http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2II0PGN4H
Elikkästäs tuollaista rinkaa olisin ostamassa, ja siihen sitten saman sarjan makuualustan selkätueksi. Mutta joo. Onkos kellään okemusta tästä rinkasta; Onko todellisuudessa miten iso, kestääkö (Kyseessä kuitenkin käytetty malli). Ja tuossa kun ei tosiaan ollut sitä litramäärää mainittu, oli vai että osa Saksan armeijan täysvarustusta.
Rinkka
9
1839
Vastaukset
- Used1
Eli anteeksi sokeuteni, olihan se tilavuuskin siellä mainittu. (65L)
- postiin
Itse tilasin uuden tuolta keskiviikkona ja tänään tuli tieto et maanantaina postista noudettavissa. Uusi, tiedä sitten onko samanlainen vaiko vain samanniminen tuote. Hyväksi kehuttu mutta ensi viikolla sen tiedän, tai viikon päästä kun sen kanssa olen reissussa.
http://www.varustetukku.fi/product/593/bw-taistelureppu-65-l/- wgftwrg
Uusi on Kiinassa tehty halpakopio , älä odota aidon kestävyyttä.
- -JOiKu
Minä panostaisin sinuna ihan oikeaan rinkkaan. Itselläni on kokemusta vaeltamisesta ja oma kokemukseni on, ettei putkirunkoista ja metallisilla hihnalukoilla voittanutta rinkkaa ole.
Esimerkiksi Savotalta löytyy sellaisia. Mitään kauniita ne eivät ole vaan paremminkin ne ovat työkaluja, joihin verrattuna nämä nykyiset anatomiset rinkat ovat hieman lapsellisia.
Tämä on minun oma kokemukseni.- 16+18
Anna jo olla.
Savotan putkirinkat kestävät isältä pojalle, mutta käyttömukavuudessa häviävät nykyisille moderneille anatomisille.
Auton voi korvata Ladalla, Taskulampun öljylyhdyllä, sukat kenkäheinällä ja rinkan Savotalla.
- anatomisen käyttäjä
Huomasin tuota kuvaa katsellessa, että lannevyö on aika epämiellyttävän nälöinen...... voihan se olla ettei se hierrä/hankaa, mutta kun se on pelkkä hihna. Voihan sen tietenkin myös muuttaa jos sille tuntuu, mutta mitenköhän tuo muuten istuu, jos yksi tärkeimmistä vöistä on tuollainen. Tiedä häntä, enpä ole kokeillut.
- 1311
Onko hyvä?
- näi'o
.pa.ska mikä pa.ska.
- Lekafani
Jos putkirinkkaa kaipailee eikä halua maksaa montaa sataa Savotasta, Varustelekassa on näköjään hämmästyttävän paljon LJK-rinkaa muistuttava ruotsalainen malli, joka ei paljoa maksa:
http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-lk-70-rinkka-kaytetty/23690
BW rinkka on OK lyhyille reissuille. Jos haluaa mennä pitkälle ja kantaa paljon mukana, tuolta löytyy kyllä hienompiakin rinkkoja halvalla ja käytettynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869