Ensimmäisellä kaudella ollut Risto Pelkonen oli sulavapuheisin ja karismaattisin maajussi ikinä! En ole katsonut tätä roskaohjelmaa enää ensimmäisen kauden jälkeen, koska tiedän, ettei voi tulla toista Ristoa! Nih!
Ei tule toista Ristoa!
8
1972
Vastaukset
- umpiluusta
Risto taitaa olla vieläkin tyrkyllä seoikea.comissa. Otapa yhteyttä!
- riston inhokki
kiinostaaa se naisellisen riston ekakauden käytös maajussi ohjelmassa sen puhe tyyli oli tossi ällöä
- Kiinnostaako?
Ei tule Ristoa, mutta mites olisi saman kylän poika Matias ;)
- maajussi itsekin
Risto on homo.
- Normaaleja miehiähän
Kyllä maanviljelijäkin voi olla homo, vai mikä sen voisi estää? Ei mitään ongelmaa.
Normaaleja miehiähän maanviljelijät ovat, joten homous on täysin mahdollista siinä missä heterouskin ja kaikki variaatiot siltä väliltä.
Mutta kuten tiedetään perussuomalainen eli persu ei voi olla homo, muslimi ei voi olla homo eikä vanhoillislestadiolainenkaan voi olla homoo! Sillä heidän oppinsa tekee homouden mahdottomaksi, kuten hyvin tiedätte.
- bingobango
vai, että karismaattisin...
- huomasin
tänäänhän Risto ajelutti Matiaksen morsianehdokkaita,
- maajussin vaimo
Joo ja vatsaa oli tullut. Fanitan vieläkin, vaikka olen äidiksi sopiva... Soisi hänellekin onnen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481