KUKA TIETÄÄ?TUSKINPA KUKAAN! KANNATTAA MIETTIÄ ENNEN KUIN KETÄÄN UHKAILEE TAI KENENKÄÄN VIESTEJÄ HAUKKUU! TÄMÄ ON JULKINEN PÄIVÄKIRJA JA KAIKILLA ON OIKEUS KIRJOITTAA MITÄ HALUAA OMAAN YKSITYISEEN PÄIVÄKIRJAANSA JA ESIM BLONDI EI OLE LOUKANNUT KETÄÄN.KAIKEN TARKISTANUT LAKIMIEHELTÄ.MIETTIKÄÄ ENNEN KUIN KOMMENTOITTE KENENKÄÄN YKSITYISIÄ ASIOITA JOITA KIRJOITETAAN OMAAN PÄIVÄKIRJAAN.EI TARVITSE LUKEA KUN KUITENKIN VITUTTAA.EN TAJUA MOISTA.MIKÄ KIIHOTTAA KYTÄTÄ TOISEN ELÄMÄÄ JA SITTEN VIELÄ PURKAA OMAA PAHAA MIELTÄÄN?ONKO OMA ELÄMÄ TODELLAKIN NIIN KAMALN HUONOSTI KUN ON OMASTA MIELESTÄÄN VARAA ARVOSTELLA TOISEN ASIOITA.
SANANVAPAUS!
-SASUSUSU-
6755
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 6
Vanhimmat
sanoa mielipiteensä ja etenkin kun kyse omasta päiväkirjasta johon toisten EI ole oikeutta kajota eli mikä vikana mikä vaivaa?????
Plondilla OIKEUS purkaa mieltään tänne hänen omaan päiväkirjaansa!!!!
Jättäkää plodi rauhaan sillä tehän vaan todistatte ommaa huonouttanne arvostelemalla muita!!!
perheen ja kannattaa todellakin miettiä mitä pielessä OMASSA elämässä ennenkuin puuttuu muiden asioihin!
Plondi vain ja ainoastaan kertonut omia asioitaan johon hänellä on oikeus eli muilla ei edes oikeutta niihin puuttua saatikka lukea!
Tämä on päiväkirja vaikkakin julkinen mutta silti yksityinen johon kenelläkään ei ole oikeutta eikä varaa kajota eikä kommentoida ei mitään!
ÄLÄ LUE jos tai KUN vituttaa oma ihtensä!!!
EN ole heidän ystäviään en ees kaveri kunhan moikkaillaan jos satutaan kohdakkain.
Olkoonkin otsikko "rakas päiväkirja" niin tää on avoin
saitti ja kirjoitan mitä huvittaa.
Ei pidä hölöttää tänne asioitaan jos ei kestä kommentteja.
Kommentithan on siistejä siihen verrattuna miten blondi
on morkannut miestään, aika rumaa tekstiä se.
Saitti on avoin, mutta sitten on erikseen käytöstavat, hyvät tai huonot. Joskus haluaisi kommentoida blondille jotain, rohkaista tai kehua tai ihan mitä vaan, mutta en sitä tee, koska tunnen olevani toisen tontilla, jonne minua ei ole kutsuttu. Joten seuraan vaan päiväkirjaa ihan mielenkiinnolla.
Rotupolitiikkaa Suomessa, minä vaalea ja mieheni tummakarvainen, "KAKSI BLONDIA", KAVERUKSET, MUTTA SUKUPUOLINEN YHTEENKUULUVAISUUDEN TUNNE?
turpa kiinni saatana!!