Rinkka

Used1

http://www.varusteleka.fi/showproduct.php?show_product=_2II0PGN4H
Elikkästäs tuollaista rinkaa olisin ostamassa, ja siihen sitten saman sarjan makuualustan selkätueksi. Mutta joo. Onkos kellään okemusta tästä rinkasta; Onko todellisuudessa miten iso, kestääkö (Kyseessä kuitenkin käytetty malli). Ja tuossa kun ei tosiaan ollut sitä litramäärää mainittu, oli vai että osa Saksan armeijan täysvarustusta.

9

1955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Used1

Eli anteeksi sokeuteni, olihan se tilavuuskin siellä mainittu. (65L)

• postiin

Itse tilasin uuden tuolta keskiviikkona ja tänään tuli tieto et maanantaina postista noudettavissa. Uusi, tiedä sitten onko samanlainen vaiko vain samanniminen tuote. Hyväksi kehuttu mutta ensi viikolla sen tiedän, tai viikon päästä kun sen kanssa olen reissussa.

http://www.varustetukku.fi/product/593/bw-taistelureppu-65-l/

• wgftwrg

Uusi on Kiinassa tehty halpakopio , älä odota aidon kestävyyttä.

• -JOiKu

Minä panostaisin sinuna ihan oikeaan rinkkaan. Itselläni on kokemusta vaeltamisesta ja oma kokemukseni on, ettei putkirunkoista ja metallisilla hihnalukoilla voittanutta rinkkaa ole.

Esimerkiksi Savotalta löytyy sellaisia. Mitään kauniita ne eivät ole vaan paremminkin ne ovat työkaluja, joihin verrattuna nämä nykyiset anatomiset rinkat ovat hieman lapsellisia.

Tämä on minun oma kokemukseni.

• 16+18

Anna jo olla.

Savotan putkirinkat kestävät isältä pojalle, mutta käyttömukavuudessa häviävät nykyisille moderneille anatomisille.

Auton voi korvata Ladalla, Taskulampun öljylyhdyllä, sukat kenkäheinällä ja rinkan Savotalla.

• anatomisen käyttäjä

Huomasin tuota kuvaa katsellessa, että lannevyö on aika epämiellyttävän nälöinen...... voihan se olla ettei se hierrä/hankaa, mutta kun se on pelkkä hihna. Voihan sen tietenkin myös muuttaa jos sille tuntuu, mutta mitenköhän tuo muuten istuu, jos yksi tärkeimmistä vöistä on tuollainen. Tiedä häntä, enpä ole kokeillut.

• 1311

Onko hyvä?

• näi'o

.pa.ska mikä pa.ska.

• Lekafani

Jos putkirinkkaa kaipailee eikä halua maksaa montaa sataa Savotasta, Varustelekassa on näköjään hämmästyttävän paljon LJK-rinkaa muistuttava ruotsalainen malli, joka ei paljoa maksa:
      http://www.varusteleka.fi/fi/product/ruotsalainen-lk-70-rinkka-kaytetty/23690

BW rinkka on OK lyhyille reissuille. Jos haluaa mennä pitkälle ja kantaa paljon mukana, tuolta löytyy kyllä hienompiakin rinkkoja halvalla ja käytettynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe