Kansanedustaja Jyrki Kasvi (vihr.) ihmettelee blogissaan johtavien poliitikkojen reaktioita lauantaiseen Pride-kulkuetta vastaan tehtyyn iskuun.
Kristillisdemokraattien puheenjohtaja Päivi Räsänen tuomitsi eilen iskun, mutta kirjoitti myös blogissaan:
- Voiko Pride-kulkuetta vastaan tehdyn typerän hyökkäyksen tulkita myös vastareaktioksi poliittisen eliitin voimakkaalle arvoliberalistiselle kehitykselle?
Tämä lausunto hämmentää Kasvia. Hän ihmettelee myös perussuomalaisten puheenjohtajan Timo Soinin lausuntoa Helsingin Sanomissa. Soini rinnastaa Pride-iskun turkistarhaiskuihin ja puoluekokoushäiriköintiin. Kasvi huomauttaa, että kaasuiskun kohteista nuorin oli vasta vauva.
Kasvi varoittaa, mihin tällainen asennoituminen voi hänen mielestään johtaa tulevaisuudessa:
- Eivätkö Pride-iskun tekijät saati Päivi Räsäsen ja Timo Soinin kaltaiset kokeneet poliitikot ymmärrä, mitä heidän valitsemansa tien päässä on? Tänä vuonna pippurikaasua, ensi vuonna tiiliskiviä Baltian tapaan, 10 vuoden kuluttua marssijoiden hakkaamisestsa huolehtii poliisi Venäjän tapaan, Kasvi kirjoittaa.
Jyrki Kasvi kauhistelee
14
311
Vastaukset
Tuskin iskun kohteena oli vauva, turha sitä siinä hämmästellä. Melko varmaa että kun vauvan vie jonnekin niin jotain voi myös tapahtua, vauvallekin, myös vaikka kaupassa.
Vähän vaikea ymmärtää mikä tällaisen iskun tarkoitus oli?
Varmaankaan monet eivät pidä noista sexi-hörhöistä, mutta mitä toi isku tarkoitti?
Ja Kasville sanoisin mitä sen on väliä onko se kaasua vai tiiliskiviä kun sharia tulee niin koko homous kielletään. Turha teidänkään enää asiaanne ajaa kun hyysäätte niitä musuja Suomeen, niin niiden politikka tulee ja korjaa kaikkinaiset virheet pois maailmasta. Kiitos vaan.Miten niin?
Jos en hyysää musuja niin hyysäänkö silloin terroristejä?
Te vihreet olette kamalla sotkeneet aivonne ja ajatusmaailmanne.
Eihän sun jutussas ole järkee.
Me vetää jotain kamaa päähäs.Sun mummosko sun kamas maksaa? Kivat mumoille!
Vihreet tuottaa Romanian romaneja suomeen ryöstää mummoja ja mummot äänestää vihreitä kun pikkuset lapsenlapset niin tahtoo. Ja lapsenlapset vetää kamaa päähänsä!Tarkoitusta en ymm
fenno.maaniKäyttäjän viestit9.7.2010 14:47
Siis tähän viestiini sain vastaukseksi että fennomaani hyysää terroristejä.
Ja nyt ko viesti on poistettu.
Mietin asiaa hieman ja säälin todellakin tätä yhteiskuntaa.
Vihreet, laitatte tän yhteiskunnan pilalle toimillanne!
Mummot äänestävät suloisten lastenlasten mieliksi vihreitä ja sitten ihmettelevät kun kaikenmaailman muukalaiset ryöstää, vie asunnot ja duunit sekä palkat ja eläkkeet alenee sekä eläkeikä nousee ja ja ja
Te kukaan, varsinkaan vanhukset, ette näemmä tahdo nähdä mihin tätä yhteiskuntaa viette.
Mä oikeesti halusin auttaa vanhuksia, mutten pysty koska te
1. äänestätte vihreitä
2. annatta rahaa lapsenlapsillenne, jotka ostaa niillä rahoillanne huumeita ja sekoilee
3. ja jotka valtaa toisten rakennuksia
4. ja jotka tuhoaa ja terrorisoi yhteiskuntaa
Miksette ps.laiset voineet sanoa minulle, että Vihreet tän kaiken pahuuden takana onkin.
No tulipahan älyttyä itte.
Siis Vapaa Katto suojelee ja auttaa Romanian romaneja
Ja NoBoder oli se aikaisempi nimi jonka kuulin talvella radiosta ja joka on sitä mieltä että romanian kerjäläisten kuuluu saada kerjätä Suomessa. No Boder tarkoittaa ei rajoja eli siis yks Eurooppa.
Ja vihreiden Tuija Braxhan oli kans sitä mieltä että kaikki vaan Suomeen
Ja koko politiika on sitä mieltä että kaikki maailman kärsivät vaan Suomeen ....pärjäilkää, miten ...
