benny hinn

lakkinenm

ÄLKÄÄ IHMISET MENKÖ BENNY HINNIN KOKOUKSEEN SEINÄJOELLE.
ÄLKÄÄ ANTAKO EKSYTTÄÄ ITSEÄNNE.
TÄMÄ HINN ON VÄÄRÄ PROFEETTA JA SUURI VALEHTELIJA.
JEESUS SANOO OPETUSLAPSILLEEN: KATSOKAA, ETTEI KUKAAN TEITÄ EKSYTÄ!!! MATT. 24:4

19

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät hyssykät!

      niin on ja hullu/huorakin vielä. pysykää pois sieltä

    • Jumala on Rakkaus

      Hei, oletpa sinä vihainen? Ja caps lock paukkuen kirjoitat noin pahasti Jumalan miehestä?
      Mene toki itseesi, et sinä ole mitään etkä kukaan toista ihmistä tuomitsemaan, kuten en minäkään.

      Tee parannus pahasta asenteestasi ja pyydä Jumalalta anteeksi - hänellä on kyllä runsaasti armoa ja anteeksiantamusta.

      Siunausta sinulle ja kaikkea hyvää.

      • m.lakkinen

        Kirjoitetaan tämä viesti kauniisti pienillä kirjaimilla, ettei kukaan saa vihaista kuvaa minusta.
        Jos pidät Benny Hinniä Jumalan miehenä, niin miten perustelet sen. Onko joku tosiaan parantunut hänen kokouksissaan? Siis lopullisesti ja täydellisesti, niin kuin Jeesus paransi. Eikä siten, että hetken päästä sairaus tulee takaisin. Vastaa sinä tähän. Jään odottamaan. Sinun kannattaa lukea Yves Braultin kirjoittama kirja, joka kirjoittaa HUOM.( ai niin anteeksi ei isoja kirjaimia) omakohtaisia kokemuksia hänestä ja muista Jumalan miehistä, joita kohtasi perheensä kanssa.
        Mutta tiesin kyllä kirjoittaessani tuon ensimmäisen viestin, että sapiskaa(siis nuhtelua) tulee. Minulla on oikeasti siniset silmät, mutta jotkut ovat "sinisilmäisiä". Mutta kehotankin nyt menemään sinua Seinäjoelle, jospa Herra avaa sinun "silmäsi" näkemään oikein näitä asioita. Asun lähellä Kouvolaa, jos Benny Hinn tulisi tänne, menisin kyllä mielenkiinnosta katsomaan, miten hän toimii. Luepa muuten Raamatusta, kuinka moni ihminen kaatui Jeesuksen parantaessa heitä. Nämä Jumalan miehet ovat nähtävästi voimiltaan paljon väkevämpiä, kuin Jeesus, joka on sentään Jumala. Hengen kohtaamat ihmiset kaatuivat kasvoilleen ja Henki nosti heidät ylös. Lue Hes. 2:2, 3:12, 3:14, 3:24.
        mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on 1. Tess. 5:21
        Raamattu sanoo myös: Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio." Joh. 7:24

        Siunausta myös sinulle ja muista koetella, äläkä ota kaikkea vastaan, vaikka se kuinka näyttäisi Pyhän Hengen toiminnalta. Saatana osaa kyllä jäljitellä.


      • hahahhahhh

        David Wilkerson varoittaa eksyttäjästä, valehtelijasta nimeltä Benny Hinn! Kumpaa uskois, vanhaa ja koeteltua Wilkersonia vai sinua.... helppo vastata!!!!

        Mene helvettiin Bennysi kanssa....


      • todellakin
        hahahhahhh kirjoitti:

        David Wilkerson varoittaa eksyttäjästä, valehtelijasta nimeltä Benny Hinn! Kumpaa uskois, vanhaa ja koeteltua Wilkersonia vai sinua.... helppo vastata!!!!

        Mene helvettiin Bennysi kanssa....

        kumpaako kannattaa uskoa Wilkersonia vai Raamattua, jos ihminen julistaa raamatun mukaan ja parantumisia tapahtuu ja Jeesus saa kunnian, niin on se kumma jos olisi väärä profeetta, kai se on vaan kateutta, tai mitä lie sydämessä kun ei nähdä asioita oikein.


      • PaulusDisciple
        todellakin kirjoitti:

        kumpaako kannattaa uskoa Wilkersonia vai Raamattua, jos ihminen julistaa raamatun mukaan ja parantumisia tapahtuu ja Jeesus saa kunnian, niin on se kumma jos olisi väärä profeetta, kai se on vaan kateutta, tai mitä lie sydämessä kun ei nähdä asioita oikein.

        Valitettavasti Wilkersonkin tuntuu olevan juuttunut jonnekin 1970-luvulle ja oman ilmestyksensä vangiksi. Hän varmasti on ainut Jumalan mies maailmassa. Valitettavasti näyttää siltä, että Hinnin tulo on peruuntunut. Mutta alkakaa jo nyt huutelemaan, että ÄLKÄÄ MENKÖ KUUNTELEMAAN BONNKEA SYYSKUUSSA. Siinä se vasta vaarallinen ja eksyttävä kaveri on. Sen kokouksissa on joku tainnut tulla uskoonkin. Mitenköhän siihen pitää suhtautua? Parasta sulkea silmät ja korvat ja olla menemättä lähellekään koko ukkoa. Siellähän saattaa vaikka Jumala toimia ja joutua Pyhän Hengen kosketettavaksi. Eikä ainakaan sellaista kannata rukouksissa pyytää jos vaikka sattuu menemäänkin. Onhan se niin että jos pyydät leipää niin Isä antaa aina sen vitun kiven. Pyydäppä Pyhää Henkeä. Aivan varmasti saat riesaksi jonkun demonin. Mä en pysty lakata ihmettelemästä, että mitä ihmettä te pelkäätte. Teidän saatana on todella suuri ja Jumala on tosi pieni. Ylistys ja kunnia Herralle joka on suurista suurin - Kuningasten Kuningas ja kaiken Luoja. Isä minä iloitsen näistä valmistamistasi astioista, joita Sinä väkevästi käytät valtakuntasi työssä. Isä mä pyydän että Sä sallisit heidän täällä useamminkin käydä tuomassa Sinun tultasi tähän hengellisesti lähes kuolleeseen maahan. Amen.


      • Mirka ....

      • Olkaa pyhät, sillä..
        PaulusDisciple kirjoitti:

        Valitettavasti Wilkersonkin tuntuu olevan juuttunut jonnekin 1970-luvulle ja oman ilmestyksensä vangiksi. Hän varmasti on ainut Jumalan mies maailmassa. Valitettavasti näyttää siltä, että Hinnin tulo on peruuntunut. Mutta alkakaa jo nyt huutelemaan, että ÄLKÄÄ MENKÖ KUUNTELEMAAN BONNKEA SYYSKUUSSA. Siinä se vasta vaarallinen ja eksyttävä kaveri on. Sen kokouksissa on joku tainnut tulla uskoonkin. Mitenköhän siihen pitää suhtautua? Parasta sulkea silmät ja korvat ja olla menemättä lähellekään koko ukkoa. Siellähän saattaa vaikka Jumala toimia ja joutua Pyhän Hengen kosketettavaksi. Eikä ainakaan sellaista kannata rukouksissa pyytää jos vaikka sattuu menemäänkin. Onhan se niin että jos pyydät leipää niin Isä antaa aina sen vitun kiven. Pyydäppä Pyhää Henkeä. Aivan varmasti saat riesaksi jonkun demonin. Mä en pysty lakata ihmettelemästä, että mitä ihmettä te pelkäätte. Teidän saatana on todella suuri ja Jumala on tosi pieni. Ylistys ja kunnia Herralle joka on suurista suurin - Kuningasten Kuningas ja kaiken Luoja. Isä minä iloitsen näistä valmistamistasi astioista, joita Sinä väkevästi käytät valtakuntasi työssä. Isä mä pyydän että Sä sallisit heidän täällä useamminkin käydä tuomassa Sinun tultasi tähän hengellisesti lähes kuolleeseen maahan. Amen.

        Kirjoituksesi oli muuten hyvä, mutta mitä tuo rumasti sanottu naisen sukupuolielin tuolla kirjoituksen keskivaiheena alapuolella tekee????

        Ei Pyhä Henki ainakaan kiroile, joten älä sinäkään...


      • Iankaikkisuus
        Mirka .... kirjoitti:

        ""kirjoitat noin pahasti Jumalan miehestä?""
        PUAAAAAAHHHHHH ... HEH HEH HEH ... Jumala on satua ja höpötystä.

        Benny Hinn on pelkkä huijari http://www.youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo

        Onneksi en ole uskis.

        Sinäkin tulet näkemään Jumalan silmästä silmään ja silloin ei olla enää uskovaisia, vaan näkeväisiä ja jos sinä et ennen sitä ole ollut uskovainen, niin voi voi voi voi..... pelisi on silloin menetetty - kaikki on silloin kohdallasi lopussa.


      • Mirka ....
        Iankaikkisuus kirjoitti:

        Sinäkin tulet näkemään Jumalan silmästä silmään ja silloin ei olla enää uskovaisia, vaan näkeväisiä ja jos sinä et ennen sitä ole ollut uskovainen, niin voi voi voi voi..... pelisi on silloin menetetty - kaikki on silloin kohdallasi lopussa.

        Sä oot todella sekaisin. Sä oot todella hyvä esimerkki siitä miten uskonto vaurioittaa aivotoimintaa.

        Kyllä politiikkojen pitäisi ihan vakavasti suhtautua uskontojen vaarallisuuteen ja kriminalisoida uskonnot tyystin.


      • Rukoile Jeesusta!
        Mirka .... kirjoitti:

        Sä oot todella sekaisin. Sä oot todella hyvä esimerkki siitä miten uskonto vaurioittaa aivotoimintaa.

        Kyllä politiikkojen pitäisi ihan vakavasti suhtautua uskontojen vaarallisuuteen ja kriminalisoida uskonnot tyystin.

        Sinä taas Mirka et voi mitenkään jumalattomana ja pelastumattomana ymmärtää Jumalan asioita, sillä niitä kerrotaan vain harvoille ja valituille - niille joidenka sydämet Jumala näkee hyviksi ja nöyriksi vastaanottamaan totuus.

        Ehkäpä Jumala muuttaa vielä sinunkin sydämesi nöyräksi ja avaa silmäsi totuuteen, toivotaan näin käyvän. Kaikki on kuitenkin itsestäsi kiinni - haluatko itse Jumalan elämääsi vai etkö?


      • PaulusDisciple
        Olkaa pyhät, sillä.. kirjoitti:

        Kirjoituksesi oli muuten hyvä, mutta mitä tuo rumasti sanottu naisen sukupuolielin tuolla kirjoituksen keskivaiheena alapuolella tekee????

        Ei Pyhä Henki ainakaan kiroile, joten älä sinäkään...

        Niin ku rupee välillä vaa niin ottaa päähän ku ihmiset vaan jaksaa jankkaa asioista joita ne ei ymmärrä. Sitä paitsi lihan teot on lihan tekoja ja Jumalan teot on Jumalan tekoja. Enkä minä muutu yhtään sen paremmaksi kristityksi jos minä rupean itse karsimaan pois syntejäni. On Pyhän Hengen työ puhdistaa ihmistä ja polttaa pois juttuja jotka eivät ole Jumalan mielen mukaisia. Älä mene harhaan ja ala ottamaan Jumalan paikkaa omassa äläkä muiden elämässä. Älä ymmärrä väärin. Tarkoitukseni on puhua täysin rakentavassa hengessä. Ihmisiä on ravisteltava pois tuosta uskonnollisuuden demonin kahleesta, josta esimerkiksi nousee tuo mieletön vastustus väkeviä Jumalan miehiä kohtaan. Periaatteessa uskonnollisuutta myös pitkälti on että hyssytellään ihmisiä, että ei saa tehdä sitä eikä tätä. Ei saisi enää ilmaista tuntemuksiaan julkisesti. Mielestäni tarpeen vaatiessa voi joukkoon livauttaa vaikka pienen "voimasanan" vaikka sielullistahan se on. Niillä pitää mennä mitä on annettu. Enkä jaksa uskoa että Jumala säikähtää vaikka minun täytyy joskus päästää tunteitani pihalle parin kirosanan kyydittäminä.


      • 30v uskossa , VAU

        Ei kai nyt sentää parannutsta tarvitse tehdä, jos totuuden kirjoittaa.


      • toimintaa xxx
        Mirka .... kirjoitti:

        Sä oot todella sekaisin. Sä oot todella hyvä esimerkki siitä miten uskonto vaurioittaa aivotoimintaa.

        Kyllä politiikkojen pitäisi ihan vakavasti suhtautua uskontojen vaarallisuuteen ja kriminalisoida uskonnot tyystin.

        Itse tunnustan uskovani kohta viitisenkymmenteä vuotta. Vaan oikeassa olet aivan hirveästi: uskomattomia kusettajia ja silmään sahaajia poukkoilee ja manipuloi kristittyjen piirissä. Stop heille ja poliiseille valtuudet penkoa raha-asiat.


    • Uskova

      Millä perusteella syytät sitä miestä? Mitä pahaa hän muka on tehnyt, kun noin raivoat? Haukut häntä mutta miksi uskoisin sinua, kun et edes perustele näkökulmaasi? Mistä tiedän, että se eksyttäjä, et ole sinä ihan itse?
      Jos sinulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, niin älä syyttele häntä ilman perusteitä, koska et auta ketään.

      • Jumala on Rakkaus

        Minä olen "uskova" kanssasi samaa mieltä. Tuo aloittajan raivoisa ja syyttelevä kirjoitus tuo pikemminkin mieleen todellisen eksyttäjän.

        Minä en ainakaan IKINÄ uskaltaisi kritisoida Jumalan miestä tai naista, joka on saattanut miljoonia ihmisiä Jeesus-tielle ja lukemattomat ovat parantuneet pahoista sairauksista näissä konferensseissa tai tv:n ja netin ääressä.

        Jos arvostelee Jumalan palvelijoita tai juutalaisia, huomaakin pian arvostelevansa Jumalaa ja joutuu Jumalalle vastaamaan sanomisistaan onnettomuuksien ja kurituksen jopa kuoleman kautta.

        Siunatkaa kaikkia, älkää kirotko. Jumalan on yksin tuomio.


      • Pohdiskelija-tytteli

        Hei!

        Esitän tässä ensin faktoja, jotka olen omin silmin/ korvin saanut itse todistaa, ja sitten joitakin syytteitä, joita olen netistä saanut lukea, mutta joihin minulla ei henkilökohtaisesti ole vedenpitäviä todisteita, eli jotka saat arvostella ja tutkia itse.

        Katselin netistä erittäin asiallista arvostelua Benny Hinnistä. Siinä oli monenlaista, mitä en pysty itse todistamaan, mutta se minkä itsekin saatoin havaita, olivat seuraavat asiat:

        1. Benny Hinn esiintyy ikäänkuin Suurena Jumalan Profeettana, korottaen itseään enemmän kuin Jeesusta. (Ainakin siltä minun silmiini vaikuttaa.)

        2. Eräässä haastattelussa Benny Hinniltä kysyttiin, onko totta, että hän on kutsunut itseään "pieneksi jumalaksi, joka kävelee maan päällä". Hän kielsi. Sitten näin videon hänen kokouksestaan (jonka olin jo aikaisemmin katsonut ystävän luona), jossa hän sanoi itse että: "I am a little god walking here on this earth". Eli: "Olen pieni jumala, joka kävelee täällä maan päällä".

        Voiko uskova kutsua itseään jumalaksi? On totta, että Raamatussa on se kohta, missä sanotaan: "Te olette kaikki jumalia", mutta mikä syy Benny Hinnillä oli valehdella tässä asiassa?

        Muita syytöksiä, mitä esitettiin, on aika vaikea lähteä todistelemaan, mutta jutussa väitettiin muun muassa, että Benny Hinnillä on avustajajoukko, joka valitsee lavalle pääsevät henkilöt, jotta sinne ei tulisi niitä, jotka ovat esimerkiksi näkyvästi vammaisia tai liikuntakyvyttömiä, jotta ei tulisi vaikeita tilanteita, jos ihminen ei paranekaan. Näkymättömissä olevan vamman väitetty paraneminen on uskottavampaa.

        (Ainakin yhden näkyvästi vammaisen olen kyllä - videolla- nähnyt parantuvan Benny Hinnin kokouksessa, mutta voit itse tutkia, pitääkö tämä väite paikkaansa, eli ovatko nämä kaikkien nähtävissä olevat paranemiset harvassa vai ei.)

        Jutussa myös haastateltiin naista, joka oli yrittänyt päästä lavalle liikuntakyvyttömän tyttärensä kanssa, mutta joka oli käännytetty pois.

        Vastaavasti oli erästä naista haastateltu, jonka lapselle Benny Hinn oli luvannut huomattavan summan rahaa, mutta joka ei ikinä ollut saanut sitä.

        Tiettävästi ei myöskään yhtään paranemista ole dokumentoitu.

        Tietoja Hinnin toiminnasta ja ylellisestä elämäntyylistä antoi myöskin hänen entinen henkivartijansa, joka kertoi Hinnin tunnuslauseen olevan: "Vain parasta Bennylle". Esitettin myös todisteita miljoonia maksaneista matkoista, yöpymisistä luksusluokan hotelleissa ym.

        Lopuksi, kertokaapa minulle, miksi ihmeessä sain yllättävän ja nopean vastauksen rukoukseeni, että jos Benny Hinn on Jumalan mies, eikä aja vain omia asioitaan, hän saisi tulla Suomeen, mutta jos hän on ns. väärä profeetta, joka pettää ihmisiä ja ajaa vain omia etujaan, Jumala estäisi hänen tulonsa Suomeen. Päivää tai paria myöhemmin sain kuulla, että hän on perunut tulonsa.

        Asia, mitä olenkin paljon Jumalta rukoillut, on se, että hän antaisi minulle -ja tietysti myös muille uskoville- henkien erottamisen armolahjan. Niin välttyisi ja varjeltuisi monelta pahalta. Ihminenhän ei voi näissä asioissa luottaa pelkään omaan vaistoonsa tai tunteeseen, koska Raamattu sanoo, että: "Omaan sydämeensä luottavainen on tyhmä".

        En myöskään lähde kiistämään sitä, etteikö Hinnin kokouksissa ole saattanut tapahtua paranemisia, sillä "ei jumala armolahjojaan eikä kutsumistaan kadu". Tekihän Simsonkin Raamatussa väkeviä tekoja, mutta hänen elämänsä ja loppunsa oli silti surkea. Juudaskin oli niiden opetuslasten joukossa, jotka lähtivät saarnaamaan evankeliumia ja paransivat, ja hänenkin loppunsa me tiedämme.

        Ketkä sitten ovat niitä, jotka aikojen lopussa Suuren Tuomarin edessä puolustautuvat: "Herra, herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?", mutta Herra vastaakin heille: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät".

        Tottakai aina arvosteltaessa seurakunnan vanhimpia tai muita vastaavissa tehtävissä olevia, ei pidä hutkia, ennen kuin on tutkittu. "Älä ota huomioon syytettä vanhinta kohtaan, ellei ole kahta tai kolmea todistajaa".

        Täytyy taas turvautua Raamatun sanaan: "Ja hänellä tulee myös olla hyvä todistus ulkopuolella olevilta.." (1. Tim. 3:7), lue myös 1. Tim. 3: 2-9.

        Vaikka on on tärkeää, että tutkii ennenkuin hutkii, ei voi jättää tutkimista väliinkään. Jumala haluaa paljastaa seurakunnista väärät opettajat ja profeetat, mutta saatana tahtoo pitää heidät salassa, jotta he voivat jatkaa seurakunnan tuhoamista sisältäpäin. Jeesus kehotti meitä olemaan valppaita ja kavahtamman vääriä profeettoja, jotka "tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia" (Matt. 7:15).

        Ollaan siis valppaita. Siunausta teille kaikille!

        "Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen." (2. Tim. 2:7)


    • Aritta

      kun jokuset väittävät Hinnin olevan suurikin profeetta. Mistä sitä sitten tietää kuka on profeetta ja kuka ei.

    • Jumala ei ole TOHELO

      Muistan, että vauva temmattiin sylistä, kun olin rukousjonossa. Kuulema Jeesus - tai "Pyhä Henki" - oli tulossa kaatamaan ja aikoi kai murkskata kallot meiltä molemmilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe