Masennus murrosiässä

tasapaksua puurtamis

Minun elämäni käännekohta oli masennus murrosiässä, joka on jatkunut jo 30 vuotta. Ei kavereita, ei työtä, ei rahaa - vain netti.

4

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks rahikainen

Sama tilanne tässä rahikaisellakin. Tein paskaduuneja sitkeästi kunnes terveys mureni. Jokaiselle viikolle riittää masepäiviä, mutta onhan noista ylitte vaan päässyt.
      Elämänikäinen masennustaipumus on lyönyt leimansa. Yks äijä virnuili: jos olisin sinun näköises raakki, vetäisin narun kaulaani.
      Miten sattuikaan. Se kamu heitti veivinsä nurkkaan syystä jota en tiennyt, eikä kiinnosta tietääkään.

• masentuneen veli

nyt kun sulla on netti, niin hae vertaisias netistä ja sovitte välillä tapaamisia, ni kaikki teistä varmasti ymmärtää toisiaan ilman että kukaan on ilkeä. Te voitte yhdessä maksaa viikon mökkivuokran helposti, jos on 10-20 osanottajaa. Siellä olette rauhassa maailman pahuudelta ja nautitte toistenne vilpittömästä seurasta. Ihan aluksi yritä ettii yksi saman kokenut kun ite oot ja siitä se lähtee...

• terik

Luin tämän viestiketjun ja masentuneen veli antoi todella hyvän idean mökin vuokraamisesta ja kokoontumisesta.
      Itselläni ei ole ollut taipumusta masennukseen, mutta siitä huolimatta olen nyt huomannnut kun olen lomalla ja viettänyt aika paljon aikaa netin äärellä, että välillä masentaa.
      Jos olen ehtinyt ulkoilla ja tehdä muutakin kuin olla vain netin ääressä, niin olen paljon paremmalla mielellä ja on sitten ihan kiva illalla käydä netissä.

• Knee Deep

Onko parempi elää kuolleena vai kuolla elävänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      325
      2144
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      59
      1883
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      108
      1654
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1405
    5. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      1323
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      71
      1295
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1247
    8. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1233
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1177
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      976
    Aihe