Hommafoorum vaikenee

edelleen porvoon

tapauksesta ja syykin on selvä! Halla-aho ja kumppanit kannattavat nykyistä aselakia ja vastustavat sen tiukennuksia. Olisi hyvin kiusallista tehdä asiasta homman etusivulle mitään juttua, kun ei oikein tiedä miten asiaan oikeasti pitäisi suhtautua?

Hommafoorum ja halla-aholaiset alkavat yhä enenmmän muistuttamaan valtapuolueita ja sen tapaa olla ottamasta kantaa kiusalliseen asiaan, jonka käsitteleminen voisi heikentää vaalimenestystä tai muuten asettaa kiusallisen ristiriitaiseen valoon.

Tarja Halonen ja Homma/Halla-aho tässä kyseisessä tapauksessa muistuttavat toisiaan merkitytävästi, vaikkakin muista syistä!

54

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vv

valtapuolueiden kaltaisiksi, kun poikkeavuudesta ollaan heti linnatuomioita jakamassa.

• alkanut...

kannattamaan pakkoruotsia ja hänestä ei löydä kyllä millään mitään perussuomalaista etsimälläkään.
        Lohelan kannattaisi liittyä kokooomuksen tai demareihin.

• Ex-Persu
        alkanut... kirjoitti:

kannattamaan pakkoruotsia ja hänestä ei löydä kyllä millään mitään perussuomalaista etsimälläkään.
        Lohelan kannattaisi liittyä kokooomuksen tai demareihin.

Onhan se Lohela sentään populisti ja rasisti. Eiköhän noilla eväillä Persuissa pärjää vastenkin.

• Provokaattoreita?
        Ex-Persu kirjoitti:

Onhan se Lohela sentään populisti ja rasisti. Eiköhän noilla eväillä Persuissa pärjää vastenkin.

Ongelma onkin se, että nyt Muutos 2011 ajaa samoja arvoja. Persujen äänimäärä siis puolitetaan. Muutos 2011 on tehokkaasti halkaissut mamukriittisen linjan kahtia. Tulee väkisinkin mieleen, että joku Suojelupoliisin agentti häärää Muutoksen sikariportaassa.

• Homman kanta asiaan

Porvoon, Sellon, Kauhajoen ja "Jokelan tapauksesta huolimatta meillä ei ole aseongelmaa. Meillä on muita ongelmia, joiden ratkaisemiseen tarvittaisiin rahaa ja poliittista tahtoa." (Jussi Halla-aho) Ja huom! "Koska Yhdysvalloissa on aseongelma, amerikkalaisen vasemmiston henkisessä talutusnuorassa oleva suomalaisedistyneistö on päättänyt, että meilläkin pitää olla aseongelma. Oikeasti meillä ei ole. Meillä on suhteessa enemmän aseita kuin yhdessäkään Euroopan maassa, mutta samalla vähemmän aseilla tehtäviä rikoksia kuin yhdessäkään Euroopan maassa. Se, että meillä tehdään paljon henkirikoksia, ei ole oleellista tuliasekysymyksen kannalta, koska niitä henkirikoksia ei tehdä tuliaseilla. Se, että meillä ei ole osoitettavissa olevaa aseongelmaa, häiritsee tavattomasti edistyneistöämme." (Jussi Halla-aho)

• Ex-Persu

Huom. humanistitohtori, sivari, kaupunginvaltuutettu Halla-aho ei pidä itseään "edistyneistön" jäsenenä. Hänellä ei siis ole aikomustakaan edistää yhteiskunnan hyvinvointia.

Voi, kyl'nyt mäni verorahat hukkaan! Tuonkin ukon ylläpitö yhteiskunnan varoilla, sen lasten elättäminen (kun ei äijä itse käy työssä) ja vielä siellä valtuustossa mykkänä istumassa maksaa meille veronmaksajille kymmeniä tuhansia joka vuosi.

• Hynkelisti
        Ex-Persu kirjoitti:

Huom. humanistitohtori, sivari, kaupunginvaltuutettu Halla-aho ei pidä itseään "edistyneistön" jäsenenä. Hänellä ei siis ole aikomustakaan edistää yhteiskunnan hyvinvointia.

Voi, kyl'nyt mäni verorahat hukkaan! Tuonkin ukon ylläpitö yhteiskunnan varoilla, sen lasten elättäminen (kun ei äijä itse käy työssä) ja vielä siellä valtuustossa mykkänä istumassa maksaa meille veronmaksajille kymmeniä tuhansia joka vuosi.

Kun Halla-aholaiset itkevät kustannuksista yhteiskunnalle niin heidän tulisi tarkastella itse aiheuttamiaan kustannuksia. Tässä en puhu pelkästään Homman pummien sossukorvauksista ja työttömyyspäivärahoista, vaan myös hommaterrorin aiheuttamasta ilmapiirin heikkenemisestä, joka ilmenee väkivaltaisuuksina, vihana, paranoiana, mitkä taas puolestaan johtavat menetettyihin työtunteihin, mielenterveysongelmiin ja kaikenlaiseen yhteiskunnalliseen pahoinvointiin. Halla-aholaiset ovat myrkyttäneet yhteiskuntamme ilmapiirin ja luoneet näin kasvualustan terrorismille. Hommalaiset hyysäävät terroristeja.

• Etkö näe nyansseja
        Ex-Persu kirjoitti:

Halla-aho tahtoo korostaa sitä ristiriitaa, että nimenomaan itseään "edistyksellisinä" pitävät vasemmistolaiset ovat todellisen edistyksen (jota Homma, Muutos ja PS ajavat) pahin este Suomessa, aivan kuten "suvaitsevaisto" itse asiassa ainoastaan auttaa levittämään suvaitsematonta islamia.

• Vaikenee tai ei niin olen sitä mieltä että kaikkien aseiden kaikkinainen poistaminen ei tapa ketään.

• Hurri Geeni

aivan paikallaan tai ainakin puoliautomaatisten pistoolien, joilla viime aikaiset teot on tehty.

Pidän Halla-ahon maahanmuutto kriitisyydestä, mutta olen vahvasti toista mieltä hänen ase näkemyksistään.

• tuomitseva
        Hurri Geeni kirjoitti:

aivan paikallaan tai ainakin puoliautomaatisten pistoolien, joilla viime aikaiset teot on tehty.

Pidän Halla-ahon maahanmuutto kriitisyydestä, mutta olen vahvasti toista mieltä hänen ase näkemyksistään.

Mieshän on asehullu, ei suvaitse minkäänlaisia rajoituksia.

• asehullu tai hullu
        tuomitseva kirjoitti:

muutenkaan, vaan kyseessä on oma napa ja itsekkyys. harrastus on niin rakas ja mielenkiintoinen, ettei haluaisi luopua siitä(tai osata siitä) muiden turvallisuuden hyväksi.

Mieleen tulee yksi hänen raiskaus kirjoitus, missä hän toivoi, että ulkomaalaisia raiskaajia hyysäävät joutuisivat itse raiskatuiksi! No miten olisi vastaava toive aseiden suhteen, eli miten Halla-ahon suhtautuisi aseisiin jos hänen lähimpänsä joutuisivat ammutuksi? koulusurmaajan uhriksi? mäkkärin jonossa ammutuksi ym.... En tietystikään tällaista toivo kenellekkään, mutta jos se tapahtuu niin kyllä minusta olisi oikeudenmukaisempaa, että uhrina olisi Holmlund ja Halla-aho muut aselakien kiristämistä vastustavat tahot!! Kuin esinerkikisi minä tai perheeni, jotka kannatamme tiukennuksi lakiin.

T:Eki turusta (Kuppisboende)

• tappamistapoja..
        asehullu tai hullu kirjoitti:

muutenkaan, vaan kyseessä on oma napa ja itsekkyys. harrastus on niin rakas ja mielenkiintoinen, ettei haluaisi luopua siitä(tai osata siitä) muiden turvallisuuden hyväksi.

Mieleen tulee yksi hänen raiskaus kirjoitus, missä hän toivoi, että ulkomaalaisia raiskaajia hyysäävät joutuisivat itse raiskatuiksi! No miten olisi vastaava toive aseiden suhteen, eli miten Halla-ahon suhtautuisi aseisiin jos hänen lähimpänsä joutuisivat ammutuksi? koulusurmaajan uhriksi? mäkkärin jonossa ammutuksi ym.... En tietystikään tällaista toivo kenellekkään, mutta jos se tapahtuu niin kyllä minusta olisi oikeudenmukaisempaa, että uhrina olisi Holmlund ja Halla-aho muut aselakien kiristämistä vastustavat tahot!! Kuin esinerkikisi minä tai perheeni, jotka kannatamme tiukennuksi lakiin.

T:Eki turusta (Kuppisboende)

..ei Halla-ahon kirjoituksissa ole tosiaan lueteltu. Linkit makeisiin ampumisvideoihin on myös blogista suurimmaksi osaksi siivottu.

Mutta onko siivottuy mielestä? Ilmeisesti ei koska blogista löytyy aseiden vapaata saatavuutta puolustava kannanotto jokaisen huomiotaherättävän ampumatapauksen jälkeen.

• olisi syytä herätä
        tappamistapoja.. kirjoitti:

..ei Halla-ahon kirjoituksissa ole tosiaan lueteltu. Linkit makeisiin ampumisvideoihin on myös blogista suurimmaksi osaksi siivottu.

Mutta onko siivottuy mielestä? Ilmeisesti ei koska blogista löytyy aseiden vapaata saatavuutta puolustava kannanotto jokaisen huomiotaherättävän ampumatapauksen jälkeen.

näistä omista ase mielipiteistään! Halla-aholla on paljon älykkäitä kirjoituksia ja olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan monista asioista, mutta tää ase linja on kyllä minun kanssa täysin vastakkainen.

Ihmetyttää ihmiset jotka ovat kaikissa asioissa hänen kanssaan samaa mieltä, minusta se kertoo omien ajatusten puutteesta tai puutoksesta itse myös analysoida asioita. Luulisi, että se alkaisi häiritsemään häntä itseäänkin?

T:Eki

• on niin..
        olisi syytä herätä kirjoitti:

näistä omista ase mielipiteistään! Halla-aholla on paljon älykkäitä kirjoituksia ja olen pitkälti samaa mieltä hänen kanssaan monista asioista, mutta tää ase linja on kyllä minun kanssa täysin vastakkainen.

Ihmetyttää ihmiset jotka ovat kaikissa asioissa hänen kanssaan samaa mieltä, minusta se kertoo omien ajatusten puutteesta tai puutoksesta itse myös analysoida asioita. Luulisi, että se alkaisi häiritsemään häntä itseäänkin?

..että fasimi ja asehulluus kulkevat käsi kädessä. Asehulluus onkin fasismin paljastavin oire. Tuskinpa löytyy fasistia joka ei sairaalloisesti ihannoisi aseita. Toinen juttu on tietysti korostunut kansallismielisyys - aika jännä juttu kuinka sen aatteen rotuhygienisen osan voisi toteuttaa maailmassa jonka rajat ovat auki. Siinä onnistumiseen ei ole varmaankaan muuta keinoa kuin "luopua raskain mielin" elinkelvottomista populaatioista. Muutahan ei tarvitse tehdä kuin lopettaa niiden avustaminen.

• kovin hyvin mennä
        on niin.. kirjoitti:

..että fasimi ja asehulluus kulkevat käsi kädessä. Asehulluus onkin fasismin paljastavin oire. Tuskinpa löytyy fasistia joka ei sairaalloisesti ihannoisi aseita. Toinen juttu on tietysti korostunut kansallismielisyys - aika jännä juttu kuinka sen aatteen rotuhygienisen osan voisi toteuttaa maailmassa jonka rajat ovat auki. Siinä onnistumiseen ei ole varmaankaan muuta keinoa kuin "luopua raskain mielin" elinkelvottomista populaatioista. Muutahan ei tarvitse tehdä kuin lopettaa niiden avustaminen.

tai et ole edes Jussi Halla-ahon blogia lukenut? Minun on hyvin vaikeata löytää Halla-ahon kirjoituksista mitään fasismiin viittaavaa, vaikkakin olen hänen kanssaan eri mieltä aselaista ja sen muutos tarpeesta.

Jos osa Halla-ahon mielipiteistä on sellaisia mistä en ole yhtään samaa mieltä, niin en minä häntä fasistiksi ala kutsumaan, enkä myöskään rasistiksi, koska siitäkään en löydä yhtään viitettä hänen kirjoituksistaan.(jos muuten löytyy niin pistä linkki ihmeessä)

Ammuntaa harrastaa kaikkien puolueiden jäsenet, joten todella köykäsillä perusteilla ole liikellä.

