Seksiä julkisella paikalla?

Shenzou

Monilla on haaveena harrastaa seksiä julkisella paikalla. Ja monet ovat toteuttaneet haaveensa. Useimmiten tällainen lemmiskely tapahtuu puoli-julkisella paikalla: hississä, pukukopissa, vedessä, paikassa jossa kiinnijäämisen riski on suuri, mutta suoraa näköyhteyttä ei ole kehenkään muuhun kiihkon aikana. Onko näin? Pliiz kerro kokemuksesi ? missä se tapahtui, näkikö kukaan, mitä tapahtuneesta seurasi? Tai jos et ole itse harrastanut ?julkeilua?, niin kerro oletko fantasioinnut aiheesta. Tai ehkäpä olet joskus joutunut todistamaan viatonta, nuorta lempeä? Omien vanhempien seksistä kiinni saaminen taitaa olla kaikista nolointa.

Itse olen harrastanut seksiä metsässä (hyttysiä, auts) ja yöllä julkisella rannalla, mut siitä taitaa olla jo yli 10 vuotta aikaa. Rantareisulla taidettiin jäädä kiinni ? mopopojat tulivat rannalle pärisyttelemään ja valokiila taisi paljastaa meidät. Pojat häipyivät nopeasti paikalta ja me jatkoimme loppuun, hieman noloina. Ainiin, oltiinhan silloin joskus myös metsän keskellä lammella, aurinkoisena kesäpäivänä. Se uimapatjailu oli hieman vaikeaa... Ehkäpä myös silloin jäätiin kiinni, en ole varma. Kuitenkin hieman myöhemmin näimme hahmon vilahtavan metsän kätkössä. Kieltämättä hieman spookya, mutta jo pelkkä ajatus kielletystä kiihotti...

6

2293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urheiluhullu

...ku oli lämmin vappu ja olin juoksulenkillä niin joku nuoripari (ite olin n. 20v) oli hommissa poliisiaseman portailla...varmaanki turvallinen paikka! Niin #*!*! # että olin kateellinen!

• tappi

Tämä lienee allekirjoittaneelle suurin unelma...ja ei pelkkä unelma, vaan nuorikkona pääsi maistamaankin, junan vessassa ja rappukäytävissä. Se varmaankin tuo kiinnijäämisen riski sykähdyttää. Mielissä myös hotellin parveke, missä piti aina vaimentaa ääniä, kun oli ohikulkijoita tai väkeä viereisellä partsilla...
      Rohkein taitaa olla kevyen liikenteen ylikulkusillalla puuhastelu, kaide piilotti alakehot, tyttö nojasi kaiteeseen ja minä takaa pommitin. Venyttelyksi kaiketi ali ajavat luulivat...

• Hande

Haaveena tehdä sitä oman kullan kanssa baarissa. Sylikkäin nurkkapöydässä tms. Aika rohkeita leikkejä ollaan jo kokeiltu, kädet housujen sisäpuolella jne, mutta vielä ujous (vai hyvä maku?) on voittanu himon... ;-)

Yhteisinä ihanina kokemuksina on kyllä takana mm. viihdekylpylän ulkoaltaan luola, jossa seinää vasten sylikkäin, ja saman paikan poreallas, siinä istuallaan sylikkäin. Ja ulkona keskellä päivää uimarannalla otettiin aurinkoa vähän sivummalla ja sitten vaan varovsti siirryttiin päällekkäin.. :-)

Monesti kesällä ulkona, festareilla, puistossa, rannassa tms, monet tekee sitä sen tarkemmin ajattelematta. On vaan tavannu jonkun ihanan tyypin ja asiat johtaa toiseen ja sitten haluaa toista eikä sitten enää välitä, vaikka joku näkiskin. Monet jotka näkee tuollaisen tilanteen voi pitää sitä kiusallisena (lapsiperheet ym) eli tarkkana saa olla missä haavettaan toteuttaa. Mutta varmaan on monia (kuten me ;-) ) jotka kiihottuu näkemästään niin paljon että alkaa tehdä itsekin mieli... :-)

Onneks kesä on tulossa! :-)

• Angel

Puolijulkisilla paikoilla on harrastettu poikaystävän kanssa. Kerran ajelimme juuri ja juuri ulos kapupungista ja ensimmäiselle metsätielle, joka näytti "syrjäiseltä". Noh, auton penkillä keikuin ukkoni kalleuksien päälle huudellen pikkurivouksia ja ýht´äkkiä huomasin auton edessä lenkkeilevän miehen ja kaksi pikku lasta... Mies alkoi nauramaan, mutta häipyi saman tien näköpiiristä. Me kuitenkin jatkoimme loppuun, vaikka huvittuneisúun valtasikin mielemme. Noh, sitten kun ajelimme takaisinpäin, samainen mies poikineen tuli vastaan ja nosti kättä "tuntemisen" merkiksi... Taisimme harrastaa sitä itseään kaverin pihatiellä! On siinä vanhana muistelemista, sillä sitä miehen ilmettä en unohda ikinä...

• Maria

harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa yhden suomen suurimmista kaupungeista ydinkeskustassa. Oli lämmintä ja kesäistä mutta jostain syystä myös keskusta oli aivan hiljainen. Meillä oli aikaa ja hyväähän se teki... meidät tosin bongasi keski-ikäinen juoppolauma, jotka viheletelivät ja naureskelivat mutteivät onneksi jääneet sen kummemmin meitä häiritsemään.

• Anonyymi
      UUSI

ite mies nuorempana puistossa imin kaveriani ja lopuks housut alas ja istuin päälle kyllä katsojia riitti kun nautiskelin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4431
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1164
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      832
    Aihe