SANANVAPAUS!

-SASUSUSU-

KUKA TIETÄÄ?TUSKINPA KUKAAN! KANNATTAA MIETTIÄ ENNEN KUIN KETÄÄN UHKAILEE TAI KENENKÄÄN VIESTEJÄ HAUKKUU! TÄMÄ ON JULKINEN PÄIVÄKIRJA JA KAIKILLA ON OIKEUS KIRJOITTAA MITÄ HALUAA OMAAN YKSITYISEEN PÄIVÄKIRJAANSA JA ESIM BLONDI EI OLE LOUKANNUT KETÄÄN.KAIKEN TARKISTANUT LAKIMIEHELTÄ.MIETTIKÄÄ ENNEN KUIN KOMMENTOITTE KENENKÄÄN YKSITYISIÄ ASIOITA JOITA KIRJOITETAAN OMAAN PÄIVÄKIRJAAN.EI TARVITSE LUKEA KUN KUITENKIN VITUTTAA.EN TAJUA MOISTA.MIKÄ KIIHOTTAA KYTÄTÄ TOISEN ELÄMÄÄ JA SITTEN VIELÄ PURKAA OMAA PAHAA MIELTÄÄN?ONKO OMA ELÄMÄ TODELLAKIN NIIN KAMALN HUONOSTI KUN ON OMASTA MIELESTÄÄN VARAA ARVOSTELLA TOISEN ASIOITA.

6

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti & ja Mervi

sanoa mielipiteensä ja etenkin kun kyse omasta päiväkirjasta johon toisten EI ole oikeutta kajota eli mikä vikana mikä vaivaa?????

Plondilla OIKEUS purkaa mieltään tänne hänen omaan päiväkirjaansa!!!!

Jättäkää plodi rauhaan sillä tehän vaan todistatte ommaa huonouttanne arvostelemalla muita!!!

• tyty ja poju läheltä

perheen ja kannattaa todellakin miettiä mitä pielessä OMASSA elämässä ennenkuin puuttuu muiden asioihin!
        Plondi vain ja ainoastaan kertonut omia asioitaan johon hänellä on oikeus eli muilla ei edes oikeutta niihin puuttua saatikka lukea!
        Tämä on päiväkirja vaikkakin julkinen mutta silti yksityinen johon kenelläkään ei ole oikeutta eikä varaa kajota eikä kommentoida ei mitään!
        ÄLÄ LUE jos tai KUN vituttaa oma ihtensä!!!
        EN ole heidän ystäviään en ees kaveri kunhan moikkaillaan jos satutaan kohdakkain.

• Pimpselipompseli
        tyty ja poju läheltä kirjoitti:

perheen ja kannattaa todellakin miettiä mitä pielessä OMASSA elämässä ennenkuin puuttuu muiden asioihin!
        Plondi vain ja ainoastaan kertonut omia asioitaan johon hänellä on oikeus eli muilla ei edes oikeutta niihin puuttua saatikka lukea!
        Tämä on päiväkirja vaikkakin julkinen mutta silti yksityinen johon kenelläkään ei ole oikeutta eikä varaa kajota eikä kommentoida ei mitään!
        ÄLÄ LUE jos tai KUN vituttaa oma ihtensä!!!
        EN ole heidän ystäviään en ees kaveri kunhan moikkaillaan jos satutaan kohdakkain.

Olkoonkin otsikko "rakas päiväkirja" niin tää on avoin
        saitti ja kirjoitan mitä huvittaa.
        Ei pidä hölöttää tänne asioitaan jos ei kestä kommentteja.
        Kommentithan on siistejä siihen verrattuna miten blondi
        on morkannut miestään, aika rumaa tekstiä se.

• eräskin
        Pimpselipompseli kirjoitti:

Olkoonkin otsikko "rakas päiväkirja" niin tää on avoin
        saitti ja kirjoitan mitä huvittaa.
        Ei pidä hölöttää tänne asioitaan jos ei kestä kommentteja.
        Kommentithan on siistejä siihen verrattuna miten blondi
        on morkannut miestään, aika rumaa tekstiä se.

Saitti on avoin, mutta sitten on erikseen käytöstavat, hyvät tai huonot. Joskus haluaisi kommentoida blondille jotain, rohkaista tai kehua tai ihan mitä vaan, mutta en sitä tee, koska tunnen olevani toisen tontilla, jonne minua ei ole kutsuttu. Joten seuraan vaan päiväkirjaa ihan mielenkiinnolla.

• ASETTAA KONDOMI

Rotupolitiikkaa Suomessa, minä vaalea ja mieheni tummakarvainen, "KAKSI BLONDIA", KAVERUKSET, MUTTA SUKUPUOLINEN YHTEENKUULUVAISUUDEN TUNNE?

• turpa kiinni saatana!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe