Minun elämäni käännekohta oli masennus murrosiässä, joka on jatkunut jo 30 vuotta. Ei kavereita, ei työtä, ei rahaa - vain netti.
Masennus murrosiässä
4
531
Vastaukset
- yks rahikainen
Sama tilanne tässä rahikaisellakin. Tein paskaduuneja sitkeästi kunnes terveys mureni. Jokaiselle viikolle riittää masepäiviä, mutta onhan noista ylitte vaan päässyt.
Elämänikäinen masennustaipumus on lyönyt leimansa. Yks äijä virnuili: jos olisin sinun näköises raakki, vetäisin narun kaulaani.
Miten sattuikaan. Se kamu heitti veivinsä nurkkaan syystä jota en tiennyt, eikä kiinnosta tietääkään. - masentuneen veli
nyt kun sulla on netti, niin hae vertaisias netistä ja sovitte välillä tapaamisia, ni kaikki teistä varmasti ymmärtää toisiaan ilman että kukaan on ilkeä. Te voitte yhdessä maksaa viikon mökkivuokran helposti, jos on 10-20 osanottajaa. Siellä olette rauhassa maailman pahuudelta ja nautitte toistenne vilpittömästä seurasta. Ihan aluksi yritä ettii yksi saman kokenut kun ite oot ja siitä se lähtee...
- terik
Luin tämän viestiketjun ja masentuneen veli antoi todella hyvän idean mökin vuokraamisesta ja kokoontumisesta.
Itselläni ei ole ollut taipumusta masennukseen, mutta siitä huolimatta olen nyt huomannnut kun olen lomalla ja viettänyt aika paljon aikaa netin äärellä, että välillä masentaa.
Jos olen ehtinyt ulkoilla ja tehdä muutakin kuin olla vain netin ääressä, niin olen paljon paremmalla mielellä ja on sitten ihan kiva illalla käydä netissä.- Knee Deep
Onko parempi elää kuolleena vai kuolla elävänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019