Rinkka

Used1

http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2II0PGN4H
Elikkästäs tuollaista rinkaa olisin ostamassa, ja siihen sitten saman sarjan makuualustan selkätueksi. Mutta joo. Onkos kellään okemusta tästä rinkasta; Onko todellisuudessa miten iso, kestääkö (Kyseessä kuitenkin käytetty malli). Ja tuossa kun ei tosiaan ollut sitä litramäärää mainittu, oli vai että osa Saksan armeijan täysvarustusta.

9

2000

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Used1

Eli anteeksi sokeuteni, olihan se tilavuuskin siellä mainittu. (65L)

• postiin

Itse tilasin uuden tuolta keskiviikkona ja tänään tuli tieto et maanantaina postista noudettavissa. Uusi, tiedä sitten onko samanlainen vaiko vain samanniminen tuote. Hyväksi kehuttu mutta ensi viikolla sen tiedän, tai viikon päästä kun sen kanssa olen reissussa.

http://www.varustetukku.fi/product/593/bw-taistelureppu-65-l/

• wgftwrg

Uusi on Kiinassa tehty halpakopio , älä odota aidon kestävyyttä.

• -JOiKu

Minä panostaisin sinuna ihan oikeaan rinkkaan. Itselläni on kokemusta vaeltamisesta ja oma kokemukseni on, ettei putkirunkoista ja metallisilla hihnalukoilla voittanutta rinkkaa ole.

Esimerkiksi Savotalta löytyy sellaisia. Mitään kauniita ne eivät ole vaan paremminkin ne ovat työkaluja, joihin verrattuna nämä nykyiset anatomiset rinkat ovat hieman lapsellisia.

Tämä on minun oma kokemukseni.

• 16+18

Anna jo olla.

Savotan putkirinkat kestävät isältä pojalle, mutta käyttömukavuudessa häviävät nykyisille moderneille anatomisille.

Auton voi korvata Ladalla, Taskulampun öljylyhdyllä, sukat kenkäheinällä ja rinkan Savotalla.

• anatomisen käyttäjä

Huomasin tuota kuvaa katsellessa, että lannevyö on aika epämiellyttävän nälöinen...... voihan se olla ettei se hierrä/hankaa, mutta kun se on pelkkä hihna. Voihan sen tietenkin myös muuttaa jos sille tuntuu, mutta mitenköhän tuo muuten istuu, jos yksi tärkeimmistä vöistä on tuollainen. Tiedä häntä, enpä ole kokeillut.

• 1311

Onko hyvä?

• näi'o

.pa.ska mikä pa.ska.

• Lekafani

Jos putkirinkkaa kaipailee eikä halua maksaa montaa sataa Savotasta, Varustelekassa on näköjään hämmästyttävän paljon LJK-rinkaa muistuttava ruotsalainen malli, joka ei paljoa maksa:
      http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-lk-70-rinkka-kaytetty/23690

BW rinkka on OK lyhyille reissuille. Jos haluaa mennä pitkälle ja kantaa paljon mukana, tuolta löytyy kyllä hienompiakin rinkkoja halvalla ja käytettynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      114
      1502
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      141
      824
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      208
      768
    4. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      33
      720
    5. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      717
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      702
    7. 49
      652
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      565
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      551
    10. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      76
      551
    Aihe