Jehovan todistaja tyttö

En ole ihan viaton

Olen Jehovan todistaja tyttö.
Menin juuri naimisiin.

Sulhaseni luuli että olen neitsyt.

Olen kuitenkin ollut sukupuoliyhteydessä aiemmin pari kertaa.

Mieheni luulee, että olin neitsyt kun menimme naimisiin.

8

2861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska trolli

      Mitäs vittua sitten täällä pädet?

    • rinik

      syntisi Jumalalle. Olet ikävä kyllä sellaisessa porukassa mukana, mikä ei tunnusta Jeesusta Kristukseksi, Jumalan Pojaksi eikä näin ollen myöskään sitä, että Jumala sovitti maailman itsensä kanssa, kun antoi oman rakkaan Poikansa Golgatan ristillä uhriksi koko maailman syntien edestä. Vain puhdas Jumalan Uhrikaritsa, Jeesus; tosi Jumala tosi ihminen voi sinut vapauttaa omantunnon tuskista. Osallisuus syntiesi anteeksisaamiseksi alkaa avautumaan siitä,kun lähdet niitten harhaoppisten joukosta ja viimein pääset osallisuuteen Jeesuksen ylösnousemusvoimasta, koska Jeesus elää ja istuu tällä hetkellä" Isän kaikkivaltiaaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita". Etsi sellainen uskovien yhteisö, jossa tuo yllä oleva on elävää todellisuutta.

      • Korjaan

        Terve "rinik"

        Ottaisitko ensin selvää, ennen kun latelet noita totuuuksiasi toisten uskonnosta. Viestisi sisälti sen verran virheellistä tietoa, että kehotan sinua ottamaan selvää mitä jehovan todistajien uskoon kuuluu. tiedoksesi vain, että kyllä he tunnustavat kristuksen jumalan pojaksi, vapahtajaksi, joka antoi täydellisen ihmiselämänsä meidän kaikkien puolesta. Näytät suosittelevan jotain yhteisöä, joka ylläolevan tunnustaa. Sävystäsi päätellen voisin veikata, että olet helluntalainen, voisin jopa lyödä vetoa siitä :) Tutkippa oman porukkasi touhuja ja jatka kielillä puhumista ja muiden ihmeiden tekoa omassa porukassasi, kunnes vihdoin huomaatte, että olette olleet pihalla kun lumiukot!


      • rinik
        Korjaan kirjoitti:

        Terve "rinik"

        Ottaisitko ensin selvää, ennen kun latelet noita totuuuksiasi toisten uskonnosta. Viestisi sisälti sen verran virheellistä tietoa, että kehotan sinua ottamaan selvää mitä jehovan todistajien uskoon kuuluu. tiedoksesi vain, että kyllä he tunnustavat kristuksen jumalan pojaksi, vapahtajaksi, joka antoi täydellisen ihmiselämänsä meidän kaikkien puolesta. Näytät suosittelevan jotain yhteisöä, joka ylläolevan tunnustaa. Sävystäsi päätellen voisin veikata, että olet helluntalainen, voisin jopa lyödä vetoa siitä :) Tutkippa oman porukkasi touhuja ja jatka kielillä puhumista ja muiden ihmeiden tekoa omassa porukassasi, kunnes vihdoin huomaatte, että olette olleet pihalla kun lumiukot!

        pahoin meni veikkauksesi pieleen. Toisekseen kristityn ei tule harrastaa vedonlyöntiä. Suurimman ihmeen, minkä Jumala on minulle tehnyt, on se, että Hän armossaan näytti minulle todeksi syntini ja syntisyyteni Hänen edessään ja sen, että siinä tilassa osani olisi ollut iankaikkisessa Kadotuksessa, Helvetissä. Hän lähetti viereeni uudestisyntyneen kristityn, joka johdatti minut syntieni tunnustamiseen. Ja valtava oli se ilo ja rauha, mikä laskeutui sisimpääni, kun sain kuulla, että syntini ovat sovitetut ja anteeksi annetut Jeesuksen nimessä ja Pyhässä kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä. Ja näin saan olla Taivaan perillinen, mikäli en luovu tunnustuksestani Jumalan kolmiykseyteen; Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Ajattele, tämä kaikki vaikka en kuulukaan niitten 144 tuhannen varkaan joukkoon, joka on ominut tuon osan Israelin kansan kahdeltatoista sukukunnalta. Ja se vielä, että olen päässyt yksin armosta, yksin Kristuksen tähden osalliseksi Jeesuksen Kristuksen ylönousemusvoimasta, kun sain uudestisyntyä Jeesuksen veljeksi, Jumalan lapseksi.
        En tiedä mitä Raamattua käytät, mutta minun Raamatussa kirjoitetaan Isä Jumala, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki isoilla etukirjaimilla, koska ne ovat erisnimiä, henkilön, persoonan nimiä.
        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."Mark.10:14 ja Luuk.18:16


      • hyi helvetti
        rinik kirjoitti:

        pahoin meni veikkauksesi pieleen. Toisekseen kristityn ei tule harrastaa vedonlyöntiä. Suurimman ihmeen, minkä Jumala on minulle tehnyt, on se, että Hän armossaan näytti minulle todeksi syntini ja syntisyyteni Hänen edessään ja sen, että siinä tilassa osani olisi ollut iankaikkisessa Kadotuksessa, Helvetissä. Hän lähetti viereeni uudestisyntyneen kristityn, joka johdatti minut syntieni tunnustamiseen. Ja valtava oli se ilo ja rauha, mikä laskeutui sisimpääni, kun sain kuulla, että syntini ovat sovitetut ja anteeksi annetut Jeesuksen nimessä ja Pyhässä kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressä. Ja näin saan olla Taivaan perillinen, mikäli en luovu tunnustuksestani Jumalan kolmiykseyteen; Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Ajattele, tämä kaikki vaikka en kuulukaan niitten 144 tuhannen varkaan joukkoon, joka on ominut tuon osan Israelin kansan kahdeltatoista sukukunnalta. Ja se vielä, että olen päässyt yksin armosta, yksin Kristuksen tähden osalliseksi Jeesuksen Kristuksen ylönousemusvoimasta, kun sain uudestisyntyä Jeesuksen veljeksi, Jumalan lapseksi.
        En tiedä mitä Raamattua käytät, mutta minun Raamatussa kirjoitetaan Isä Jumala, Poika Jeesus Kristus ja Pyhä Henki isoilla etukirjaimilla, koska ne ovat erisnimiä, henkilön, persoonan nimiä.
        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."Mark.10:14 ja Luuk.18:16

        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."Mark.10:14 ja Luuk.18:16



        siis minkäkaltaisten???


      • rinik
        hyi helvetti kirjoitti:

        "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta."Mark.10:14 ja Luuk.18:16



        siis minkäkaltaisten???

        joudut vielä kohtaamaantuon lainaamani Raamatun kohdan alkuperäisen puhujan. Valmistaudu hyvä ystävä tämän elämäsi aikana siihen, tekemällä parannus synneistäsi.


    • armon alla

      Käsittääkseni vanhat tekosi eivät vahingoita ketään. Ja Jumala antaa kaikki synnit anteeksi, kun vain pyydät. Ole turvallisella mielellä kaikki sinun syntisi on anteeksiannettu.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe