kertovat hyvästä terveydestä.
Tuuheat ja kiiltävät hiukset
16
235
Vastaukset
- ?
kalju,mm.väätäinen,Janne Holmen jne.olivat kovakuntoisia kaikki ja myöskin vähätukkaisia?JA TERVEITÄ.
- ?
vähähiuksisia.
- Juoksija.
kertovat terveestä ihmisestä ja terveistä vanhemmista. He eivät ole juonee Lasolia niinkuin sinun vanhempasi.
- Superkuntoinen
paremmin kun veri kiertää päässä ja joka paikassa eikä kroppaa ole pilattu tupakoinnilla ja kaljan juonnilla eivätkä ihraiset posket roiku.
- Hikinauha
vanhemmistasi.
- röhöä
Hikinauha kirjoitti:
vanhemmistasi.
jätkän vanhemmat ovat aivan spurguja.Aloittaa päivänsä sinolilla ja lopettaa tinnerillä.
eikös se enempi kerro panostuksesta hoitoaineisiin ., turhiahan ne hiustuotteet olisivat jos samaan pääsee terveyttään hoitamalla .,
- tietäjä.
päässä pysy vaikka kuinka käyttäis hiustuotteita jos elämäntavat ovat perseestä.
tietäjä. kirjoitti:
päässä pysy vaikka kuinka käyttäis hiustuotteita jos elämäntavat ovat perseestä.
Katso vaikka mun pehkoa.
tuputuu kirjoitti:
Värjäyksen jälkeen suorastaan hehkuu:)
Tupu noissa murteissa sellaisia pieniä käsitteellisiä eroja...värjättynäkin;)))
bar.sinistra kirjoitti:
Tupu noissa murteissa sellaisia pieniä käsitteellisiä eroja...värjättynäkin;)))
Pitää varmaan kysyä isommilta neuvoa.
tuputuu kirjoitti:
Pitää varmaan kysyä isommilta neuvoa.
mieluummin nuorilta, ne ei valehtele läheskään niin paljon ku isommat, itse asiassa toisinaan ne kyllä sanoo liiankin suoraan;))
Piti laittaa tää kappale edellisen viestin mukaan mut tulee nyt..
http://www.youtube.com/watch?v=DtsXEJOlKwU
- tietäjä.
valitettavasti kaikki eivät voi nauttia upeista hiuksista ja terveydestä.
- hirvittelijä
olla kalju.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201