Mistä saa 1700-luvun tyyliset miesten solkikengät? Kai sellasia jossain myydään? On muuten hiton tyylikkäät ja sopii nykyaikaan yhtä hyvin ku 1700-luvullekin.
Solkikengät
4
270
Vastaukset
- jostain netti-
kaupasta?
Tämä on historiapalsta,vaikka ei aina uskoisi, ei osto- ja myyntiliike.- aloittaja...
Olen etsinyt ja etsinyt, en löydä mistään, en kertakaikkiaan mistään... Mutten jaksa uskoa että niitä ei olisi olemassakaan.
Ja ihan vaan huomautuksena: historialliset vaatteet ja pukeutuminen liittyvät historiantutkimukseen ihan yhtä paljon kuin muutkin tällä palstalla keskustellut asiat. Tästäkin aiheesta voi syntyä keskustelua, esim. ko. kenkien eri mallit ja niiden kohderyhmät eri aikoina, sekä se kummallinen tosiasia että niitä on hyvin vaikea löytää, ainakin Suomesta.
Mikään ei historiassa ole itsestäänselvyys!!!! Muista se ennen kuin alat opiskella syvällisemmin. - museoissa
aloittaja... kirjoitti:
Olen etsinyt ja etsinyt, en löydä mistään, en kertakaikkiaan mistään... Mutten jaksa uskoa että niitä ei olisi olemassakaan.
Ja ihan vaan huomautuksena: historialliset vaatteet ja pukeutuminen liittyvät historiantutkimukseen ihan yhtä paljon kuin muutkin tällä palstalla keskustellut asiat. Tästäkin aiheesta voi syntyä keskustelua, esim. ko. kenkien eri mallit ja niiden kohderyhmät eri aikoina, sekä se kummallinen tosiasia että niitä on hyvin vaikea löytää, ainakin Suomesta.
Mikään ei historiassa ole itsestäänselvyys!!!! Muista se ennen kuin alat opiskella syvällisemmin.ja vastaavissa. Teetä jäljennökset, äläkä häiritse joutavilla.
- Skottari
Vilkaisepa tuota
http://www.scotlandshopdirect.com/Mens/Buckle-Kilt-Brogue/pid,11705,cid,12715104,product.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214