James Randin luento Helsingissä

8

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli tosi mukavaa saada katsella luento videolta.

    • Olisin poikennut katsomassa jos vain olisin ollut manner-Suomessa...

    • Rompix

      "Ladies and gentlemen: It's time to grow up!"

      Tekstit oli mukavat ekassa videossa, mutta hyvin sai selvää ilmankin kun Randi puhui todella selkeää lontoota partansa takaa.

    • Näinhän se on kuiten

      Vaikka 50v eteenpäin niin Randin tuntee vain asianharrastajat pölyisiltä videoiltaan. Nauravatkin jos ymmärtävät ajan huumorin. Eikä nykyskeptikot tiedä entisistä kollegoistaan. Jesse sen kun porskuttaa.

      • 21

        "jesse sen kun porskuttaa"

        jesse on kyllä pahasti jäljessä mm. budhaa ja zarahustraa jos siitä lähdetään.

        en tiedä miten randin tulee käymään mutta jiddu krishnamurti ainakin muistetaan vielä, vaikka kuolikin jo 80 luvulla.

        ja huom hänet muistetaan vaikka kukaan ei puhu hänestä kouluissa eikä kukaan saarnaa hänestä pelastaja ympäriinsä. (hän itse kehotti monta kertaa ihmisiä ajattelemaan itse sen sijaan että hyväksyisivät hänen sanansa)


      • 21 kirjoitti:

        "jesse sen kun porskuttaa"

        jesse on kyllä pahasti jäljessä mm. budhaa ja zarahustraa jos siitä lähdetään.

        en tiedä miten randin tulee käymään mutta jiddu krishnamurti ainakin muistetaan vielä, vaikka kuolikin jo 80 luvulla.

        ja huom hänet muistetaan vaikka kukaan ei puhu hänestä kouluissa eikä kukaan saarnaa hänestä pelastaja ympäriinsä. (hän itse kehotti monta kertaa ihmisiä ajattelemaan itse sen sijaan että hyväksyisivät hänen sanansa)

        Oli hyvä ! Todella viihdyttävä. Ihmisten ymmärtäminen on kyllä vaikeaa , Randi on tehnyt tarkkoja havaintoja.


      • hihhulihihhhii

        Platon, Sokrates, Aristoteles, Pythagoras ja vaikkapa Buddha senkun vain porskuttavat aina vaan, vaikka elivät
        kaikki jo vuosisatoja ennen Jeesusta ja esittivät myös paljon fiksumpia ajatuksia kuin jessen pölvästi, joka
        siis tulee ihan pian joka vuosi ja joka vuosikymmen ja joka vuosisata ja joka vuosituhat. Paitsi että ei tule.


      • Näin uskovaisena
        hihhulihihhhii kirjoitti:

        Platon, Sokrates, Aristoteles, Pythagoras ja vaikkapa Buddha senkun vain porskuttavat aina vaan, vaikka elivät
        kaikki jo vuosisatoja ennen Jeesusta ja esittivät myös paljon fiksumpia ajatuksia kuin jessen pölvästi, joka
        siis tulee ihan pian joka vuosi ja joka vuosikymmen ja joka vuosisata ja joka vuosituhat. Paitsi että ei tule.

        Jeesus tulee vain kuumalla spermasuihkulla uskovaistensa kasvoille, kun nämä rukoilevat apua rotkon laidalla kiikkuvassa bussissa. Lopuksi Jeesus potkaisee auton alas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe