Veikkaan, että

Satumainen.Nainen

68

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musavideo oli hyvä,

mut meinasitko niitä crokseja?
      kerran oon kokeillut, mutten ikänäni ittelleni ostais kyseisiä länttänöitä.
      niillä on vaikia kävellä :P

jokumurri

• hyvinkin veikkasin ihan näkemäni perusteella.;)
        Kun alkaa enemmän tai vähemmän nähdä niitä joka perheessä eli siitä päättelin, että perheitten yleiskengät taitavat olla.:)

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

hyvinkin veikkasin ihan näkemäni perusteella.;)
        Kun alkaa enemmän tai vähemmän nähdä niitä joka perheessä eli siitä päättelin, että perheitten yleiskengät taitavat olla.:)

myöntää, että mullakin on ja lapsilla sellaiset.;)

myöntää, että mullakin on ja lapsilla sellaiset.;)

töissä turvakengät ja muuten tennarit, maiharit tai läpsyt,
        roksuja en taho, ne o nii rumatki :P

mru

• arvelia

mustat kumpparit jos "bootseista" puhutaan. Muut kengät saavat kyllä enemmän kyytiä.

• tulee kuuma kesällä.:)
        Ja ne on tympeä riisua jalasta, kyl ne nuo rocksit ovat.:)
        Mulla ei oo sitäpaitsi nokian kumppareita, vaan purofortit.;)

• arvelia
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

tulee kuuma kesällä.:)
        Ja ne on tympeä riisua jalasta, kyl ne nuo rocksit ovat.:)
        Mulla ei oo sitäpaitsi nokian kumppareita, vaan purofortit.;)

kyllä saappaita. Eniten matkaa taittuu kyllä noilla Asics Gel-Kaynoilla, ihan tavalliset kesäkengät on ajassa laskien eniten jalassa. Noista crocseista en ole kuullutkaan.

• arvelia kirjoitti:

kyllä saappaita. Eniten matkaa taittuu kyllä noilla Asics Gel-Kaynoilla, ihan tavalliset kesäkengät on ajassa laskien eniten jalassa. Noista crocseista en ole kuullutkaan.

ne taitaa olla, jos haluamme olla oikeaoppisia....se oli vaan sellainen leikillinen heitto.;)
        Crocksit kenkien keksijä, patentin omistaja, on nykyisin äärettömän rikas ihminen.:)

• Retukenkä

bootseja, ei koskaan rockseja ja kummpparitkin on Sieviläiset :(

Mikä kenkäfetistien ketju tää on, eihän nää jutut vaan leviä täältä minnekkään??

• palstalta jutut mihkään leviää.:D
        En oo kenkäfetissi, mutta kengistäkin on lupa keskustella.;)

palstalta jutut mihkään leviää.:D
        En oo kenkäfetissi, mutta kengistäkin on lupa keskustella.;)

mutta ei sulle ois sattunut jäämään jättejä kumppareita, sellaisia punaisia :)))
        Kengäthän nyt on mitä parhain asia käydä keskustelua, kun käytännössä jokainen omistaa sellaiset :))

• kerbiili62 kirjoitti:

mutta ei sulle ois sattunut jäämään jättejä kumppareita, sellaisia punaisia :)))
        Kengäthän nyt on mitä parhain asia käydä keskustelua, kun käytännössä jokainen omistaa sellaiset :))

punaiset nokian kumpparit, mutta ne ovat mun tytön kengät.;)
        Ei niin kauhean suuretkaan kyllä.:)
        Omat kumpparit on nuo vihreät turvasaappaat, ei tallo kantturat varpaille, kun niitä pitää.;)

punaiset nokian kumpparit, mutta ne ovat mun tytön kengät.;)
        Ei niin kauhean suuretkaan kyllä.:)
        Omat kumpparit on nuo vihreät turvasaappaat, ei tallo kantturat varpaille, kun niitä pitää.;)

mun oli tarkoitus kirjoittaa, niin nyt se muuttui tekstissä isoiksi jätti kumppareiksi. Ei taida nokiakaan tehdä nro. 47 punaisena :)) Enhän mää nyt tytön kumppareita, sehän nyt ois jo aivan pervoa :))
        Turvakengät ne mullakin yleensä on jalassa, aika useasti on pelastaneet varpaiden lutistumiselta ja onhan ne hyvät nakkarijonossakin aamuyöstä :))

• kerbiili62 kirjoitti:

mun oli tarkoitus kirjoittaa, niin nyt se muuttui tekstissä isoiksi jätti kumppareiksi. Ei taida nokiakaan tehdä nro. 47 punaisena :)) Enhän mää nyt tytön kumppareita, sehän nyt ois jo aivan pervoa :))
        Turvakengät ne mullakin yleensä on jalassa, aika useasti on pelastaneet varpaiden lutistumiselta ja onhan ne hyvät nakkarijonossakin aamuyöstä :))

tuo miesten värimuoti kohtaa noissa kengissä kuten vaatteissa, niin ei taida punaisena saada tälle kesää ainakaan.;)
        Nyt on muotia miehillä räiskyvän punaiset housut, puvut jne...:)
        On mulla sitten nuo marjastuskumpparit, sellaiset marimekon valkoiset, joissa mustia kukkia....oikeen södet.;)

tuo miesten värimuoti kohtaa noissa kengissä kuten vaatteissa, niin ei taida punaisena saada tälle kesää ainakaan.;)
        Nyt on muotia miehillä räiskyvän punaiset housut, puvut jne...:)
        On mulla sitten nuo marjastuskumpparit, sellaiset marimekon valkoiset, joissa mustia kukkia....oikeen södet.;)

laittaa räiskyvänpunaista päälleni aivan äkkiä, vaikka viininpunaisen puvun omistankin :)
        Maastokuvioiset mettäkengät mulla on ja muukin vaatetus on samaa kuvioo, kommandopipoa myöten, kun oikein hukkaan pitää päästä :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

laittaa räiskyvänpunaista päälleni aivan äkkiä, vaikka viininpunaisen puvun omistankin :)
        Maastokuvioiset mettäkengät mulla on ja muukin vaatetus on samaa kuvioo, kommandopipoa myöten, kun oikein hukkaan pitää päästä :)))

metsässä olisi hyvä ne punaiset popot, ettei kukaan tulittais varpaille?;)
        Marja-aikaan ainakin pitää laittaa väriä, ettei teerenä ammuta.:D

metsässä olisi hyvä ne punaiset popot, ettei kukaan tulittais varpaille?;)
        Marja-aikaan ainakin pitää laittaa väriä, ettei teerenä ammuta.:D

ja humalaiset on metällä kierrettävä kaukaa :( Kyllä marjastajien on hyvä pitää värikkäitä vaatteita, kun valitettavasti aina siellä joku lihankiilto silmissä edelleen kulkee. Ei siitä niin hirmu kauaa ole, kun Kuusamossa ammuttiin kävynpoimia mettona puusta alas :((

Hirvijahdissa se punaisten liivien ja pipojen käyttö on oikeutettua tai se on pakollista. Vois suositella kaikkeen seuruejahtiin noita punaisia liivejä.

• kerbiili62 kirjoitti:

ja humalaiset on metällä kierrettävä kaukaa :( Kyllä marjastajien on hyvä pitää värikkäitä vaatteita, kun valitettavasti aina siellä joku lihankiilto silmissä edelleen kulkee. Ei siitä niin hirmu kauaa ole, kun Kuusamossa ammuttiin kävynpoimia mettona puusta alas :((

Hirvijahdissa se punaisten liivien ja pipojen käyttö on oikeutettua tai se on pakollista. Vois suositella kaikkeen seuruejahtiin noita punaisia liivejä.

lintumetsällä ei taida oikein onnistua noitten liivien käyttö, pitää yrittää maastoutua mahdolllisimman hyvin.:)
        Ainahan noita onnettomuuksia tulee, aina on olemassa joku herkän liipaisinsormen omaava metsästäjä, joka ampuu joka risaukseen tarkistamatta ensin onko kohde metsälintu vaiko pirttilintu.;-P

lintumetsällä ei taida oikein onnistua noitten liivien käyttö, pitää yrittää maastoutua mahdolllisimman hyvin.:)
        Ainahan noita onnettomuuksia tulee, aina on olemassa joku herkän liipaisinsormen omaava metsästäjä, joka ampuu joka risaukseen tarkistamatta ensin onko kohde metsälintu vaiko pirttilintu.;-P

kovin kirkuvia värejä käyttää mun jahdeissa ja ei mulla edes useasti ole minkäänlaista asetta edes mukana :)) No, aina mulla on ase mukana, mutta sillä aseella hätyytellään just noita pirttihirmuja :)))

• kyseliä
        kerbiili62 kirjoitti:

metsurin saappaissa pohjissa teräsvahvistus? Kerran astuin naulaan tavallisillisilla kumikengillä hiukan pihapiirin ulkopuolella, lääkäriin piti mennä. Jos noita kengänpohjia taivuttaa niin tuntuu, että ei ole.
        Pitäis mennä taas sinne Heiniä polkemaan kun Taimia panin (maahan ) keväällä.

• kerbiili62 kirjoitti:

kovin kirkuvia värejä käyttää mun jahdeissa ja ei mulla edes useasti ole minkäänlaista asetta edes mukana :)) No, aina mulla on ase mukana, mutta sillä aseella hätyytellään just noita pirttihirmuja :)))

se eniten tuhoa tuottava ase.;))
        Pitkäaikaisia vaikutuksia saa sillä aikaan.=)

• kyseliä kirjoitti:

metsurin saappaissa pohjissa teräsvahvistus? Kerran astuin naulaan tavallisillisilla kumikengillä hiukan pihapiirin ulkopuolella, lääkäriin piti mennä. Jos noita kengänpohjia taivuttaa niin tuntuu, että ei ole.
        Pitäis mennä taas sinne Heiniä polkemaan kun Taimia panin (maahan ) keväällä.

kokemusta metsurin saappaista, vaikka sellaisia omistankin parit kolmet parit. Ei niissä pohjassa ole terästä, kärjissä vaan, edessä ja sivuilla viiltosuojat. Tukevat kengät sinänsä, mutta liian raskaat mun kulkemiseen. Toki käytän niitä sahatessa ja vaikka kenttäsirkkelillä työskennellessä. Nappaskenkiä, turva sellaisia tulee pidettyä sitten enempikin :))
        Minäkin istuttelin keväällä 14 800 kuusentainta itelle ja kävin yks päivä kattomassa istutusalan. Hyvältä näytti :))

se eniten tuhoa tuottava ase.;))
        Pitkäaikaisia vaikutuksia saa sillä aikaan.=)

uutta elämää tuottava harvinainen kapistus, kun yleensä aseet kylvävät kuolemaa :))
        Harjoitteluammuntahan se mukavinta on :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

uutta elämää tuottava harvinainen kapistus, kun yleensä aseet kylvävät kuolemaa :))
        Harjoitteluammuntahan se mukavinta on :)))

niinhän se oikeesti onkin, kunhan ei vaan sohi sinne tänne sitä uutta elämää.;)

niinhän se oikeesti onkin, kunhan ei vaan sohi sinne tänne sitä uutta elämää.;)

se on pidettävä, vaikka näin entisenä maajussina on vaikea pidätellä, kun on tarjolla sopivan kostea ja muokattu kylvöalusta :)))

• kerbiili62 kirjoitti:

se on pidettävä, vaikka näin entisenä maajussina on vaikea pidätellä, kun on tarjolla sopivan kostea ja muokattu kylvöalusta :)))

on taitolaji, ei passaa laskee mihin maahan tahansa, ettei tule jälkilaskua perässä liikaa.;)

on taitolaji, ei passaa laskee mihin maahan tahansa, ettei tule jälkilaskua perässä liikaa.;)

noi pari vielä maksussa olevaa riitä mun osalta, siksi mä varmaan lopetinkin noi viljelijän hommat ja vaihdoin ammattia, kun ruoho meinas jatkuvasti olla vihreämpää naapurin puolella :))))

• kerbiili62 kirjoitti:

noi pari vielä maksussa olevaa riitä mun osalta, siksi mä varmaan lopetinkin noi viljelijän hommat ja vaihdoin ammattia, kun ruoho meinas jatkuvasti olla vihreämpää naapurin puolella :))))

kahdessakin riittää maksamista ihan omiksi tarpeiksi.;)
        Se sato kun ei lakkaa kuluttamasta kasvun myötä.:D

kahdessakin riittää maksamista ihan omiksi tarpeiksi.;)
        Se sato kun ei lakkaa kuluttamasta kasvun myötä.:D

taida tulla laitettua mailmalle 16-vuotiaana ja pärjäämään täysin omillaan, kuten itse jouduin aikoinaan tekemään :) Jäi toi nuoruus aika lyhyeksi, kun joutui hyppään het aikuisten saappaisiin, siks ehkä ei bootsei ole tullut pideltyä, crokseja vois tietty harkita, vaikka noi mun käyttämät sandaalit ajaa saman helppous asian :)))

• Ben_Sjatkel

Crocks, kyllä. Toi City Gross myy niitä 29,95 kr pari.
      Niitä saa sitten pitää kesäkenkinä ainakin kuusi vuotta.
      Ne ei kulu loppuun, ei sitten millään.
      Tai täällä niitä kututaan Foppatoffeleiksi mutta sama kai se on...

bngt

• parit uudet rocksit lapsille, maksoivat 5 euroo pari. Mulla on ollut monta vuotta nämä perusvalkoiset, ilman mitään kuviointeja.:)
        Helppo laittaa jalkaan, kun menee viemään roskat tai käy uimassa, jopa pikaisilla kauppareissuilla ovat jalassa.;)

• vaan itella on aidot ruottalaiset puukkarit alá halpahalli. nykyjaan tekevat semmosia pehmopohjasia eika niilla viitti kipastella. vaikee oli loytaa puusta tehdyt kenkat.

• Niillä saa nilkan kipeäksi aika äkkiä.;)
        On mullakin sellaiset joskus ollut, en tosin tiedä saako niitä nykyisin enää mistään.

Niillä saa nilkan kipeäksi aika äkkiä.;)
        On mullakin sellaiset joskus ollut, en tosin tiedä saako niitä nykyisin enää mistään.

semmoset mustat ja mustalla puupuhjalla ja pohjassa viela veekuvioinen lapyska. halpahallista saa.. :-)

• Satumainen.Nainen
        kielibasa kirjoitti:

semmoset mustat ja mustalla puupuhjalla ja pohjassa viela veekuvioinen lapyska. halpahallista saa.. :-)

niitä kutsuttiin hollannikkaiksi, liekö nimi matkalla sitten muuttunut vai onko ne aidot hollannikkaat sitten erilaiset?

niitä kutsuttiin hollannikkaiksi, liekö nimi matkalla sitten muuttunut vai onko ne aidot hollannikkaat sitten erilaiset?

varmaan oikeessa
        mutta ite yhistan hollannikkaat semmosiin varikkaisiin systeemeihin. joilla ei pysty kavelemaan olleskaan - vahan kun olisi tuulimylly jaloissa :-)

• kielibasa kirjoitti:

varmaan oikeessa
        mutta ite yhistan hollannikkaat semmosiin varikkaisiin systeemeihin. joilla ei pysty kavelemaan olleskaan - vahan kun olisi tuulimylly jaloissa :-)

varma siitä oikeasta olosta, kun vissiin kansan kielessä ne aidot hollannikkaat ja puukkarit sotkettiin toisiinsa.:)
        Tässä on kuva noista aidoista...

http://inno.1g.fi/kuvat/omia tavaroita -08/DSC_9159_194.JPG/_small.jpg

ja tässä ne puukkarit...

http://www.lahjaratsu.fi/kuvagalleria/Varasto/etusivu1.jpg

• ihmetelly ku mun kengät haisee niin pahalta. Nyt seki selvis.

• crocksit, jotka haisi pahalta?
        Saas nähdä, mistähän myrkystä nekin on loppupelissä tehty, lukee ainakin tuolla pohjassa made in china....eihän niitten vaaroista tiedetä, ennenkuin alkaa oireita tulemaan riittävästi.

crocksit, jotka haisi pahalta?
        Saas nähdä, mistähän myrkystä nekin on loppupelissä tehty, lukee ainakin tuolla pohjassa made in china....eihän niitten vaaroista tiedetä, ennenkuin alkaa oireita tulemaan riittävästi.

lähinnä että ku meillä kaikilla on samat kengät.

• LaardiBee kirjoitti:

lähinnä että ku meillä kaikilla on samat kengät.

on kaikki yhteistä, eikö niin?;D

on kaikki yhteistä, eikö niin?;D

mie oon pakana. Kroksitki on halvat jäljitelmät ilman koristeluja.

• LaardiBee kirjoitti:

mie oon pakana. Kroksitki on halvat jäljitelmät ilman koristeluja.

sekoitu silloin, kun käyttää vuoronperään toisen kans samoja jalkineita?;)
        Eli, jos Sola lainaa sun kenkiä, niin sun kengistä haju tarttuu Solan jalkoihin ja siirtyy hänen omiin kenkiinsä?=)
        Onkos noissa crockseissa sitten aitojakin olemassa? Minä en löytänyt, kun näitä samoja 5-10 euron läpysköitä.=)

• o.tunnus
      • :)

oltsu:)

• o.tunnus

• o.tunnus
        :) kirjoitti:

oltsu:)

moi :)

• Tarkoitat niitä kumimonoja;))

• höyhenen kevyitä monoja.;)

• kultainen.narri kirjoitti:

Ennen oli huopikkaat ;) http://www.youtube.com/watch?v=2OjWatzbO08

vieläkin sellaiset pohjalliset huopikkaat tuolla vaatehuoneessa, lasten mallia.;)
        Ei niillä vain paljon ollut käyttöä silloin, kun nuo olivat pieniä...viime talvena olisi kyllä ollut, kun oli niin kovat pakkaset.:)
        Enkä koittanut piilottaakaan niitä.;D

vieläkin sellaiset pohjalliset huopikkaat tuolla vaatehuoneessa, lasten mallia.;)
        Ei niillä vain paljon ollut käyttöä silloin, kun nuo olivat pieniä...viime talvena olisi kyllä ollut, kun oli niin kovat pakkaset.:)
        Enkä koittanut piilottaakaan niitä.;D

Kuama saappaat;))

• kultainen.narri kirjoitti:

Kuama saappaat;))

huovikkaat ne on, Kuomat eivät ole huovikkaat.:)

• taitaa olla viime vuosituhannen aiemmalta vuosisadalta?;))

• jeps'

• jeps'

• tai on mulla yhet semmoset mutta vaan parvekekenkinä...muuten käytän noita muita joita on näköjään kertynyt melekonen kasa :)

• ne mullakin ovat juuri nopeita lähtöjä varten.;)
        Mut huomasin kerran kaupungissa, kun oli paremmat vaatteet päällä, olikin crocksit unohtunut jalkoihin.:DDD
        Oli aika hassu näky.;D

ne mullakin ovat juuri nopeita lähtöjä varten.;)
        Mut huomasin kerran kaupungissa, kun oli paremmat vaatteet päällä, olikin crocksit unohtunut jalkoihin.:DDD
        Oli aika hassu näky.;D

jos on tapana niitä käyttää ulkona...mulla on vähän semmonen hajamieli että täytyy autossa aina tarkistaa että onhan vaatteet päällä, joskus oon ollu yökkäreissä lähössä liikkeelle :)

• iinamari kirjoitti:

jos on tapana niitä käyttää ulkona...mulla on vähän semmonen hajamieli että täytyy autossa aina tarkistaa että onhan vaatteet päällä, joskus oon ollu yökkäreissä lähössä liikkeelle :)

Yhteen aikaan käytettiin päiväkodeissa niitä sinisiä kertakäyttöisiä suojatossuja.
        Muutaman kerran lompsin lasten kanssa kauppaan ne suojatossut jalassa.:D
        Muut katsoi, että mistähän laitoksesta se tuo on karannut.;)
        Mutta, nyt on pakko sanoa hyvät yöt, pitänee yrittää nukkua muutama tunti.=)

Yhteen aikaan käytettiin päiväkodeissa niitä sinisiä kertakäyttöisiä suojatossuja.
        Muutaman kerran lompsin lasten kanssa kauppaan ne suojatossut jalassa.:D
        Muut katsoi, että mistähän laitoksesta se tuo on karannut.;)
        Mutta, nyt on pakko sanoa hyvät yöt, pitänee yrittää nukkua muutama tunti.=)

mutta kauniita unia ja oman kullan kuvia :)

• iinamari kirjoitti:

mutta kauniita unia ja oman kullan kuvia :)

hyvät yöt sullekin.=)

hyvät yöt sullekin.=)

jatkaa valvoilua :) mutta muistan tuon sitten aamulla kun painan pään tyynyyn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10474
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5572
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5133
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3891
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3568
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3523
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3036
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      78
      2874
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2683
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56