The Dark Knightissa:
http://www.youtube.com/watch?v=2TJ3Yv_vgUc
Katsokaapa kaverin järkyttynyttä ilmettä kun keko roihahtaa! Ah, IHANAA! AAAAH AAAH KAUNISTA! Huumaannun melkeinpä pelkästään tuosta kuvitteellisesta hiilimonoksidista. AH!
Voiko tuollaisen rahanahneen saastan arvomaailmaa enää järkyttää perustavemmanlaatuisella ja ennen kaikkea uskottavammalla tavalla.
Erään Jarin voisin kutsua katselemaan pientä juhannuskokkoa ensi kesänä. Kaikki ymmärtävät varmasti, ketä Jaria minä tarkoitan, sillä onhan palstan aiheena sentään raha. AAAAAHHHAHHAHHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!
Tällä viikolla ei vielä tärpännyt, mutta toivottakaa minulle onnea ensi viikon kierrokselle.
Jos ette ole vielä katsoneet elokuvaa, niin pahoittelut spoilauksesta. Heh-heh. Elokuva on loistava ja Jokerilla on paljon muutakin kaunista opetettavaa nykyajan sokeille ja tekopyhille typeryksille. Jos olet katsonut elokuvan, mutta luet tätä kirjoitustani hämmästyneenä, niin katso elokuva uudestaan ja ota aivot narikasta katselutuokion ajaksi.
Jos et tästä huolimatta onnistu tavoittamaan ajatusta, niin koeta keksiä vasta-argumentteja Jokerin väitteisiin. Kokeilkaapa onnistuuko. Jos ette onnistu, niin missä on syy?
JOKERI ON OIKEASSA!
Jos voittaisin lotossa, niin tekisin niin kuin Jokeri tekee
Mieletön turbulenssi
2
697
Vastaukset
- Mitä v...
Poltti rahat?!?
Jos se ei tykkää rahasta, niin ois ees antanu ne hyväntekeväisyyteen tai jotain...- reality check
Kuule... Minä luulen, että tuo kaveri ei pahemmin hyväntekeväisyyksistä välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009