Suutulehdus vai ientulehdus?

äitiliini13+0

Meillä on 4v tyttärellä ollut nyt muutaman päivän ikenet turvonneet ja vuotaa verta paljon hampaita harjatessa.
Aluksi oli muutaman päivän kuumeilu, jonka jälkeen nuo ikenet turposi, ja yhdessä on pieni vaalea näppylä. Samaten kieli on samea.
Nyt on huulessa jokin "rakkula" myös, joten olen alkanut epäillä tuota suutulehdusta, herpeksen aiheuttamaa varsinkin, kun miehelläni on jatkuvasti tuo herpes. Mutta toisaalta monessa paikassa lukee, että suutulehdus oireilisi rajuna rakkulointina, mitä meillä ei ole kuitenkaan ollut. Aluksi ei suostunut syömään, nyt syö ja juo jo vähän, mutta kuulemma ikeniin sattuu ja samaten tuohon huuleen. En ole vienyt lääkäriin, koska kumpaankaan ei ole varsinaista lääkehoitoa, ei ientulehdukseen eikä tuohon suutulehdukseen. Kunhan tässä oman mielenrauhani vuoksi pähkäilen mistä voisi olla kyse, olen itse niin herkkis noille suun alueelle tuleville tulehduksille kun pelkään aina pahinta.
Voiko siis tuo suutulehdus, johon kaikki oireet viittavaat, tulla lievempänä versiona?

1

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

olla vallan muukin kuin suutulehdus, eli lekuriin lapsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5607
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe