En tiedä saako toisten mp linkittää, mutta kokeilen onneani, onhan ne yleisellä palstalla.
Kirjoitusta : http://keskustelu.suomi24.fi/node/9196980#comment-44926343
jatkan
realistinen13.7.2010 22:32 sanoo : Homous oikeasti oksettaa monia
v-ms Käyttäjän viestit 13.7.2010 23:08 vastaa : Mikäli jonkun toisen ihmisen, seksuaalinen suuntaus aiheuttaa fyysisiä oireita on parasta hakeutua mielenterveystoimiston asiakkaaksi.
Tässä hyvä esimerkki miten ahdasmielisiä nämä mukamas vapautuneet ovat, ku eivät voi ymmärtää,
että homous oikeasti oksettaa monia.
Minä ymmärrän kuitenkin molemmat puolet asioissa ja aina!, mutta tietenkin kannatan
enemmän jompaa kumpaa. Mielestäni homo-rakkaus on väärin, se on niin väärin monia kohtaan
ja on väärin ärsyttää homoutta inhoavia tuollaisilla paraateilla. Toi on yllyttämistä tappeluun, eikä mitään muuta. Homot vaan muka tahattomasti, mutta oikeesti vaan kaivamalla kaivaa verta nenästään ja sitten itkee ympäri kyliä kattokaa nyt millasia noi on.
Se on ihan tarkoitus saada kamalaa mekkalaa ja näkyvyyttä aikaiseksi.
Miks pitää tyrkyttää tolleen omaa seksuaalisuuttaan, joka ihan 100-varmasti järkyttää ja ärsyttää monia.
1970 luvulla kun homous olivat vielä sairaus- ja rikollis-rekisterissä niin onhan homot saaneet paljon oikeuksia sen jälk.
On hyvä että se poistettiin rikollisrekisteristä. Good. Nyt ovat saaneet kaikenlaista muutakin lisää.
Ja joka kerta kun jotain saavat niin seuraavalla viikolla on uusi hakemus uusien etujen saamiseksi.
Ettekö te voi edes yhtä vuotta levätä? Mihin noilla vaatimuksillanne pyritte? Onko teillä valmiina paljonkin noita vaatimuksia, joista viimoisena on ilmeisesti tarkoitus kieltää heterous, koska se on sairasta ja likasta?
Kun homot kerta ovat valinneet homomaisen elämän tyylin niin siihen vaan liittyy jotain erilaista.
Aivan kuten rikollisetkin alottaessaan rikollisen elämäntyylin tietävät (toivottavasti) että automaattisesti se johtaa vankilaan joskus. Kyllä homouden valitsijoillekin pitää olla selvä, että kaikki ei ole mahdollista homoille, kuten avioliitto ja lasten adoptointi ja perintö-oikeuskin kuuluu aviopareille ja avopareilla on erilainen oikeus perimiseen. Kyllä Päivi Räsäsnen(KD) ja uskovaiset ovat ihan oikealla asialla puhuessaan uskonnollisen parisuhteen ja siihen liittyvien etuoikeuksien puolesta. Kaikki ei voi olla mahdollista kaikille, valitse suuntasi, ryhmäsi johon tahdot kuulua, ja turha kitistä myöhemmin. Niin makaa kuin petaa!
Rauhan säilymisen kannalta olis parasta kun homot rauhottuisi ja lopettaisi oman seksuaalisuutensa tyrkyttämisen. Kuvottavinta teidän (henk.koht) kaa jutellessa on se kun kuvittelette kaikkien olevan oikeesti homoja, että muut ovat vaan kaapissa. Oikeesti en edes tiedä oletteko tosissanne, mutta sellanen ajattelu on sairasta. Aivan kuten sekin että hetero-seksi on mielestänne likasta. Mikään mikä on Jumalasta ei ole likaista. Kuvottavaa on myös se että te teette niinku työtä käännyttämisessä heteroja homoiksi.
Voi miksi, voi miksi? Nii-in ja kyllä minulla on ollu paljon homo-tuttuja, eli puhun ihan kokemuksista.
En vihaa homoja, mutta kaikki tuntemani homot ja lebat ovat olleet inhottavia, enkä tahdo tutustua niihin sen enempää. Ja ei, en varmasti tunne kaikkia homoja, saattaa olla muunkinlaisesti ajattelevia, mutta tällaisia tapauksia liikaa kohdatessani tahdoin poistaa heidät ystävistäni. Kiitos juu ei minulle tuollasta elämää, tyrkyttämistä ja muuta vastenmielistä likasta ajattelua.
Koska hetero enemmistö saa oikeuden elää ilman jatkuvaa homo-maailman tyrkyttämistä?
TV.tä en enää tahdo koska siellä on liikaa homoja, joita en pysty räjähtämättä katsomaan. Se vaan oksettaa. Ja sinulle : v-ms Käyttäjän viestit 13.7.2010 23:08 : ei kenenkään tarvi todellakaan mennä hoitoon jos inhoo homoja tai vaikka ruusukaalia.
Fennomaani rakastaa ruusukaalia ja suhtaudun homoihin ihan ok, vaikka en ole enää ikinä niiden ystävä.
Koska hetero enemmistö saa oikeuden elää ilman homo-tyrkytystä?
10
405
Vastaukset
Ihmettelin tossa aiemmin mitä järkeä kaasu-iskussa oli? ja minua syytettiin terroristien hyysääjäksi
kirjoitin
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9189249/flat_thread#comment-44868229
siihen vastattiin että fennomaani on siis terroristien hyysääjä, mutta tuo viesti poistettiin välistä.
mutta ennen sitä poistoa vastasin siihen näin :
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9189249/flat_thread#comment-44868493
myöhemmin jatkoin vielä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9189249/flat_thread#comment-44880660
Nyt koko juttu on näemmä ja ihan oikein siirretty vihreiden politiikkaan, jonne se tottavie kuuluukin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9189249
Mutta halusin kertoa asiasta heteron fennomaanin ajatuksia ja tää kuuluu PS-politiikkaan, toivottavasti ajattelemme edes tästä samalla lailla? Homo-palstalla saa jutella vain homot, joten shefu et vie tätä homo-palstalle! -Kiitos etukäteen.
Kaasuisku, joka saattaa olla kenen vaan tekemä, tollaset hakaristit osaa kuka vaan, mutta eipä noi piirustukset paljookaan tuota rumaa rakennusta pilaa, ehkä jopa kaunistaa.
Mutta oikeesti, jos isku oli natzien tekemä, niin tahtoisin tietää oikeesti mitä ihmette te ajattelette? Vaikka mä ymmärrän että joo, niin siltikin, että miksi? Mitä kummaa tollasella voi edes yrittää saavuttaa?
En kannata homoutta mutta en tahdo niitä eliminoidakaan, mutta noi paraatit on kuvottavia.
Oikeesti vaikka mua on pyydetty mukaan, niin pakko aina kieltäytyä ja vedota johonkin kiireeseen.
En vaan tykkää ja minulla on oikeus olla tykkäämättä.
Ymmärrän jotain, mutta että iskulla tuollasta vastaan …?
Ettekö te voi käyttää aikaa, rahaa ja voimaanne johonkin tarpeellisempaan, kuten heterouden kannattamiseen. Tuollainen isku ei auta heteroiden asiaa.
En olisi huolissani satojen fanien sympatiseeraamisesta ja jäseniksi liittymisestä. Katsotaan vaan kunhan noi jäsen maksut alkaa pyöriä niin katsotaan sitten kuka niitä makselee, vai tuleeko ryntäys eroamiseen, jota ei varmasti uutisoida.
Yhteenvetona sanoisin Homo, homous ja homo-paraati on väärin.
Myös niiden typerien ällö-paraatien häiritseminen on väärin.
Ja ehkäpä ne siihen just pyrkiikin ärsyttää ja saamaan säälipisteitä ja ei niin viisaat pojat sitten luulee saavuttavansa jotain menemällä niiden ansaan. Parempi olis vaan siirtää katse viisaampiin asioihin.
Eikös niin. Heterous on oikein, mutta antaa niiden homojen olla.Kiitos, sinulle kun jaksoit lukea ja tykkäsit! :*
- Svekomaani
Itse asiassa en jaksanut lukea enkä tykännyt!
Svekomaani kirjoitti:
Itse asiassa en jaksanut lukea enkä tykännyt!
Et jaksa... voi voi ... kannatais vähän liikkua ja urheilla että jaksaa...
Kun sä et lukenu mun textejä, mutta katsot olevasi pätevä arvostelemaan niitä vaikket edes lue....
mikä kertookin sinusta todella paljon.
Syrjit minua, koska olen suomalainen, Fennomaani, eli olet rasisti.
Eikä se kiitos ollu sulle vaan sille sille joka tykkäs ja peukutti ylöspäin.... :*
Niin te swenssonit olette aina viihaneet suomalaisia eli olette ainoat Rasistit Suomessa ja
olleet aina Rasisteja suomalaisille ja elätte vaan tappaaksenne suomalaiset.
pusi susi sun karvaselle likaselle ruotsalsielle paska-pyllylle.
Tässä linkki jutut mp siihen aamuTV.n ohjelmaan
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/07/sukupuolineutraali_avioliitto_jakaa_mielipiteita_1830541.html
Aiheesta heräsi värikäs keskustelu Aamu-tv:n keskiviikon lähetyksessä.
En nyt menis sanoo sitä keskustelua värikkääksi. hahhah naurettavan tylsää pakko-textiä.
Kohdassa 3:20 Päivilläkään ei pysyny pokka kun se sanoi että äänestäjät päättää, kun naurahtaa aika tylsistyneen oloisena.
Aika selkeesti asia on laissa. (=?) Siis Räsäsen Päivin mukaan
Nykyisen lain tulkinnan mukaan avioliitto on kahden eri sukupuolta olevan liitto.
Ku on niin on. piste.
Olisin laittanu sinne oman mp, mutta olen ilmeisesti niin mustalla listalla etten pääse edes sanomaan mitään kun koko painike on poistettu. Yle ei koskaan julkase mun juttuja, vaikka kirjoitan eka ja vähemmän rasistisesti kuin muut. Siellä pitää olla hirvee rasistinen mp, että se pääsee läpi, kun Ylellä on esi-lukijat.
No tässä mun mp teille :
Keneltä se olisi pois jos uskovaisten elämääkin kunnioitettaisiin tässä maassa?
Mitä pahaa kristinusko teille on tehny, että ette salli kristinuskoon uskoville pitää omaa tulkintaansa raamatusta omassa kirkossaan, vaan muut ihmiset pakottaa kristinuskovaisten muuttaa omaa uskoaan omassa kirkossaan.
Minä säälin pappeja, jotka vakaumuksensa vastaisesti joutuvat toimittamaan vääränä pitämiään asioita.
Mielestäni sitä voisi verrata että minut pakotettaisiin sukupuoliseen kanssakäymiseen koiran kanssa.
Kukaan ei voi ymmärtää miltä papista tuntuu kun se uskonsa vastaisesti joutuu väkisin toimimaan eritavalla.
Se lienee hirveempää kuin mitä kuka osaa kuvitellakaan.
Miksi homot ja muut raamatun vastaiset tahtoo väkisin muuttaa raamatun tulkinnat.
Miksi ette voi perustaa uutta erilaista kirkkoa ja antaa Oikeilla Raamatun Uskovilla olla oma kirkkonsa?
Kohta jotkut tahtoo naimisiin koiran tai apinan kaa ja sit sekin tullaan sallimaan.
Ensin saavat luvan rekisteröityä ja perimisoikeudet ja kohta ne vaatii että ihan hyvin perheen voi muodostaa isä koira ja lapsi. Kyllä se on ihan terve suhde, onhan jo nytkin koira kuin perheen jäsen.... että siinä tulevaisuutta ja mitä ne sitten vielä keksii. Kyllä sallimus vielä tuhoo ihmisen.
n 7 min kohdalla
Vielä 90 luv Tuija Brax vakuutti, että avioliitto on hänelle suorastaan sakramentti eikä tarkoitus rinnastaa avioliittoon. Monet k.ed hyväksyy reksiter, muttei se saa koskea lapsia…. jne
Tälleen nää asiat etenee pikkuhiljaa ja Väkisin.
Niin onko sitten ihme jos emme tahdo niitä pieniä juttujakaan kun tiedämme mihin se johtaa pikkuhiljaa. Aivan kuten musujen rynnistys Suomeen;
Ensin ne tulee vähän sitten enemmän ja enemmän ja kohta valkoiset suomalaiset ja kristityt on tapettu.
Kiitos vaan typerille kaiken paskan sallijoille ja Eu.n hinkuajille.Olis vaan niin helppoa olla tyrkyttämättä tuollaista "hei me nussitaan mitä vaan" -paraateja.
Ei kukaan järkevä hetero tahdo tuollaista katsella.
Ei heterotkaan marssi tyrkyttäen omaia seksi-juttujaan.
Ällöttävää touhua tollaset paraatit.
Provokaatiota koko touhu ja lopettakaa jo tollaset.
Se toive oli homoille.
- homomarssit piiloon
Eikö noita homomarsseja voisi järjestää vaikka jossain tunnelissa tai autiossa paikassa johon saisivat mennä vain homomyönteiset. Esim. Vuosaaren tunneli olisi pyhäpäivänä hyvä kun ei ole juurikaan satamaliikennettä. Tai jokin saari ulkomeren tuntumassa josta ei näkyisi eikä kuuluisi normaalien heteroiden mieliharmiksi älämölöä! Normaalit heterot säästyisivät kuulemasta ja katsomasta homostelun ihannointia ja tuputusta ja kaikilla olisi hyvä olla!
- tappi ojoon
Foobikko. Astu urheasti kaapista !!!! Nähdään siellä ehdottamassasi tunnelissa. Voimma marssia peräkkäin ja hyvin lähekkäin muiden miespuolueen jäsenten ja kannattajien taputtaessa.
- leijonariipushemmo
tappi ojoon kirjoitti:
Foobikko. Astu urheasti kaapista !!!! Nähdään siellä ehdottamassasi tunnelissa. Voimma marssia peräkkäin ja hyvin lähekkäin muiden miespuolueen jäsenten ja kannattajien taputtaessa.
Ottaako Töppis vastaan miespuolueen pride-marssiparaatin?
- Valittajat
Onko se niin väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733