jossa on sellainen teksti että se erottuu massasta?Nykyään näkee melkein pelkästään suoraan liukuhihnalta tulleita tusinapaitoja.Onhan paitakin eräänlainen kannanotto asioihin ja poikkeava teksti herättää aina kiinnostusta.Mulla on iso nippu erilaisia ja aihepiirteiltään täysin asiattomia paitoja.Jotenkin vaan on hauskaa seurata ihmisten reaktioita vaikka kaupan kassajonossa seistessä.HYMY-lehdessä oli aikoinaan hieno kaulaan ripustettava kyltti jonka sai laittaa narulla kaulaan riippumaan.Mä ihastuin siihen niin paljon että teetätin itselleni siitä uniikin T-paidan jossa lukee isoin kirjaimin:Jos löydätte minut makaamasta tajuttomana niin älkää antako insuliinia!Minä olen humalassa.
Kenellä on T-paita
59
515
Vastaukset
T-paitaa ja jos omistaisin, siinä olisi korkeintaan joku valmistajan logo.
- viivatiina
mutta ihan pakko kysyä että voiko olla totta ettei sulla oo yhtään t paitaa.
viivatiina kirjoitti:
mutta ihan pakko kysyä että voiko olla totta ettei sulla oo yhtään t paitaa.
sitten on viimeksi ollut t-paita päällä ja tuskin niitä enää on tallessa. Pidän mieluummin kauluspaitaa. Ihan kotioloissakin työpaitana. Siinä on sekin etu, että tuolla auringossa touhuillessa voi nostaa kauluksen pystyyn ja se hieman suojaa niskaa palamiselta. Tosin näillä helteillä kotioloissa en pidä paitaa lainkaan.
- viivatiina
mies-vm56 kirjoitti:
sitten on viimeksi ollut t-paita päällä ja tuskin niitä enää on tallessa. Pidän mieluummin kauluspaitaa. Ihan kotioloissakin työpaitana. Siinä on sekin etu, että tuolla auringossa touhuillessa voi nostaa kauluksen pystyyn ja se hieman suojaa niskaa palamiselta. Tosin näillä helteillä kotioloissa en pidä paitaa lainkaan.
paljonhan miehet pitää kauluspaitoja mutta nykyään kyllä t paitojakin ihan kauluspaitojenkin alla ja pikkutakkien kanssa varttuneemmatkin =))))
Minusta on paljon mukavampaa olla vähemmän huomiota herättävä ja tusinapaita päällä.
Teotwawki kirjoitti:
eipäs nyt olla vaatimattomia.;-)
muuta kuin vain siksi että se kaunistaa .=)
PupuPuskasta kirjoitti:
muuta kuin vain siksi että se kaunistaa .=)
sanoa jotain, mutta enpä sanokaan. VM;-)
sellainen t-paita, jossa on teksti "Mieluummin olisin metsässä" ja toisessa lukee "Suklaa parantaa", se oli sairaalakäynnillä päällä. Yhdessä on teksti "Everything is fine".
Sitä "Terveet eivät tuijota" paitaa en ole vieläkään saanut hankittua.- viivatiina
kesäntekijä nro ykkönen siks tästä kesätä varmaan tulikin näin kuuma kun päästiin ite se tekemään teillä se tuntuu olevan vielä toiminu hiukan tehokkaammin ;)))))
viivatiina kirjoitti:
kesäntekijä nro ykkönen siks tästä kesätä varmaan tulikin näin kuuma kun päästiin ite se tekemään teillä se tuntuu olevan vielä toiminu hiukan tehokkaammin ;)))))
on sellainen, katos vaan, kiva yhteensattuma :)
Siinähän helteiden syy onkin.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
on sellainen, katos vaan, kiva yhteensattuma :)
Siinähän helteiden syy onkin.yhteensattumia joskus sattuu ;))))
amerikkalaisen vankilamielisairaalan T-paita, jossa on numero 80-4329. :-D))))))))))))))))))))
minttupuu kirjoitti:
mistä oot sen saanu, mulle kans??!!
sorgen, mutta ankean näköinen on paita.:-D))))))))))))
minttupuu kirjoitti:
sen silmissäni!
vihertävän harmaa ja numero on painettu keskelle rintamusta kuin jollain leimasimella.:-)
- t.l.
ovat yksivärisiä ja ilman mitään kuvia ja kirjoituksia, t-paidan tapaisia. Yksi kirkkaanpunainen t-paita on kirjoituksella unelma-anoppi ja se on saanut hymynväreet suupieliin. Sain lahjaksi nuoriltani :)
minulla on aito Ny baseball paita suoraan amerikasta....