Tätä jos tahdotte, niin onnea ja todellakin …pärjäilkää, miten parhaaksi näette….fenno.maani kirjoitti:
Tarkoitusta en ymm
fenno.maaniKäyttäjän viestit9.7.2010 14:47
Siis tähän viestiini sain vastaukseksi että fennomaani hyysää terroristejä.
Ja nyt ko viesti on poistettu.
Mietin asiaa hieman ja säälin todellakin tätä yhteiskuntaa.
Vihreet, laitatte tän yhteiskunnan pilalle toimillanne!
Mummot äänestävät suloisten lastenlasten mieliksi vihreitä ja sitten ihmettelevät kun kaikenmaailman muukalaiset ryöstää, vie asunnot ja duunit sekä palkat ja eläkkeet alenee sekä eläkeikä nousee ja ja ja
Te kukaan, varsinkaan vanhukset, ette näemmä tahdo nähdä mihin tätä yhteiskuntaa viette.
Mä oikeesti halusin auttaa vanhuksia, mutten pysty koska te
1. äänestätte vihreitä
2. annatta rahaa lapsenlapsillenne, jotka ostaa niillä rahoillanne huumeita ja sekoilee
3. ja jotka valtaa toisten rakennuksia
4. ja jotka tuhoaa ja terrorisoi yhteiskuntaa
Miksette ps.laiset voineet sanoa minulle, että Vihreet tän kaiken pahuuden takana onkin.
No tulipahan älyttyä itte.
Siis Vapaa Katto suojelee ja auttaa Romanian romaneja
Ja NoBoder oli se aikaisempi nimi jonka kuulin talvella radiosta ja joka on sitä mieltä että romanian kerjäläisten kuuluu saada kerjätä Suomessa. No Boder tarkoittaa ei rajoja eli siis yks Eurooppa.
Ja vihreiden Tuija Braxhan oli kans sitä mieltä että kaikki vaan Suomeen
Ja koko politiika on sitä mieltä että kaikki maailman kärsivät vaan Suomeen ....pärjäilkää, miten ...
Tätä jos tahdotte, niin onnea ja todellakin …pärjäilkää, miten parhaaksi näette….Ne poistelee vastauksiaan joihin mä vastaan niin että näyttää kuin mä höpisisin tuulen kanssa. hah
Vihreet nyt on tunnetusti yhteiskunnan terroristeja ja vihollisia.
Tekis mieli vähän pohtia miksi?
Ekakstekskii joku joskus ehdotti että vihreet ämmät pitäs raiskaa. Olen ehdottomasti eri mieltä, niitä ei voi raiskata ainakaan afrikkalainen, koska vihreet ämmät ...tahtoo...afrikkalaisia miehiä. Oli pakko muuttaa se sana.... jokainen voip lukea itse mielessään sen mitä oikeesti tarkoitin.
Vihreet siis äänestjä-penikat tahtoo vaan maata jalat levällään ja vetää kamalla päätään sekasin. Ainakin mitä olen katsellu Hertsikan Siperian liepeillä pyöriviä siperialaisia. Ja näistä vihreiden trollaus-jutuistakin voi päätellä samaa, ei teidän jutuissanne ole päätä eikä häntää, kaikki samaa omituista huume-puuroa.
Ja eikös nää kuokkavieraatkin ollu näitä Siperian huume-hörjöjä. Sillo ekana vuotena siitä puhuttiin ja oli joku kuvakin. Ne kuokkavieraat kun kiusaa niitä Pressan itsenäisyyspäivän juhlijoita siellä Linnassa.
Mutta miksi, oi miksi vihreet ovat yhteiskunnan myyriä, oikeen helv.moisia tuholaisia kaivaa maata Suomi-neidon jalkojen alta tahtoo tuhota kaiken ja mielummin vielä enemmän. Mikä teitä vihreitä vaivaa?
Mäpäs taidankin mennä käymään kylässä. On vasta-vierailun aika….fenno.maani kirjoitti:
Ne poistelee vastauksiaan joihin mä vastaan niin että näyttää kuin mä höpisisin tuulen kanssa. hah
Vihreet nyt on tunnetusti yhteiskunnan terroristeja ja vihollisia.
Tekis mieli vähän pohtia miksi?
Ekakstekskii joku joskus ehdotti että vihreet ämmät pitäs raiskaa. Olen ehdottomasti eri mieltä, niitä ei voi raiskata ainakaan afrikkalainen, koska vihreet ämmät ...tahtoo...afrikkalaisia miehiä. Oli pakko muuttaa se sana.... jokainen voip lukea itse mielessään sen mitä oikeesti tarkoitin.
Vihreet siis äänestjä-penikat tahtoo vaan maata jalat levällään ja vetää kamalla päätään sekasin. Ainakin mitä olen katsellu Hertsikan Siperian liepeillä pyöriviä siperialaisia. Ja näistä vihreiden trollaus-jutuistakin voi päätellä samaa, ei teidän jutuissanne ole päätä eikä häntää, kaikki samaa omituista huume-puuroa.
Ja eikös nää kuokkavieraatkin ollu näitä Siperian huume-hörjöjä. Sillo ekana vuotena siitä puhuttiin ja oli joku kuvakin. Ne kuokkavieraat kun kiusaa niitä Pressan itsenäisyyspäivän juhlijoita siellä Linnassa.
Mutta miksi, oi miksi vihreet ovat yhteiskunnan myyriä, oikeen helv.moisia tuholaisia kaivaa maata Suomi-neidon jalkojen alta tahtoo tuhota kaiken ja mielummin vielä enemmän. Mikä teitä vihreitä vaivaa?
Mäpäs taidankin mennä käymään kylässä. On vasta-vierailun aika….Ja jatkan, vaikka äänestin joskus vihreitä niin olen ennekin sanonu että se kaduttaa nyt ihan hemm paljo. En ikinä olis uskonu että tällasta siitä vihreestä politiikan tukemisestakin (Koijärven suojelu) saatiin, pelkkää pahaa ja kuisaa, että Linnan itsen.päivän vierailijoitakin kiusaavat, sotkevat ja huutavat kaikkee sairasta.
Ja minäkun luulin että vihree politiikka olis vaan; ruvetaan vaan paikkoja vähän siistimään.
Mutta kaikkee paljon isompaa paskaa, tuhoa hirveyttä ja kauheutta vaan saatiin tilalle.
Kyllä elämä ennen vihreitä politiikassa oli sentään elämää.
Politiikkakin oli politiikaa eikä tollasta kiusaamista.
Mä en ole koskaaan pitänytkään vihreetä liikettä politiikkana, mutta nyt sen näkee konkreettisesti, että se tahtoo tuhoo kaiken kehityksen, pitäs vaan panna ja vetää huumetta, siinä niiden sanoma.
Niin kuka tässä yhteiskunnassa on kehityksen jarru? Ja kivenä reessä?
Vihreet jotka tahtoo elää kuin siat pellossa! Kuokkavieraat, Vapaakatto, NoBoder, Sosiaalikeskus Siperia ja Satama. Ängetkää ne tuulimylly-propellitkin nyt tuonne maisemaan.
Satu hyvä ei Suomi ole Kiina. Ei tarvi tuoda Kiinan mallia Suomeen.
- flkklfklfklfdlk
vihreiden tekemät iskut on typerämpiä kuin joku savupommi homo paraatissa.
vihreät on todellinen terroristi liike.- - mustaihoinen, afri
mutta vihr vasemmistopn terroristit on paskin mahdollista sakkia. huumepäisiä itsemurha terroisteja.
- kysyy hän
ja ahmed painaa meneen.
Kuinka suuri prosentti vihreiden kannattajista on homoja ja lesboja. - nietgröna!!
jätetään Jyrki Kasvin puheet sinne jonnekkin.....mies edustaa fillari-kansa vihreitä ja eniten ajanut taksilla veronmaksajien piikkiin...vastustetaan niin ydinvoimaa mut hallituksessa pitää olla!!!!
- vihreet haiseee
sdpn maria kusiniina ajoi korttinsa kuivumaan kun kaahaili jumalatonta ylinopeutta ja sen jälkee ajeli joka päivä taksilla eduskuntaa ja takasin.
kasvi tietty on heittänyt extra pitkiä taksi keikkoja.
sdp on tunnettu toisten rahoilla elämisestä, halonen etunenässä.
- Ex-ViNO
Eli heteroseksuaaleja vastaan hyökkäileminen on kasvin mielestä ok, mutta homoja vastaan pahaa rasismi-fasismia? Onneksi en ole enää vihreä. ;) ViNOsta erosin viime vuonna...
- hjhjhj...
Oikean päätöksen..
- Sateenkaaripersut
”Tärkeimpänä pitämässään teoksessa Enkelirakkaus: Filosofia ja uskonto homoseksuaalisuutena Hankamäki väittää, että kartesiolaiselle ajattelulle ominaiset jaottelut järkeen ja tunteisiin, tietoon ja todellisuuteen, kieleen ja kokemukseen sekä Jumalaan ja maailmaan ovat seuranneet heteroseksuaalisten filosofien oidipuskomplekseista sekä filosofian homoseksuaalisen olemuksen torjumisesta.”
”Ontologisen Jumala-oletuksen todellisuuskäsitykseensä sisällyttäviä uskontoja hän taas pitää homoseksuaalisuuden ylevöittämisenä samoin kuin objektiivisen totuuden ja yleispätevyyden ihanteisiin vannovaa tiedettäkin. Hankamäki arvostelee teoksessaan heteroseksuaalisen valtakulttuurin tabuja ja kaksinaismoralismia aina työn ja sodankäynnin jumalankuvista päätyen lapsiarvoilla politikoimiseen…”
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313707- 1321527
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111391Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931091- 711078
- 581051
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26987Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38971Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67940Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78905