• viittaavat...
        kovin hyvin mennä kirjoitti:

tai et ole edes Jussi Halla-ahon blogia lukenut? Minun on hyvin vaikeata löytää Halla-ahon kirjoituksista mitään fasismiin viittaavaa, vaikkakin olen hänen kanssaan eri mieltä aselaista ja sen muutos tarpeesta.

Jos osa Halla-ahon mielipiteistä on sellaisia mistä en ole yhtään samaa mieltä, niin en minä häntä fasistiksi ala kutsumaan, enkä myöskään rasistiksi, koska siitäkään en löydä yhtään viitettä hänen kirjoituksistaan.(jos muuten löytyy niin pistä linkki ihmeessä)

Ammuntaa harrastaa kaikkien puolueiden jäsenet, joten todella köykäsillä perusteilla ole liikellä.

..siihen suuntaan. Eihän tavallinen suomalainen metsästäjä jatka aseharrastustaan kansallismielisillä kuppikunnilla joita Supo luonnehtii fasistisiksi. Tavallinen isänmaallisuus riittää tavalliselle suomalaiselle - äärimielisyys muodossa tai toisessa tuntuu oudolta.

• Hurri Geeni kirjoitti:

Tohon mä vähä tahdon sanoo silleen että vaikka tulenkin äänestämään JiHaata, en tule pitämään ase-hommista, mutta se nyt ei ole tärkeintä Halla-ahon politiikassa.
        Jos meinaan yritätte saada mua JiHaata vastaan niin ei onnistu, mutta tietona tarpeellinen
        Kiitos.
        Ja tää ei jää tähän, Jussi

• tuomitseva kirjoitti:

Niin kuin myös poikakaverinikin. Siis on aseharrastuksen kannattaja ja omaa aselupia, joten ..
        Näillä mennään...

• Hurri Geeni kirjoitti:

Nää vastaukset näemmä pongahtelee taas mihin sattuu siis jonon hännille

Jossain kirjoitin mp.näni, että aseet kuuluu vain ammattilaisille.

Amerikassa kuulemma on aseenkantolupa kuuluu perusoikeuksiin, Chicagossa kun on kieletty ja nyt se on tuomittu olevan väärin, joten sielläkin saavat sitten kantaa asetta.

Mielestäni aseenkantamista kannattavat saisivat mennä Amerikkaan.
        Paitsi jos Halla-aho ei ihan vielä lähtis.... meilä on hommat vähä kesken..

• Ex-Persu

Vai ei fasismiiin viittaavaa? Äijä tykkää pyssyistä, vihaa ulkomaalaisia, naisia ja demokratiaa. Mitäs yhteiskuntajärjestyksiä vielä olisi jäljellä jotka tuommoisista tykkäävät?

• olisi syytä herätä kirjoitti:

Eki ja muut pojat.
        Mulle tuli viestit että nää kaikki olis mulle, sori, ilmeisesti näin ette ole tarkoittaneet.

Mutta sen tahdon näin yleisesti sanoa, että vaikka äänestäkin Jussia, niin ikinä en ole ajatellut olevani hänen kanssaan joka asiasta samaa mieltä.
        Ei kukaan koskaan vois äänestää ketää jos kaikista asioista pitäis olla samaa mieltä.
        Minulle vaan nyt on tärkeintä että tämä mamu-asia hoidettaisiin paremmin.
        Se että Jussi on osottautunut asehulluksi tässä kirjoituksessa, ei kuitenkaan tarkoita etteikö hän voisi ihan järkevä myös siinä ase-asiassa. Ainoo vaan on se kun asialle ei kukaan mitään voi että sairaat, rikolliset saavat aseita. Se ei tee Jussista vastaavanlaista, mutta asiasta on keskusteltava.
        En ole koskaan diggaillu jotain musa-bändiä ja kaikkia sen tekemiä asioita vaan siksi että se on se. Mielestäni en myöskään diggaa Jussi Halla-ahoa siksi että se on Jussi Halla-aho vaan siksi että se nyt vaan sattuu olee ainoa politiikko, joka aikoo tehdä jotain tälle epäonnistuneelle mamu-politiikalle.
        Aseista keskustellaan varmasti vielä, mutta ilmeisesti se on turhaa Jussin kaa koska Jussi on kantansa lyöny lukkoon. Kuten poikakaverinikin minua opasti, ymmärrän heitä, mutta siltikin vastustan aseita, kuvio on lievästi sanoen omituinen.

• Tuskinpa vaan.
        Mutta töihin menen ihan kohta.
        Mutta mitä sinä täällä teet, kun et ole äänestämässä persuja?
        Miksi sua kiinnostaa persujen politiikka näin paljon?
        Kaikilla aikuisilla myös peruskoulun kesken lopettaneilla ja luusereillakin on yksi ääni.
        Myös Fennomaanilla on yksi ääni.
        Miten sua hyödyttää nuin typerien juttujen miettiminen kuin uutis-lähetysten aiheet?
        Eiköhän siihen kuule ole ihan sua pätevämmät ihmiset siellä duunissa.

• Turkuboende
        Ex-Persu kirjoitti:

Vai ei fasismiiin viittaavaa? Äijä tykkää pyssyistä, vihaa ulkomaalaisia, naisia ja demokratiaa. Mitäs yhteiskuntajärjestyksiä vielä olisi jäljellä jotka tuommoisista tykkäävät?

Jussi kyllä pitää varmasti harrastuksestaa, mutta voisitko jollain tavalla perustella, missä kohtaan hän on sanonut vihaavansa ulkomaalaisia, naisia ja demokratiaa?

• Natsit ulos kaapista

Miksi Halla-aho on jäsenenä kansallissosialistisessa Suomen Sisu -järjestössä, jos ei ole fasisti? Tietenkin Suomen Sisun fasistit tahtovat piilotella mielipiteitään ja ovat kaappinatseja, koska muuten heidän poliittinen uransa olisi ohi, mutta kyllä se siellä taustalla vaikuttaa. Sanovat asiat vähän pehmeämmin kuin oikeasti ajattelevat. Juuri tämän vuoksi kryptofasistinen hommalaisuus on suuri uhka yhteiskunnallemme.

• Aivopierut kuriin!
        Turkuboende kirjoitti:

Jussi kyllä pitää varmasti harrastuksestaa, mutta voisitko jollain tavalla perustella, missä kohtaan hän on sanonut vihaavansa ulkomaalaisia, naisia ja demokratiaa?

Oletko lukenut ollenkaan Halla-ahon kirjoituksia? Kyllä hän näyttää vihaavan ihan mitä sattuu. Aloita vaikka Wikisitaateista: http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho

• Järkevä äänestäminen
        fenno.maani kirjoitti:

Eki ja muut pojat.
        Mulle tuli viestit että nää kaikki olis mulle, sori, ilmeisesti näin ette ole tarkoittaneet.

Mutta sen tahdon näin yleisesti sanoa, että vaikka äänestäkin Jussia, niin ikinä en ole ajatellut olevani hänen kanssaan joka asiasta samaa mieltä.
        Ei kukaan koskaan vois äänestää ketää jos kaikista asioista pitäis olla samaa mieltä.
        Minulle vaan nyt on tärkeintä että tämä mamu-asia hoidettaisiin paremmin.
        Se että Jussi on osottautunut asehulluksi tässä kirjoituksessa, ei kuitenkaan tarkoita etteikö hän voisi ihan järkevä myös siinä ase-asiassa. Ainoo vaan on se kun asialle ei kukaan mitään voi että sairaat, rikolliset saavat aseita. Se ei tee Jussista vastaavanlaista, mutta asiasta on keskusteltava.
        En ole koskaan diggaillu jotain musa-bändiä ja kaikkia sen tekemiä asioita vaan siksi että se on se. Mielestäni en myöskään diggaa Jussi Halla-ahoa siksi että se on Jussi Halla-aho vaan siksi että se nyt vaan sattuu olee ainoa politiikko, joka aikoo tehdä jotain tälle epäonnistuneelle mamu-politiikalle.
        Aseista keskustellaan varmasti vielä, mutta ilmeisesti se on turhaa Jussin kaa koska Jussi on kantansa lyöny lukkoon. Kuten poikakaverinikin minua opasti, ymmärrän heitä, mutta siltikin vastustan aseita, kuvio on lievästi sanoen omituinen.

Äänestä sitten jotain vähän fiksumpaa poliitikkoa kuin sitä kahjoa. Kiitos! :)

• Kohtelias ehdotus
        fenno.maani kirjoitti:

Tuskinpa vaan.
        Mutta töihin menen ihan kohta.
        Mutta mitä sinä täällä teet, kun et ole äänestämässä persuja?
        Miksi sua kiinnostaa persujen politiikka näin paljon?
        Kaikilla aikuisilla myös peruskoulun kesken lopettaneilla ja luusereillakin on yksi ääni.
        Myös Fennomaanilla on yksi ääni.
        Miten sua hyödyttää nuin typerien juttujen miettiminen kuin uutis-lähetysten aiheet?
        Eiköhän siihen kuule ole ihan sua pätevämmät ihmiset siellä duunissa.

Oikeasti maistereilla pitäisi olla kaksi ääntä, ylioppilailla yksi ääni ja sitä alhaisemmilla olennoilla ei yhtään ääntä. Näin kaikenlaiset persuhyypiöt olisi tehokkaasti eliminoitu sotkemasta maamme hyvinvointia.

• Fasistit kuriin!
        viittaavat... kirjoitti:

..siihen suuntaan. Eihän tavallinen suomalainen metsästäjä jatka aseharrastustaan kansallismielisillä kuppikunnilla joita Supo luonnehtii fasistisiksi. Tavallinen isänmaallisuus riittää tavalliselle suomalaiselle - äärimielisyys muodossa tai toisessa tuntuu oudolta.

Jep. Ja Suomesta löytyy kyllä tarpeeksi isänmaallisia ja maanpuolustushenkisiä armeijan käyneitä miehiä nujertamaan näiden sivarifasistien vallankaappausyritykset, jos uhonsa mukaisesti ryhtyvät sisällissota- ja terroristipuuhiin.

• Järkevä äänestäminen kirjoitti:

Äänestä sitten jotain vähän fiksumpaa poliitikkoa kuin sitä kahjoa. Kiitos! :)

Voi hyvää päivää kuitenkin kuka vois olla parempi ?
        Kaikki siis Vahva Paino sanalle Kaikki poliitikot tahtoo Suomeen niin paljon
        afrikkalaisia kuin ikinä vaan mahtuu, ja mun mielestä afrikkalaisuus tappaa suomalaisuuden
        Joten minulle ei ole muuta ehdokasta kuin J.Ha-a :*

KD siis Kristillistenkin mielestä muslimi on uskonto.
        Mun mielestä jumala ei voi antaa lupaa tappaa eikä
        jumala voi luvata itsemurha-iskijöille paratiisia.
        Joten siis ei käy edes KD. Ja tämä asia on tarkistettu SDP.ltäkin.
        Kaikki muut puolueethan huutaa isoon ÄÄneen me olemme musu-puolue.
        Tahdomme muslimeja Suomen täyteen. Klitoriksen leikkaajia, ihanaa erilaista kultuuria.
        Mä en kannata tällasta politiikka. Tahdon jotain muuta ja katsotaan saako JiHa-a parannusta jos ei saa niin... Seur vaalit 4v.n kuluttua, mutta varmaan olen kuoluut jo ennen seuraavia vaaleja. Joten toivotan teille muille oikeen hyvää klitoriksetonta loppu elämää. Yäk.

• Kohtelias ehdotus kirjoitti:

Oikeasti maistereilla pitäisi olla kaksi ääntä, ylioppilailla yksi ääni ja sitä alhaisemmilla olennoilla ei yhtään ääntä. Näin kaikenlaiset persuhyypiöt olisi tehokkaasti eliminoitu sotkemasta maamme hyvinvointia.

Sä olet aika sadisti rasisti taidat yksinkertaisesti olla homo. Saitko liikaa pippurikaasua ?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9038322
        Sen mä kirjoitin vapun kunniaksi lahjaksi hyville opiskelijoille.
        Vaativa ehdotus: Lue lisää, sillä sivistys ei ole löytänyt sinua vielä.

• I support Israel
        Natsit ulos kaapista kirjoitti:

Miksi Halla-aho on jäsenenä kansallissosialistisessa Suomen Sisu -järjestössä, jos ei ole fasisti? Tietenkin Suomen Sisun fasistit tahtovat piilotella mielipiteitään ja ovat kaappinatseja, koska muuten heidän poliittinen uransa olisi ohi, mutta kyllä se siellä taustalla vaikuttaa. Sanovat asiat vähän pehmeämmin kuin oikeasti ajattelevat. Juuri tämän vuoksi kryptofasistinen hommalaisuus on suuri uhka yhteiskunnallemme.

On kyllä totta, että natsismi eli kansallissosialismi on oikeastaan vasemmistolainen eikä oikeistolainen tai konservatiivinen aate. Suomen Sisu sitoutuu markkinatalouteen, demokratiaan, kansalaisvapauksiin, ihmisoikeuksiin. Siksi sen periaatteellisia vastustajia ovatkin äärivasemmiston ja islamistien lisäksi myös uusnatsit. Näiden kolmen ääriryhmän yhteinen vihollinen puolestaan on... aivan oikein: Israel.

• Kohteliaana minäkin
        Kohtelias ehdotus kirjoitti:

"Rotutohtoreilla" kuten Halla-aho pitää olla vähintään kolme ja "rotuylioppilailla" kuten Mikko Ellilä tulee olla ainakin viisi ääntä, ettei heidän tarvitse turhautuneina "äänestää katoilta"...

• Kohteliaana minäkin kirjoitti:

"Rotutohtoreilla" kuten Halla-aho pitää olla vähintään kolme ja "rotuylioppilailla" kuten Mikko Ellilä tulee olla ainakin viisi ääntä, ettei heidän tarvitse turhautuneina "äänestää katoilta"...

Onko toi kuumuus pehmentäny teidän jokaisen jätkän aivot?
        Eli kun te olette saaneet eliminoitua kaikki köyhät niin sillon te rupeette keskuudestanne eliminoimaan köyhimpiä miljonäärejä jne
        Jokatapauksessa jonkun on oltava köyhin ja jonkun on oltava se joka Uskaltaa Sanoa Vaikeita ja Epämiellyttäviäkin asioita eli minä.
        Te vaa haluutte rikollisesti saada kaikki rahat itsellenne ja pitää muita ihmisiä orjinanne.
        Se peli ei vetele!
        Katsokaa Afrikkaa siellähän sitä on ja siitä hommastahan me muu maailma saamme nyt nauttia.
        Huono-osaisia ei saa potkia ja jokaisen kuuluu olla omassa maassaan.
        Mutta rikollisilta voitais ottaa ääni-oikeus pois! Ja kaikki rikkaat just on rikollisia.
        Rauramokin ajeli kännissä Tollasii noi meidän päättäjät on. Äänioikeus pois tollasilta.
        Oikeesti hävettää kuulla tollasta. Jo viime torstaina, ja nyt vasta uutisoidaan :
        Poliisi pysäytti Rauramon torstaina kello 18 aikaan. Rauramo puhalsi noin promillen lukemat. Ja poijjaat tukee toisiiaan - niin aina.
        Mutta :
        Naisilla pitäis olla 2 ääntä me kun tehdään ja hoidetaan lapset sekä miehet niin meillä pitäis olla enemmän äänivaltaa, niin alkais Suomen asiat hoitumaan.

• Heh heh heh...
        fenno.maani kirjoitti:

Onko toi kuumuus pehmentäny teidän jokaisen jätkän aivot?
        Eli kun te olette saaneet eliminoitua kaikki köyhät niin sillon te rupeette keskuudestanne eliminoimaan köyhimpiä miljonäärejä jne
        Jokatapauksessa jonkun on oltava köyhin ja jonkun on oltava se joka Uskaltaa Sanoa Vaikeita ja Epämiellyttäviäkin asioita eli minä.
        Te vaa haluutte rikollisesti saada kaikki rahat itsellenne ja pitää muita ihmisiä orjinanne.
        Se peli ei vetele!
        Katsokaa Afrikkaa siellähän sitä on ja siitä hommastahan me muu maailma saamme nyt nauttia.
        Huono-osaisia ei saa potkia ja jokaisen kuuluu olla omassa maassaan.
        Mutta rikollisilta voitais ottaa ääni-oikeus pois! Ja kaikki rikkaat just on rikollisia.
        Rauramokin ajeli kännissä Tollasii noi meidän päättäjät on. Äänioikeus pois tollasilta.
        Oikeesti hävettää kuulla tollasta. Jo viime torstaina, ja nyt vasta uutisoidaan :
        Poliisi pysäytti Rauramon torstaina kello 18 aikaan. Rauramo puhalsi noin promillen lukemat. Ja poijjaat tukee toisiiaan - niin aina.
        Mutta :
        Naisilla pitäis olla 2 ääntä me kun tehdään ja hoidetaan lapset sekä miehet niin meillä pitäis olla enemmän äänivaltaa, niin alkais Suomen asiat hoitumaan.

"Onko toi kuumuus pehmentäny teidän jokaisen jätkän aivot?"

Neidillä ne on jo valmiiksi pehmeää tekoa, kun et vitsiä käsittänyt...

"Ja kaikki rikkaat just on rikollisia."

Niinhän kommunistit ovat aina sanoneet.

"Naisilla pitäis olla 2 ääntä me kun tehdään ja hoidetaan lapset sekä miehet niin meillä pitäis olla enemmän äänivaltaa, niin alkais Suomen asiat hoitumaan."

Yhä harvempi mies ottaa sen riskiin että ryhtyy lapsia siittämään ja avioliittoa solmimaan, kohta siinä on helposti kusessa ja elatusvelvollisena loppuikänsä, kun muija päättää yhtäkkiä ottaa eron, niin kuin nykyaikana naisten normaali tapa näemmä on.

• Heh heh heh... kirjoitti:

"Onko toi kuumuus pehmentäny teidän jokaisen jätkän aivot?"

Neidillä ne on jo valmiiksi pehmeää tekoa, kun et vitsiä käsittänyt...

"Ja kaikki rikkaat just on rikollisia."

Niinhän kommunistit ovat aina sanoneet.

"Naisilla pitäis olla 2 ääntä me kun tehdään ja hoidetaan lapset sekä miehet niin meillä pitäis olla enemmän äänivaltaa, niin alkais Suomen asiat hoitumaan."

Yhä harvempi mies ottaa sen riskiin että ryhtyy lapsia siittämään ja avioliittoa solmimaan, kohta siinä on helposti kusessa ja elatusvelvollisena loppuikänsä, kun muija päättää yhtäkkiä ottaa eron, niin kuin nykyaikana naisten normaali tapa näemmä on.

Älä sä Herra Hiirulainen tule mulle vitsailee, mä olen vitsi koko nainen, etkä sä mua voita.
        Kyllä mä vitsin ymmärrän / ymmärsin ja tule aina ymmärtämäänkin.
        Annoin samanlaisen vitsin takasin, mutta se ei enää uponnut takaisin sinuun Herra Hiirulainen. Hihii Hiirulainen taas hemmostu. Sähän lupasit ettet enää kommentoi, että vaan luet.. No samma se. Katto ku meil Hesalaisilla on sellanen erigoinen hummor-taju, ettette te mualaaset suata ymmärtee.

Verottaja pitää kyllä siitä huolen ettei Suomessa rikastu jos veronsa maksaa niinkuin ne haluu.
        Rikkaat ryöstää ja kusettaa, tavallaan tekee sen niin ovelasti ettei sitä köyhä edes huomaa kun sitä kusetetaan. Niinku äskö kirjotin jonnekin että köyhä on köyhä, koska se on niin tyhmä että antaa kusettaa ittensä, mutta rikas on niin sydämetön että se voi viedä kaikki rahat köyhältä ja nauraa päälle kun köyhä uskoi typeriä valheita. Ja siitähän Kokomus taputtaa, Liliustakin selkään : Hyvä poika, Hyvä!

3, on totta ja siitä olen kirjoittamasa Kartsalle ed.kuun kun se rupes vetää siitä mies-liikettä, mulla on pari hyvää lääkettä tuohon. Siinä olen kyllä parissakin asiassa miesten puolella 125%.sti ja tulet vielä huomaamaan että asiat muuttuvat ja miesten eduksi Oikeesti ongelma on älytön ja kuulemasi pitää. En nyt ehdi kirjoottaa sitä kun kirjoitan sen sit Kartsalle. Tiedäthän se vasurri, mutta oikeella asialla… ?
        Vai vedetäänkö kirje takas? Haluutteko miehet jatkaa ongelmanne kaa yksin?
        Autanko mä vai vittuiletteko vielä?

Aina oikeellisuuden puolesta : Fennomaani.

• Isänmaanystävä

Mielestäsi parinsadan viestin ketju on "vaikenemista"? Tuon kolmoismurhan tekijä oli mustalainen ja se tehtiin luvattomalla aseella. Luvattomien aseiden käyttö ei riipu aselaeista.

• Takavarikoiduista

luvattomista aseista suurin osa on alkujaan ollut laillisia! Asekeskustelussa on ollut kyse puoliautomaatti pitoolien kieltämisestä ja se on aiheuttanut aivan lapsellisen porun aseharrastajien keskuudessa.

Puoliautomaatti pistoolit voidaan kieltää, eikä se aiheuta mitää surua todellisesti mihinkään suuntaan ja sillä voidaan estää monta traagista tapausta kiistatta.

• Isänmaanystävä
        Takavarikoiduista kirjoitti:

luvattomista aseista suurin osa on alkujaan ollut laillisia! Asekeskustelussa on ollut kyse puoliautomaatti pitoolien kieltämisestä ja se on aiheuttanut aivan lapsellisen porun aseharrastajien keskuudessa.

Puoliautomaatti pistoolit voidaan kieltää, eikä se aiheuta mitää surua todellisesti mihinkään suuntaan ja sillä voidaan estää monta traagista tapausta kiistatta.

Rikolliset saavat aina aseita. Tarvittaessa he salakuljettavat ne ulkomailta, kuten tehdään tälläkin hetkellä. Pistoolien vähentäminenkään ei johtaisi väkivallan alenemiseen, sillä pistooleilla tehdään Suomessa vuosittain muistaakseni vain n. 10 henkirikosta per vuosi. Enemmän tehdään haulikoilla ja kivääreillä. Veitsillä, puukoilla, kirveillä ja nyrkeillä tehdään kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa henkirikoksista. Britanniassa on Euroopan tiukimmat aselait, mutta maa on silti Euroopan väkivaltaisin maa. Myös siellä tapetaan lähinnä veitsillä.

Pitäisikö keittiöveitset kieltää? Tilastojen valossa ne ovat kaikkein yleisin tappoväline.

• Isänmaanystävä
        Isänmaanystävä kirjoitti:

Rikolliset saavat aina aseita. Tarvittaessa he salakuljettavat ne ulkomailta, kuten tehdään tälläkin hetkellä. Pistoolien vähentäminenkään ei johtaisi väkivallan alenemiseen, sillä pistooleilla tehdään Suomessa vuosittain muistaakseni vain n. 10 henkirikosta per vuosi. Enemmän tehdään haulikoilla ja kivääreillä. Veitsillä, puukoilla, kirveillä ja nyrkeillä tehdään kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa henkirikoksista. Britanniassa on Euroopan tiukimmat aselait, mutta maa on silti Euroopan väkivaltaisin maa. Myös siellä tapetaan lähinnä veitsillä.

Pitäisikö keittiöveitset kieltää? Tilastojen valossa ne ovat kaikkein yleisin tappoväline.

Britannia on siis Länsi-Euroopan väkivaltaisin maa. Koko maanosan väkivaltaisin on tietysti Venäjä.

• Lisäys edelliseen

toivon tietysti hartaasti, ettei kenelläkään koskaan niksahtaisi päästä niin, että se johtaisi kenekään kivuksi tai kuolemaksi.

Nimerkki fenno maani varmasti voisi perussuomalaisena yrittää puhua järkeä näille Halla-aholaisille tästä ase asiasta!

• Resetoi meemibottisi
        Lisäys edelliseen kirjoitti:

toivon tietysti hartaasti, ettei kenelläkään koskaan niksahtaisi päästä niin, että se johtaisi kenekään kivuksi tai kuolemaksi.

Nimerkki fenno maani varmasti voisi perussuomalaisena yrittää puhua järkeä näille Halla-aholaisille tästä ase asiasta!

Eihän hommahörhöjen jutuissa ole mitään järkeä muutenkaan. Turha edes yrittää. Ainoa toivo on siinä, että Halla-ahon kulttiin liittyneet aivopestyt yksilöt löytävät itselleen jonkun järkevämmän kultin, jolloin voivat ryhtyä hokemaan meemibotteina jotain järkevämpiä mantroja. Mutta hompansseilla ei valitettavasti ole lainkaan ajattelukykyä eikä omaa tahtoa.

• Isänmaanystävä kirjoitti:

Nyt mä tiedän sohivani ampiaispesään, mutta siltikin sanon että miehetkin pitäis kieltää, koska mies tappaa naisen vain olemalla vahvempi. Miehen kädet on oiva ja helpoin tappoväline.
        Miehiltä kädet pois.
        Asetta nyt vaan ei pääse karkuun. Miestä pääsee ja puukkoakin pääsee.
        Puukon mukana kantaminen on rikos myös laiton ase on rikos.
        Mutta ase on vaan niin yks kaks ja se tappaa useita, puukolla saa yhden kerrallaan.
        Ja ylipäätään aseen mukana kantaminen sairasta, siis lähtökohdiltaan asetta mukana kantaa vaan sairaat. Vai onko miehillä muutenvaan kivaa kantaa asetta mukana. Tietääkseni terveet ei kannat luvallistakaan asetta mukana huvikseen.
        Mutta yhteenvetona ajattelen että jos kaikkinaiset aseet kaikilta, kaikissa tapauksisa kielletään niin niiden laitonkin olemassa olo vähenisi. Vai?
        Mä kun en ymmärrä esim aseen kerämistä, enkä antiikinkaan keräämistä, että älä tyrkytä sitä.
        Alkujaan syy on käytös, tupakka, viina, huumeet, rikollisuus ja lopuksi ase.
        Niin se menee ihan oikeesti, minkä tahansa lopettaminen tuosta olisi hyvä asia.
        Tää on vaikea asia, myönnän, mutta aseen kieltäminen ei tapa ketään.
        Mä nyt ekana haluisin kieltää aseiden keräämisen, se on naurettavaa, koska ne ei osaa pitää niitä silleen ettei niitä varastettaisi.
        Toki mä ymmärrän jotain, mutta poikkeustapaukset erikseen, mutta yleisesti EI!

• fenno.maani kirjoitti:

Nyt mä tiedän sohivani ampiaispesään, mutta siltikin sanon että miehetkin pitäis kieltää, koska mies tappaa naisen vain olemalla vahvempi. Miehen kädet on oiva ja helpoin tappoväline.
        Miehiltä kädet pois.
        Asetta nyt vaan ei pääse karkuun. Miestä pääsee ja puukkoakin pääsee.
        Puukon mukana kantaminen on rikos myös laiton ase on rikos.
        Mutta ase on vaan niin yks kaks ja se tappaa useita, puukolla saa yhden kerrallaan.
        Ja ylipäätään aseen mukana kantaminen sairasta, siis lähtökohdiltaan asetta mukana kantaa vaan sairaat. Vai onko miehillä muutenvaan kivaa kantaa asetta mukana. Tietääkseni terveet ei kannat luvallistakaan asetta mukana huvikseen.
        Mutta yhteenvetona ajattelen että jos kaikkinaiset aseet kaikilta, kaikissa tapauksisa kielletään niin niiden laitonkin olemassa olo vähenisi. Vai?
        Mä kun en ymmärrä esim aseen kerämistä, enkä antiikinkaan keräämistä, että älä tyrkytä sitä.
        Alkujaan syy on käytös, tupakka, viina, huumeet, rikollisuus ja lopuksi ase.
        Niin se menee ihan oikeesti, minkä tahansa lopettaminen tuosta olisi hyvä asia.
        Tää on vaikea asia, myönnän, mutta aseen kieltäminen ei tapa ketään.
        Mä nyt ekana haluisin kieltää aseiden keräämisen, se on naurettavaa, koska ne ei osaa pitää niitä silleen ettei niitä varastettaisi.
        Toki mä ymmärrän jotain, mutta poikkeustapaukset erikseen, mutta yleisesti EI!

Niin tää vastaus pongahti taas tänne alas, mutta tarkoitin sen sulle
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9188599/flat_thread#comment-44888782
        1... Isänmaanystävä11.7.2010 01:14
        Rikolliset saavat aina aseita. Totta
        Tarvittaessa he salakuljettavat ne ulkomailta, totta

olis jotenkin selkeempän kun vastuksessa näkisi mille niminerkille se on tarkoitettu.
        Äläkä tule kimppuun mä lähden duuniin, kun sä olet niin kova.

• Eki vastaa!

Kyllä kannattaisi ilmoittaa ja sitten saisi Jussi ja kumppanit lisää julkisuutta!

Tarkoitukseni oli vain tuoda esiin jussi Halla-ahon blogissaan harjoittaman kaksois-standardin!

Halla-aho saa sanoa ja toivoa mitä vaan, eikä se ole mitään pahaa, mutta toisinpäin asia ei sitten toimikkaan?

Tarkoituksena ei ollut yllyttää ketään yhtikäs mihinkään, jonka jokainen lukija varmasti ymmärtää,
        ainoastaan herättää ajattelemaan vastuullisesti ja saada asiasta todellista keskustelua.

Huonon aselain uhriksi joutuneet, joutuvat maksamaan huonosta laista oikeasti henkilökohtaisesti kovan hinnan ja se olisi listan allekirjoittajien ymmärrettävä.

Lista on alhaista äänien kalastamista ja en näe siinä mitään vastuullisuutta.

• 2011: kohti voittoa
        Resetoi meemibottisi kirjoitti:

Eihän hommahörhöjen jutuissa ole mitään järkeä muutenkaan. Turha edes yrittää. Ainoa toivo on siinä, että Halla-ahon kulttiin liittyneet aivopestyt yksilöt löytävät itselleen jonkun järkevämmän kultin, jolloin voivat ryhtyä hokemaan meemibotteina jotain järkevämpiä mantroja. Mutta hompansseilla ei valitettavasti ole lainkaan ajattelukykyä eikä omaa tahtoa.

Vaikka Halla-aho ei kaikessa olisikaan täysin oikeassa, on silti tärkeää olla likaamatta omaa pesää, rikkomatta maahanmuuttokriittistä rintamaa. Sen pitää olla ulospäin kova ja yhtenäinen, etteivät suomalaisvastaiset voimat pysty käyttämään säröjä hyväkseen hajottaakseen maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen. Onhan Halla-aho sentään tuon liikkeen perustaja ja itseoikeutettu arvojohtaja. Ennen häntä Suomessa ei ollut maahanmuuttopoliittista keskustelua.

