http://www.petertatchell.net/homophobia/bigots are buggers.htm
PETER TATCHELL says new research confirms that most homophobes are self-loathing, repressed homosexuals.
Research by US psychologists suggests that 80 percent of men who are homophobic have secret homosexual feelings. This finding lends scientific support to the long-standing speculation that those who shout the loudest against homosexuality have something to hide.
The research results were published in the prestigious Journal of Abnormal Psychology, with the backing of the American Psychological Association.
In tests conducted by Prof. Henry E Adams of the University of Georgia, homophobic men who said they were exclusively heterosexual were shown gay sex videos. Four out of five became sexually aroused by the homoerotic imagery, as recorded by a penile circumference measuring device - a plethysmograph.
Prof. Adams says his research shows that most homophobes "demonstrate significant sexual arousal to homosexual erotic stimuli", suggesting that homophobia is a form of "latent homosexuality where persons are either unaware of or deny their homosexual urges".
BIGOTS ARE BUGGERS
3
108
Vastaukset
- miksipäs sitä muuten jaksaisi miettiä pää punaisena kiihkosta väristen toisten muka ellottavia sänkypuuhia, jos ei itsellä olisi uteliaisuutta siihen suuntaan... tämä antaakin ihan uuden tarkastelukulman vaikkapa kulkueeseen tunkeutuviin savuttajiin... tahtovat siis junaan mukaan...
Plethysmografi voisi olla kiva väline kun tarkkailisi vaikkapa eröiden tänne kirjoittelevien tuhatprosenttisten Jumalanheteroiden reaktioita, kun puhutaan siitä, miten mies voi rakastaa miestä... hellästi... :)Kuullostaa hyvinkin mahdolliselta.
Samoin meidän heteroiden piirissä suurimmalla äänellä tuomitsevat rakkauden teot ne, jotka eivät niistä itse saa/voi nauttia.
- four five
Viimeisimpien tutkimusten mukaan ateismi on saanut alkunsa kamelin perseessä. Siellä ovat tämänkin palstan ateistien isoisoisät maistaneet ateismin jaloa aatetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440