Mulla todettiin klamydia johon sain asitromysiiniä kerta-annoksena.. otin lääkkeen 5 päivää sitten mutta tuntuu että toi helvetin valkonen ryhelmä alapäässä vaan pahenee? ei oo muita oireita ollu enään vähään aikaan (siis ei ollu ennen lääkkeen ottoakaan, ennen lääkäriaikaa oli kyllä) mutta millon ton ryhelmän pitäs parantua? ja millonkohan voi harrastaa seksiä turvallisesti?
onko muilla kokemuksia?
Klamydian parantumisesta
5
724
Vastaukset
- 87ruyfjh
Kaikilla klamydia ei parane kerralla, siitä pitää ehdottomasti ottaa uusinta testit, aina. Ryhelmät eivät kuulu klamydian oireisiin, en oikein tiedä mitä tarkoitat. Mikäli kivuton ryhelmä, kuulostaisi kondyloomalta. Mene uudelleen testeihin ja lääkäriin, myös kondyloomaan saa lääkkeet.
Seksiä voi harrastaa turvallisesti kunhan kaikki oireet on hoidettu, ja siis, tietenkin, kun kaikki taudit on testattu ja tiedät mikä on. Kannattaa aina testauttaa kaikki mahdollinen. Oireet pitää olla kokonaan pois, ja klamydiahan voi olla oireeton: joten puhdas testitulos pitää tulla.
Seksiä voi harrastaa sitten turvallisesti, kun muistaa käyttää kondomia, muuten se on aina riski. Näkyviä oireita on harvalla eikä kovin moni aina edes tiedä omaa tilannettaan, puhumattakaan että kaikki edes välittäisivät. Turvallisinta suojaamaton seksi on vakikumppanin kanssa, kun molemmat on testattuja: riskitöntä se ei ole silloinkaan.- .........
tuli tulos että klamydia on, kondyloomasta ei puhuttu. semmoista valkoista outoa ryhelmää. Onkohan mulla sitten klamydia ja kondylooma samaan aikaan??
- .......
että papakoe otettiin myös, eikö siitä näy kondylooma? sairaanhoitaja kertoi papakokeessa olevan runsaasti tulehdussoluja (eli..?) mutta muuten puhdas. mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? oli hänellä niin kiire ettei ehtinyt enempää selittää ja kun kysyin niin ei saanut oikeen selvää vastausta, vain että klamydia todettu ja tulehdussoluja. mut voiko ton papakokeen tulehdussolut johtua tosta klamydiasta?
- ,
....... kirjoitti:
että papakoe otettiin myös, eikö siitä näy kondylooma? sairaanhoitaja kertoi papakokeessa olevan runsaasti tulehdussoluja (eli..?) mutta muuten puhdas. mitäköhän tämä nyt sitten tarkoittaa? oli hänellä niin kiire ettei ehtinyt enempää selittää ja kun kysyin niin ei saanut oikeen selvää vastausta, vain että klamydia todettu ja tulehdussoluja. mut voiko ton papakokeen tulehdussolut johtua tosta klamydiasta?
ole mikään kondyn tutkintatesti, eli ei, ei tule läheskään aina kondy siinä esille.
Ei klamydiaan kuulu mitään ryhelmiä, sinulla on jokin muukin tauti.
Lekuriin! - ......
, kirjoitti:
ole mikään kondyn tutkintatesti, eli ei, ei tule läheskään aina kondy siinä esille.
Ei klamydiaan kuulu mitään ryhelmiä, sinulla on jokin muukin tauti.
Lekuriin!sitte mennä taas lääkärille.. luin noita kondylooman hoitomenetelmiä ja ei kyllä kuulostanut kauheen mukavalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750