Monilla on haaveena harrastaa seksiä julkisella paikalla. Ja monet ovat toteuttaneet haaveensa. Useimmiten tällainen lemmiskely tapahtuu puoli-julkisella paikalla: hississä, pukukopissa, vedessä, paikassa jossa kiinnijäämisen riski on suuri, mutta suoraa näköyhteyttä ei ole kehenkään muuhun kiihkon aikana. Onko näin? Pliiz kerro kokemuksesi ? missä se tapahtui, näkikö kukaan, mitä tapahtuneesta seurasi? Tai jos et ole itse harrastanut ?julkeilua?, niin kerro oletko fantasioinnut aiheesta. Tai ehkäpä olet joskus joutunut todistamaan viatonta, nuorta lempeä? Omien vanhempien seksistä kiinni saaminen taitaa olla kaikista nolointa.
Itse olen harrastanut seksiä metsässä (hyttysiä, auts) ja yöllä julkisella rannalla, mut siitä taitaa olla jo yli 10 vuotta aikaa. Rantareisulla taidettiin jäädä kiinni ? mopopojat tulivat rannalle pärisyttelemään ja valokiila taisi paljastaa meidät. Pojat häipyivät nopeasti paikalta ja me jatkoimme loppuun, hieman noloina. Ainiin, oltiinhan silloin joskus myös metsän keskellä lammella, aurinkoisena kesäpäivänä. Se uimapatjailu oli hieman vaikeaa... Ehkäpä myös silloin jäätiin kiinni, en ole varma. Kuitenkin hieman myöhemmin näimme hahmon vilahtavan metsän kätkössä. Kieltämättä hieman spookya, mutta jo pelkkä ajatus kielletystä kiihotti...
Seksiä julkisella paikalla?
37
3503
Vastaukset
- Urheiluhullu
...ku oli lämmin vappu ja olin juoksulenkillä niin joku nuoripari (ite olin n. 20v) oli hommissa poliisiaseman portailla...varmaanki turvallinen paikka! Niin #*!*! # että olin kateellinen!
- tappi
Tämä lienee allekirjoittaneelle suurin unelma...ja ei pelkkä unelma, vaan nuorikkona pääsi maistamaankin, junan vessassa ja rappukäytävissä. Se varmaankin tuo kiinnijäämisen riski sykähdyttää. Mielissä myös hotellin parveke, missä piti aina vaimentaa ääniä, kun oli ohikulkijoita tai väkeä viereisellä partsilla...
Rohkein taitaa olla kevyen liikenteen ylikulkusillalla puuhastelu, kaide piilotti alakehot, tyttö nojasi kaiteeseen ja minä takaa pommitin. Venyttelyksi kaiketi ali ajavat luulivat... - Hande
Haaveena tehdä sitä oman kullan kanssa baarissa. Sylikkäin nurkkapöydässä tms. Aika rohkeita leikkejä ollaan jo kokeiltu, kädet housujen sisäpuolella jne, mutta vielä ujous (vai hyvä maku?) on voittanu himon... ;-)
Yhteisinä ihanina kokemuksina on kyllä takana mm. viihdekylpylän ulkoaltaan luola, jossa seinää vasten sylikkäin, ja saman paikan poreallas, siinä istuallaan sylikkäin. Ja ulkona keskellä päivää uimarannalla otettiin aurinkoa vähän sivummalla ja sitten vaan varovsti siirryttiin päällekkäin.. :-)
Monesti kesällä ulkona, festareilla, puistossa, rannassa tms, monet tekee sitä sen tarkemmin ajattelematta. On vaan tavannu jonkun ihanan tyypin ja asiat johtaa toiseen ja sitten haluaa toista eikä sitten enää välitä, vaikka joku näkiskin. Monet jotka näkee tuollaisen tilanteen voi pitää sitä kiusallisena (lapsiperheet ym) eli tarkkana saa olla missä haavettaan toteuttaa. Mutta varmaan on monia (kuten me ;-) ) jotka kiihottuu näkemästään niin paljon että alkaa tehdä itsekin mieli... :-)
Onneks kesä on tulossa! :-)- Anonyymi
vaimon kaveri otti baarin pöydän alla suihin oli onneks hämärä nurkka pöytä nieli myös kaikki
- Angel
Puolijulkisilla paikoilla on harrastettu poikaystävän kanssa. Kerran ajelimme juuri ja juuri ulos kapupungista ja ensimmäiselle metsätielle, joka näytti "syrjäiseltä". Noh, auton penkillä keikuin ukkoni kalleuksien päälle huudellen pikkurivouksia ja ýht´äkkiä huomasin auton edessä lenkkeilevän miehen ja kaksi pikku lasta... Mies alkoi nauramaan, mutta häipyi saman tien näköpiiristä. Me kuitenkin jatkoimme loppuun, vaikka huvittuneisúun valtasikin mielemme. Noh, sitten kun ajelimme takaisinpäin, samainen mies poikineen tuli vastaan ja nosti kättä "tuntemisen" merkiksi... Taisimme harrastaa sitä itseään kaverin pihatiellä! On siinä vanhana muistelemista, sillä sitä miehen ilmettä en unohda ikinä...
- Maria
harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa yhden suomen suurimmista kaupungeista ydinkeskustassa. Oli lämmintä ja kesäistä mutta jostain syystä myös keskusta oli aivan hiljainen. Meillä oli aikaa ja hyväähän se teki... meidät tosin bongasi keski-ikäinen juoppolauma, jotka viheletelivät ja naureskelivat mutteivät onneksi jääneet sen kummemmin meitä häiritsemään.
- Anonyymi
Keskellä kaupunkia on usein kivan jännittävää paneskella.
- Anonyymi
ite mies nuorempana puistossa imin kaveriani ja lopuks housut alas ja istuin päälle kyllä katsojia riitti kun nautiskelin
- Anonyymi
itse istunut puistossa kaverin kalu pepussa oma paljaana näkyvissä kerran yx nainen tuli ja imaisi suuhun tulin heti olipa kiihottava kokemus
- Anonyymi
itse mies antanut peppua toiselle yleisellä uima rannalla ketään ei häirinnyt jotku jäi katsemaan kiihottuivat kait itsekin näkemästään useasti tehty sama
- Anonyymi
kyllä uimarannalla usein himot herää jos ei oo naisia mua saa ainakin nussiin siks tyhjään ja rasvaan aina peppuni valmiiks
- Anonyymi
Asutaan kaksikerroksisessa rivarissa. Kauniina kesä aamulla rouva nojasi parvekkeen kaiteeseen pitkä paita päällä ja jutteli pihalle puuhaavan naapurin kanssa. Matalana hiippailin rouvan taakse ja aloin hyväilemään pyllyä, pöksyt alas ja aluksi hän vähän vastusti, vaan jatkoi jutustelua. Pillun hieronnan jälkeen suuta ja rouva työnsi pyllyä taakse ja levitti jalkojaan paremmin saataville. Nuolin ja sormetin häntä, puhe välillä lakkasi ja köhäsi, lopussa naapuri sai hetken höpötellä yksin kun rouva nautti orgasmistaan. Jännitys oli nuolemisesta tehnyt erityisen, kertoi hän tapahtuman jälkeen, joten voisi jotain samankaltaista kehitellä lisää. Tapahtui pari kesää sitten. M 58
Niin kiihottavaa. Julkisella paikalla orgasmit tuntuu aina räjähtäviltä 😝
- Anonyymi
Kun on päässyt harrastamaan pieniä rietasteluja ja seksiä julkisilla paikoilla jo alle 18 vuotiaana, niin näin 40 vuotiaana asia kiihottaa edelleen. Jokainen kumppani on oppinut ja innostunut tästä toiminnasta. Elämä tuntuisi tyhjältä, jos en voisi elää tällätavalla.
- Anonyymi
Tätä ei kukaan todeksi usko. Mut olin seuraamassa kauniiden asuinpaikkaa kun olivat suon harjulla.
No kii katoin kii kiikarilla kun ajoi auto metsä tien päähän pariskunta nousi autosta marja vehkeissä.
Siinä mun edessä 100metriä keskellä korpea alkoivat pusis sit nainen polvistui ja antoi suuseksiä joku 50nainen a 60 mies.
Mies ei ollut ainakaan vaimonsa kanssa.
No sit nainen heitti housuunsa käänsi pylly nsä ja mies nainen kunnolla nainen jonkun.. Sit läksivöt eteenpäin mä laskin kauniita illan.. Piti kyllä välillä runkata. En tiijä näkivötkö ja halusivatko julkista.. - Anonyymi
ite ilta lenkillä näin puskassa runkkarin ite alko myös seisoon kävelin luo ja tartuin kyrpään sain myös peppuun muut lenkkeilijä vaan hymyili kun näki panon ollaan uusittu monta kertaa
- Anonyymi
antanut peppua koko mopo porukalle nuorempana nussivat niin kauan että laukesi olin silloin nuori mies joskus .80 luvulla
- Anonyymi
itse mies puistossa runkkailin toista miestä oli niin komee kyrpä pakko istua päälle kyllä yleisöä kertyi ennen orkkuja ihanaa
- Anonyymi
Mallorcalla rantatuolissa illalla pimeässä. Tyttö laukesi isoon ääneen ja laukesin heti samointein. Alta 10 metrin päästä kuului vaimeat taputukset. Kolme nuorta poikaa olivat katselleet tietämättämme.
- Anonyymi
mulla oli tossa suhde naiseen kenellä fantasioita julkisella paikalla seksiin. tuli tyydytettyä häntä puiston penkillä ,autossa , abs panot ja lähi luonnossa. hänellä olisi rohkeus riittänyt kovempiinkin suorituksiin. tykkäsi todella paljon tulla sormilla hoidetuksi.
- Anonyymi
Aika ihana nainen. Ottiko suihin julkisilla paikoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ihana nainen. Ottiko suihin julkisilla paikoilla?
Suihinotto sopivan julkisella paikalla nostaa naisen arvoa silmissäni valtavasti!
- Anonyymi
Puolijulkisilla paikoilla on tullut tehtyä kaikenlaista. Aivan täysin julkisilla paikalla ei ole tapahtunut kuin naisen sormettamista. Joitain kertoja aivan loppuun asti. Nainen ensin pyrkii olemaan huomaamaton, vaikka hyvälle tuntuu. Lopulta hiukan ennen orgasmia joko estot katoaa tai ei vain voi enää peittää nautintoa. Se on paras hetki.
- Anonyymi
Kuin meillä!
- Anonyymi
Olen ottanut suihin puistossa, toisen miehen sormettaessa pilluani samalla.
Autossa on tullut harrastettua eri parkkipaikoilla.- Anonyymi
Olet ilmeisen taitava suihinottaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisen taitava suihinottaja?
Olen harjoitellut paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen harjoitellut paljon.
Kauanko mies kestää ottoasi ennenkuin mällit tulee ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko mies kestää ottoasi ennenkuin mällit tulee ulos?
Hyvä suihinottaja osaa pitkittää tilannetta erittäin pitkäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä suihinottaja osaa pitkittää tilannetta erittäin pitkäksi.
Mutta kuinka pian saat halutessasi mällit ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuinka pian saat halutessasi mällit ulos?
Pitkä esileikki julkisella paikalla. Vilauttelua vähän väliä. Oikea hetki, jolloin käsi avaa miehen housut ja etsii seisovan kalun. Erittäin rietas ja samalla aneleva katse mieheen Samalla kun painun alemmas. Erittäin tuhmia puheita samalla kun ohjaan kalun huulieni väliin ja puhe muuttuu muminan kautta kosteaksi suihinotto ääniksi. Voimakasta voihkintaa. Nopeimmillaan mies laukeaa heti muutaman runkkausliikkeen ja voimakkaan imun jälkeen suuhuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä esileikki julkisella paikalla. Vilauttelua vähän väliä. Oikea hetki, jolloin käsi avaa miehen housut ja etsii seisovan kalun. Erittäin rietas ja samalla aneleva katse mieheen Samalla kun painun alemmas. Erittäin tuhmia puheita samalla kun ohjaan kalun huulieni väliin ja puhe muuttuu muminan kautta kosteaksi suihinotto ääniksi. Voimakasta voihkintaa. Nopeimmillaan mies laukeaa heti muutaman runkkausliikkeen ja voimakkaan imun jälkeen suuhuni.
Oi taivas kuiten tuollaista en kestäisi kuin hetken. Alkoi nyt jo kulli seisoa niin kirjoituksestasi, että pitää vähän runkata. Saisiko sinulta puhseksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi taivas kuiten tuollaista en kestäisi kuin hetken. Alkoi nyt jo kulli seisoa niin kirjoituksestasi, että pitää vähän runkata. Saisiko sinulta puhseksiä?
Rietastelen vain tutuksi tulleiden kanssa ja muutaman vanhemman varakkaamman herrasmiehen kanssa win-win sopimuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rietastelen vain tutuksi tulleiden kanssa ja muutaman vanhemman varakkaamman herrasmiehen kanssa win-win sopimuksella.
Luultavasti kaikki haluavat sinulta nimenomaan suihinottoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luultavasti kaikki haluavat sinulta nimenomaan suihinottoa?
Sitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkin.
Voi kun minäkin saisin joskus kokea suihinottosi
- Anonyymi
Rouvan kanssa tykätään paneskella autossa milloin missäkin, soramontulla, tukkipinon takana, metsäautotien varressa. Yleensäkin missä on pieni riski joutua yllätetyksi. Ihanaa olisi jos joku punaposkinen marjastajatäti pääsisi yllättämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370