Monilla on haaveena harrastaa seksiä julkisella paikalla. Ja monet ovat toteuttaneet haaveensa. Useimmiten tällainen lemmiskely tapahtuu puoli-julkisella paikalla: hississä, pukukopissa, vedessä, paikassa jossa kiinnijäämisen riski on suuri, mutta suoraa näköyhteyttä ei ole kehenkään muuhun kiihkon aikana. Onko näin? Pliiz kerro kokemuksesi ? missä se tapahtui, näkikö kukaan, mitä tapahtuneesta seurasi? Tai jos et ole itse harrastanut ?julkeilua?, niin kerro oletko fantasioinnut aiheesta. Tai ehkäpä olet joskus joutunut todistamaan viatonta, nuorta lempeä? Omien vanhempien seksistä kiinni saaminen taitaa olla kaikista nolointa.
Itse olen harrastanut seksiä metsässä (hyttysiä, auts) ja yöllä julkisella rannalla, mut siitä taitaa olla jo yli 10 vuotta aikaa. Rantareisulla taidettiin jäädä kiinni ? mopopojat tulivat rannalle pärisyttelemään ja valokiila taisi paljastaa meidät. Pojat häipyivät nopeasti paikalta ja me jatkoimme loppuun, hieman noloina. Ainiin, oltiinhan silloin joskus myös metsän keskellä lammella, aurinkoisena kesäpäivänä. Se uimapatjailu oli hieman vaikeaa... Ehkäpä myös silloin jäätiin kiinni, en ole varma. Kuitenkin hieman myöhemmin näimme hahmon vilahtavan metsän kätkössä. Kieltämättä hieman spookya, mutta jo pelkkä ajatus kielletystä kiihotti...
Seksiä julkisella paikalla?
13
2680
Vastaukset
- Urheiluhullu
...ku oli lämmin vappu ja olin juoksulenkillä niin joku nuoripari (ite olin n. 20v) oli hommissa poliisiaseman portailla...varmaanki turvallinen paikka! Niin #*!*! # että olin kateellinen!
- tappi
Tämä lienee allekirjoittaneelle suurin unelma...ja ei pelkkä unelma, vaan nuorikkona pääsi maistamaankin, junan vessassa ja rappukäytävissä. Se varmaankin tuo kiinnijäämisen riski sykähdyttää. Mielissä myös hotellin parveke, missä piti aina vaimentaa ääniä, kun oli ohikulkijoita tai väkeä viereisellä partsilla...
Rohkein taitaa olla kevyen liikenteen ylikulkusillalla puuhastelu, kaide piilotti alakehot, tyttö nojasi kaiteeseen ja minä takaa pommitin. Venyttelyksi kaiketi ali ajavat luulivat... - Hande
Haaveena tehdä sitä oman kullan kanssa baarissa. Sylikkäin nurkkapöydässä tms. Aika rohkeita leikkejä ollaan jo kokeiltu, kädet housujen sisäpuolella jne, mutta vielä ujous (vai hyvä maku?) on voittanu himon... ;-)
Yhteisinä ihanina kokemuksina on kyllä takana mm. viihdekylpylän ulkoaltaan luola, jossa seinää vasten sylikkäin, ja saman paikan poreallas, siinä istuallaan sylikkäin. Ja ulkona keskellä päivää uimarannalla otettiin aurinkoa vähän sivummalla ja sitten vaan varovsti siirryttiin päällekkäin.. :-)
Monesti kesällä ulkona, festareilla, puistossa, rannassa tms, monet tekee sitä sen tarkemmin ajattelematta. On vaan tavannu jonkun ihanan tyypin ja asiat johtaa toiseen ja sitten haluaa toista eikä sitten enää välitä, vaikka joku näkiskin. Monet jotka näkee tuollaisen tilanteen voi pitää sitä kiusallisena (lapsiperheet ym) eli tarkkana saa olla missä haavettaan toteuttaa. Mutta varmaan on monia (kuten me ;-) ) jotka kiihottuu näkemästään niin paljon että alkaa tehdä itsekin mieli... :-)
Onneks kesä on tulossa! :-) - Angel
Puolijulkisilla paikoilla on harrastettu poikaystävän kanssa. Kerran ajelimme juuri ja juuri ulos kapupungista ja ensimmäiselle metsätielle, joka näytti "syrjäiseltä". Noh, auton penkillä keikuin ukkoni kalleuksien päälle huudellen pikkurivouksia ja ýht´äkkiä huomasin auton edessä lenkkeilevän miehen ja kaksi pikku lasta... Mies alkoi nauramaan, mutta häipyi saman tien näköpiiristä. Me kuitenkin jatkoimme loppuun, vaikka huvittuneisúun valtasikin mielemme. Noh, sitten kun ajelimme takaisinpäin, samainen mies poikineen tuli vastaan ja nosti kättä "tuntemisen" merkiksi... Taisimme harrastaa sitä itseään kaverin pihatiellä! On siinä vanhana muistelemista, sillä sitä miehen ilmettä en unohda ikinä...
- Maria
harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa yhden suomen suurimmista kaupungeista ydinkeskustassa. Oli lämmintä ja kesäistä mutta jostain syystä myös keskusta oli aivan hiljainen. Meillä oli aikaa ja hyväähän se teki... meidät tosin bongasi keski-ikäinen juoppolauma, jotka viheletelivät ja naureskelivat mutteivät onneksi jääneet sen kummemmin meitä häiritsemään.
- Anonyymi
ite mies nuorempana puistossa imin kaveriani ja lopuks housut alas ja istuin päälle kyllä katsojia riitti kun nautiskelin
- Anonyymi
itse istunut puistossa kaverin kalu pepussa oma paljaana näkyvissä kerran yx nainen tuli ja imaisi suuhun tulin heti olipa kiihottava kokemus
- Anonyymi
itse mies antanut peppua toiselle yleisellä uima rannalla ketään ei häirinnyt jotku jäi katsemaan kiihottuivat kait itsekin näkemästään useasti tehty sama
- Anonyymi
Asutaan kaksikerroksisessa rivarissa. Kauniina kesä aamulla rouva nojasi parvekkeen kaiteeseen pitkä paita päällä ja jutteli pihalle puuhaavan naapurin kanssa. Matalana hiippailin rouvan taakse ja aloin hyväilemään pyllyä, pöksyt alas ja aluksi hän vähän vastusti, vaan jatkoi jutustelua. Pillun hieronnan jälkeen suuta ja rouva työnsi pyllyä taakse ja levitti jalkojaan paremmin saataville. Nuolin ja sormetin häntä, puhe välillä lakkasi ja köhäsi, lopussa naapuri sai hetken höpötellä yksin kun rouva nautti orgasmistaan. Jännitys oli nuolemisesta tehnyt erityisen, kertoi hän tapahtuman jälkeen, joten voisi jotain samankaltaista kehitellä lisää. Tapahtui pari kesää sitten. M 58
Niin kiihottavaa. Julkisella paikalla orgasmit tuntuu aina räjähtäviltä 😝
- Anonyymi
Kun on päässyt harrastamaan pieniä rietasteluja ja seksiä julkisilla paikoilla jo alle 18 vuotiaana, niin näin 40 vuotiaana asia kiihottaa edelleen. Jokainen kumppani on oppinut ja innostunut tästä toiminnasta. Elämä tuntuisi tyhjältä, jos en voisi elää tällätavalla.
- Anonyymi
Tätä ei kukaan todeksi usko. Mut olin seuraamassa kauniiden asuinpaikkaa kun olivat suon harjulla.
No kii katoin kii kiikarilla kun ajoi auto metsä tien päähän pariskunta nousi autosta marja vehkeissä.
Siinä mun edessä 100metriä keskellä korpea alkoivat pusis sit nainen polvistui ja antoi suuseksiä joku 50nainen a 60 mies.
Mies ei ollut ainakaan vaimonsa kanssa.
No sit nainen heitti housuunsa käänsi pylly nsä ja mies nainen kunnolla nainen jonkun.. Sit läksivöt eteenpäin mä laskin kauniita illan.. Piti kyllä välillä runkata. En tiijä näkivötkö ja halusivatko julkista.. - AnonyymiUUSI
ite ilta lenkillä näin puskassa runkkarin ite alko myös seisoon kävelin luo ja tartuin kyrpään sain myös peppuun muut lenkkeilijä vaan hymyili kun näki panon ollaan uusittu monta kertaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss986248Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243627- 1792289
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2382149Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821848Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2901644Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91295- 691134
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1201080Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211080