Tässä suhteessa Mikko Ellilän Halla-ahoon kohdistama äänekäs kritiikki Hommafoorumilla viime kesänä oli aika epäviisasta. Onneksi Ellilä on sittemmin vähentänyt Halla-ahon arvostelemista tai oikeastaan kokonaan lopettanut sen. Kaikkien on parasta puhaltaa yhteiseen hiileen nykyisenä aikana jolloin isänmaa on vaarassa. Missään tapauksessa maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen pelkästään sisäisiä asioita ei pidä puida julkisesti niin että vihervasemmisto pääsee ristiriidoista selville.

• Ellilän fani
        2011: kohti voittoa kirjoitti:

Vaikka Halla-aho ei kaikessa olisikaan täysin oikeassa, on silti tärkeää olla likaamatta omaa pesää, rikkomatta maahanmuuttokriittistä rintamaa. Sen pitää olla ulospäin kova ja yhtenäinen, etteivät suomalaisvastaiset voimat pysty käyttämään säröjä hyväkseen hajottaakseen maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen. Onhan Halla-aho sentään tuon liikkeen perustaja ja itseoikeutettu arvojohtaja. Ennen häntä Suomessa ei ollut maahanmuuttopoliittista keskustelua.

Tässä suhteessa Mikko Ellilän Halla-ahoon kohdistama äänekäs kritiikki Hommafoorumilla viime kesänä oli aika epäviisasta. Onneksi Ellilä on sittemmin vähentänyt Halla-ahon arvostelemista tai oikeastaan kokonaan lopettanut sen. Kaikkien on parasta puhaltaa yhteiseen hiileen nykyisenä aikana jolloin isänmaa on vaarassa. Missään tapauksessa maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen pelkästään sisäisiä asioita ei pidä puida julkisesti niin että vihervasemmisto pääsee ristiriidoista selville.

Ongelma on vain se, että Ellilä on lahjakkain mamukriitikko, joten hänen pitäisi olla johdossa.

• Utelias setä
        Eki vastaa! kirjoitti:

Kyllä kannattaisi ilmoittaa ja sitten saisi Jussi ja kumppanit lisää julkisuutta!

Tarkoitukseni oli vain tuoda esiin jussi Halla-ahon blogissaan harjoittaman kaksois-standardin!

Halla-aho saa sanoa ja toivoa mitä vaan, eikä se ole mitään pahaa, mutta toisinpäin asia ei sitten toimikkaan?

Tarkoituksena ei ollut yllyttää ketään yhtikäs mihinkään, jonka jokainen lukija varmasti ymmärtää,
        ainoastaan herättää ajattelemaan vastuullisesti ja saada asiasta todellista keskustelua.

Huonon aselain uhriksi joutuneet, joutuvat maksamaan huonosta laista oikeasti henkilökohtaisesti kovan hinnan ja se olisi listan allekirjoittajien ymmärrettävä.

Kuka oli ilmoittamassa mitä ja mistä? Oliko joku taas tuhoamassa sananvapautemme?

• Utelias setä
        Eki vastaa! kirjoitti:

Halla-aholaiset tosiaan käyttävät tuota erilaisilla tutkintapyynnöillä uhkailua hieman liian reippaasti. Samaan aikaan he esiintyvät sananvapauden suurina puolustajina, mutta yrittävät vaientaa kaikkien muiden sananvapauden. Ja sitten nämä höpinät tutkintapyynnöistä, kun jotain poliitikkoa kritisoidaan... Täysin lakiin perustumatonta roskaa.

1) Poliitikkoa (kuten Halla-aho) saa kritisoida. Se kuuluu demokratiaan. Jos poliitikkoja ei saa kritisoida on kyseessä totalitarismi. Ei Halla-aho ole mikään Stalin, joka voi laittaa eri mieltä olevat yksilöt leirille.

2) Lisäksi tuollainen on asianomistajarikos. Toisin sanottuna Halla-ahon pitäisi olla itse täällä uhkailemassa tutkintapyynnöillä.

Miettikääpäs sitten sitä. Kaksoisstandardi on siellä Homma-foorumin puolella. Omat keskustelunne sisältävät kosolti ihmeellisiä hyökkäyksiä yksityishenkilöitä vastaan. Kyseessä todellakin yksityishenkilöt, eivät poliitikot, kuten Halla-aho. Niistä totisesti pitäisi tehdä tutkintapyyntö. Se voisi peräti mennä läpi. Saataisiin vain uhkausten ja solvausten uhrit ilmoittamaan poliisille.

• nimimerkki Eki
        Utelias setä kirjoitti:

Kuka oli ilmoittamassa mitä ja mistä? Oliko joku taas tuhoamassa sananvapautemme?

kirjoitti viestin, joka ei ollut kovin asiallinen tai oli, mutta mahdollisesti väärin tulkittavisa tyhmien aivoissa, joten viesti poistettiin palstalta.

• Subjektiivinen tunne

Hommahörhöt vaikenevat, koska eivät kykene väittelyyn. Homman kaikki väitteet on osoitettu tällä palstalla valheeksi. Niinpä hommalaiset siirtyvät trollaamaan natsipaskaansa muille keskustelufoorumeille. Ehkä he tehtailevat samalla muutaman nettiuhkauksen.

• 2011: kohti cvoittoa

Onko ainuttakaan Halla-ahon Scriptassa esittämää totuutta pystytty koskaan kumoamaan suvaitsevaiston taholta? Ei, koska totuuksia ei voi kumota. Ne kun ovat totuuksia, kovia totuuksia. Vaatii myös tiettyä kovuutta hyväksyä tosiasiat. Vihervasemmistolainen on heikko raukka eikä siihen kykene. Punavihreä ei elä kovien tosiasioiden maailmassa, vaan lapsellisten harhakuvitelmien ja sokean suvaitsevaisuusideologian vallassa. Mutta vielä tulee kova herätys heillekin. Ettei se vain tulisi heille kumminkin jo liian myöhään...

• Igblog
      • Hompanssi

Onkos tämä nyt sitten jotain laitonta mainostamista tai muuta? Homma-foorumilla ei meille ole juurikaan ole lakia opetettu, joten ajattelin tehdä tästä ilmoituksen poliisille. En tosin tiedä rikosnimikettä, mutta hompanssina nautin turhien tutkintapyyntöjen tekemisestä. Menee siitä ainakin melkein minuutti poliisisedän aikaa hukkaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      5939
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5433
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3074
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2454
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2287
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2118
    7. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2108
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1701
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1687
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1686
    Aihe