Nokialla on tänä kesänä liikkunut iso mies isolla pyörällä ( H-D ? )
oldrebels mc:n liiveissä. Googletin kerhon ,ja löytyy Vammalasta ( Sastamala )
Onko tulossa Nokialle tämä kerho, vai asuuko mies täällä vai mitä?
Yksin näkyy ajelevan. Tunteeko kukaan...?
Uskaltaisko pyytää päästä kyytiin =)
Old rebels mc...?
17
8076
Vastaukset
- 32232
Joo ja sitten on sellainen tyyppi jonka selässä lukee "Mouhijärven kumikorjaamo". Se tosin ajelee ihan Samaralla. Uskaltaisikohan kysyä pääsiskö kyytiin?
- Lisa90
Pyh. Mua ei Ladan kyytiin saa =/
Mut oikeesti, jos joku tunnistaa sen niin voisin olla kiinnostunu =) - white trash retard
Lisa90 kirjoitti:
Mut oikeesti, jos joku tunnistaa sen niin voisin olla kiinnostunu =)saattaisi joku peruskoulun käynyt mopopoika tehdashoroa kerran tuupata nousuhumalassa vuokrayksiönsä sohvalla, mutta ehkäpä ei kannata ryhtyä siihen, kun lopputuloksena on yleensä epätoivoisia yh-äitejä ja kakaroita, joille äidin raskausajan siideritissuttelu aiheuttaa keskittymishäiriöitä ja laitoskierteen.
- tyyneks
white trash retard kirjoitti:
saattaisi joku peruskoulun käynyt mopopoika tehdashoroa kerran tuupata nousuhumalassa vuokrayksiönsä sohvalla, mutta ehkäpä ei kannata ryhtyä siihen, kun lopputuloksena on yleensä epätoivoisia yh-äitejä ja kakaroita, joille äidin raskausajan siideritissuttelu aiheuttaa keskittymishäiriöitä ja laitoskierteen.
Nykyään mopopojatkin tietävät kortsujen merkityksen. Ei ylläriä munassa eikä keskittymishäiriöisiä vahinkoja.
Sinunkin kannattaisi perehtyä paremmin noihin ehkäisyasioihin eikä märkäunelmoida tehdashoroilla. - white trash retard
tyyneks kirjoitti:
Nykyään mopopojatkin tietävät kortsujen merkityksen. Ei ylläriä munassa eikä keskittymishäiriöisiä vahinkoja.
Sinunkin kannattaisi perehtyä paremmin noihin ehkäisyasioihin eikä märkäunelmoida tehdashoroilla."Nykyään mopopojatkin tietävät kortsujen merkityksen."
Vielä kun osaisivat ja muistaisivat käyttää niitä, niin siitä tiedosta olisi jotain hyötyä. - aivokapaseteetti
white trash retard kirjoitti:
"Nykyään mopopojatkin tietävät kortsujen merkityksen."
Vielä kun osaisivat ja muistaisivat käyttää niitä, niin siitä tiedosta olisi jotain hyötyä.Juu toi kova kundi ihan selvästi Vammalasta ja hän on paikkakunnan järkevin vaikka kävi aivojen kutistus leikkauksessa.Elikä hänellä on rusinan kokoiset aivot.
Vankka tietämys hänellä on siipikarjan pidosta että yhtä kanaa vähempää ei kannata pitää. - petri.k
aivokapaseteetti kirjoitti:
Juu toi kova kundi ihan selvästi Vammalasta ja hän on paikkakunnan järkevin vaikka kävi aivojen kutistus leikkauksessa.Elikä hänellä on rusinan kokoiset aivot.
Vankka tietämys hänellä on siipikarjan pidosta että yhtä kanaa vähempää ei kannata pitää.Tiedän tapauksen, mutten tunne. Olen kans nähnyt sen usein Siuro/Linnavuori. Käy kysymässä, sillä se selviää ottaako kyytiin vai ei....
Jonkun verran olen ollut liiviporukoiden kanssa tekemisissä Treellä, ja aika tavallista kanssa ovat. Pääasiassa ihan mukavia, eikä mitää ääliöitä niinku täällä tunnutaan ajattelevan. Älykkyyttään loukataan täällä vaikka kaveria ei edes tunneta. Kasvakaa vähän. - MC Prostata
petri.k kirjoitti:
Tiedän tapauksen, mutten tunne. Olen kans nähnyt sen usein Siuro/Linnavuori. Käy kysymässä, sillä se selviää ottaako kyytiin vai ei....
Jonkun verran olen ollut liiviporukoiden kanssa tekemisissä Treellä, ja aika tavallista kanssa ovat. Pääasiassa ihan mukavia, eikä mitää ääliöitä niinku täällä tunnutaan ajattelevan. Älykkyyttään loukataan täällä vaikka kaveria ei edes tunneta. Kasvakaa vähän."eikä mitää ääliöitä niinku täällä tunnutaan ajattelevan.Älykkyyttään loukataan.."
He ovat siis sinuun verrattuna älykkäitä, niinkö? Ei hyvä. - Anonyymi
Lisa90 kirjoitti:
Mut oikeesti, jos joku tunnistaa sen niin voisin olla kiinnostunu =)Mulla lukee selässä Mc Donalds.
- Anonyymi
Mc petturipersut.
- Tunnen miehen
Se mies on Nokialla kaupunginvaltuutettu ja tekee remppahommia ihan y-tunnuksella. Kaveri on toiminut myös ammattisotilaana ulkomailla. Motoristi on käynyt Nokianvirran yläasteen nuorena.
- Anonyymi
LäskiMika?
- Herra 41
Tämä ko. mies on työpariaan noin 100 kg painavampi! Mutta ovat pistämätön pari mitä tulee työn nopeuteen ja laatu on hyvä.
- saippua putos
MC markku koivisto
- räsäsen päppä
Onkos tämä nyt se sama porukka joka toi IT-tykin pirkkahallin näyttelyyn kevväällä?
Ai etteikö liivikerhot ole vaarallisia kun tollasta kalustoa löytyy talleilta?
Ei hyvää päivää sentään.... - nahkaa
räsäsellä on puurot ja vellit sekaisin, "liiviporukka" ei ole sama asia kuin järjestäytynyt rikollisuus. Ääliö.
Ja kyllä, kuljen kerhoni liiveissä joissa ei ole "tulen ja veren" värejä. Voisit otta tosta väriterminologiastakin selvää. - Nokiantietäjä
Sattumoisin tunnen ko kaverin melko hyvin ja on se sellanen nallekarhu, että ei tee pahaa kärpäsellekään. Old Rebels Mc ei ole = Bandidos tai Helvetin Enkelit vaan ihan hyviä tyyppejä. Tekevät mm. hyväntekeväisyyttä paljon lasten ja nuorten eteen sekä sotaveteraanien.
Päristelijä tosiaan on kunnanvaltuutettua mm. HDCF:n tampereen alueen pressa.
Ensimmäiselle kyselijällä, eli Lissulle, niin taitaa kyydissä olla jo kyytiläinen.
Ei taas kannata vouhkata kun ei tiedä, kuten hyvin usein tällä "tietäjien" palastalla on tapana. Old Rebels on lähtöisin Vammalasta, mutta ollut jo usean vuoden ajan Tampesterissa ja nyt uudet tilat tulossa Raholaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758