Haluisitko tutustuu

haluis tutustuu

johonkii huuhaalla kirjottavaan henkilöön livessä ???

41

293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H / H

      Kaikkiin. Pöyhisin puskia myöden :)))

    • olen tavannut aika monta ihmistä huuhaalta ja huuhaa-chatista. Ei lisä pahaa tekisi.

      • Vilma.

        mä en oo tavannu pitkaan aikaan


      • Vilma. kirjoitti:

        mä en oo tavannu pitkaan aikaan

        Minun poika oppi viime talvena lukemaan suoraan, jo kevätpuolella sujui tosi hyvin ilman tavaamista.;)
        Se lähtee nyt syksyllä kakkosluokalle.:)


      • bojonggg
        Vilma. kirjoitti:

        mä en oo tavannu pitkaan aikaan

        hienoa! Osannet jo laskeakin.


      • ????????
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        Minun poika oppi viime talvena lukemaan suoraan, jo kevätpuolella sujui tosi hyvin ilman tavaamista.;)
        Se lähtee nyt syksyllä kakkosluokalle.:)

        oho miten ne siemenet ladattiin että tossa iässä tiineeksintulee.


    • oikein ihanaisia ystäviä täältä on löytynyt ja muutamia on tapaamatta vaikka muuallakin tunnetaan...mikäs ettei, ainahan se on kiva uusia tuttavuksia saaha :)

    • PuskaPaska

      mulla on tapaamiskiintiö jo täynnä, joten huuhalaaiset eivät siinä mielessä kiinnosta.

    • bojonggg

      Jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen, koska ei paha oo kenkään ihminen vaan toinen on heikompi toista...jne en ole tuota keksinyt vaan E Leino Hymyilevässä apollossa.

    • mieltä, että jos tahdon tutustua johonkin livessä, niin sitten tehdään niin, eikä arvota sitä täällä.;)

    • Ihailija.

      mutta taitaa asua kaakana Savossa?

      • :(

        Sääli vaa että varattu :(


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        eteläkarjala ;)


    • Mutta säälin häntä

      mutta nyrkkini haluasi tutustua "hummeri-tenhon" nekkuun ja otsaan. Siitä tulisi tenholle nopea tapaaminen, yö kutsuisi.

      • Nauraa;-DDDD

        ei olisi mitään mahiksia räväkän Tenhon kanssa.


      • Bua hah hah! :-DDD
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        ei olisi mitään mahiksia räväkän Tenhon kanssa.

        Mutta kun Tenho pelkuri ei uskalla kohdata...hohhoijaa...
        Sinä nyt olet nyrkillä tapettava liikuntarajoitteinen paska.


      • H / H

        tuollaista halunnee pysyä kaukana nyrkistäsi ja jatkaa eloa rauhallisin aikein. Tiedä vaikka Tenhon nyrkki olisi nopeampi? No vitsi vitsi. Ei suuret sanat suuta halkaise, mutta pienentää ihmisten välistä kanssa käymistä. Ikävä kyllä.


      • Tenhon halveksija
        H / H kirjoitti:

        tuollaista halunnee pysyä kaukana nyrkistäsi ja jatkaa eloa rauhallisin aikein. Tiedä vaikka Tenhon nyrkki olisi nopeampi? No vitsi vitsi. Ei suuret sanat suuta halkaise, mutta pienentää ihmisten välistä kanssa käymistä. Ikävä kyllä.

        on nopeampi, nimittäen paskomaan housuunsa. Jopa niin nopea, että sillä on koko ajan paska pöksyssä.
        Huutelee puskista ja itkee sängyn alla. Mokoma pelle.:)


      • H / H
        Tenhon halveksija kirjoitti:

        on nopeampi, nimittäen paskomaan housuunsa. Jopa niin nopea, että sillä on koko ajan paska pöksyssä.
        Huutelee puskista ja itkee sängyn alla. Mokoma pelle.:)

        kiistaamaan asiasta, kun en tunne koko miestä. Entä jos hän onkin Tenhoksi tekeytynyt nainen! Onko sitä kukaan miettinyt?


      • Nauraa;-DDDD
        Bua hah hah! :-DDD kirjoitti:

        Mutta kun Tenho pelkuri ei uskalla kohdata...hohhoijaa...
        Sinä nyt olet nyrkillä tapettava liikuntarajoitteinen paska.

        niin, että paskot housuihisi.
        Mulla ei ole liikuntarajoitteita laisinkaan. Liikun rapiat 400 tuntia vuodessa, hiihtäen, juosten ja kuntosalilla käyden. Että sillä lailla poju;-DDDD


      • Tietäjä.
        Tenhon halveksija kirjoitti:

        on nopeampi, nimittäen paskomaan housuunsa. Jopa niin nopea, että sillä on koko ajan paska pöksyssä.
        Huutelee puskista ja itkee sängyn alla. Mokoma pelle.:)

        kun Tenho tempaisee tuollaisen velton taikinan maahan.


      • jaajuux
        H / H kirjoitti:

        kiistaamaan asiasta, kun en tunne koko miestä. Entä jos hän onkin Tenhoksi tekeytynyt nainen! Onko sitä kukaan miettinyt?

        Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ;=)))


      • on ilmoja pidelly ;D
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        niin, että paskot housuihisi.
        Mulla ei ole liikuntarajoitteita laisinkaan. Liikun rapiat 400 tuntia vuodessa, hiihtäen, juosten ja kuntosalilla käyden. Että sillä lailla poju;-DDDD

        Täällä voit väittää mitä tahansa pelle. Mutta johan sekin kertoo, kun olet palstalla 24/7, että ethän sinä mitään muuta tee kuin kyttää huuhaata, etkä pysty. ;-D
        Hohhoijaa sun kanssasi lapsonen....olet todella naurettava.. :-DDD


      • Nauraa;-DDDD
        on ilmoja pidelly ;D kirjoitti:

        Täällä voit väittää mitä tahansa pelle. Mutta johan sekin kertoo, kun olet palstalla 24/7, että ethän sinä mitään muuta tee kuin kyttää huuhaata, etkä pysty. ;-D
        Hohhoijaa sun kanssasi lapsonen....olet todella naurettava.. :-DDD

        kun nuo sairaat juttusi naurattavat, jokaiselle väität saman tarinan. Kukaan ei voi palstalla olla 24/7. Murto-osan ajasta olen palstalla siitä ajasta mitä sinä täällä olet. Yleensä aina käyn vasta iltakymmenen jälkeen. Sinähän käyt tänne aamupaskasikin vääntämässä;-DDDD


      • tietäjä.
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        kun nuo sairaat juttusi naurattavat, jokaiselle väität saman tarinan. Kukaan ei voi palstalla olla 24/7. Murto-osan ajasta olen palstalla siitä ajasta mitä sinä täällä olet. Yleensä aina käyn vasta iltakymmenen jälkeen. Sinähän käyt tänne aamupaskasikin vääntämässä;-DDDD

        ei kello ole vielä kymmentä. sinä pystyyn paskannettu lapamato asut huuhaalla. itkua väännät jos äiti ottaa koneen pois.


      • Nauraa;-DDDD
        tietäjä. kirjoitti:

        ei kello ole vielä kymmentä. sinä pystyyn paskannettu lapamato asut huuhaalla. itkua väännät jos äiti ottaa koneen pois.

        minä varmaan tiedän paremmin itse mitä teen. Opettele edes lukemaan, sanoin YLEENSÄ iltakymmenen jälkeen. Tänään on liikunnasta lepopäivä.
        Äitini ei varmasti ota konetta pois kun ei talossamme asu ja on sen verran iäkäs, ettei koneita nostele.
        Asu sinä poju vaan täällä aamusta iltaan ja ryyppää polta ja rähjää kuten aina;-DDDD


      • Tietäjä.
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        minä varmaan tiedän paremmin itse mitä teen. Opettele edes lukemaan, sanoin YLEENSÄ iltakymmenen jälkeen. Tänään on liikunnasta lepopäivä.
        Äitini ei varmasti ota konetta pois kun ei talossamme asu ja on sen verran iäkäs, ettei koneita nostele.
        Asu sinä poju vaan täällä aamusta iltaan ja ryyppää polta ja rähjää kuten aina;-DDDD

        Olet täällä ennen kymmentä ja kymmenen jälkeen. Olet täällä 24/7. Vai on liikunnasta vapaapäivä? Ainahan sinulla on liikunnasta vapaapäivä. Tuskin jaksat nostella edes housun puntteja. Älä hermostu kun kerron totuuksia sinusta. :)))


      • Nauraa;-DDDD
        Tietäjä. kirjoitti:

        Olet täällä ennen kymmentä ja kymmenen jälkeen. Olet täällä 24/7. Vai on liikunnasta vapaapäivä? Ainahan sinulla on liikunnasta vapaapäivä. Tuskin jaksat nostella edes housun puntteja. Älä hermostu kun kerron totuuksia sinusta. :)))

        yleensä käväisen täällä. Viitenä, yleisemmin kuutena iltana viikossa liikun. Alkuillasta ottaa puutarhan hoito ym. aikansa. Metsätöitäkin pitää välillä tehdä. En kerkeä huuhailla sinun laillasi mutta sullahan ei muuta olekaan;-DDDD


    • ..eräälle möin taulun..

    • .

      luppis1 ainakin sano ihastuneensa muhun.paljastu vaan naiseksi.kumpi se on?voisin tavata.

    • mounlex

      On useampaan otteeseen esittänyt kiinnostuksensa minua kohtaan, jopa siinä määrin ihastunut että on luvannut etsiä minut käsiinsä ja ottaa rajusti siinä paikassa keinoja kaihtamatta:) *reeeeps*:), voe kiesus. Ei tahdo vain millään uskoa etten ole niitä poikia.

      • Taidat huijata?

        sitten Mikelle kertoa sitä suoraan, ettet ole kiinnostunut? Vai oletko sittenkin?


      • Hummeri-Tenho.

        Minun takaluukku on varattu vain sinulle mulli. ¤


      • mounlex
        Taidat huijata? kirjoitti:

        sitten Mikelle kertoa sitä suoraan, ettet ole kiinnostunut? Vai oletko sittenkin?

        Vaan paljon fanaattisempi fani:)


      • Nauraa;-DDDD

        jättää menemättä sovittuihin tapaamisiin kuten kävi Jerikon kanssa pari kertaa;-DDDD


      • varmasti...
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        jättää menemättä sovittuihin tapaamisiin kuten kävi Jerikon kanssa pari kertaa;-DDDD

        tulee, kun sukkahousuilla houkuttelee.:-DDDDDD


      • mounlex
        Nauraa;-DDDD kirjoitti:

        jättää menemättä sovittuihin tapaamisiin kuten kävi Jerikon kanssa pari kertaa;-DDDD

        Siinä se taas nähtiin, ei ole noiden poikien sanoihin luottaminen, heti toista vokottelemassa kun selkänsä kääntää:) jauhot vaan pöllyää kantapäistä kun jättää vahtimasta


    • demoniiih

      tavata kasvotusten ketään..Niin vihasta porukkaa huuhaalla nykyisin...;o)...Tiedä vaikkast lätty lätisis jo kättelyssä...:o/...

      • tyydytystä tuntien sain vihdoin päätökseen itseni tutustumiseen, vastasi kaikkea ennakkoodotuksia joten voin mennä rauhallisin mielin tutustumaan uniin;))


      • demoniiih
        bar.sinistra kirjoitti:

        tyydytystä tuntien sain vihdoin päätökseen itseni tutustumiseen, vastasi kaikkea ennakkoodotuksia joten voin mennä rauhallisin mielin tutustumaan uniin;))

        tehdä syväsukellus itseensä..Tutustua kunnolla ja tehdä sinunkaupat...;o)... Niin sitä levollisten unosten jälkeen uskaltaa aamulla peilikuvaansa tapittaa suoraan silmiin..jopa hyväksyvästi...;o)....

        Minulla tuo matka on viel kesken..Olen arvoitus itsellenikin..Mutta matka jatkuu..olenhan sielultani tutkimusmatkailija ja seikkailija...;o)...


    • nettiholisti

      tutustua..

      ööööhh.. itseeni.. tai "nopeasti" palstaa vilkaistuani 4 ihmiseen;

      Solaan, vilmaan, ja.. ja.. kahteen muuhun.. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe