Onko jotai ikärajaa? itse menin muistaakseni n. puoli vuotta sitten YO apteekkiin ostamaan, mutta mut heitettiin ulos sieltä ja käskettii mennä kasvamaan. Ja olin/ (olen vielä 2 viikkoo) 17 vuotta. Mitä ihmettä? Kyseleekö ne siellä papereita yleensä...vai kävikö mulla vaan myyjien kanssa paska tuuri?
Päivystyspakkauksen ikäraja?
8
1841
Vastaukset
- vaihtaa värkit
•Pistovälineiden vaihto. Käytettyjä välineitä voi vaihtaa 100 kpl, mikäli sinulla on enemmän vaihdettavia, niin ilmoita etukäteen
http://toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki/toimipisteet/helsinki/keskustan-vinkki - jhuu
vaikka harrastus ei kaikista terveellisin ole muutenkaan, niin sen verran apteekki kuin apteekki yleensä valvoo ettei päivystyspakkauksia myydä selvästi alaikäisille.
- deemud
onko se sit parempi et ns slaikäiset päihteisiin retkahtaneet käyttää likasia ja monen ehkä käyttämiä vermeitä.
- ehtii.aikuisena.aloittaa
Alaikäisten ei tule käyttää mitään päihteitä.
- Anonyymi
ehtii.aikuisena.aloittaa kirjoitti:
Alaikäisten ei tule käyttää mitään päihteitä.
Ei yietenkään pitäisi, mutta se ei tarkoita etteikö käyttäisi. On tärkeää että niille jotka käyttää, tarjotaan mahollisuus puhtaisiin neuloihin, koska muuten ne käyttää likaisia.
- narkkausikäraja-18
alle 18-vuotias ei saa ostaa huumeita
- ei.maksa.vinkki.mitään
Ainoastaan kusipäät myyvät teineille kamaa.
- Anonyymi
Ei saa yli 18v myöskään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084