tietääkö kukaan mistä saa ostaa isoa kaasulla toimivaa hyttysten hävittäjää puutarhaan, alue noin 500m2
hyttyset
5
475
Vastaukset
- tipitii..
mutta tiesithän sinä, että jos pihapiirissä on paljon seisovaa vettä (esim sankoissa) niin hyttysiä on satavarmasti enempi?
turhat vesiastiat vaan pihoilta pois heti ensiavuksi :) - ininää kesäyössä
Mieheni on töissä sähkötarvikeliikkeessä ja hän on puhunut tuommoisesta hyttysten hävittäjästä. Saisi kuulemma tilattua sähkötarvikeliikkeeseen. Hinta oli mielestäni kyllä melkonen, en vaan muista tarkkaan montako sataa euroa se oli. Joku oli kovasti kehunut, että on verraton keksintö.
- ininää kesäyössä
Mies tuli töistä ja sanoi, että niitä myy AGRI-marketti!!!!
- O-mukulakiurunkannus
Kuinkahan muuten on, tuhoaako se myös kaikki hyödylliset puutarhurin pikku apulaiset, joiden pitäisi pölyttää kasveja ja syödä tuhohyönteisiä ja niiden toukkia?
Vai tappaako vehje spesifisesti vain näitä inisijöitä? Niitä tuntuu ainakin tänä vuonna riittävän, vaikka noita laitteita virittelisi kaikki paikat täyteen. - Jukka itikat pois
Agrimarketista ensi vuonna. Sain viimeisen, esittelyversion. Mutta kiitos Mosquito Magnet, päällä viikon täälä mökillä ja aivan Fantastista, pussi puolillaan. Ikinä täälä ei ole ollut tähän aikaan näin vähän tähän aikaan. JEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.33709Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637