Tälläinen On Jeesus

kandee katsoa

11

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on Herra!
      • TOTUUS VIIMEINKIN!

        JEESUS NIMI ON ANTIKRISTUS.

        TOTUUS ON TOISENLAINEN: Marchiam ( Maria) antoi kaksospojilleen seuraavat nimet; ensin syntyneelle hän sanoi: " Sinä olet minun rakas poikani Hoshanii ja toiselle, joka syntyi 15 minuutin kuluttua hän sanoi: Voi kauhistus, onko vielä toinenkin tulossa. Mene sinä perletti hevlettihn, jos et ole samanlainen, kuin ensimmäinen, minun rakkaani ( Bell Amii) Niinpä hän antoi toiselle pojalleen nimen Jeshanii, so. käännennäinen. Molemmat pojat olivat myöhemmin krosnilla ( ristillä ) Golgithan, joka oli Morchin kalliotasanteella.

        Jesna ( Jeesus) on vain kirjoitettu olemassaoleva taru. Tarkoituksellinen petos väärine todistajineen
        Matthea, Malkus, Luka ja Johannaha on tosin paras näistä ja jonkin verran totuudellinenkin, sillä vain hän tunsi Hoshaniin, jonkun verran. Taivaallinen valtakertoja on todellisuudessa nainen SIRTHEN. Joka kirjoitutti Islaminkin Korathanin. Antoi sen sitten Mohmatille ( Mohmet).


      • Absoluuttinen totuus
        TOTUUS VIIMEINKIN! kirjoitti:

        JEESUS NIMI ON ANTIKRISTUS.

        TOTUUS ON TOISENLAINEN: Marchiam ( Maria) antoi kaksospojilleen seuraavat nimet; ensin syntyneelle hän sanoi: " Sinä olet minun rakas poikani Hoshanii ja toiselle, joka syntyi 15 minuutin kuluttua hän sanoi: Voi kauhistus, onko vielä toinenkin tulossa. Mene sinä perletti hevlettihn, jos et ole samanlainen, kuin ensimmäinen, minun rakkaani ( Bell Amii) Niinpä hän antoi toiselle pojalleen nimen Jeshanii, so. käännennäinen. Molemmat pojat olivat myöhemmin krosnilla ( ristillä ) Golgithan, joka oli Morchin kalliotasanteella.

        Jesna ( Jeesus) on vain kirjoitettu olemassaoleva taru. Tarkoituksellinen petos väärine todistajineen
        Matthea, Malkus, Luka ja Johannaha on tosin paras näistä ja jonkin verran totuudellinenkin, sillä vain hän tunsi Hoshaniin, jonkun verran. Taivaallinen valtakertoja on todellisuudessa nainen SIRTHEN. Joka kirjoitutti Islaminkin Korathanin. Antoi sen sitten Mohmatille ( Mohmet).

        ANTIKRISTUKSEN OIKEA NIMI ON JESHANII. Hän on Hoshaniin kaksoisveli, nuorempi. Hän oli ristillä myös. Edestä katsoen oikealla puolella naulittuna. Vasemmalla puolella oli Jocif, kasvatusisä. Hän tappoi Ylipastraatti Hannanasin, joka vaati 3 miestä ristille ( krosnille). Isää ja kahta poikaa sovitusuhriksi, Juutisten syntien vaatimukseksi, että kansa saisi vapautuksen ajan tulevaan aikaan asti.

        Jeshanii on 666 kolme valhetta. Hän itse keroi olleensa ristillä 6 päivänä ja kuolleensa lopullisesti vasta 6 hetken perästä ja kertoi kaikille nyt olevan jo maailman kaikkeuden alusta 6 tuhatta ajast aikaa. TÄLLAISTA VALHETTA SIRTHEN ON LEVITTÄNYT. Kuitenkin Jeshanii hyväksyi sen.

        Hoshanii on 555 joka on totuus. 5 pv ristillä, kuolinhetki ristillä 5 hetken jälkeen, nyt on 5 tuhannes vuosi, eikä 6 tuhannes, kirjan, Raamatun ajanluvussa. 5774 vuosi.


      • Totuu on.
        Absoluuttinen totuus kirjoitti:

        ANTIKRISTUKSEN OIKEA NIMI ON JESHANII. Hän on Hoshaniin kaksoisveli, nuorempi. Hän oli ristillä myös. Edestä katsoen oikealla puolella naulittuna. Vasemmalla puolella oli Jocif, kasvatusisä. Hän tappoi Ylipastraatti Hannanasin, joka vaati 3 miestä ristille ( krosnille). Isää ja kahta poikaa sovitusuhriksi, Juutisten syntien vaatimukseksi, että kansa saisi vapautuksen ajan tulevaan aikaan asti.

        Jeshanii on 666 kolme valhetta. Hän itse keroi olleensa ristillä 6 päivänä ja kuolleensa lopullisesti vasta 6 hetken perästä ja kertoi kaikille nyt olevan jo maailman kaikkeuden alusta 6 tuhatta ajast aikaa. TÄLLAISTA VALHETTA SIRTHEN ON LEVITTÄNYT. Kuitenkin Jeshanii hyväksyi sen.

        Hoshanii on 555 joka on totuus. 5 pv ristillä, kuolinhetki ristillä 5 hetken jälkeen, nyt on 5 tuhannes vuosi, eikä 6 tuhannes, kirjan, Raamatun ajanluvussa. 5774 vuosi.

        Antikristus laulaa kauniita laulujaan ja pettää kansat viekkaudellaan.
        Ensin tulee tuo laiton ja alistaa valtaansa kaikki kansat. Mitä se tarkoittaa?
        Vastaan itse. Evankeliumit ovat Antikristuksen voima ja kaunis laulu.
        Ei sellaista taruolentoa ole koskaan ollutkaa, kun Jeesus. Vain luotu mielikuvassa ja epätodellisena voimana.
        Miksi näin? Koska Perkele hallitsee normaalisti jo ne, jotka ovat hänen henkensä alaisia. Lisäksi oli saatava hallitusvalta niistäkin, jotka eivät halunneet liittyä pahan valtaan.
        Niinpä se keksi kavalan juonen, Evankeliumit! Jotka ovat petosta ja niin soveltuvia Perkeleelle.
        Perkele kirjoitutti Paavalin kautta: " JONKA VOITTAMA JOKU ON ,NIIN SE ON SEN OMAISUUTTA"!

        PERKELE, ANTIKRISTUS VÄITTÄÄ KAIKKIEN USKOVAISTEN OLEVAN SEN OMAISUUTTA, KOSKA HÄN ON NE VIEKKAUDELLA VOITTANUT, SANOEN JEESUKSEN OLEVAN VAIN KIRJOITUS!

        Työryhmän tulos ovat Evankeliumit, tarkasti koottu, tiettyä tarkoitusta varten, VALTAA.


      • Jeshaniilta totuus
        Absoluuttinen totuus kirjoitti:

        ANTIKRISTUKSEN OIKEA NIMI ON JESHANII. Hän on Hoshaniin kaksoisveli, nuorempi. Hän oli ristillä myös. Edestä katsoen oikealla puolella naulittuna. Vasemmalla puolella oli Jocif, kasvatusisä. Hän tappoi Ylipastraatti Hannanasin, joka vaati 3 miestä ristille ( krosnille). Isää ja kahta poikaa sovitusuhriksi, Juutisten syntien vaatimukseksi, että kansa saisi vapautuksen ajan tulevaan aikaan asti.

        Jeshanii on 666 kolme valhetta. Hän itse keroi olleensa ristillä 6 päivänä ja kuolleensa lopullisesti vasta 6 hetken perästä ja kertoi kaikille nyt olevan jo maailman kaikkeuden alusta 6 tuhatta ajast aikaa. TÄLLAISTA VALHETTA SIRTHEN ON LEVITTÄNYT. Kuitenkin Jeshanii hyväksyi sen.

        Hoshanii on 555 joka on totuus. 5 pv ristillä, kuolinhetki ristillä 5 hetken jälkeen, nyt on 5 tuhannes vuosi, eikä 6 tuhannes, kirjan, Raamatun ajanluvussa. 5774 vuosi.

        JESHANII NIMI EI SUINKAAN OLE ANTIKRISTUS, SILLÄ TUOLLA NIMELLÄ MEIDÄN VAPAHTAJAMME OLI RISTILLE PANTUNA. ( Ei suinkaan Jeesus nimisenä, niin kuin luullaaan)

        Älkää koskaan uskoko, te epäuskoiset likijat, sillä teidän mieliinne on iskostettu jo lapsesta lähtien toisin.


    • PIAN...

      NEW WORLD ORDER
      ILLUMINATI/FREEMASONS(which is a lusiferian group) ARE MAKING KINGDOM FOR SOON COMING ANTICRIST AND RFID 666

      Suurin osa ihmisistä ei tiedä mitä on tapahtumassa. Raamatun ennustukset käyvät toteen silmiemme alla. Jos et vielä ole sisällä Jumalan valtakunnassa, niin anna elämäsi Jeesukselle ennen kuin on liian myöhäistä. Jeesuksen toinen tulemus on aivan oven edessä.

      Pedon merkki Raamatussa:

      Ilmestyskija

      13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      13:18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
      14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
      14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
      14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
      14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
      14:13 Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. Totisesti - sanoo Henki - he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Tässä vielä Edesmenneen Aaron Russon haastattelu pedon merkistä, ihmisten siruttamisesta ja yhdestä maailman hallituksesta, jota antikristus asettuu hallitsemaan

      http://www.youtube.com/watch?v=7nD7dbkkBIA&feature=rela ted
      http://www.youtube.com/watch?v=6bEFo8BPBGc
      (VIDEOSSA ESITETTIIN ETTÄ USKOVAT TEMMATTAISIIN ENNEN ANTIKRISTUKSEN AIKAA, SIITÄ EN OLE NIINKÄÄN VARMA)

      MENE JA JULISTA TÄMÄ TIETO ETEENPÄIN ENSIKSI NIILLE JOITA RAKASTAT ENITEN JA SITTEN KENELLE TAHANSA JONKA TAPAAT. ELÄ ARKAILE JA PELKÄÄ IHMISIÄ JA HEIDÄN MIELIPITEITÄÄN. OLE ROHKEA JA LUJA JA TAISTELE JALO USKON TAISTELU JA SELVIYDY VOITTAJANA PERILLE.

    • Jolla ymmärrys on?

      Mitähän oikea ristin mies ajattelee nähdessään moisen ilveilyn? Yhäkö pilkkaaja pilkkaa?
      Etkö sinä ajattele päiviesi loppua? Sinun on kerran astuttava minun eteeni ja minä tunnen kaikki sinun rikoksesi.
      Te ihmettelette sitä, että miksi minä en ole vastannut rukouksiinne? Koska minä olen sorrettu ja piinattu ja kaikessa ahdistuksessa ja tuskassa ollut, teidän syntivelkanne suuruuden tähden, te maan asukkaat.
      Te taivasten valta voimat, jotka ette antaneet minulle muuta, kuin tuskaa. Minä en ole voinut vihollisteni paljouden tähden nostaa päätäni ja olla se Herra, jota te olette odottaneet.

      Minut hyljättiin ristille Golgathan, koska puhuin totuuden sanat. Taivaitten aluekaan ei minua ottanut vastaan, sillä he eivät kestäneet oikeamielistä oikeutta, koska se heidät tuomitsee!

      Nyt olen noussut voimaan ja tulin jälleen " Oikeamielisenä oikeutena". Kenkää ei ottanut minua vastaan. He sanoivat minun olevan Perkeleen, kuten ristilläkin ennen. " Emme me kestä oikeamielistä, sillä meidän elämämme syyttää meitä". Kirjoitus on käynyt toteen: " Minä katsoin maata ( Uskon kansaa) ja merta ( Kansojen voimaa) eikä kenkään tullut minua auttamaan, minä ihmettelin" " Minä tulin Basrasta ( Jumalattomuuden asuinsijoilta) sotakengät jaloissani ja vereen kasteltu vaippa ylläni"!
      Tapahtui nyt, eikä pari tuhatta vuotta sitten!

      • Propheta.

        Pedon merkki on eräs ideologia


      • n.125.000 kg ruokaa/

        " He heittävät kultansa kaduille, kun se oli arvottomaksi käynyt"? Eikä se kelpaa kenellekään?
        Äskeinen lause tarkoittaa uskoa ja uskon opetusta. Usko on kulta, josta pidämme kiinni, eikö niin?
        Miksi siis tuo heittäminen? Miksi usko oli arvottomaksi käynyt?

        Vastaus: Koska uskon perusteet neljä Evankeliumia ovat väärin kirjoitetut! Kuka nykyään uskoo sellaiseeen mieheen, joka kävelee Genessaretin järven yli vettä pitkin? Entäs hiekkatahtaalla palauttavan sokealle näkönsä? Entäs ruokkivan 7.000 miestä ja naiset ja lapset päälle, viidellä leivällä ja kahdella kalalla, jääden vielä 7 täyttä korillista jäännökseksi?
        Kuka uskoo Israelin kansan olleen 40 v. Negevin autiomaassa non 2.500.000 kansan, lapset ja vanhukset mukanaan?
        Laskekaa vesimäärä, jonka he tarvitsisivat päivittäin ja ruokamäärä?


      • Onnea ja iloa
        n.125.000 kg ruokaa/ kirjoitti:

        " He heittävät kultansa kaduille, kun se oli arvottomaksi käynyt"? Eikä se kelpaa kenellekään?
        Äskeinen lause tarkoittaa uskoa ja uskon opetusta. Usko on kulta, josta pidämme kiinni, eikö niin?
        Miksi siis tuo heittäminen? Miksi usko oli arvottomaksi käynyt?

        Vastaus: Koska uskon perusteet neljä Evankeliumia ovat väärin kirjoitetut! Kuka nykyään uskoo sellaiseeen mieheen, joka kävelee Genessaretin järven yli vettä pitkin? Entäs hiekkatahtaalla palauttavan sokealle näkönsä? Entäs ruokkivan 7.000 miestä ja naiset ja lapset päälle, viidellä leivällä ja kahdella kalalla, jääden vielä 7 täyttä korillista jäännökseksi?
        Kuka uskoo Israelin kansan olleen 40 v. Negevin autiomaassa non 2.500.000 kansan, lapset ja vanhukset mukanaan?
        Laskekaa vesimäärä, jonka he tarvitsisivat päivittäin ja ruokamäärä?

        Suurin sanan aarre löytyy vertauskuvallisen ilmoituksen ymmärtämisestä!

        http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutaja_arutelu:Hoshanii#Ristill.C3.A4_tapahtui.


    • Asiasta kiinnostunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe