Ensimmäisellä kaudella ollut Risto Pelkonen oli sulavapuheisin ja karismaattisin maajussi ikinä! En ole katsonut tätä roskaohjelmaa enää ensimmäisen kauden jälkeen, koska tiedän, ettei voi tulla toista Ristoa! Nih!
Ei tule toista Ristoa!
8
1922
Vastaukset
- umpiluusta
Risto taitaa olla vieläkin tyrkyllä seoikea.comissa. Otapa yhteyttä!
- riston inhokki
kiinostaaa se naisellisen riston ekakauden käytös maajussi ohjelmassa sen puhe tyyli oli tossi ällöä
- Kiinnostaako?
Ei tule Ristoa, mutta mites olisi saman kylän poika Matias ;)
- maajussi itsekin
Risto on homo.
- Normaaleja miehiähän
Kyllä maanviljelijäkin voi olla homo, vai mikä sen voisi estää? Ei mitään ongelmaa.
Normaaleja miehiähän maanviljelijät ovat, joten homous on täysin mahdollista siinä missä heterouskin ja kaikki variaatiot siltä väliltä.
Mutta kuten tiedetään perussuomalainen eli persu ei voi olla homo, muslimi ei voi olla homo eikä vanhoillislestadiolainenkaan voi olla homoo! Sillä heidän oppinsa tekee homouden mahdottomaksi, kuten hyvin tiedätte.
- bingobango
vai, että karismaattisin...
- huomasin
tänäänhän Risto ajelutti Matiaksen morsianehdokkaita,
- maajussin vaimo
Joo ja vatsaa oli tullut. Fanitan vieläkin, vaikka olen äidiksi sopiva... Soisi hänellekin onnen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734966Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j212669Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571727- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201129Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889