Hei!
Onko joku joskus ollut seurakunnan omistamassa mökissä Herusissa vuokralla kesäaikaan. Olisin tahtonut tietää minkälainen varustus siellä on mm. peitot,lakanat, jääkaappi, grilli, vene? Ja onko siinä minkälainen ranta, onko lasten kanssa hyvä mennä uimaan?
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Herusten mökki.
11
3291
Vastaukset
- pirunpoika
http://www.hyvinkaanseurakunta.fi/toiminta_ja_palvelut/seurakuntatyo/diakoniatyo/mokkilomalle. Soita ja kysy..
- MAG-67
Oltiin about 3-4 vuotta sitten ks. paikassa.Muistaakseni ei tarvinnu viedä omia lakanoita.eikä olutta .paikassahan on ns. olutkielto,mut kyl sinne muuten saa viedä tavaraa kuin omallensa ,Jääkaappi löytyy,grilli ja venekin kaupan päälle...Grilli muuten erittäin hyvä tehtiin kuuden ihmisen aamupala ja lounas kunnon tulilla ja kaikki tykkäs muksut mukaan lukien.....Ranta todellakin lapsiystävällinen,matala muistaakseni n. 6-7 metrin päästä pikkuhiljaa syvenevä....mukava lukea et joku on menossa tähän 'paratiisiin' Hyvinkään lähellä pitäkää hauskaa ja perässä tullaan ,haaveena talvireissu......
- jokunen 12
Joo oon menossa sinne viikonloppuna mun parhaan ystävän kanssa. Varmaan hauskaa on :)
- Qqqqqqqqq
Joo, totta kait siellä on jääkaappi täynnä grillattavaa sisäfilettä. Viiniä parilaatikkoa ja oma kokki. Sisäkkö petaa sängyt. Ja pesee pyykit. Kaikki tämä siihen pieneen muutaman euron vuokraan. Vittu että jotkut ihmiset luulee vähän liikoja.
Ei ole lakanoita kuin jossakin kalliissa juppimökeissä. Tämähän on tarkoitettu lapsiperheille, ja edulliseen hintaan. Ja tämänkin saa vielä ilmaiseksi sossu ym pummit jos ei ole rahaa. Mikä itseasiassa on väärin koska vuokra on niin pieni, ni vois jättää tupakat, ja alkoholit pois jos ei ole vara polttaa. - Anonyymi
Oikein ihana paikka.Mökin vuokraa ei sossu maksa kellekään,itse maksettava.Suosittelen paikkaa ja ranta on pitkälle matalaa.Tyynyt,peitot valmiina,petivaatteet vietävä itse,myös wc paperia hyvä viedä.
- Anonyymi
Siellä on alkoholi kielletty, mutta juodaan siellä silti.
- Anonyymi
Mitä ihmeen porukkaa siellä käy, kun ei määräyksiä uskota ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen porukkaa siellä käy, kun ei määräyksiä uskota ?
Veti Jeesuskin joskus viintä, Raamatussa kielletään vain juopuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos säännöissä kielletään alkoholi, niin se on silloin ihan yksi lysti mitä Jesse teki.
Sääntöjä pitää totella, siinä se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutti jopa vettä viiniksi.
- Anonyymi
Tuskin tässäkään mökissä on raiskauksilta vältytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292428- 1312369
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141831Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141642Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171212
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868