Porvaris kotipizza

Ex-asiakas

Olipas ylläri ku valikoin lisätäytteitä perhepizzaani. Hinta noussut 0,60e/täyte. (nyt 2,00e/täyte)
Ja kuljetuspalvelua olen käyttänyt ja sekin noussut 0,90e. (nyt 4,90e)
Valkosipulia sais eurolla (ennen 1,40e) Listahintoihin on myös iskenyt korotuspaine lähes jokaiselle tuotteelle. Kallista se oli mielestäni jo aiemminkin, mutta nyt...

127

8564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkuli.

EIkös hintojen pitäny laskea?!

Sitä minäkin ihmettelen. Ihan viikon sisällä ovat nostaneet hintoja.

• boikottiin?
        ***** kirjoitti:

nostaneet hintoja ennen alennusta?!

• Siis mitä?

• Kertokaa.

• joh88888
        boikottiin? kirjoitti:

nostaneet hintoja ennen alennusta?!

halvempien pizzojen hinnat laski ja kalliimpien nousi. .. en tiedä et miks

• The_Evil_Of_Silence
        ***** kirjoitti:

Puhumattakaan Golden Raxin tai Hesburgerin hinnoista. >;(

• Heseläinen
        The_Evil_Of_Silence kirjoitti:

Puhumattakaan Golden Raxin tai Hesburgerin hinnoista. >;(

Ite olen Hesellä töissä ja kyllä meillä ainakin hinnat laski alvin alennuksen myötä.

• sdfsdf

• hesburgertietäjä

• vakioasiakas#1
        Heseläinen kirjoitti:

Ite olen Hesellä töissä ja kyllä meillä ainakin hinnat laski alvin alennuksen myötä.

HAH, kyllähän hesellä laski hinnat kesällä 2010 alv alennuksen myötä mutta nyt ne ovat taas nousseet!!! niin mikä alv alennus, ei näy enää hinnoissa! eikä kukaan huomaa mitään....
        nyt pitäisi mainostaa "hintamme nousivat"!!!!
        22.10.2010.

• -------------------

Suomalainen myy pahaa ja kallista pitzzaa! Kannattaa ostaa Turkkilaisten ravintoloista... on makua ja annoksilla kokoa ja hinnat maltillisemmat kuin Suomalaisilla huijareilla.

Kotipizza on maailman surkein pulju!

Tänään tilasin turkkilaisesta pizzan kotiin ja kymmenessä minuutissa ovikello jo soi. Maukasta, halpaa, isot annokset ja nopeata palvelua.

• dddkkdkdk

ja vähän keljusti kirjoitettukin, mutta tottahan tuo on. Ja keljustihan se kirjoittuu automaattisestikin, niin se asia vain on.

Ne teidän "ihanat kanssasuomalaiset" ovatkin selkäänpuukottajia. Suosikaa vittu suomalaista, saatana.
        Suosikaa vaan.

Okei, onhan se totta; vaikka kotipizzaa en kolmeen vuoteen ole syönytkään IHAN VAIN siksi että se on suoranaista PASKAA JA VITUN KALLIILLA, PIENET ANNOKSET, EIKÄ OLE EDES VIIDEN EURON ARVOISTA, hesburgerista tilaan epäsäännöllisen säännöllisesti roskaruokaa. Hesburger on arvoistaan kiinni pitävä pulju, ja nyt jonkin aikaa annokset ovat pysyneet vielä JOSSAKIN MÄÄRIN normaalimitoissa, missä kotipizza vetänyt ihan alakanttiin ja sata lasissa. Kyllä minä sen 8 euroa maksan että saan vatsani täyteen, kun kotipizzasta maksan kympin enkä saa täyttä vatsaa.

Mutta pisimmän korren vetää kyllä nämä maahanmuuttajat. Täytyy sanoa että tässä tapauksessa, vaikka asiakaspalvelu ei aina ole 100% täydellistä mitä me suomalaiset haluamme, ja tekijät elävät puljuissaan vähän oman maan mukaisesti vielä kun eivät ole omaksuneet suomen lakeja, sääntöjä ja normeja (vaikeahan sitä on omaksua kun ei edes TIEDÄ niitä, toisaalta suomalaisuuteen kuuluu linssiin viilaaminenkin, onneksi eivät ole omaksuneet), ruoka saapuu sen syötävän kokoisena niin kuin se on luvattu, ja puljuja on eri laatuisia - saat itse päättää otatko sen kalliimman vaihtoehdon jossa on lähes aina parempaa kaikki, vai sen halvan jolla saa ison pizzan ja juoman kuudella eurolla.

Mitäköhän tapahtuisi jos eivät olisi tulleet Suomeen? Täällä meitä kituutettiaisiin paskalla ruoalla ja vitun korkeilla hinnoilla. Ja me sen kun sietäisimme sen koska annamme toisten suomalaisten viilata linssiin.

• kannata suomalaista

mielestäni ainoa kallis pitsa on "monster".ja muutenki kotipitsan pitsat on tosi hyviä,oma suosikkini on kotzone.

• Pizzaisti
        kannata suomalaista kirjoitti:

mielestäni ainoa kallis pitsa on "monster".ja muutenki kotipitsan pitsat on tosi hyviä,oma suosikkini on kotzone.

... yrittäjä jollakin tavalla yleensä elää, mutta yksi mies rikastuu kohtuuttomasti, ei ole kovin reilu. Ehkä kannatan näitä maahanmuuttajia, tai ainakin mihinkään ketjuun kuulumattomia, heidän pizzansa ovat yleensä myös paremman makuisia. =)

• tosi tarina

se koiran jauhelihaa myyvä bussi pysähtyy monella paikkakunnalla jossa ahmetit myy hyvä ja halpa hinta hyvä ruoka ja tiskinalta saa tilattua vielä kunnon vauhtiviivat nenään ja kansa ostaa kun halvalla saa ja ihmettelee miten meidän nuoriso on alkanut käyttäytyä omituisesti mutta ei se mitään kun halvaalla saadaan!!!!

• närpä

kotipizzalle niskalaukaus

• Kilu100
        dddkkdkdk kirjoitti:

ja vähän keljusti kirjoitettukin, mutta tottahan tuo on. Ja keljustihan se kirjoittuu automaattisestikin, niin se asia vain on.

Ne teidän "ihanat kanssasuomalaiset" ovatkin selkäänpuukottajia. Suosikaa vittu suomalaista, saatana.
        Suosikaa vaan.

Okei, onhan se totta; vaikka kotipizzaa en kolmeen vuoteen ole syönytkään IHAN VAIN siksi että se on suoranaista PASKAA JA VITUN KALLIILLA, PIENET ANNOKSET, EIKÄ OLE EDES VIIDEN EURON ARVOISTA, hesburgerista tilaan epäsäännöllisen säännöllisesti roskaruokaa. Hesburger on arvoistaan kiinni pitävä pulju, ja nyt jonkin aikaa annokset ovat pysyneet vielä JOSSAKIN MÄÄRIN normaalimitoissa, missä kotipizza vetänyt ihan alakanttiin ja sata lasissa. Kyllä minä sen 8 euroa maksan että saan vatsani täyteen, kun kotipizzasta maksan kympin enkä saa täyttä vatsaa.

Mutta pisimmän korren vetää kyllä nämä maahanmuuttajat. Täytyy sanoa että tässä tapauksessa, vaikka asiakaspalvelu ei aina ole 100% täydellistä mitä me suomalaiset haluamme, ja tekijät elävät puljuissaan vähän oman maan mukaisesti vielä kun eivät ole omaksuneet suomen lakeja, sääntöjä ja normeja (vaikeahan sitä on omaksua kun ei edes TIEDÄ niitä, toisaalta suomalaisuuteen kuuluu linssiin viilaaminenkin, onneksi eivät ole omaksuneet), ruoka saapuu sen syötävän kokoisena niin kuin se on luvattu, ja puljuja on eri laatuisia - saat itse päättää otatko sen kalliimman vaihtoehdon jossa on lähes aina parempaa kaikki, vai sen halvan jolla saa ison pizzan ja juoman kuudella eurolla.

Mitäköhän tapahtuisi jos eivät olisi tulleet Suomeen? Täällä meitä kituutettiaisiin paskalla ruoalla ja vitun korkeilla hinnoilla. Ja me sen kun sietäisimme sen koska annamme toisten suomalaisten viilata linssiin.

Ei minua ole kyllä "viilattu linssiin", vaikka olen syönyt pizzerioissa yli 20 vuotta. Jos maksaa verot ja yrittää pitää toimeentulon kohtalaisena, niin ei pysty myymään hirveän halvalla.

• Kilu100

Mielestäni Kotipizzan lätyt on ihan ok-makusia, mutta hinnat ovat liian korkeat.

• ...yök yök...

Eihän sitä pizzaa voi suomessa syödä yök yök sama pätee kebabiin kanssa ei sitäkään osata tehdä.

• kyllä vai ei

Onko pulju nostanut hintoja vaikka hintoje piti laskea?

KYLLÄ VAI EI?

Ehdottomasti KYLLÄ

• Kebabia stana
        ***** kirjoitti:

Ehdottomasti KYLLÄ

Noin kerran viikossa on tullut kotipizzassa käytyä mutta nyt loppu käymiset kokonaan.

• ....
        Kebabia stana kirjoitti:

Noin kerran viikossa on tullut kotipizzassa käytyä mutta nyt loppu käymiset kokonaan.

Paljonko ne listahinnat ovat nyt nousseet?

Itse en ole Kotipizzassa käynyt, no en edes muista koska viimeksi. Eikä ilmeisesti tarvitse käydäkään.

• ennenkuin boikottiin

Voisko joku kotipizzalainen vastata!

• Otimme mallia
        ennenkuin boikottiin kirjoitti:

Voisko joku kotipizzalainen vastata!

Hintoihimme tuli juuri ennen Alv:n alennusta korotuspaineita.
        Alv: laskulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.
        Heti kun kuulimme Alvin laskevan muistimme heti että korotuspaine iski päälle.
        Mutta nyt veroale on siirretty täysimääräisenä hintoihimme =)

Arvokkaita ruokahetkiä.

• 0000000000000

ovat sitten ajatelleet itse hinnoitella itsensä ulos? pizzat ovat muutoinkin epäterveellisiä (runsaasti hiilihydraattia, energiaa ja rasvaa), ainakin houkutus ostaa niitä vähenee.

• ählypizza<3

Itse syön pizzat ja kebabit ählämien kebab paikoissa Kajaanin alaniassa on 4€ kaikki pizzat ja kebabit ja on isommat pizzat ku kotipizzassa. Ei kiinnosta mikään vitun porvareitten kotipizza.

• Työssäkäyvä

kamala persaukiselle pummille, kun hint nousi muutaman kymmen senttiä...
        Häpejos osaat...

• mitasinasanoa??

onko tuosta ulosmyyntihinnasta verot maksettu? tai mistä noin halvalla saa raaka-aineita, että voi neljään euroon kattaa kiinteet kustannukset, "tellit ja lellit" ja palkat??
        Vitun hölmö! Taidat syödä teurasjätettä pizzassas..

• Ettäsellaista
        mitasinasanoa?? kirjoitti:

onko tuosta ulosmyyntihinnasta verot maksettu? tai mistä noin halvalla saa raaka-aineita, että voi neljään euroon kattaa kiinteet kustannukset, "tellit ja lellit" ja palkat??

Mistä lähtien Ahmed on maksanut telliä tai lelliä puhumattakaan mistään muista sosiaalikustannuksista?
        On helvetin helppo hinnoitella pizzan hinta vaikka kuinka alas kun ei maksa 23% arvonlisäveroa kuin sen verran että saa osto alv:n vähennettyä puis.

Helppoa!

• Tolkun mies
        Ettäsellaista kirjoitti:

Mistä lähtien Ahmed on maksanut telliä tai lelliä puhumattakaan mistään muista sosiaalikustannuksista?
        On helvetin helppo hinnoitella pizzan hinta vaikka kuinka alas kun ei maksa 23% arvonlisäveroa kuin sen verran että saa osto alv:n vähennettyä puis.

Helppoa!

Näinhänse totuus menee. Kun ei kovia veroja maksa, voi myydä halvemmalla.

• verovorot kuriin
        Ettäsellaista kirjoitti:

Helppoa!

On se niin helppoa. Veroviranomaiset eivät uskalla puuttua asioihin koska pelkäävät leimautumista rasistiksi, joka taitaakin olla suurin rikos tässä pellehermannien maassa.

• Pate Teikka

• tykkään pizzasta
        Ettäsellaista kirjoitti:

Helppoa!

Kotipizzan pizzoissa ei ole paljoa muuta kuin ohuen ohut pohja ja päälle ripoteltu jotain niukasti. Ja kalliimpaa kuin esim. turkkilaisten ravintoloiden pizzat, jossa paljon enemmän täytettä. Eläköön etniset paikat!

• ou lu
        mitasinasanoa?? kirjoitti:

Tuohan on vielä kallis! Oulu, tuo luvattu sähläm-kiekkojen ja räiskäleiden maa. Sielläpä yksi paikka mistä saat pitza lounas-aika 2,yhdeksänkymmentä! Siis 2,90€!

En tiedä onko paikka enää elossa, mutta ei siitä montaa vuotta ole kun näin halpaa kiekkoa sai oulusta. Ei kannattanut opiskelijan makaroonia ja jauhelihaa ostaa kun haki kiekon per päivä tuli viikkobudjetiksi ruuan osalta 14,5€ ja tietysti viikonloppuisin kaks pitsaa.

ugh.

• Tolkkua ruokailuun!

etkä mitään roskapaskaa!

• Ruaka on hyvää.

Äiti kuorii perunatkin minulle !

Osaan jo voidella leivän itse.Valmiiksi siivutetun toki mutta kuitenkin.

Yleensä syön Kebabbia tai Pizzaa.Siis jos Äiti ei käy kylässä.

Kebabbi ranskalaisil on mun herkkuu !

Myös sipsit on hyvii...Nii ja Cokis.

Oon koht 24v...

Ootko joku Homo vai !?

• Harvoin pizzaa

Sitä taitaa olla sun päässäsi. MIstä lähtien esimerkiksi tomaatti, kala ja juusto ovat ei-kunnon ruokaa vaan paskaa.

Viestimet keksii kaikkia juttuja ja juntit kailottaa perässä.

Kyllä sitä voi syödä muutakin kuin perunaa ja leipää.

• kylvain

Mun mielestä Kotipizza on ihan surkea paikka. Kerran olen sieltä pizzani hakenut enkä hae toista kertaa. Tuen mielelläni oman paikkakuntani paikallisia suomalaisia pizzerioita. Kotipizzan pizzat ovat mikropizzan kokoisia ja maksavat maltaita. Mielummin haen sen Saarioisen jauhelihapizzan ja käytän mikrossa pari minuuttia kun haen Kotipizzasta pizzaa.

• kokemusta on

ostakaa vain turkkilaista halvalla te niitten verot tellit ja lellit maksatte,elikkäs jos maksaa rehdisti kaikki maksut mitä suomen valtio on yrittäjältä vailla sekä vielä emoyhtiö kuten kotipizza oyj,pakko on jotakin myös asiakkaalta olla vailla jos meinaa yritystä pyörittäää...yrittäkääpä joskus te valittajat itsekkin täällä suomenmaassa rehdisti yrittää huomaatte että eipä ole helppoa kun joudut vielä ulkoatulleitten verot maksamaan!!!!

• Aikaisemmin ostin
        kokemusta on kirjoitti:

ostakaa vain turkkilaista halvalla te niitten verot tellit ja lellit maksatte,elikkäs jos maksaa rehdisti kaikki maksut mitä suomen valtio on yrittäjältä vailla sekä vielä emoyhtiö kuten kotipizza oyj,pakko on jotakin myös asiakkaalta olla vailla jos meinaa yritystä pyörittäää...yrittäkääpä joskus te valittajat itsekkin täällä suomenmaassa rehdisti yrittää huomaatte että eipä ole helppoa kun joudut vielä ulkoatulleitten verot maksamaan!!!!

kotipizzasta mutta se loppu juuri kotipizzan ahneuteen ja jatkossa teen pizzat itse. Rättipäiden pizzoja en osta. Tavallisten kansalaisten ei kuulu huolehtia miten yrittäjät maksavat veronsa vaan se on viranomaisten tehtävä.

• ...
        Aikaisemmin ostin kirjoitti:

kotipizzasta mutta se loppu juuri kotipizzan ahneuteen ja jatkossa teen pizzat itse. Rättipäiden pizzoja en osta. Tavallisten kansalaisten ei kuulu huolehtia miten yrittäjät maksavat veronsa vaan se on viranomaisten tehtävä.

Totta tuokin.

• tee itse pizzaa

Kotipizza voi ihan rauhassa nostaa tai laskea hintansa. Niiden pizzojen laatu on niin kamala, ettei koiranikaan syö niitä. Kyllä täytyy olla elämä ankeeta, kun pitää tässä keskustella kotipizzan hinnasta. Voi hyvät hyssykät.

• SAATANA!

VIHKO AUKI! (Heikki Silvennoinen, Kummeli).

• OLE HILJAA

ITSE TAI TULEE LÄTTYYN >:(

• pottua ja kallaa

mitä söit kun ei ollut vielä pissaa?

• tutti frutti

nuo kotipizzan letut on kyllä pizzan irvikuvia,hieno veto nostaa hintoja ku ois pitänny laskee;)
        no ei ihme että mamujen plätyt tekee kauppansa.

• kä vi
        tutti frutti kirjoitti:

nuo kotipizzan letut on kyllä pizzan irvikuvia,hieno veto nostaa hintoja ku ois pitänny laskee;)
        no ei ihme että mamujen plätyt tekee kauppansa.

joku kirjoitti ettei koirakaan syö kotipitsan plättyjä,kokeilin just ei perskules syöny,alla pollo,yleensä syö vaikka paskaa.höh:-)

• operaxxx
        kä vi kirjoitti:

joku kirjoitti ettei koirakaan syö kotipitsan plättyjä,kokeilin just ei perskules syöny,alla pollo,yleensä syö vaikka paskaa.höh:-)

No siis... Kuka v**un poroporvari syö ees kotipizzassa.??? Turkkilaiset tekee silmät kiimaistuvammat ja paremmat pizzat.

• NtiVirtanen
        operaxxx kirjoitti:

No siis... Kuka v**un poroporvari syö ees kotipizzassa.??? Turkkilaiset tekee silmät kiimaistuvammat ja paremmat pizzat.

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Moni ravintola pistää arvonlisäveron alennuksen omaan pussiinsa/1135258309597

Ainakin tämä Nti aikoo äänestää jaloillaan, vaikka vaan ihan periaatteen vuoksi.....

http://www.alv13.fi/

• oiko

PIZZA normaali perhe medium pannu
      1 täyte 6,70 --> 6,20 14,40 --> 13,40 8,10 --> 7,50
      2 täytettä 7,40 --> 7,20 15,80 --> 15,40 8,80 --> 8,50
      3 täytettä 8,10 --> 8,20 17,20 --> 17,40 9,50 --> 9,50
      4 täytettä 8,80 --> 9,20 18,60 --> 19,40 10,20 --> 10,50
      5 täytettä 9,50 --> 10,20 20,00 --> 21,40 10,90 --> 11,50
      Berlusconi 10,00 --> 10,70 21,50 --> 22,90 11,90 --> 12,50

Täytteet normaali 1 €, perhe 2 €
      Kastike tai majoneesi dippikippoon 1 €
      Valkosipuli normaali 0,50 €, perhe 1 €
      Kanttarelli, parmankinkku, savuporo normaali 2 €, perhe 4 €
      Kevennetty pizza normaali -0,35 --> -0,50
      perhe -0,70 --> -1,00
      Runsaskuituinen pizzapohja
      normaali 0,50 --> 0,50
      perhe 1,50 --> 1,50
      mediumpannu 1,00 --> 1,00
      Monster iso 20,70 --> 22,40
      normaali 10,50 --> 11,20

Pikkupannupizzat:
      1 täyte 6,20 --> 5,70
      2 täytettä 6,90 --> 6,70
      3 täytettä 7,60 --> 7,70

Kotzone: 7,60 --> 7,10
      8,30 --> 8,10
      9,00 --> 9,10
      9,70 --> 10,10
      10,40 --> 11,10

Salaatit: 7,60 --> 7,10
      7,70 --> 7,20
      7,90 --> 7,40

Salaattikastikkeet 0,70 --> 1,00
      Lounas kuten ennenkin.
      Perhe-etu poistuu kokonaan.

Juomat:
      juo niin paljon kuin jaksat 2,30 --> 2,40
      0,5 l:n pullo 2,30 --> 2,40
      0,5 l lähdevesi 1,80
      vesilasi 0,50
      1,5 l: pullo 3,30 --> 3,50
      0,33 l:n Battery 2,90

Eli joidenkin hinta vähän laski, MUTTA enimmäkseen hinnat NOUSIVAT!
      HYVÄSTI TÄLLE LAFKALLE!

• kikkailua

hinnoilla.

Pitääköön pitsansa. Saa niitä muualtakin.

• Robbe ankka

Laskekaas lisätäytteille kilohinta esim.valkkarille,minkä verran sitä sinistä mömmöä siihen surkeelle lätylle laitetaan.
      Itse olen tasan kaksi "pitsaa" kotipitsasta tilannut ja ne oli viimeiset.

• Sikatoto

Eihän niitä hintoja kaikki voi laskea kun kaikki ei niitä veroja viitti maksaa.

• Nami Pizza

Kyllä kotipizzalla on hyvät pizzat ja syö siellä myös tulevaisuudessa.Kallistahan se on, mutta onhan säästäväisille mahdollisuus tehdä pizzansa vaikka kotona.

• ddsldlölödlödlö

10 euroa pizza...kiviuunissa paistettu. ihan eri planeetalta kuin mutu pizzat. Niin ja on suomalaisen tekemään suomalaisessa raflassa .

ai niin ja oon köyhä työtön

• Joo joo

Kannattaa äänestää jaloillaan. Syökööt itse törkyhintaiset pizzansa. Menee konkurssiin koko ketju kun kukaan ei osta, ja se on niille oikein!

• Pizzaisti

Rabbe ymmärtää rahan arvon. Hän on kehittänyt systeemin, jossa hänelle itselleen tulee aina rahaa, menipä business Kotipizzayrittäjällä hyvin tai huomosti. Yrittäjä maksaa ketjuun liittymisestä sievoisen summan Rabben firmalle. Sen lisäksi hän maksaa kuukausittain hyvän siivun royaltyä ja markkinointimaksua, mitä ne nykyään lienevätkään. Tämä otetaan liikevaihdosta päältä pois ennen kaikkia muita eriä. Jos menee huonosti, yrittäjä ei saa palkkaa eikä viivan alle jää mitään, niin Rabben firma saa joka tapauksessa rahansa päältä pois lähes riskittömästi.

Jos yrittäjä menee konkkaan tai lopettaa touhun kannattamattomana, aina parempi, koska tulee uusi yrittäjä joka maksaa taas uuden liittymismaksun (suuruus on kymppitonneissa) ja taas alkaa royaltyt juosta. Tarveaineet pizzoihin pitää tilata Rabben firman kautta, ja taas hän vetää siivun välistä. Kirjanpidon hoitaa Rabben firma, jälleen siivu hänelle. On-line -kassapäätteiden ansiosta hän on selvillä jokaisesta myydystä pizzasta. Riski on siis yrittäjällä joka vääntää pizzaa aamusta iltaan vuodet ympäri, varma ja lähes riskitön rahantulo taas Rabben firmalla. Parempaa bisnestä saa hakea.

Ketjuun kuulumattomissa pienissä pizzerioissa ruoka tehdään antaumuksella, rakkaudesta pizzaan, eikä kovan paineen alaisena (royaltyrahat on saatava kasaan, muuten loppuu bisnes) ja raaka-aineet kirjevaa´alla punniten. Selvähän se on, että tämä vaikuttaa myös pizzan makuun.

• harmi että näin kävi

täällä Hgissä lopetti 3 Kotipizzaa lyhyen ajan sisällä viime vuosikymmenellä, kävin niissä kaikissa. Yrittäjät teki pitkää päivää hiki hatussa.

• oiygyuhadsf
        harmi että näin kävi kirjoitti:

täällä Hgissä lopetti 3 Kotipizzaa lyhyen ajan sisällä viime vuosikymmenellä, kävin niissä kaikissa. Yrittäjät teki pitkää päivää hiki hatussa.

kohta lopettaa moni muukin kuin nuo kolme viime vuosikymmenellä... tosi monta paikkaa mm myynnissä, mutta eihän niitä hullukaan osta!

• yrittäjäksikö?

KP yrittäjistä alle 20 voi sanoa saavansa jonkinlaista yrittäjän palkaa. Suurin osa on KP orjia ja he tekevät töitä aamusta iltaan, vuodesta toiseen ilman lomia. KP ytitystä ei niin vain lopeteta, silllä pelko sopimusrikkomussakoista pakottaa pyörittämään kannattamatonta liiketoimintaa.
        Tuote on hyvä ja raaka-aineet markkinoiden parhaat, mutta yrittäjät eivät saa niitä "ketju edullisesti". Pelkkä alkuun pääseminen on kallista - lainat ja rahoitukset ym. on järkätty valmiiksi ja on niin kaunista puhua että suomalaiset maksaa verot ym.. Mutta kun KP pakottaa yrittäjät laittomaan suoraveloitukseen jolloin he käyvät tilillä ja verottajalle ei sitten jää mitään. Useat KP yrittäjät ovat järkyttävissä velkakierteissä emoyhtiöön,raoittajiin ja verottaan.
        Törkeintä on että ainoana frankkarina KP royaltit maksetaan verrollisesta myynnistä. Koulutukset ym. joita yritys manostaa järjestävänsä - kyllä vain mutta yritääjä maksaa kaikesta itse. KP yrittäjissä on kymmeniä jotka haluaisivat lopettaa - mutta roikuttava on kuin hirressä. Voi olla lääkärin todistus - ei vain kelpaa vaikka ei pysyt töitä tekemään. Aluepäälliköt, kontrollerit, toimitusjohtajaa myöten uhkailevat yrittäjiä.
        KP on ollut oikeudessa monesti, mutta usein kiusaamiseen väsyneet yrittäjät ovat lopettaneet toiminnan vain laittmalla ovet kiinni ja silloin on heikoilla. Pari yrittäjää on voittanut - onnea heille. Hankkikaa apua jos menee huonosti - ketjun tuki ei näissä asioissa auta. Ja ennen kuin ryhdyt frankkariksi tähän hyvin mainostettuun ketjuun - ota ihmeessä selvää myös entisiltä yrittäjiltä. Monet nykiset ei edes kehtaa ja useat eivät uskalla sanoa mitään negatiivista.
        Muutamia yrittäjiä on jotka ovat olleet Rabella töissä aina, yritys pyörii, eikä he paremmasta tiedä. Osa näistä menestyjistä kusettaa asiakkaan kautta ketjua - esim. juuston määrää pienentämällä tekee hyvän katteen vuodessa, ostetaan halvempia aineita ja maksetaan pimeita palkkoja.
        Riistoa pahimmasta päästä.

• todella törkeää.äänestäkää jalollanne ja ajakaa tää frnacisin-periaatteella toimiva hylkeen omistava pulju nurin. Kaikki kotipizzayrittäjät on orjia joita omistaja imee tyhjiin. Konsepti on rakennettu äärikapitalismin
      keinoin. Ajakaa se lafka nurin niin orjat vapautuu

• Kyläkebab

Orjana raatava yrittäjä saadaan kyllä nurin, jos asiakkaat äänestää jaloillaan ja pistää Kootipizzan boikottiin, mutta ei se Vaasan pääkontoria koettele. Riski kun on sillä pienellä yrittäjällä. Jos hänen kuppinsa menee nurin, tulee uusi yrittäjä, jolta pääkonttori ottaa taas uuden kolkyttonnia tai mitä se onkaan, liittymismaksua. Ja piiri pyörii.

• kaamos III
        Kyläkebab kirjoitti:

Orjana raatava yrittäjä saadaan kyllä nurin, jos asiakkaat äänestää jaloillaan ja pistää Kootipizzan boikottiin, mutta ei se Vaasan pääkontoria koettele. Riski kun on sillä pienellä yrittäjällä. Jos hänen kuppinsa menee nurin, tulee uusi yrittäjä, jolta pääkonttori ottaa taas uuden kolkyttonnia tai mitä se onkaan, liittymismaksua. Ja piiri pyörii.

jos pizzayrittäjät kaikki pistää homman seis loppuu riistäjäkapitalistin rahat ja mies laihtuukin vielä
        ressistä ja rahanpuutteesta.Elikkä kaikki hyötyy...

• Pizzaisti
        kaamos III kirjoitti:

jos pizzayrittäjät kaikki pistää homman seis loppuu riistäjäkapitalistin rahat ja mies laihtuukin vielä
        ressistä ja rahanpuutteesta.Elikkä kaikki hyötyy...

...francising -sopimuksissa sellainen sopimussakko siltä varalta jos yrittäjä lopettaa, että Rabbe hykertelee vain käsiään jos näin käy.

• yrittäjäksikö
        Pizzaisti kirjoitti:

...francising -sopimuksissa sellainen sopimussakko siltä varalta jos yrittäjä lopettaa, että Rabbe hykertelee vain käsiään jos näin käy.

Kyllä sakko on, mutta yksi oikeuden päätös on (kävin uteliaisuutta katsomassa ) jossa Kotipizza on hävinnyt oikeudessa ja sopimusrikkomussakko hylättiin. Perustelu liittyi että Kotipizza on suuri maanlaajuinen ketju ja yrittäjä yksityinen pieni yrittäjä yrittäjäriskillä ja ei voida olettaa että voidaan vaatia pyörittämänn kannattamatonta liiketoimintaa. Tässä casessa oli törkesäti yritetty vaatia myös roylateja ja muita maksuja vaikkei ollut enää yritystäkään. Ihme touhua.

• 36kX

Kuolkaa nälkää kun olette niin avuttomia. Pitsan osa tehdä kuka vain. Ja halvaksi tulee.

• pitsoja paistellut

Itse joskus edellisessä elämässä pitsoja useamman vuoden paistellut ympäri suomea, nykyisinkin tulee joskus tuurailtua. Omasta mielestäni kohtuullisen realistinen kuva "kotipizza-touhusta" ja jostain syystä tuli tarve avautua:

Hintoja on koroteltu kerran vuodessa ja nyt korotusta lykätty todennäköisesti alvimuutokseen ettei tarvinnut toista kertaa lyhyen ajan sisään hintoja muuttaa. Esim juomahinnat olleet samat useamman vuoden. Kotipizza-pullovesi kyllä törkeää vedätystä limppareiden välttäjille.. kannattaa ostaa mieluummin maito :/ Nähdäkseni hinnoittelu on muutettu myyvemmäksi.. alhaiset, kilpailukykyisemmiltä vaikuttavat lähtöhinnat vähillä täytteillä ja parempi kate otetaan sitten lisätäytteistä. Summa summarum: normaalin myynnin rakenteella keskihinta ei ole ainakaan laskenut alvialennuksen myötä, mutta tilanne ei ole niin törkeä kuin voisi olettaa.

Kuittitakuu pakottaa kotipizzayrittäjät ruotuun, ei pimeää tuloa josta maksella pimeitä palkkoja -> palkkakustannukset "oikealla" tasolla verrattuna useimpien maahanmuuttajien "perheyrityksiin". Alvit ja palkan sivukulut/verot tilitetään yhteiseen kassaan. Pelkästään näistä tulee se parin euron ero siihen 5 euron lättyyn.

Kotipizzan raaka-aineet eivät ole sieltä laaduttomimmasta päästä, mutta miten pizzapohja leivotaan, täytetään, paistetaan ja pakataan riippuu työntekijän/yrittäjän ammattitaidosta. Tarkoitus kai olisi että lätty samoilla täytteillä olisi samanlainen eri puolella suomea, mutta eihän se käytännössä toteudu (liikaa muuttuvia tekijöitä). Lätty on parhaimmillaan ihan ok hintaisekseen, pahimmillaan syömäkelvotonta kuraa. Paprikat, sipulit ja herkkusienet ovat tuoreita, helposti lipsahtaa vähän turhan nahistunutta kamaa pizzan päälle jos tavara ei kierrä.

Kotipizza-yrittäjissä ja -myymälöissä on siis eroja. Toisissa osaavat homman, toisissa eivät. Vinkkejä "hyvän kotipizzan etsijöille", miksipä ei muillekin:

- Katsokaan miten henkilökunta toimii asiakastilojen suhteen.. putsataanko pöydät kun huomataan asiakkaiden lähtevän, siivotaanko ruokailun jäljet, vaihdetaanko pöytäliinat tarvittaessa, poistetaanko lattialta isoimmat roskat.. juoma-automaattien ja kaappien siisteys.. tälläiset yksityiskohdat kertovat onko henkilökunta asiansa osaavaa, mikä näkyy sitten siellä minne asiakkaan silmä ei näe.

- Jos vain yksi töissä, niin peseekö työntekijä käsiään ennen pizzanpaistoa. Periaatteessa uuni tappaa kohtuullisen tehokkaasti pöpöjä, mutta jos niitä raaka-aineita lapataan avo-astioista, isompi ongelma on se kosketus niihin astiaan jääviin raaka-aineisiin. Hyvä puoli kotipizzerioissa on se, että leivonta tapahtuu avoimesti ja perussivistyksellä pitäis tajuta minkä tasoista toiminta on (kylmäaltaat, hygienia).

- Antakaa välitöntä palautetta puutteita huomatessanne (eikä vasta seuraavan kerran asioidessa viikkojen päästä). Jos asialliseen palautteeseen reagoidaan oikein (virhe korjataan ja/tai tarjotaan asiallinen hyvitys), ei liikkeen suhteen kannata menettää toivoaan. Liikaa töitä tehdessä sokeutuu, joskus asiakkaan tarjoama herätys on paikallaan. Jos homma toimii ja olette tyytyväisiä, kannattaa siitäkin kertoa - positiivinen palaute on sen verran harvinaista (tiedä siitä sitten miksi), että naama jää mieleen.

Tuoreen valkosipulin sinertyminen ja vihertyminen johtuu puristetun valkosipulin hapen/joidenkin raaka-aineiden kanssa reagoinnista ja lämpötilamuutoksista. Perusongelma taitaa olla kiinalaisperäisen yksikyntisen lajikkeen käyttö (mutu). Itse pyydän valkosipulin juuston alle uuniin. Valkosipulin puristaminen huolellisesti paiston jälkeen tasaisesti koko pitsalle itse asiassa kestää kohtuullisen kauan.. ei se raaka-aineen hinta, mutta kun se työ maksaa :D

Vähän aikaa tätä keskustelua seurailen ja vastailen jos jotain jollain jotain kysyttävää.

• mieltä

Muutaman kerran olen erehtynyt hakemaan pitsaa ulkomaalaisten halpis paikoista je ovat olleet pettymys. Karmeita korppuja ja millin kerros jotain harmaata päällä.

Kotipitsasta olen saanut kunnon tavaraa vaikka se maksaakin enemmän. Käyn aina samasta paikasta hakemassa. Huonoa lättyä en ole sieltä saanut ja jos saisin niin valittaisin seuraavalla käynnillä. Kotipitsan jauhelihapizza (perhepizza tuplajuustolla) on suosikkini eikä se ole ollut ikinä kuiva korppu. Kotona puristelen siihen vielä valkosipuli murskat päälle. Loput laitan jääkaappiin ja sitä syö kylmänäkin seuraavana päivänä.

• argaerg
        mieltä kirjoitti:

Muutaman kerran olen erehtynyt hakemaan pitsaa ulkomaalaisten halpis paikoista je ovat olleet pettymys. Karmeita korppuja ja millin kerros jotain harmaata päällä.

Kotipitsasta olen saanut kunnon tavaraa vaikka se maksaakin enemmän. Käyn aina samasta paikasta hakemassa. Huonoa lättyä en ole sieltä saanut ja jos saisin niin valittaisin seuraavalla käynnillä. Kotipitsan jauhelihapizza (perhepizza tuplajuustolla) on suosikkini eikä se ole ollut ikinä kuiva korppu. Kotona puristelen siihen vielä valkosipuli murskat päälle. Loput laitan jääkaappiin ja sitä syö kylmänäkin seuraavana päivänä.

höpö, kuule en usko koko kirjoitustasi! "...harmaata päällä"... joopa joo!

• Ählmmm
        argaerg kirjoitti:

höpö, kuule en usko koko kirjoitustasi! "...harmaata päällä"... joopa joo!

niin kotipitsa on huono.

• Pizzaisti

Olen ollut siinä käsityksessä, että Kotipizzayrittäjä ei tee pizzapohjia alusta lähtien, vaan ketjun myymälöissä käytetään valmiita pitsapullia, jotka toimittaa joku suuri firma, Fazer tms. ja joista lätty tehdään.

Ainakin joskus kauan sitten ketju siirtyi ostamaan joidenkin yrittäjien mielestä huonompaa pitsapullaa. Rabbe tietty kilpailutti toimittajan ja valitsi sen, joka toimittaa kylkiäisenä hänen firmansa suoraan omistamiin Raxeihin ja muihin tavaraa (puoli)ilmaiseksi hyvityksenä siitä, että koko ketju tekee hankintansa tältä toimittajalta.

Mutta tätähän kutsutaan bisnekseksi.

• saarioiselta
        Pizzaisti kirjoitti:

Olen ollut siinä käsityksessä, että Kotipizzayrittäjä ei tee pizzapohjia alusta lähtien, vaan ketjun myymälöissä käytetään valmiita pitsapullia, jotka toimittaa joku suuri firma, Fazer tms. ja joista lätty tehdään.

Ainakin joskus kauan sitten ketju siirtyi ostamaan joidenkin yrittäjien mielestä huonompaa pitsapullaa. Rabbe tietty kilpailutti toimittajan ja valitsi sen, joka toimittaa kylkiäisenä hänen firmansa suoraan omistamiin Raxeihin ja muihin tavaraa (puoli)ilmaiseksi hyvityksenä siitä, että koko ketju tekee hankintansa tältä toimittajalta.

Mikä yritys muka tekeetse? No minä ainakin teen itse pitsat useinmiten.

• seriffijgyu
        Pizzaisti kirjoitti:

Fazerin pizzapullistahan kotipizza pizzansa vääntää ja pakkasvarastosta tilaa pizzapullansa.

• .

Viimeksi ostin jonkun kamppanjapitsan, väyrynen tms. Oli ihan hirveetä paskaa, puolikkaan palan pystyin syömään kun alko oksettaa. Vika kerta kotipitsassa ikinä.

• olet onnesi seppä

ruskeaksi värjätyt Sossussta jaetut rahat. ja Sossu rahat vain 50 % oikeiden eurojen arvosta. mä olen pankinjohtaja, ja joudun heräämään klo 6 joka aamulenkille. jotta ehdin klo. yhdeksäksi työhön hankkimaaan perheelle leipää, ps. mistä sossupummille tulee se harhaajatus, että hänen pitää saada naapurit ostamaan hänelle hyvät ruuat ja viinat yms.. ??

• ...............

paskanaama!

• dfghjklötghju
        ............... kirjoitti:

paskanaama!

ai ettehän kaljakännissä osaa itse avata sita tonnikala purkkia joka maksaa 59 senttiä kaupassa. se ajaa saman asian kuin kotipitsan syöminen.

• Lissu Pee
        dfghjklötghju kirjoitti:

ai ettehän kaljakännissä osaa itse avata sita tonnikala purkkia joka maksaa 59 senttiä kaupassa. se ajaa saman asian kuin kotipitsan syöminen.

Voitko kertoa muillekin mistä saa tonnikalaa 59:llä sentillä? Lähden oitis hamstraamaan!

• Ziise
        Lissu Pee kirjoitti:

Voitko kertoa muillekin mistä saa tonnikalaa 59:llä sentillä? Lähden oitis hamstraamaan!

Tonnikalaa 59 sentil? No et varmaan lidlist löydä mut mee Prismaan.

• Ysisis

Hahah, kotipizzahan on ihan surkee paikka!

Mua ylipäänsä ihmetyttää et miten sellanen on edes pystyssä, niiden pizzat on pieniä ja mauttomia ja niist pitäs viel maksaa ihan vitusti.

Tosiaan taitaa noi porvarit/rikkaat olla ainoita jotka sieltä mitään hakee, ja niitäkin käy sääliks ku sais parempaa ruokaa ja viel halvemmalla :D

Tosin mul on pari kertaa tullu ulkomaalaisten pizzerioist myös surkeita annoksia, vihaks pistäny.

• joku.

Vielä pitsoja? On kyllä aika oudot makumieltymykset.

• HaiLiiHappamii...

Pizzaan voi lisätä omia höysteitä mielen mukaan, eikä ole kallista. Pizzataxi ainakin täällä Tikkurilassa oli niin töykeä, että en käytä enää. Asiakkaana toivon kohteliaisuutta...tervetuloa ja näkemiin etc. Lähes 24 euroa parista pizzasta limuinensa ja huono palvelu. Lidl:stä 4:llä eurolla saan aikaa saman ja ei tarvitse katsella hapanta palvelua.

• Syähän nyt !

On tässä.

pellillinen ruispaloja tai paahtoleipää.
        Kuppiin paseerattua tomaattia ja vähän pyreetä.
        Pari murskattua valkosipulin kynttä vähän oliiviöljyä ja mausteita maun mukaan.

Tomaattimössö leivälle.Päälle tonnikalaa tai kinkkua.Tai mitä huvittaa"Sipuli on hyvää".

Juustoa päälle ja uuniin.Voe tokkiisa voittaa kaikenmaailman paskapitsat.
        Eikä maksa palajon !

• Boikottiin

Onko pakko mennä Kotipizzaan? Kuka pakottaa, ei kukaan!!!

• Mehmetin naapuri

Tosta 30m päästä lähipizzeriasta saa kaikki pizzat Mehmetiltä 5e, riippumatta täytteiden määrästä. Ja on hiton hyvän makuisia. Mehmet jos viitsisi tehdä laajemman ketjun tästä yrityksestään, niin suomalaiset pizzanpyörittäjät olis vetelät housuissa. Mehmet ei vaan anna kuittia pizzoistaan, mutta en mä niitä verovähennyksiksi saisi kuitenkaan, nin että mitä välii. Kumpikin voittaa.

• Matti Viikate

Hintojen lasku olisi minulle ainakin sopinut, kavisin paljon mieluummin siella syomassa jos olisi halvemmat hinnat. Tuotteet on kylla hyvia. http://mattiviikate.newsvine.com/

• asiakas tyhmä mulkku

Kotipizza pitää asiakkaita niin tyhminä että se luulee ettei asiakas tajua hinnan nostoa tässä alv-muutoksessa.

• ...o

Keskiuudellamaalla on tällainen POP pizza ketju.. http://www.pizzapop.fi/index.php?node_id=8871

Medium koko vastaa turkkilaisten pizzoja ja siitä voitte päätellä hinnat.
      Minusta on kallis.

Järvenpäässä on sellanen kuin strarpizza ja esperace. Näiltä kun tilaa tuolajuustolla niin sitä on oikeasti riittävästi ja maukasta. Yleesä tuen kotimaista mutta ahneita paskoja en tue!!

Yleensä turkkilaiset tuo annokset ilmaiseksi kotiin, jos tilaa väh kaksi annosta. Poppizza veloittaa 4 € kuljetus... Jos normi pizza maksaa 11€ - 14€ ja kuljetus vielä 4€ lisää niin joku tekee tilin ihan oikeasti...

SUOMI on kallis maa.

• pahaa...!

Itse en käy kotipizzassa oli se hinta mitä tahansa. Aikoinaan tilasin sieltä pizzan. Lähetti ajoi silloin skootterilla. Lienee laitonta nykyään. Anyway - sain pahan ruokamyrkytyksen siitä lätkystä, jota olin odottanut melkein tunnin. Sen jälkeen en ole kotipizzaa syönyt.

'Kotipizzaa' olen kyllä ihan itse tehnyt - on parempaa ja halvempaa ja ei saa mitää suolistotauteja niistä raaka-aineista jota itse laittaa omaan pizzaansa.

Ikinä en ole saanut ruokamyrkytystä suomessa, paitsi kotipizzan kohdalla.

• voi voi

Huvittavaa luettavaa, kirjoittakaa lisää. Minä suorastaan nautin. Boikotoikaa Kotipizzaa ihan kunnolla. Toivon hartaasti, että moinen yritys menee nurin. Yrittäjällä ei ole mitään päätösvaltaa "omaan yritykseen" vaan kaikki sanellaan pääkonttorista uhkasakkojen uhalla. Kyllästyin tähän ja päätin lopettaa. Siitäkin uhkasakkkoja. Koska en olisi saanut lopettaa kesken sopimuskauden (10v.) Tiedän mistä puhun, olen entinen yrittäjä ja nykyisin vapaa kansalainen siis työtön. Kaikki meni, paitsi velat, ne ei nollautuneet vaikka yritykseni myytiin uudelle yrittäjälle, mutta olen kuitenkin vapaa...

• Pizzaisti

Rabbe voittaa aina, meni yrittäjällä hyvin, huonosti tai hyvin huonosti. Jos yrittäjä kyllästyy raatamaan 24/7 Rabben hyväksi ja lopettaa, Rabbe voittaa vielä enemmän.

Sääli vaan, ettei boikotti pistää ensin nurin nämä orjatyötä tekevät yrittäjät, eikä tämä heilauta Kotipizza Oy:tä muuten kuin korkeintaan parempaan suuntaa, koska lopettava yrittäjä maksaa aina sakon lopettamisesta kesken sopimuskauden ja uusi yrittäjä sen lisäksi kynnysrahan yrittäjäksi pääsemisestä.

Jos yrittäjä ei menesty ja köyhtyy, Rabbe rikastuu, jos yrittäjä menestyy ja rikastuu, Rabbe rikastuu silloinkin. Näin toimii Rabben ikiliikkuja. Eihän tässä sinänsä mitään laitonta ole, täytyy vain onnitella Rabbea ikiliikkujan keksimisestä. Pizzat tosin keskimäärin eivät ole mitenkään kehuttavia.

• yrittäjäksikö

Olo on varmasti kuin vankilasta olisit päässyt. Toivottavasti et antanut suosiolla periksi vaan hait itsellesi oikeutta.

• ilmasia näytteitä!
    • pizzat,.-

Surkea laatu ja kallis hinta.
      Ostan mielummin mamulta,Denniskin häviää Turussa
      erään mokkiksen lätyille.

• Yff

Hyviä pitsaohjeita
      www.tinyurl.com/pitsaohje

• lol222222222

Syökää te köyhät vaan sitä turkki paskaa :D

• Nälkäinen akka
        lol222222222 kirjoitti:

Syökää te köyhät vaan sitä turkki paskaa :D

Kävin Hesessä ja huomasin, että hinnat oli laskeneet. JEss..

Kotipizza teki tyhmästi jos ei laskenut hintojaan.

Aion boikotoida niitä, jotka eivät laskeneet hintojaan.

• Toopinokka

Miten porvarit liittyy näihin ihaniin maahanmuuttajiin?
      Joka lähiö on täynnä pizzakebab, Ränäz, pizzakebab Mahmad. Ja suurin osa näistäkin pizzanpyörityspaikoista saa valtion starttirahaa. Veroja ei makseta, nimi vaan vaihtuu Jusefistas Habbaniks, ja huijaus jatkuu, rotanhäntä erikoispzza tänänää 5,99. Osta suomilainen. Sosiaaliämmät ymmärtää. Monikulttuurisuus on rikkaus.

Tyhmä olen kun en syö!

• Raabe Ankka

yleensä edes tilaa kotipitsasta mitään,nehän on ihan perseestä.
      Hyvältä ne voi maistua ellei koskaan ole kunnon pitsaa edes maistanut.

Pelkkää paskaa..piste.

• asdassdf

Kotipizzayrittäjät voisi kommentoida että oliko kalliit ne uudet? (ei tule usein käytyä, nyt vielä harvemmin kun hinnat sikamaisia ) digitaaliset hinnastonäytöt ?

Ajattelin asian menneen siten että "yrittäjien" oli pakko ottaa & maksaa näytöt ja saiko niitä edes alle kymppitonnilla ? tuskin...

• laatu-pizza

Alunperinkö tietääkseni pizza-resepti Italiasta, Rooman keisarin "denaareita"...kelle vero, sille vero, kelle tulli, sillle tulli....!

• tehty pizza on paras

Siis,kaikki sankoin joukoin vuokraamaan itselleen mökin,jossa leivinuuni.Sieltä ne OIKEAT pizzat tulee.Voihan nam ja nam! Ei tartte pizzapoikien enää ovella ravata.Ja kun kerralla paistaa 20 pizzaa uunissa,niin jää pakkaseenkin jotain,talven varalle...jos jää :) Ja jos lasketaan vuoden höpö-pizzakulut niin voitolle jää reilusti vaikka mökin vuokrakin on kallis.Ottakaahan onkeenne!Kokemusta on ja tulos taattu!

• koti vai ei

Tekisit ihan oikean koti pitsan?
      Koti pitsa on helppoa väsätä itse ja tee iso pannullinen ni voit sitten syödä slaissei millon tykkäät

Ei se ole koti pitsaa jos meet sen sieltä baarista hakeen. Se on jotain ihan muuta.

• miesmään

Pari kertaa erehtynyt vuosia sitten Kotipizzassa käymään, pieniä ja kalliita jo silloin. Eipä tule kyllä käytyä.

• tampe/re

Et tosissas käy kotipizzassa? Siellähän on ollu aina ylikallista. Käy mieluummin jossain oikeessa pizzeriassa (ei suomalaisessa).

• georgesmiley

Joka ei itse kunnon pitsaa osaa uunissaan duunata, hommat on aika heikoissa vetimissä..
      Kuulostaa vähän samalta kuin että kahvinkin keitto tekksi kipeetä?

• Siberia obettaa

Pizzan hinta karkaa kun kun pizzasta tilitetään moninkertaisia katteita ja voittomarginaaleja useammalle taholle. Ihmettelen että kotipizza-ketju ylipäätään toimii kun hintataso on mikä on ja asitihavainnoin mitattuna tuotteiden laadussa ei kokonaisuutena mitään eroa ählämikänkkylöihin. Mieluummin kokeilen ählämikänkkylöitä kuin maksan kaksin-jopa kolminkertaista hintaa kotimaisille ketjuille. Edes Denniksessä hinta ja laatu eivät enää kohtaa ja palvelu on kesäterässä.

• mainosmies.

Tottakai myös meidän hinnat muuttuu alv muutoksen myötä.

• boikottiin.....

ottakaa ne keskustalaiset beduiinit pois ruokalistalta niin voi joskus taas alkaa kauppa käydä;)

• jää nälkä

vittu se sun kotipizzas on muutenkin ihan perseenreijästä revitty, jos mä saisin päättää olis kaikki kusetuspizzat kielletty!

• mies..

Täällä on joku hintakipailu menossa 4e kaikki pitsat ja vaikka otin extrana valkosipulia, ei noussut hinta yhtään. Pitsat on niin isoja, että reunukset kaareutuvat laatikon sisällä. Kotipitsaa ostin viimeksi 2005, on mielestäni surkea hinta/laatu.

• mies..

Muistu mieleen että vielä 1990-luvun puolivälissä tilasin opiskelijaboksiin kotipizzasta perhepizzan. Oli niin iso että kesti jyystää ainakin kaksi päivää. Nykyään perhe-koko lähinnä naurattaa, vastaa mielestäni normaalin pizzan kokoa.

•  Jaska

Tämän kyseisen yrityksen tuotteet ovat mitä ilmeisimmin tarkoitettu lähinnä harvoin tilaaville ihmisille. Heitä ei kiinnosta maksaako tuote muutaman euron enemmän tai vähemmän.

• mahmedd

Mehmedin kebab pisseria
      kakki pizzat ja kebabit 5 euro
      ilmaine katinkuljetus

• Ahmedmehmed

Enää katinkuljetusta.. Auto on huolosa!

• pizzan ystävä

se on niin kallispaikka että kannattaa tilata niiltä mamuilta joilla on pizzeria lähelläsi.
      N e on puolet halvempii eikä lisä mausteet paljoa maksa.

• kotipizza...

mikään pakkohan siellä ei ole enää käydä koko paikassa.
      Liian kalliita hintoja.
      Pizzahutin lounasbuffet 9,90€ on sentään vielä kohtuullinen,
      hyvänmakuisia pizzoja, joita kelpaa syödä.

• Ahmed...

Ke-Pappi-Ko
      kelpa sul-le?
      Lai-ta pal-jo ma-ku
      hin-ta sa-ma.
      Lai-ta tu-le-ma jo!

• Musta(fa)

lait-ta paljo maku,
        vaha mani.

• Toivotaan..

että menestyt kun nyt aloitat liiketoiminnan.

Hyvä liikeidea; HALPA RUOKA !!

• Rabbeko

se viestittää?

• pljkgfa
        Rabbeko kirjoitti:

se viestittää?

Kotipizzan hintalaatusuhde on kyllä huono.

Tämän takia en olekaan käynyt vuosikausiin kyseisessä paikassa. Tykkään käydä yhdessä kilpailevassa pizzeriassa jossa saa muutakin, joka on halvempi kuin Kotipizza(ei kuitenkaan mikään harmaan talouden halpapizzeria ; ), mutta pizzat paremman makusia, palvelu parempaa...

• kateellinen kansa
        Rabbeko kirjoitti:

se viestittää?

joka pyytää vaan se joka maksaa

• .....illll.
        pljkgfa kirjoitti:

Kotipizzan hintalaatusuhde on kyllä huono.

Tämän takia en olekaan käynyt vuosikausiin kyseisessä paikassa. Tykkään käydä yhdessä kilpailevassa pizzeriassa jossa saa muutakin, joka on halvempi kuin Kotipizza(ei kuitenkaan mikään harmaan talouden halpapizzeria ; ), mutta pizzat paremman makusia, palvelu parempaa...

ikivanhan viestikejun ylös, kun tällä ei ole enää mitään vitun väliä..??

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe