hankitut ja varastetut klapipuut on poltettu ennen kekriä.
Kumman kesän jälkeen sitä on niin viluinen, että samat talvikamppeet on nyt ollut päällä kuin viimetalvenakin. Silti aina on vilu.
Eräät muutamanoloiset tyypit katsovat, että elokuuhan on vielä kesäkuukausi. T-paidassaan ja shortseissan ne hortoilevat raitilla. On sillä etunsa. Ihmiset luulee niitä siniverisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724