Loma on pelastettu.

LaardiBee

Ovat Turuuuuuussa taas olleet vauhdissa liukumäessä lapsenmieliset kollit. Mutta kun oli painoraja, niin kaverihan veti ulos oikein kunnolla ja makaa nyt sairaalassa. Eihän siinä mitään, ikävää on tuo, ja tiedän kokemuksesta, että elopainoltaan runsaampi tulee mäen kovempaa alas.

Mutta kun uutisoivat, että kaveri oli useita kiloja 60 kilon painorajaa painavampi. No, minä kävin vaa'alla ja totesin ihan saman asian. Minäkin olen useita kiloja 60 kilon painorajaa painavampi. Nyt voi rauhassa juoda olutta ja syödä lenkkimakkaraa. Olen samoissa mitoissa kuin tuo 22-vuotias onnettomuuteen joutunut.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010070511988825_uu.shtml

18

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä.

      voisiko tähän sanoa, että sitä saa mitä tilaa.

    • kung

      ai jaa no kivat sulle

    • .

      yhtä kovaa ne tulee, ei painolla ole vaikutusta.

      • .

        niin, sitähän se tuo vapaapudotus on...


    • demoniiih

      Loma on jo lusittu..enkä muistanu ollengan olutta tai lenkkimakkaraa..:o/...Vesileikkejä..kääk..kään en harrastanut...Pahus..Voiko mikään enää pelastaa mun mennyttä lomaa...Korvaiskohan esileikit..edes ton vesileikin..edes pikkuriikkisen..ko mielellään en ajattelis lomani menneen ei pelastetuks...;o)...

      Kyl mua nyt harmittaa sen kakskakkosen poijan pualesta..Hitsit tekisivät sellaisia 60 ja reilusti kg vesiliukumäkiä..Niihn...;o)...

      • varmaan jo toukokuussa kertoa, että tämä ainoa viikko, jonka vietän kesälomaa on tietysti ahdistavan kuuma. Ensi viikolla jo viilenee.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        varmaan jo toukokuussa kertoa, että tämä ainoa viikko, jonka vietän kesälomaa on tietysti ahdistavan kuuma. Ensi viikolla jo viilenee.

        milloin loma kannattaa pitää..ilman pelkoa liiallisesta helteestä...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        milloin loma kannattaa pitää..ilman pelkoa liiallisesta helteestä...;o)...

        kun ensi viikolla palaa töihin coolin näköisenä.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        kun ensi viikolla palaa töihin coolin näköisenä.

        lätty palaneena karrelle...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        lätty palaneena karrelle...;o)...

        vaan sen verran hihattomampi paita päällä, että rusketusrajat näkyvät.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        vaan sen verran hihattomampi paita päällä, että rusketusrajat näkyvät.

        antais kyl upeat rusketusrai...ööh...ruudut...;o)...


    • tuolta miehelta puuttui niinsanottu mina-oon-liika-kormy-tuohon-lasten-liukumakeen -vaisto. semmosta sattuu :-)

      • vesiliukumäestä Portugalissa jättivät jälkensä habitukseeni.


      • LaardiBee kirjoitti:

        vesiliukumäestä Portugalissa jättivät jälkensä habitukseeni.

        kammo
        etta aattelen jotta siina liukumaessa on keskella jokin terava sarma..
        ja sitten kun sata kiloa tulee siita vattallaan.

        emma niihin mee. koskaan.


      • kielibasa kirjoitti:

        kammo
        etta aattelen jotta siina liukumaessa on keskella jokin terava sarma..
        ja sitten kun sata kiloa tulee siita vattallaan.

        emma niihin mee. koskaan.

        ajatella, on semmonen donitsi. Paitti että siinäkin luikahtais siihe reikään niin syvälle, että peffa viistäis pohjaa samoin seurauksin.


      • LaardiBee kirjoitti:

        ajatella, on semmonen donitsi. Paitti että siinäkin luikahtais siihe reikään niin syvälle, että peffa viistäis pohjaa samoin seurauksin.

        donitsit ja rammaleet.. tyydyn ehottoman suosiolla allaspubin jannittaviin (humalan) nousuihin ja laskuihin :-)


    • hyppimään trampoliinilla tänäiltana.;)
      Onneksi se kesti kuta kuinkin minut.=)

    • joskus tyttärien kanssa ja laskin tuon isonmäen ensimmäisen ja viimeisen kerran.
      Se näytti isolta alhaalla, ylhäältä se näytti vielä helkutin paljon isommalta....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe