Rinkka

Used1

http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2II0PGN4H
Elikkästäs tuollaista rinkaa olisin ostamassa, ja siihen sitten saman sarjan makuualustan selkätueksi. Mutta joo. Onkos kellään okemusta tästä rinkasta; Onko todellisuudessa miten iso, kestääkö (Kyseessä kuitenkin käytetty malli). Ja tuossa kun ei tosiaan ollut sitä litramäärää mainittu, oli vai että osa Saksan armeijan täysvarustusta.

9

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Used1

      Eli anteeksi sokeuteni, olihan se tilavuuskin siellä mainittu. (65L)

    • postiin

      Itse tilasin uuden tuolta keskiviikkona ja tänään tuli tieto et maanantaina postista noudettavissa. Uusi, tiedä sitten onko samanlainen vaiko vain samanniminen tuote. Hyväksi kehuttu mutta ensi viikolla sen tiedän, tai viikon päästä kun sen kanssa olen reissussa.

      http://www.varustetukku.fi/product/593/bw-taistelureppu-65-l/

      • wgftwrg

        Uusi on Kiinassa tehty halpakopio , älä odota aidon kestävyyttä.


    • -JOiKu

      Minä panostaisin sinuna ihan oikeaan rinkkaan. Itselläni on kokemusta vaeltamisesta ja oma kokemukseni on, ettei putkirunkoista ja metallisilla hihnalukoilla voittanutta rinkkaa ole.

      Esimerkiksi Savotalta löytyy sellaisia. Mitään kauniita ne eivät ole vaan paremminkin ne ovat työkaluja, joihin verrattuna nämä nykyiset anatomiset rinkat ovat hieman lapsellisia.

      Tämä on minun oma kokemukseni.

      • 16+18

        Anna jo olla.

        Savotan putkirinkat kestävät isältä pojalle, mutta käyttömukavuudessa häviävät nykyisille moderneille anatomisille.

        Auton voi korvata Ladalla, Taskulampun öljylyhdyllä, sukat kenkäheinällä ja rinkan Savotalla.


    • anatomisen käyttäjä

      Huomasin tuota kuvaa katsellessa, että lannevyö on aika epämiellyttävän nälöinen...... voihan se olla ettei se hierrä/hankaa, mutta kun se on pelkkä hihna. Voihan sen tietenkin myös muuttaa jos sille tuntuu, mutta mitenköhän tuo muuten istuu, jos yksi tärkeimmistä vöistä on tuollainen. Tiedä häntä, enpä ole kokeillut.

    • 1311

      Onko hyvä?

    • näi'o

      .pa.ska mikä pa.ska.

    • Lekafani

      Jos putkirinkkaa kaipailee eikä halua maksaa montaa sataa Savotasta, Varustelekassa on näköjään hämmästyttävän paljon LJK-rinkaa muistuttava ruotsalainen malli, joka ei paljoa maksa:
      http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-lk-70-rinkka-kaytetty/23690

      BW rinkka on OK lyhyille reissuille. Jos haluaa mennä pitkälle ja kantaa paljon mukana, tuolta löytyy kyllä hienompiakin rinkkoja halvalla ja käytettynä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe