Jos pysähdytte kaupassa kehotan että ette pysähdy outokummussa kaupassa.. voi helvetti miden hidas palvelu täällä on, sitten vielä nää työntekiät huuteli kassan yli toisilleen. törkeetä.... Sanoinkin kassalla että kannattaisko laittaa vauhtia siihen lateluun ja keskittyä töihin tai anna ostokset puoleen hintaan tai vähennä palkoistas. Toisella kassalla oleva henkilö joka keskitty töihinsä kerkes ottaa VIISI asiakasta siinä missä nää kaks kanaa siinä kassalla VAAN YHDEN.
S-Market Outokumpu
66
6191
Vastaukset
- epkafasg
Totta S-marketissa on todella hidas kassa palvelu mutta muuten edullinen ja hyvä kauppa. Kaupassa on ainakin 5 kassaa mutta yleensä kassalla on vaan 1 työntekiä ja jonot ovat aina todella pitkät. Suosittelen lämpimästi muita kauppoja joissa kassa jonot pelittää, esim. valintatalo, siellä saa palvelua melko nopeasti vaikka hoitaavatkin postia samassa
- alemies
toisin oli 10 vuotta sitten,nopea ja komiat myyjät ovat poistuneet kaupasta.
- mimmi.nen
alemies kirjoitti:
toisin oli 10 vuotta sitten,nopea ja komiat myyjät ovat poistuneet kaupasta.
Niistäkin on tullut vanhoja ja kärttyisiä.
- katos siinä
kassalla, mutta täällä on aikaa roikkua. ylevä elämänvalinta.
- kpsdfåa
Mitähän se sinulle kuuluu miten muut vapaa aikaansa viettävät?! Kyllä mielummin olen kotona ja luen netistä jouto aikanani näitä ihme juttuja täällä, kun seison puol tuntia jossain kaupan kassajonossa. Ehkä sinä vietät aikaasi ennemmin niin, mutta en minä.
- bonuskortti
kpsdfåa kirjoitti:
Mitähän se sinulle kuuluu miten muut vapaa aikaansa viettävät?! Kyllä mielummin olen kotona ja luen netistä jouto aikanani näitä ihme juttuja täällä, kun seison puol tuntia jossain kaupan kassajonossa. Ehkä sinä vietät aikaasi ennemmin niin, mutta en minä.
vaihda Valtsuun. Siellä homma hoituu nopsasti ja ripsasti ja iloisesti.
Mullakin on muuta tekemistä kun katsoa tavaroiden skannausta kassajonossa.
Minkäköhän katastrofin varalta S-marketissa on niin monta kassaa joista vaan
lopulta korkeintaan kaksi palvelee ja jono on välillä parikymmentä kärrillistä
tavaraa.
Valtussa ei tarvia juuri koskaan jonottaa paitsi joskus jouluna tai juhannuksena,
ei johdu asiakkaiden puutteesta vaan palvelun ripeydestä.
Hyvä Valtsu :o))) - näillä näppäimillä
kpsdfåa kirjoitti:
Olet siis joutunut Outokummussa (Joensuussa, Liperissä..) joutunut odottamaan puoli tuntia? Joskus viisi minuuttia saattaa tuntua puolelta tunnilta, mutta puoli tuntia on aina puoli tuntia. Faktaa kehiin: milloin olit kassajonossa puoli tuntia?
- kpsdfåa
näillä näppäimillä kirjoitti:
Olet siis joutunut Outokummussa (Joensuussa, Liperissä..) joutunut odottamaan puoli tuntia? Joskus viisi minuuttia saattaa tuntua puolelta tunnilta, mutta puoli tuntia on aina puoli tuntia. Faktaa kehiin: milloin olit kassajonossa puoli tuntia?
Ai että kun sitä pitää ottaa tuokin "puoli tuntia" niiiin todesta, hei apina! se oli esimerkki... Tosikko mikä tosikko, minkäs tyhjälle päälle mahtaa :/
- olenko väärässä?
bonuskortti kirjoitti:
vaihda Valtsuun. Siellä homma hoituu nopsasti ja ripsasti ja iloisesti.
Mullakin on muuta tekemistä kun katsoa tavaroiden skannausta kassajonossa.
Minkäköhän katastrofin varalta S-marketissa on niin monta kassaa joista vaan
lopulta korkeintaan kaksi palvelee ja jono on välillä parikymmentä kärrillistä
tavaraa.
Valtussa ei tarvia juuri koskaan jonottaa paitsi joskus jouluna tai juhannuksena,
ei johdu asiakkaiden puutteesta vaan palvelun ripeydestä.
Hyvä Valtsu :o)))Valintatalon henkilökunta on palvelualtista ja iloista. tulee hyvälle tuulelle käydessään. Jostain syystä S-market ei yllä samaan, kassat ovat usein kireitä ja happamia. Voi olla että on liian kiirettä.
Edullinen ja hyvä kauppa muuten, siksi käynkin.
- Paska-Paavo
En osta S-marketista ikinä juuri mitään. Mutta siellä on erinomaisen siisti vessa käytän sitä jos kylillä alkaa kakattamaan. Ravintoloiden vessat ovat yleensä epäsiistejä ja epäintiimejä paskomiseen.
- gfjdf
Minä jo luulin että olen ainut asian huomannut. Kaupan myyjillä etenkään näillä vanhemmilla rouvilla, ei näytä olevan mitään kiirettä vaan hyvin hyvin verkkaisesti ne vetävät elintarvikkeita kassa ohi.
- niin helppoa se on.
Mikä ihmeen ininä puolen tunnin odotuksista!! (tai siis "puolen tunnin" - mitenkähän paljon se on pois elämästä?) Asia paranee vaihtamalla kauppaa. Varsinkin, jos ei asu täällä. Nopeita kauppoja on maailma pullollaan. eikö vain?
Aloittajalle voisin sanoa, että miten ihmeessä outokumpulaisena sinä "pysähdyt" kauppaan. Tosikkona minä en koskaan sinne pysähdy, vaan menen liikeeseen. Revi tästä. - nimim.erkki
Nämä "vanhat rouvat" ovat hyvin ystävällisiä, pidän ihmisenä. Joskus ärsyynnyn hitaudesta kun on pitkät jonot, mikäli on kiire jonnekin.
- kiire
nimim.erkki kirjoitti:
Nämä "vanhat rouvat" ovat hyvin ystävällisiä, pidän ihmisenä. Joskus ärsyynnyn hitaudesta kun on pitkät jonot, mikäli on kiire jonnekin.
Jos on kiire, ei pidä mennä kauppaan. Silloin pitää mennä sinne, mihin on kiire.
- EttäSikäli
sellasesta kun asiakaspalaute? Tottahan se on että monta kassaa mutta henkilökuntaa liian vähän, mutta kyllä ne työt on tehtävä hyllyjenkin välissä että Herrat ja Rouvat saavat hyllyistään maidot ja leivät. Voi toki valita. Joko hidas kassa tai ei tuotteita ollenkaan. Itse otan mieluummin tuotteita hyllyistä ja jonotan kuin että tuotteita ei ole ollenkaan. Ja toiseksi, työntekijöiden on saatava pitää lakisääteiset tauot, et kai sinäkään jaksa olla jaloillasi 8 tuntia ILMAN TAUKOJA?
Ja jos vieläkin koet asian sinua itkettävän täällä Suomi24 niin asioi toki toisessa kaupassa. :) Ei se valitus Suomi24:ssa auta asiaa yhtään. :) - some_freak
Vittuakos haukut outokummun s-markettia. Ei siinä kaupassa mitään vikaa ole. Hyvää palvelua on ollut joka kerta kun olen asioinut siellä. Ja minä asun outokummussa. Että näin.
- asiallista?
eiköhön noinkin suora henkilöön menevä palaute kuulu antaa jollakin muulla tavoin, kun yllä oleva on sen esille tuonut tällä kanavalla. Toisekseen, oliko se nyt enää niin tarpeelllista, kun olet jo kauppasi vaihtanut?
Sehän tässä sivistysmaassa onkin hienoa, että on valinnan vapaus - turhaa enää räksyttää jälkeenpäin. Asiakaspalvelu on vaikeaa työtä, jokainen tekee sitä omalla persoonallaan, omalla tavallaan: kuka aina iloisesti, kuka nopeasti, kuka asiallisesti..kukin tavallaan. Arvostettaiskos jokaista henkilöä, joka jaksaa tehdä vaikeaa ja vaativaa työtä, meidän joskus "ei niin asiallisten" asiakkaiden kanssa..pahaa oloa voi purkaa niin monella tavalla, mutta mielestäni sen purkaminen ei kuulu esim. tuntemattomille palvelualan ihmisille tai nimettömänä, henkilöön suoraan kohdistuvana nälvimisenä tälläisellä palstalla.
Joskos tehtäisiin täyskäännös: annetteisiin välillä vain pelkkää positiivista palautetta asiakaspalvelijoille:
se toisi hyvän mielen niin saajalleen kuin antajalle ja ehkä maailma olisi taas pienen verran parempi paikka hetkisen verran ainakin.. - kortin omistaja
asiallista? kirjoitti:
eiköhön noinkin suora henkilöön menevä palaute kuulu antaa jollakin muulla tavoin, kun yllä oleva on sen esille tuonut tällä kanavalla. Toisekseen, oliko se nyt enää niin tarpeelllista, kun olet jo kauppasi vaihtanut?
Sehän tässä sivistysmaassa onkin hienoa, että on valinnan vapaus - turhaa enää räksyttää jälkeenpäin. Asiakaspalvelu on vaikeaa työtä, jokainen tekee sitä omalla persoonallaan, omalla tavallaan: kuka aina iloisesti, kuka nopeasti, kuka asiallisesti..kukin tavallaan. Arvostettaiskos jokaista henkilöä, joka jaksaa tehdä vaikeaa ja vaativaa työtä, meidän joskus "ei niin asiallisten" asiakkaiden kanssa..pahaa oloa voi purkaa niin monella tavalla, mutta mielestäni sen purkaminen ei kuulu esim. tuntemattomille palvelualan ihmisille tai nimettömänä, henkilöön suoraan kohdistuvana nälvimisenä tälläisellä palstalla.
Joskos tehtäisiin täyskäännös: annetteisiin välillä vain pelkkää positiivista palautetta asiakaspalvelijoille:
se toisi hyvän mielen niin saajalleen kuin antajalle ja ehkä maailma olisi taas pienen verran parempi paikka hetkisen verran ainakin..Ei minulla ainakaan ole valittamista, olen ssanut asiallista ja hyvää palvelua ko. henkilöltä, mikäli käsitin oikein ketä oli tarkoitettu.
Olen pahoillani kirjoittajan takia, ei kassan työ ole helppoa, meissä asiakkaissakin on moneksi. Jaksamista - Kouto Umpu
kortin omistaja kirjoitti:
Ei minulla ainakaan ole valittamista, olen ssanut asiallista ja hyvää palvelua ko. henkilöltä, mikäli käsitin oikein ketä oli tarkoitettu.
Olen pahoillani kirjoittajan takia, ei kassan työ ole helppoa, meissä asiakkaissakin on moneksi. JaksamistaHEi. Kyseessä on Outokumpu!! Mitä positiivista siinä läävässä on? Ei mitään!!
- ollenkaan Outoa
Kouto Umpu kirjoitti:
HEi. Kyseessä on Outokumpu!! Mitä positiivista siinä läävässä on? Ei mitään!!
kumpua, kun tuollaista "Kouto Umpu" horiset. Tai sitten olet se tyyppi, joka ei pääse olohuoneen nurkkia pidemmälle. Kummasta mahtaa olla kysymys, sillä Outokummussa on todella paljon positiivista: (jos olet okulainen) sinua lukuunottamatta ihania ihmisiä, teatteria, musiikkia, jalkapalloa, upeat urheilumahdollisuudet, mahtava Vanha kaivos, Särkiselkä... ja tietenkin minä, kaivoseläkeläinen.
- Myyjäkin ihminen
ollenkaan Outoa kirjoitti:
kumpua, kun tuollaista "Kouto Umpu" horiset. Tai sitten olet se tyyppi, joka ei pääse olohuoneen nurkkia pidemmälle. Kummasta mahtaa olla kysymys, sillä Outokummussa on todella paljon positiivista: (jos olet okulainen) sinua lukuunottamatta ihania ihmisiä, teatteria, musiikkia, jalkapalloa, upeat urheilumahdollisuudet, mahtava Vanha kaivos, Särkiselkä... ja tietenkin minä, kaivoseläkeläinen.
Niinpä.Minun vikanihan se on jos on liian vähän henkilökuntaa, liian pitkät jonot, liian kalliit hinnat, viimeviikkoisia tarjouksia ei saa enää samaan hintaan, ym. Kiitos "epäasiallista" kirjoittaneelle, olet varmasti itsekkin ollut palvelualalla joskus. Kunpa kaltaisiasi asiakkaita olisi enemmän.
Hymyillään kun tavataan:) - ölskdjfioep
Myyjäkin ihminen kirjoitti:
Niinpä.Minun vikanihan se on jos on liian vähän henkilökuntaa, liian pitkät jonot, liian kalliit hinnat, viimeviikkoisia tarjouksia ei saa enää samaan hintaan, ym. Kiitos "epäasiallista" kirjoittaneelle, olet varmasti itsekkin ollut palvelualalla joskus. Kunpa kaltaisiasi asiakkaita olisi enemmän.
Hymyillään kun tavataan:)Niinhän se yleensä menee että se mikä myymälässä näkyy päällepäin, tunnelma, palvelu, siisteys, kertoo jostain mikä on syvemmällä. Kaikki se mikä niissä mättää, kaatuu kassaneidin niskaan vaikkei se hänen vikansa useimmiten olekaan. Siihen asiakkaan on helpointa purkaa tunteensa. Onneksi on olemassa myös niitä päivän pelastajia, iloisia ja hymyileviä asiakkaita. totta tietysti on että eivät asiakkaat ole niitä "mukavia asiakkaita" jos he eivät ole tyytyväisiä. Näitä tilanteita varten myymälöissä on palautelaatikot. Sinne vain palautetta antamaan jos koet siihen aihetta. Jokainen yritystään arvostava on kiitollinen kaikenlaisesta palautteesta.
- 7+11
ölskdjfioep kirjoitti:
Niinhän se yleensä menee että se mikä myymälässä näkyy päällepäin, tunnelma, palvelu, siisteys, kertoo jostain mikä on syvemmällä. Kaikki se mikä niissä mättää, kaatuu kassaneidin niskaan vaikkei se hänen vikansa useimmiten olekaan. Siihen asiakkaan on helpointa purkaa tunteensa. Onneksi on olemassa myös niitä päivän pelastajia, iloisia ja hymyileviä asiakkaita. totta tietysti on että eivät asiakkaat ole niitä "mukavia asiakkaita" jos he eivät ole tyytyväisiä. Näitä tilanteita varten myymälöissä on palautelaatikot. Sinne vain palautetta antamaan jos koet siihen aihetta. Jokainen yritystään arvostava on kiitollinen kaikenlaisesta palautteesta.
Joo sinne asia ei mene perille kokenu olen. Asia menee parhaiten perille kun valittaa s-ryhmään. s-pankilta häviää samalla asiakkaita. Palvelu on Outokummussa ammattitaidotonta, epäasiallista, tympeetä ja hidasta, on ollu aina ja tulee olemaan mikäli se köyhä kauppa ei ota lisää työntekijöitä.
- nuppu sika
Kouto Umpu kirjoitti:
HEi. Kyseessä on Outokumpu!! Mitä positiivista siinä läävässä on? Ei mitään!!
Minä tykkeen käyvvä Valintatalossa, kun asun Outokummussa. Kauppa ei ou liijjan iso, niin sieltä löyttää heleposti ja tykkeen niistä myöjistä. Piia on korree ja AINA niin ilonen. Tekis´miel´kyssyy siltä miten sie jaksat olla aina nuin ilonen? Ja sannoo, jotta on mukava nähä niin ilosta. Tuomo on ukkoloista kaiken kommein. Tekis´miel´sannoo se sillen itelleen. Muutennii sielä on hyvvee tavarroo ja kaikkee löyttyy. Ja nyt kun on viikonloppunakkii auki. Ja niin hyvä on se heijjän me- lehtesä.
Minusta tiälä on muutennii hyvä, en minä läksis´tiältä minnekkää, kun hupsuja immeessii on IHAN JOKA PAIKASSA, semmossii jotka ovat toisilen kaikesta sanomassa. Minnuu suututtaa, kun jotkut luulloot minusta tämän kävelyn tautta, jotta en ossois´mittää tehä. Sillon kun Ahtisuar´piäs´restentiks´, ajattelin, jotta miehän kävelen ihan kun restentti eikä tarvihe nyt välittee liijjosta lihostakkaa. Kunttoutuskoila joku ukkopotilas sano minusta : "Tuola pihala kun männöö, niin on kun Ahtisuar´piennoiskoossa." - zukuway
nuppu sika kirjoitti:
Minä tykkeen käyvvä Valintatalossa, kun asun Outokummussa. Kauppa ei ou liijjan iso, niin sieltä löyttää heleposti ja tykkeen niistä myöjistä. Piia on korree ja AINA niin ilonen. Tekis´miel´kyssyy siltä miten sie jaksat olla aina nuin ilonen? Ja sannoo, jotta on mukava nähä niin ilosta. Tuomo on ukkoloista kaiken kommein. Tekis´miel´sannoo se sillen itelleen. Muutennii sielä on hyvvee tavarroo ja kaikkee löyttyy. Ja nyt kun on viikonloppunakkii auki. Ja niin hyvä on se heijjän me- lehtesä.
Minusta tiälä on muutennii hyvä, en minä läksis´tiältä minnekkää, kun hupsuja immeessii on IHAN JOKA PAIKASSA, semmossii jotka ovat toisilen kaikesta sanomassa. Minnuu suututtaa, kun jotkut luulloot minusta tämän kävelyn tautta, jotta en ossois´mittää tehä. Sillon kun Ahtisuar´piäs´restentiks´, ajattelin, jotta miehän kävelen ihan kun restentti eikä tarvihe nyt välittee liijjosta lihostakkaa. Kunttoutuskoila joku ukkopotilas sano minusta : "Tuola pihala kun männöö, niin on kun Ahtisuar´piennoiskoossa."Piia on tosiaankin aina ystävällinen ja pirteä. Olen ihmetelly monesti että miten hänellä riittääkin positiivistä energiaa niin paljon. Tosi hieno tyyppi. Ja Tuomo on myös tosi asiallinen kaveri.
- Käyn molemmissa
nuppu sika kirjoitti:
Minusta tiälä on muutennii hyvä, en minä läksis´tiältä minnekkää, kun hupsuja immeessii on IHAN JOKA PAIKASSA, semmossii jotka ovat toisilen kaikesta sanomassa. Minnuu suututtaa, kun jotkut luulloot minusta tämän kävelyn tautta, jotta en ossois´mittää tehä. Sillon kun Ahtisuar´piäs´restentiks´, ajattelin, jotta miehän kävelen ihan kun restentti eikä tarvihe nyt välittee liijjosta lihostakkaa. Kunttoutuskoila joku ukkopotilas sano minusta : "Tuola pihala kun männöö, niin on kun Ahtisuar´piennoiskoossa."Olisi S-marketin henkilökunnalla oppimista Valintatalon väestä, S-marketissa osa myyjistä painuu ohi tervehtimättä, tuntee olevansa häiriötekijä, mutta ei toki kaikki, onneksi.
Vlintatalon jokainen myyjä tervehtii iloisesti ja on todella palvelualtista. Kuinka onkin samaan kauppaan sattunut niin positiivisen asiakkaille tunnelman välittäviä ihmisiä. - Valtsulainen
Käyn molemmissa kirjoitti:
Olisi S-marketin henkilökunnalla oppimista Valintatalon väestä, S-marketissa osa myyjistä painuu ohi tervehtimättä, tuntee olevansa häiriötekijä, mutta ei toki kaikki, onneksi.
Vlintatalon jokainen myyjä tervehtii iloisesti ja on todella palvelualtista. Kuinka onkin samaan kauppaan sattunut niin positiivisen asiakkaille tunnelman välittäviä ihmisiä.Valtsu on ihan paras. Siellä homma hoituu aina iloisella ja ripeellä otteella eikä tarvia ootella kupeksimassa sata metriä pitkässä kassajonossa kuteä ash- marketissa jossa viidestä kassasta toimii yks. Sekin robottimaisesti toistaa "onko s-etukorttia" vaikka sielläkin on tullut käytyä sen verran että eiköpähän naama ole jo muistissa.Niin että ei oo.
Valtsusta löytyy kaikki mitä tarviaa, harvoin on jonoja, henkilökunta on tosi pirteetää ja aina hyvällä tuulella.
Kitukummussa , vai mikä mango- marketti se nyt välillä oli , vaihtuu yrittäjä niin usein että kertoo jo siitä
ettei taia oikein menestyä. Siellä on kyllä tosi positiivinen lihatiskin mies.
Ja Valtsulle hyvänä kakkosena Kaasilan Valinta, sieltä kun ostaa täräyttää karjalanpaistilihat niin on taatusti hyvää.
SAmoin irtomyynnissä olevat nakit, silli, ja kaalikääryleet, tilipäivän herkkuja, njam.
Valtsun etuja on myös se että samasta putiikista löytyy posti ja seinän takaa alko, eli eipä tarvitse niidenkään takia hortoilla pitkin kylää. - hyvä mieli
Valtsulainen kirjoitti:
Valtsu on ihan paras. Siellä homma hoituu aina iloisella ja ripeellä otteella eikä tarvia ootella kupeksimassa sata metriä pitkässä kassajonossa kuteä ash- marketissa jossa viidestä kassasta toimii yks. Sekin robottimaisesti toistaa "onko s-etukorttia" vaikka sielläkin on tullut käytyä sen verran että eiköpähän naama ole jo muistissa.Niin että ei oo.
Valtsusta löytyy kaikki mitä tarviaa, harvoin on jonoja, henkilökunta on tosi pirteetää ja aina hyvällä tuulella.
Kitukummussa , vai mikä mango- marketti se nyt välillä oli , vaihtuu yrittäjä niin usein että kertoo jo siitä
Ja Valtsulle hyvänä kakkosena Kaasilan Valinta, sieltä kun ostaa täräyttää karjalanpaistilihat niin on taatusti hyvää.
SAmoin irtomyynnissä olevat nakit, silli, ja kaalikääryleet, tilipäivän herkkuja, njam.
Valtsun etuja on myös se että samasta putiikista löytyy posti ja seinän takaa alko, eli eipä tarvitse niidenkään takia hortoilla pitkin kylää.Valintatalossa on minunkin mielestä ihan parhaat myyjät!!! Eikä niitten myymäläpäällikkö Pekkakaan jää yhtään tyttöjen varjoon. Siinä on mies paikallaan, palvelualtis eikä yhtään liian tärkeilevä asemastaan. HIENOA!!! Jatkakaa kaikki vaan samaan malliin työntekoa, niin kyllä mie asiakkaana käyn ostoksilla kun tiedän mitä kauppareissullani saan!
Ja posti toimii joka päivä aamusta iltaan, voisiko parempaa enää toivoa? - ... toooss
hyvä mieli kirjoitti:
Valintatalossa on minunkin mielestä ihan parhaat myyjät!!! Eikä niitten myymäläpäällikkö Pekkakaan jää yhtään tyttöjen varjoon. Siinä on mies paikallaan, palvelualtis eikä yhtään liian tärkeilevä asemastaan. HIENOA!!! Jatkakaa kaikki vaan samaan malliin työntekoa, niin kyllä mie asiakkaana käyn ostoksilla kun tiedän mitä kauppareissullani saan!
Ja posti toimii joka päivä aamusta iltaan, voisiko parempaa enää toivoa?vaikka ite menis miten kiireessä ja nokka nyrjällään kauppaan niin sieltä aina lähteepi sitten
astetta enempi virkistyneenä, kiitos vaan Pekka ja Pekan Enkelit.
Teette oikeesti hyvää asiakaspalvelutyötä, teillä on kaikettikkin tosi hyvä tsemppi tsemppi jee jee henki,
joka kyllä näkyy ulospäin.
Jatkakee vaan samaa tahtia, jaksakaa meitä asiakkaita ja jaksattehan työ :o)))) - Etukorttia näyttävä
Valtsulainen kirjoitti:
Valtsu on ihan paras. Siellä homma hoituu aina iloisella ja ripeellä otteella eikä tarvia ootella kupeksimassa sata metriä pitkässä kassajonossa kuteä ash- marketissa jossa viidestä kassasta toimii yks. Sekin robottimaisesti toistaa "onko s-etukorttia" vaikka sielläkin on tullut käytyä sen verran että eiköpähän naama ole jo muistissa.Niin että ei oo.
Valtsun etuja on myös se että samasta putiikista löytyy posti ja seinän takaa alko, eli eipä tarvitse niidenkään takia hortoilla pitkin kylää.Voi hyvänen aika jos luulet olevasi ainoa asiakas s-marketissa. Miksi juuri sinun naamasi pitäisi jäädä kassahenkilön mieleen? Asiakkaita käy päivittäin kuitenkin niin paljon ettei ihan jokaisen kasvoja muista. Nyt taitaa olla niin että sinua kismittää se ettei sinua muisteta kun se että kysytään onko s-etukorttia.Se on nimittäin asikkaan etu että sitä kysytään,jos haluaa saada bonukset tililleen. Laita lappu rintaan valmiiksi etä ei ole s-etukorttia. Säästyt näin vastaamiselta.Mutta hyvää päivänjatkoa sullekkin:)
- sammaa mieltä
Etukorttia näyttävä kirjoitti:
Voi hyvänen aika jos luulet olevasi ainoa asiakas s-marketissa. Miksi juuri sinun naamasi pitäisi jäädä kassahenkilön mieleen? Asiakkaita käy päivittäin kuitenkin niin paljon ettei ihan jokaisen kasvoja muista. Nyt taitaa olla niin että sinua kismittää se ettei sinua muisteta kun se että kysytään onko s-etukorttia.Se on nimittäin asikkaan etu että sitä kysytään,jos haluaa saada bonukset tililleen. Laita lappu rintaan valmiiksi etä ei ole s-etukorttia. Säästyt näin vastaamiselta.Mutta hyvää päivänjatkoa sullekkin:)
nyt sen naapurin tädin miut muistavan jo naapuruudesta, ja oon käynyt siellä puljussa jo vuosia.
Nykysellän tosin harvemmin.
Valtsussa eivät enää edes kysele paitsi ellen jostain syystä muista vilauttaa niin sitten kyllä että annahhan se
etukorttis - tifhc
sammaa mieltä kirjoitti:
nyt sen naapurin tädin miut muistavan jo naapuruudesta, ja oon käynyt siellä puljussa jo vuosia.
Nykysellän tosin harvemmin.
Valtsussa eivät enää edes kysele paitsi ellen jostain syystä muista vilauttaa niin sitten kyllä että annahhan se
etukorttisMinä en pidä s-marketin uusita laitteista johon pitää itse työntää kortti ja tunnusluku, mitä vikaa on normaalissa maksutavassa etteikö myyjä voisi vaan höylätä kortin :/.. Hidastaa vaan enemmän kassajonon kulkua, on tullut pari kertaa oltua jonossa kun vanhemmat ihmiset tumpeloivat koneen kanssa
- tämä...
tifhc kirjoitti:
Minä en pidä s-marketin uusita laitteista johon pitää itse työntää kortti ja tunnusluku, mitä vikaa on normaalissa maksutavassa etteikö myyjä voisi vaan höylätä kortin :/.. Hidastaa vaan enemmän kassajonon kulkua, on tullut pari kertaa oltua jonossa kun vanhemmat ihmiset tumpeloivat koneen kanssa
Tännään se asia miksi ei oo kivaa asioida siellä. Etsin yhtä semmosta pikku nippeli-nappelia koko kummun läpi,
koitin sitten vielä ässästä. No - ekaknakin- nippeli nappelin etsiminen on hehtaarihallista hankalaa kun ei
ollut edes henkilökuntaa jolta kysyä. Lopulta kun hylly löytyi, nippeli nappelia ei, lähin jatkamaan etsintöjä.
Kaksi kassaa näkyi olevan töissä, molemmissa semmonen 20 ihmisen jono.
Huokasin helpotuksesta kun ei tarvinut asettua jonon päähän potkimaan ostoskoria eteenpäin...
Mitähän ihmettä ne tekee niin monella tyhjällä kassalla ?
Tuo on varmaan myymälävarkaan paratiisi, kukaan ei varmaan katsele mitä käännät, kun se vähäinen henkilökunta mitä siellä nyt sattumoisin on, mättää tavaraa hyllyyn selkä asiakkaaseen päin ja loput 1-2 pönöttää kassalla. - kanta-asiakas
tämä... kirjoitti:
Tännään se asia miksi ei oo kivaa asioida siellä. Etsin yhtä semmosta pikku nippeli-nappelia koko kummun läpi,
koitin sitten vielä ässästä. No - ekaknakin- nippeli nappelin etsiminen on hehtaarihallista hankalaa kun ei
ollut edes henkilökuntaa jolta kysyä. Lopulta kun hylly löytyi, nippeli nappelia ei, lähin jatkamaan etsintöjä.
Kaksi kassaa näkyi olevan töissä, molemmissa semmonen 20 ihmisen jono.
Huokasin helpotuksesta kun ei tarvinut asettua jonon päähän potkimaan ostoskoria eteenpäin...
Mitähän ihmettä ne tekee niin monella tyhjällä kassalla ?
Tuo on varmaan myymälävarkaan paratiisi, kukaan ei varmaan katsele mitä käännät, kun se vähäinen henkilökunta mitä siellä nyt sattumoisin on, mättää tavaraa hyllyyn selkä asiakkaaseen päin ja loput 1-2 pönöttää kassalla.yhtään, vaikka pari minuuttia saikin taas tänään jonottaa ässässä, saipahan rauhassa nojailla ostoskärryyn ja huokaista kiireisen työpäivän jälkeen ennen kotiin menoa. Ei kai sen jokapäiväisen leivän ja maitotölkin hakeminen kaupasta tarvitsekaan tuntua juhlalta, nautittavat shoppailureissut onkin jo sitten asia erikseen... mutta ne reissuthan suuntautuvatkin ihan muihin kauppoihin kuin arkisiin ruokasekkaisiin!
jonotuksesta huolimatta kaunista, asiallista palvelua ja ihan varmasti herttainen kassaneiti teki työnsä juuri niin nopeasti, kuin se oli mahdollista! Kiitos, jaksamista raskaassa työssäsi! - shoppailuhetket
kanta-asiakas kirjoitti:
yhtään, vaikka pari minuuttia saikin taas tänään jonottaa ässässä, saipahan rauhassa nojailla ostoskärryyn ja huokaista kiireisen työpäivän jälkeen ennen kotiin menoa. Ei kai sen jokapäiväisen leivän ja maitotölkin hakeminen kaupasta tarvitsekaan tuntua juhlalta, nautittavat shoppailureissut onkin jo sitten asia erikseen... mutta ne reissuthan suuntautuvatkin ihan muihin kauppoihin kuin arkisiin ruokasekkaisiin!
jonotuksesta huolimatta kaunista, asiallista palvelua ja ihan varmasti herttainen kassaneiti teki työnsä juuri niin nopeasti, kuin se oli mahdollista! Kiitos, jaksamista raskaassa työssäsi!no huh , on kai niitäkin ihmisiä jotka nauttii siitä että saa lonia kaupassa koreja, tuuletella rekkejä ja
lykkiä kärryä ees sun taas. Ei sovi meikäläisen pirtaan, se riittä kun tietää mitä tarviaa, hakee sen sieltä missä toivoisi sen olevan ja pääsee pois. Kassalla jonottaminen ei kuulu lepohetkiin , sen tekee sitten mielummin
ihan kotona, ei kaupan kassalla, No- tapansa levätä kullakin.
- Pettynyt asiakas
Eläkeläiset vähän ostavat oletteko huomanneet, ostoksia ei kerry Bonuksiin asti juuri ollenkaan. Bennsa on järkyttävan kallista kun ei tule bonus vaikutusta.
Pieni tuloiset eläkeläiset kustantavat normaalituloisten ostokset maksamalla korkeampaahintaa.
Käyttää pienituloisia hyväkseen. Toiminta tuntuu olevan osuuskunta periaatteiden
vastainen. - 2km päästä kävelevä
Outokumpuun pitäisi saada Lidl. Valintalo on kallein, siinä kämäsessä K-Marketissa olen käynnyt vain muutaman kerran ja aina olivat kaikki mainostetut tarjoustuotteet loppu. S-Market on ainut siedettävä, mutta ei kiinnostaisi rahdata rahojani Keskon kartellille tai osallistua siihen bonuskortti -rumbaan.
- hukkalahti
Käyn k marketissa usein siellä palvelu hyvää etekin kassapalvelut ja rva Ritva ammattilainen kassapalvelussa.
- K-kauppaan
K- kauppa on ehdottomasti paras
- pakkasmummo
K-kaupassa on mukava asioida,ei ole liian iso,mutta kaikki löytyy.Tarjouksia on myös.
- rahallevastinetta
Minä seuraan tarjouksia ja hintoja. Olisin Valintatalon asiakas jos siellä olisi sama hintataso kuin S-marketissa.
En juuri perusta hymyileekö kassa kunhan toimii joustavasti ja nopeasti. Tietenkin on mukavampi katsella hymynaamaa kuin hapanta. - Viisas_raha-Joensuuhun
Joensuussa palvellaan ja kassoja löytyy riittävästi eikä suuria ruuhkia pääse syntymään. Hintataso on edullinen ja tarjouksien myötä säästää vuodessa pitkän pennin, Tervetuloa Joensuuhun palveltavaksi...
- tarjoushavukka
K- kauppa on juuri sopivan kokoinen.
Myyjät ammattiinsa sopivia, myös hymy irtoaa ilman hohtimia.
Tupakkapaikka ei kyllä kuuluisi olla autoparkkihallissa oven lähellä.
Voimakas savunhaju leijailee sisään. - Pakkas-akka
Ehkä siksi teitä tympii siellä ässässä käydä kun siellä on yksinkertasesti ystävällisin palvelu (K-marketin lisäksi) ja laajin valikoima edullisia tuotteita, jonka vuoksi myös eniten asiakkaita, mikä johtaa siihen että kassat takkuilee. Mikä on inhimillistä. Myyjät tervehtivät aina iloisesti ja ovat valmiita auttamaan. Valtsussa on nopein käydä, koska kukaan ei kestä sitä juorurinkiä asiakkaiden kanssa missä ruoditaan kylän ihmisten asioita. Semmonen jos mikä karkoittaa asiakkaita. Järkyttävän kallis paikka
mutta pari ystävällistä myyjää sieltäkin löytyy ja sitten taas tympeitä purkanjauhajia. Posti on hyvä kun palvelee aina yhdeksään saakka arki-iltoina :) - SEKUKAS
OUTOKUMMUSSA ON KAIKKEIN PARAS KAUPPA VALINTATALO.
- ghm
K kauppa
- mrem
S-Marketissa hinnat palvelu kohdallaan, erikoiskiitokset hyvästä palvelusta myymäläpäällikölle ja Eila Huittiselle.
- entiedäolenko
En voi moittia palvelua S-marketissa. Silti tulee käytyä joka viikko Joensuussa ostoksilla. Se on tullut tavaksi. Ymmärrän että oman kylän palveluja pitäisi suosia.
- Säästäjä
Joensuusta saa kaiken edullisemmin, itse käyn paljon Joensuun liikkeistä tarjouksia. LIDL on suosikkikauppamme josta saa mukavasti kaiken ja todella edullisesti. Lasken säästäväni polttoainekulut ja rahaa muuhunkin käyttöön näin.
Toki oman kylän palveluja pitäisi käyttää mutta ruokakaupat pysyy pystyssä siitä huolimattakin, ovat hinnoitelleet itsensä niin kalliiksi kuluttajalle.. - merkki.nimi
Säästäjä kirjoitti:
Joensuusta saa kaiken edullisemmin, itse käyn paljon Joensuun liikkeistä tarjouksia. LIDL on suosikkikauppamme josta saa mukavasti kaiken ja todella edullisesti. Lasken säästäväni polttoainekulut ja rahaa muuhunkin käyttöön näin.
Toki oman kylän palveluja pitäisi käyttää mutta ruokakaupat pysyy pystyssä siitä huolimattakin, ovat hinnoitelleet itsensä niin kalliiksi kuluttajalle..Alavinkadun Siwassa on törkeät hinnat. Eksyin sinne kerran, käynti jäi viimeiseksi.
- asi_akas
Ässää kannatan vaikka mitään etuja sieltä saakkaan. Hyvin on pysynyt ruuassa , palvelu iloista ja markettipäällikkö mukava. Sama pätee K -kauppaan, Valstussa kanssa. Jos on kaupan alala niin pitää kestää paineet. Se on kanssa ilhaduttavaa että kauppa auto kulkee taas.
- vaudis
siellä todella upea nainen, silmät kuin Dianalla. Kukahan se on? Onkohan varattu?
- kysyppäs
Jospa kysyisit dianasilmäiseltä ihan itse. Pääsisit heti jutun ääreen.
Tämä oli ihan ilmainen neuvo: Kysyvä ei tieltä eksy. - asiakaso
Nykyään on S-marketilla eräs komea myyjä. Melkein tulee pettymys jos ei ole töissä, aina niin iloinen :)
- Puumerkki-
Boikotoin S - ryhmää kokonaisvaltaisesti eli K - Market on kauppamme. Paljon tuotteita ostamme Joensuusta siellä on hyvät valikoimat edullista ruokaa K - marketeissa ja Lidlissä sekä Tokmannilla.
S- ryhmällä on liian vahva ja määräävä osuus Suomen markkinoista, hinnat olevinaan edulliset mutta se on pitkälle feikkiä. Minä en kustanna myöskään miljoonien maksavaa Joensuun toriparkkia vähillä rahoillani.. - hyvääpalvelua
s-marketin rouvat on mukavia hymysuita. ja hattua nostan myös valtsun pekalle!
- Kalamuikki
Kyllä esimerkiksi Postinpalvelu lokeroihin on PIIP, kuka niitä osaa/haluaa käyttää ?
- kalavalekauppias
taitaa hessu vaan itkeä ilmaisruuan perään näillä omanlaisillaan aloituksilla kun pitää postin palvelukin sotkea mukaan hänen likaisiin ilmaisruokabisneksiinsä
- Mulakaikki
Minä osaan käyttää.
- Valivalivali
Vali vali vali vali nyyh!!!!
- Anonyymi
tässä kaupassa jotkut myyjät kyllä tyhmiä/aaseja eivätkä tajua vaan pitää rauta kangesta vääntää asiat juurta jaksaen jos asiakkaalla ei maksu mene läpi kassalla maksu pääte vinkuu hylättyä niin pidetään asiakasta ihan tyhmänä kun ei mene maksu läpi ruvetaan mussuttaa kortin turvarajoista ja kuitista jos on sähköinen ym ym kun tekee silleen ja tälleen näkyy se helkkarin kuitti s mobiilissa ihan kun ei vittu sitä itse tietäisi voi elämän kevät ja jos olet käynyt pika kasalla ei vittu sentään ja sama homma oikealla kassalla, mutta ei tässä muuta jatkaa samaa rataa niin kun tähänkin asti eikö se oppi joskus mene perille EI KAIKILLA OLE VAKIONA TIETTYÄ SUMMAA PER VR KAUSI LUKITTUNA ETTÄ SITÄ PYSTYY KYLLÄ NOSTAA!!
- Anonyymi
käyppä kokkeilemassa polvijärvellä niin tuntuu okun palvelut rivakalta
- Anonyymi
no en kyllä käy ja sitä paitsi vitun hidasta on toiminta okussa välillä käy sinä vaikka inarissa ässällä,
- Anonyymi
En todellakaan käy ässällä jos on kiire. Aina siellä on jonot vaikka ois 3 kassaa. Naapurin K oossa osaavat heti ottaa toisen kassan käyttöön kun alkaa jonoa tulla. Ässän hidas palvelu johtuu opiskelijoiden käytösta työvoimana kun niille ei tarvii maksaa ja S voi maksimoida voitot.
- Anonyymi
S bonus uskovaiset jonottaa vaikka maailman tappiin jotta saavat muutaman euron almu kaupastamme takaisin
- AnonyymiUUSI
Kallista. K-kauppaan siis jalat vie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033634Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161942Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1001626
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4231572Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21520Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431097Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041