- Anjaniina.
mut ikävä kyllä, tähän en voi txt laittaa ;)
Mulla on vanhoja oman yritykseni logopaitoja ja niistä ei tule loppua ollenkaan. Nyttemmin ostelen vähän vähemmän t-paitamaisia paitoja, mieluummin ei mitään tekstiä. Nuo pitkät topit ovat ihan jees.
en pidä normi t-paidoista, tykkään sellaisista joissa on jotain pieniä leikkauksia tai jotain muuta jippoa. Isäntä sai jokunen vuosi sitten sellaisen paidan jossa luki työmyyrä, ja siinä oli myös kuva siitä työmyyrästä, se oli hälle pieni, joten antoi sen miulle, mutten pitäny sitä ku ehkä kerran, silloinki tääl kotisilla.
tekstillä: I hate people!
Likan autonkuljettajana minulla on roolini mukainen paita jossa lukee.
Pappa petaalar- ...
Noh, ei ole kuin muutama pändipaita. Se on se ikivanha edesmenneen Cisse Häkkisen viisaus "Jos haluat saada pillua, laita musta pändipaita päälle". On mulla sellanen iskupaita. "Laulu- ja soitinyhtye Skeidat". Ihan ite suunniteltu ja painettukin. Selässä kiertuetyyliin "On Tour" ja luettelo suomen mielisairaaloista. Muuten hyvä paita, mutta sillä ei ikinä ole saanut pillua, parit porttikiellot ja muutaman kerran turpiinsa :(
Teetäs kuules sellainen paita, missä on kuva sinusta harrastamassa seksiä sian kanssa takaatapäin, ja laita tekstiksi isolla "Eläimiin sekaantuminen on ihanaa".
Voipihan se olla, että herättää huomiota. Side-efektinä on tietenkin käräjäreissu ja hampaaton suu. Mutta mitäpä sitä' ei aikuinen mies kärsisi omaperäisen paidan takia?
=DW=- outo lintu
Minulla on paita,jossa lukee:Minulla on hirveä ikävä (ja sitten on hirven kuva )
makaa ojassa, useimmiten syynä ei ole liian korkea sokeri, vaan liian alhainen, joten sokeri on oikea lääke. (25 vuotta diabeetikkona).
Mutta asiaan. Mä haluaisin sellaisen paidan, jossa lukee MINÄ TULEN, OLETKO VALMIS!minttupuu kirjoitti:
hommaa semmonen, painetaanhan niitä omilla teksteillä.
paitoja omilla teksteillä?
Teotwawki kirjoitti:
paitoja omilla teksteillä?
Kyllähän niitä painetaan yksiä ja kaksia kappaleita suurinpiirtein samalla tekniikalla kuin jos itse silittäisit raudalla sellaisen tulostetun kalvon läpi. Se sitten halkeilee parin pesun jälkeen. Jos haluaa oikeita painatuksia jotka todella pysyvät, ei niitä kannata lähteä painattamaan jollei ole kyse kymmenistä koska se vaatii monimutkaisen työn. Parille paidalle tulisi oikeasti paljon hintaa.
- yks kottarainen
Mulla musta paita jossa valkoinen teksti: mun kans ois niin helppo olla, sais olla justiin niin ku mä sanon
Tosin en kehtaa tuota paitaa julkisesti käyttää - Adria
Mulla on T-paita jossa lukee PORVARI. Pidän sitä ihan estottomasti päällä.
siiten paita, jossa lukee kommunisti! Huutomerkki siksi, että kukaan ei tietäisi, että onko se kohdistettu lukijaan vai itse paidan pitäjään.:-D))))))))))))))
- mitäkä mies
Mun t-paidassa likee RENTTU. se ajaa saman asian,kukaan ei kiinnitä mitään huomiota vaikka sammuisin pinetareelle(:
- Meriläinen
Noo yhdessä Raumalta ostetussa lukee että "kaukka kaunis" Ja yhdessä lukee "Jurmo" ja toisessa "Utö", Sitten on t-paitoja missä ei lue mitään on vaan yks värisiä ja sitten on monivärisiä joissa ei lue mitään. Ja t-paitojahan mulla on noin miljoona, jos vähän liiotellaan, siis ihan vähän vaan.
Mjaaha, mulla ei ole "Jurmo" tai "Utö" -paitoja vaikka toisella saarella olen elämän mittaan ollut vuosia ja toisellakin kuukausia. Vähät t-paitani ovat yksivärisiä ilman mitään tekstejä, yksi mainostaa Kuusamon lintumaratonia ja yhden Alula-lehteä mainostavan olen siellä joskus voittanut. Sen kuvana on punajalkahaukka joka sentään on äitini sielulintu, näin sellaisen just sillä hetkellä kun hän kuoli, aikoja sitten.
- Meriläinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Mjaaha, mulla ei ole "Jurmo" tai "Utö" -paitoja vaikka toisella saarella olen elämän mittaan ollut vuosia ja toisellakin kuukausia. Vähät t-paitani ovat yksivärisiä ilman mitään tekstejä, yksi mainostaa Kuusamon lintumaratonia ja yhden Alula-lehteä mainostavan olen siellä joskus voittanut. Sen kuvana on punajalkahaukka joka sentään on äitini sielulintu, näin sellaisen just sillä hetkellä kun hän kuoli, aikoja sitten.
Joku kumma hinku tuonne lounaissaaristoon on päästä uudestaan.
No sain kyllä usean majanpitäjän yhteystietoja että ehkäpä ensi kesänä lähdenkin sinne pitemmäksi aikaa.
Saaret joita siellä käytiin, siis todellakin vain käytiin jäi mun mieleen.
Se saarien erilaisuus, kallioisuus, karuus ja kauneus.
Ja aivan varmasti lintumaastot siellä on mahtavampia kun täällä, vaikka onhan täälläkin saaria ja luotoja joilla löytyy jos vaikka mitä. Meriläinen kirjoitti:
Joku kumma hinku tuonne lounaissaaristoon on päästä uudestaan.
No sain kyllä usean majanpitäjän yhteystietoja että ehkäpä ensi kesänä lähdenkin sinne pitemmäksi aikaa.
Saaret joita siellä käytiin, siis todellakin vain käytiin jäi mun mieleen.
Se saarien erilaisuus, kallioisuus, karuus ja kauneus.
Ja aivan varmasti lintumaastot siellä on mahtavampia kun täällä, vaikka onhan täälläkin saaria ja luotoja joilla löytyy jos vaikka mitä.Kyllähän lintuja löytyy sieltä teiltäkin päin, on tullut käytyä jonkun kerran niin Risti-, Kaunis- kuin Haapasaaret ja muutama vielä siitä idempään. Maisemissa ei ole valittamista ja ihmisetkin ovat mukavia. Turunmaan saaristo on kuitenkin se tutuin, sinne retkiä olen tehnyt jo yli neljän vuosikymmenen ajan ja varmaan jatkossakin. Nytkin olisi lomaa, ties vaikka....
- Meriläinen
yohuuhkaja kirjoitti:
Kyllähän lintuja löytyy sieltä teiltäkin päin, on tullut käytyä jonkun kerran niin Risti-, Kaunis- kuin Haapasaaret ja muutama vielä siitä idempään. Maisemissa ei ole valittamista ja ihmisetkin ovat mukavia. Turunmaan saaristo on kuitenkin se tutuin, sinne retkiä olen tehnyt jo yli neljän vuosikymmenen ajan ja varmaan jatkossakin. Nytkin olisi lomaa, ties vaikka....
Ristisaaressahan on hyvät yöpaikat niissä bunkkereissa mitä siellä on, ja kun siellä ei ole asutusta niin on muutenkin oikein ihana paikka.
Jotain kasvillisuuttakin siellä on mitä ei löydy muualta.
Varmaan jos sinä olisin niin turkuun päin suuntaisin :)) Paitsi että jos olisin sinä niin tekisinkin niinkuin sinä teet :)
- GloriaJoy
T-paita teksti miul oli ku oli vaaleenpunasen kummun takana karju ja tekstinä: *Making bacon ...* , olipahan exän huumoria lahjoittaa miulle tuollanen paita.
- HTZA
T-paitakuva galleriassa.
hirveä ryntäys, kun tytöt tuon keksii?
Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu, kyynärpäät kovilla ja tukat tappurassa :))- HTZA
Anceli kirjoitti:
hirveä ryntäys, kun tytöt tuon keksii?
Siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu, kyynärpäät kovilla ja tukat tappurassa :))Minä laitoin siihen rumasta naamastani, rumimman kuvan mitä löysin.
Ja on toiminut hyvin. HTZA kirjoitti:
Minä laitoin siihen rumasta naamastani, rumimman kuvan mitä löysin.
Ja on toiminut hyvin.minunkin vaihtaa kuva :)
Käänteistä psykologiaa, joskus se toimii, aina ei.
- Heikunkeikku
Ei ole T-paitoja, joissa olis tekstiä.
Oon tehnyt lukemattomia T-paitoja lahjoiksi ystäville, lapsille ja lastenlapsille.
Niissä on heidän kuvia tai kuvista muokattuja pilakuvia, jonkun sarjakuva-T-paidan oon tehnyt, joissa on kyseisen henkilön pää ja siihen olen piirtänyt kropan ja kirjoittanut puhekupliin tekstin.
Oon ottanut jostakin valokuvasta ihmisen ja pistänyt sen eri maisemaan ja siihen sitten sopivan tekstin.
Lievää huvittuneisuutta on aiheuttanut.
Vähään aikaan en ole tehnyt noita tuommosia juttuja, nyt tuli taas mieleen ja pikkuruinen inspiraationpoikanen kolahti mun päähäni. Jos se poikanen siitä vielä kasvaa, niin taidanpas ruveta suunnittelemaan.- Anjaniina.
rouvalle kypärää....
Kolahtelu..kauan jatkuessaan, voi olla vaarallista? - Heikunkeikku
Anjaniina. kirjoitti:
rouvalle kypärää....
Kolahtelu..kauan jatkuessaan, voi olla vaarallista?Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta luulen etten tarvitse kypärää.
Kovapäisyyteni on sen kun kasvanut, ikää myöten, eikä mitkään pienet kolahtelut minuun vaikuta.
Pienet kolahtelut kutittaa, vähä isoommat pistää nauramahan ja oikein isoot väistän kyykkymällä tai ylähä-hyppelyllä. - HTZA
Palstalaisten oman T-paidan?
Se olisi naisille, suloisen Ruusunpunainen ja rinnassa isoilla kirjaimilla: HTZA
Miehille, sininisenteräksisenharmaa, samalla tekstillä.
Luulempa että saisit, ainakin, 20 egee kappale.
Suunnittelupalkkioni ja provikkani voit antaa Pelastusarmeijalle.
:)
H. - Anjaniina.
Heikunkeikku kirjoitti:
Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta luulen etten tarvitse kypärää.
Kovapäisyyteni on sen kun kasvanut, ikää myöten, eikä mitkään pienet kolahtelut minuun vaikuta.
Pienet kolahtelut kutittaa, vähä isoommat pistää nauramahan ja oikein isoot väistän kyykkymällä tai ylähä-hyppelyllä.niinhän ne harjoittaa luuta kovemmaksi Jaappanin suuressa maassakin, kopsauttelemalla.
- Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
Se olisi naisille, suloisen Ruusunpunainen ja rinnassa isoilla kirjaimilla: HTZA
H.lattialuuttu?
Meillä kun perinteisesti tuollanen pinkki on mennyt ihan trasseliksi tai lattianluutuamiseen?
Mutta siinähän saisi hatsakin kunnon tuntuman maahan...Isänmaahan? - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
H.Heh, jaa että Miehillekin sama teksti. Nyt nousoo suupielet :))))
Maan mainio vastaus, näin visertelen vaikken lintu olekaan.
Saiskos ottaa sun kuvas siihen mukaan? Tai pelkän naamasi ja tällätyttää sen piirtämääni alakroppaan?
Tai peräti sinun lentoharjoituksestasi mökkisi ilmavirran ihanaisessa tuulahduksessa.
Melkein sait mun poikasen kasvamaan isoksi inspiraatioksi. Sieluni silmin näen MONTA T-paitaehdotelmaa tuos edessäni rivissä.
Kielto: Ei saa naurattaa, muutenkin niin kuuma olotila. Jäätävän kylmät vastaukset tekisivät terää. - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
lattialuuttu?
Meillä kun perinteisesti tuollanen pinkki on mennyt ihan trasseliksi tai lattianluutuamiseen?
Mutta siinähän saisi hatsakin kunnon tuntuman maahan...Isänmaahan?olet sinä.
Ainoana, saat käyttää miestenpaitaa...
:) - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
Heh, jaa että Miehillekin sama teksti. Nyt nousoo suupielet :))))
Maan mainio vastaus, näin visertelen vaikken lintu olekaan.
Saiskos ottaa sun kuvas siihen mukaan? Tai pelkän naamasi ja tällätyttää sen piirtämääni alakroppaan?
Tai peräti sinun lentoharjoituksestasi mökkisi ilmavirran ihanaisessa tuulahduksessa.
Melkein sait mun poikasen kasvamaan isoksi inspiraatioksi. Sieluni silmin näen MONTA T-paitaehdotelmaa tuos edessäni rivissä.
Kielto: Ei saa naurattaa, muutenkin niin kuuma olotila. Jäätävän kylmät vastaukset tekisivät terää.ne viikset, laitat sitten alahelmaan...
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
olet sinä.
Ainoana, saat käyttää miestenpaitaa...
:)tää oli kyllä huippujuttu.
Ihanaa muruseni, että jaksat aina minua erikseen ajatella.
Olen niin otettu.
Haluaisitko että otan jostain pajupuskasta kuvan ihan sinua varten?
*miettii miten hemmottelis herrasmiestä* - HTZA
Anjaniina. kirjoitti:
tää oli kyllä huippujuttu.
Ihanaa muruseni, että jaksat aina minua erikseen ajatella.
Olen niin otettu.
Haluaisitko että otan jostain pajupuskasta kuvan ihan sinua varten?
*miettii miten hemmottelis herrasmiestä*kuvia, rasvaisista, naisten käsistä.
Ei sit sellaista, jookosta?
Muuten, ei ole minulla mitään rasvaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713